Je mist er niet zoveel aan hoor, die armband. Hij staat op de foto die ik gepost had waar al die flesjes op staan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:18 schreef MinderMutsig het volgende:
WTH!
Ik heb obli's bestelling en de mijne direct na elkaar gedaan. Die van obli is de 20e verstuurd en bij die van mij stond dat hij ter versturen was aangeboden. Kijk ik nu weer, hebben ze de mijne pas de 23 verstuurd.![]()
Moet ik tot volgende week wachten.![]()
En ik ben ook al die gratis OPI armband vergeten aan te klikken. Alweer.
Oh dankje. Zijn er wel goede dan want volgens mij waren er een paar verschillende uitgekomen rond halloween.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:28 schreef bernies het volgende:
@ MM de Glow in de dark...zou ik niet doen.
Ik heb deze en hij valt best tegen. Echt licht geeft het niet maar een licht gloed. En daarnaast heb ik ooit op een blogje gelezen dat iemand de kleur wou "opladen" door deze onder een lamp te zetten, het flesje is toen ontploft!
Niet echt een goed plan voor een kind....
Ik zou eerst een normale topcoat doen zodat hij langer blijft zitten en dan een matte om hem weer mat te krijgen. Dat blijft het langst goed.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:45 schreef mascarpone het volgende:
Heb gisteren You Don't Know Jacques suede opgedaan (zonder base of topcoat).
Supergafe nagellak, maar kreeg het in het donker niet meer goed op de foto.
Vandaag slijt hij al wel af, zie ik. Kan ik hier een matte topcoat overheen doen om hem langer goed te houden?
Ik bedoel de Glow in de dark van China Glazequote:Op woensdag 25 november 2009 12:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dankje. Zijn er wel goede dan want volgens mij waren er een paar verschillende uitgekomen rond halloween.
Ze is trouwens niet meer echt een kind, meer een uit de kluiten gewassen puber.![]()
Ze heeft glow in de dark nagellak op haar lootje voor sinterklaas staan en ik heb haar niet getrokken maar ik ben er vrij zeker van dat de rest geen idee heeft waar ze zoiets moeten halen.
Nee, want:quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Iemand wel eens wat bij www.head2toebeauty.com besteld?
Bij ons heeft de DA drogist ze staan voor ik dacht een 3-4 euro, als ik er vandaag nog kom zal ik wel even naar het merk kijkenquote:Op woensdag 25 november 2009 12:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dankje. Zijn er wel goede dan want volgens mij waren er een paar verschillende uitgekomen rond halloween.
Ze is trouwens niet meer echt een kind, meer een uit de kluiten gewassen puber.![]()
Ze heeft glow in de dark nagellak op haar lootje voor sinterklaas staan en ik heb haar niet getrokken maar ik ben er vrij zeker van dat de rest geen idee heeft waar ze zoiets moeten halen.
Oh tof! Zal daar binnenkort eens kijken dan.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Bij ons heeft de DA drogist ze staan voor ik dacht een 3-4 euro, als ik er vandaag nog kom zal ik wel even naar het merk kijken
Ik zag dat ze daar de Toxic Seduction wel haddenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat ligt niet aan je basecoat. Blue Sparrow is een neon en die drogen altijd min of meer mat op.![]()
Laagje topcoat erop en dan komt hij tot leven en is hij zoals in de foto's.
@bernies: ik wil ook geen ChG maar wel wat Misa e.d. die op TD al eeuwen niet op voorraad zijn.
Voordat ik dit gelezen had (net dus), had ik al een afspraak! Van de dokter moet ik over een week terugkomen als het nog niet over is, tot die tijd heb ik diclofenac meegekregen. Spieren zijn erg gespannen en dat zou moeten helpen. Alleen weet ik niet of ik dat ga innemen, aangezien de een roept dat het niet mag (medicijnen slikken bij pfeiffer) ivm leverklachten, en anderen weer roepen dat het wel magquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:11 schreef mmascha het volgende:
Maria: die zwarte striper kan je ook gebruiken om te stempelen. Het is niet heel erg zwart maar meer donkergrijs dan.
Puckzzz: wat een coole glitters! Kan je ze niet knippen? Niet stuk voor stuk maar schaar in een potje en een beetje schudden/knippen net als je wel een met kruiden doet/kan doen.
Daph! Ga jij eens even heel snel morgen naar de huisarts bellen!![]()
Niet dat ik er vanuit ga dat je iets ernstigs hebt maar na dat met je auto...
Ik zit sinds juli thuis met nekklachten na een aanrijding. Ik kreeg ook pas na een paar dagen heftigere klachten. Lekker stelletje zijn wij hier bij elkaar trouwens![]()
Nee, want China Glaze wordt niet naar NL geshipt door H2T. Ik had al een keer geprobeerd om te bestellen maar helaas.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Iemand wel eens wat bij www.head2toebeauty.com besteld?
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:14 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik zag dat ze daar de Toxic Seduction wel hadden
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ze een mail gestuurd over wat de verzendkosten zijn en probeer iemand met een CC te strikken. Moet ik die er voor je bij bestellen als hij nog in het doosje past?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |