WTFquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:20 schreef Puckzzz het volgende:
aangezien de foto uit de eerste link in de OP komt zal die vast al wel eens voorbij zijn gekomen. Maar ik zie 'm voor het eerst en heb zoiets van OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
deze mevrouw gebruikt iig geen tamponsquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:20 schreef Puckzzz het volgende:
aangezien de foto uit de eerste link in de OP komt zal die vast al wel eens voorbij zijn gekomen. Maar ik zie 'm voor het eerst en heb zoiets van OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
iieeehhh!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:20 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
whehe oh ja, en dan zeker in 2 bestellingen doen?quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:23 schreef moussy het volgende:
[..]
deze mevrouw gebruikt iig geen tampons
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe oh ja, en dan zeker in 2 bestellingen doen?![]()
Volgens mij valt het wel mee. Dit is denk ik nog wel werkbaar, in tegenstelling tot dit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
iieeehhh!
en hoe moet die persoon in godsnaam d'r kont afvegen?
En dan heb ik nog een tip voor jequote:Op dinsdag 24 november 2009 22:23 schreef MissJ het volgende:
Dit is mijn wishlist:
China Glaze -
1. Joy
2. DV8
3. LOL
4. Ruby Pumps
5. Short and Sassy
6. 2 nite
7. FYI
8. Awaken
9. Preppy Pink
10. IDK
11. Watermelon Rind
Opi -
11. You don't know jaques / suede
12. Ink
13. suzie skies in the pyrenees / suede
14. 'Parlez-vous OPI
Maar "mag" er maar 9 bestellen op Transdesign, wat nu?![]()
Hele goeie ja, gewoon 18 lakjes bestellen en dan in 2 bestellingen doen en dan dok ik dus 36 dollartjes aan shipping feequote:SMALL FLAT RATE BOX ($18 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days.
(maximum: 9 bottles of 0.5oz. (15 ml)) OR (maximum: 16 mini bottles only of 0.18oz. (5.4 ml)
MEDIUM FLAT RATE BOX ($57 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. (maximum: 42 bottles of 0.5oz. (15 ml))
LARGE FLAT RATE BOX ($65 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. (maximum: 65 bottles of 0.5oz. (15 ml))
The HORROR!!! Wat is dat!! OMG!!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:20 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dank voor de tip, die heb ik op mijn lijstje gezetquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:31 schreef dieske87 het volgende:
[..]
En dan heb ik nog een tip voor je
Ik heb had de raspberry festival besteld en die is egt geweldig van kleur vind ik! Hele mooie kleur rood en hij glittert echt heel mooi. Ik weet nu al dat dit volgende zomer mijn favouriete kleur voor op mijn teennagels wordt. Kan nu al niet wachte totdat de zon er mooi op schijn
t
QT is toch uit de OMG collectie? Volgens mij hebben de kaleidoscopes allemaal volle namen en geen afkortingen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
QT die ik nu op heb is ook van die serie![]()
Ik ga de rest even checken
Ik doe het na de topcoat, dan kan die intussen mooi drogen en als ik klaar ben dan zijn mijn nagels droog.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:43 schreef dieske87 het volgende:
Ik heb de royal nights petrol erop gedaan. Ik moest kieze anders werd het nooit meer droog voordat ik ga slapen. Hij lak niet egt super (of ben ik nu te verwend met CG?!) In twee laagjes is hij wel mooi dekkend.
Ik heb een klein kwstje gevonden om de randjes goed schoon te maken. Kan dt met gewone remover? En doen jullie dit voor de topcoat of erna? Sorry Noob
Klopt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
QT is toch uit de OMG collectie? Volgens mij hebben de kaleidoscopes allemaal volle namen en geen afkortingen.
zo staat ie op TD bij "A-Z":quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
QT is toch uit de OMG collectie? Volgens mij hebben de kaleidoscopes allemaal volle namen en geen afkortingen.
TD is in de war.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
zo staat ie op TD bij "A-Z":
QT #642 * | Kaleidoscope | 80807 | $3.60
maar als je dan bij "Displays" kijkt staat ie wel bij OMG.
Ik heb geen pure aceton kon het zo snel ook niet vinden in de kruidvat de laatste keer waar moet ik het zoeken?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik doe het na de topcoat, dan kan die intussen mooi drogen en als ik klaar ben dan zijn mijn nagels droog.
Kan inderdaad met gewone remover al werkt het met aceton wel wat makkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |