Het is aardig gelukt. morgen roeg misschien nog een keertje of de ovrige restje groene waas wat weg te vegen die ik met daglicht nog tegenkomquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:08 schreef Tegan het volgende:
Ik gebruik trouwens altijd remover met aceton, heb nergens last van.
Lijkt me leuk! hoe heb je je striks????quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:33 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb weer gelakte nageltjes, alleen geen puf om camera te zoeken,
Donker indigo blauw met witte striks en paarse glitters
Leuk ben benieuwd!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:37 schreef _evenstar_ het volgende:
uh die striks van de frenchplate alleen dan zeg maar beetje scuin over de nagel heen
Zal morgen ff foto maken
ik ken die ook, maar die prijzen zijn daar echt veeeel duurderquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:55 schreef Tegan het volgende:
En anders: http://www.konadnail.nl/c-396160/china-glaze/ .
Ik denk dat er anders vrij weinig andere mogelijkheden zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:56 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ken die ook, maar die prijzen zijn daar echt veeeel duurder
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:58 schreef Tegan het volgende:
PayPal of niet, ik zou gewoon een andere bankrekening nemen.
[..]
Ik denk dat er anders vrij weinig andere mogelijkheden zijn.
Het gaat ook niet om de ex maar om het vrij gebruiken van je eigen bankrekeningquote:Op woensdag 25 november 2009 00:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Die ex kan weinig meer doen..die is overleden..was de vader van dochterlief
ik kijk wel of ik zuslief eens lief aan kan kijkenquote:Op woensdag 25 november 2009 00:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de ex maar om het vrij gebruiken van je eigen bankrekening.
Ik weet het. Alle lakjes die ik eigenlijk nog wil maar TD niet (meer) op voorraad heeft kan ik daar bestellen. Behalve dan dat ze daar Smitten With Mittens nog niet hebben.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:00 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, wat Tegan zegt![]()
@ MiMu, die site ziet er verdomde help-ik-wil-bestellen!! uit
oeh bedenk me net dat er vast wel een vriendinnetje van me is dat ik die geld overmaak en zij met haar CC besteldquote:Op woensdag 25 november 2009 00:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik weet het. Alle lakjes die ik eigenlijk nog wil maar TD niet (meer) op voorraad heeft kan ik daar bestellen. Behalve dan dat ze daar Smitten With Mittens nog niet hebben.
Anders was ik allang iets gaan regelen met iemand met een credit card.
Andere vraag: er waren hier een paar mensen die een glow in de dark topcoat van China Glaze hadden besteld. Werkt die een beetje? Mijn nichtje wil heel graag een glow in de dark nagellak dus dit lijkt me wel wat voor haar.
Waar bedoel je? Bij TD of H2T?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:11 schreef Linnie20v het volgende:
@ MiMu,
Ohw trouwens jij wilde toch On The Edge van Misa hebben he?
Die is niet te verkrijgen via het lijstje met polishes maar wel gewoon bij Misa display
Of had je dat ondertussen al gezien
Ja klopt.quote:Op woensdag 25 november 2009 00:34 schreef Linnie20v het volgende:
TD![]()
Jij had het daar toch laatst over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |