Ik las hem even wat andersquote:Ondertussen zat mijn moeder weer eens op de trap . Maar die is nu eindelijk kaal
quote:Op donderdag 12 november 2009 08:51 schreef Rallydame het volgende:
De toilet boven is af![]()
![]()
Alleen de deur moet er nog in maar voor de rest is ie klaar![]()
Ook de strepen-muren op de voorkamer zijn klaar. Moet alleen nog eventjes wat bijwerken aan de zijkanten waar de afplaktape heeft gezeten maar dat kan ik vanmiddag doen.
Radiator hangt dus kan afgelakt worden en de deur moet ik nog steeds doen. Zaterdag de vensterbank erop en weer een kamer klaar![]()
Vandaag weer een korte werkdag voor mij en dan kan ik weer verder met verven. Toch ideaal om nu wat extra te kunnen klussen.
Op de foto lijken de strepen aan rechterkant niet zo strak maar dat is in het echt net zo straks als de muur waar je op kijkt. Viel me iig niet tegen toen ik de tape er af haaldequote:Op donderdag 12 november 2009 10:50 schreef Ml-etje het volgende:
Zooo je strepen zijn echt strak!
Soms is een uurtje extra ergens blijven zitten wel handigquote:Snap het nu waarom je lekker af en toe vrij kunt nemen![]()
Zijn er ook erg blij meequote:Vind je toilet echt mooi (vooral de achterwand).
Dat zijn ook echte de laatste afwerkingsdingen vind ik. En het is ook niet handig als we laminaat gaan leggen en de badkamer moet nog gedaan worden.quote:Dat laminaat verhaal klinkt bekend, heb netgemaild wanneer dat er boven in gaat (5 dec was het antw).
Ouders vanquote:Voegt jouw mannetje zelf joh? Knap!
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:21 schreef Knutselhoek het volgende:
Die toilet is echt mooi geworden.
Weer hard gewerkt hoor.
En die strepen dat ziet er ook mooi uit leuke kleuren zo.
Dat nieuwe blauw is veel frisser dan dat donkere.
quote:
Ik wil er heeeeeeeeeel graag voor 12 december wonen. Of dat betekent de 12e er ook voor het eerst slapen dat maakt me dan niet uit. Ik ben de 12e namelijk jarig en zou het wel heel erg gaaf vinden om dat gewoon in ons eigen huis te vieren.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:15 schreef Vonkenboer het volgende:
Heb je al een datum in je hoofd zitten wanneer jullie de woning betrekken ?
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:41 schreef Yannick567 het volgende:
Hulde voor de muur in de slaapkamer!![]()
![]()
En voor jou en de rest die eraan gewerkt heeft natuurlijk
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:55 schreef Judeljuud het volgende:
TVP!Die muur is errug gaaf hoor!
Laminaat leggen en tegelen is wel de grootste klus.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:56 schreef Rallydame het volgende:![]()
- Laminaat boven
- Badkamer betegelem
- trap gronden / schuren / lakken
- 2 keukenmuren nog latexen
- Plafond aanbouw / bijkeuken / hal latexen
- 1 muur + koof aanbouw wit latexen
- bruine muur woonkamer / aanbouw latexen
- 2 muren bijkeuken wit latexen
- 1 muur grijs bijkeuken
- 1 muur behangen
- 3 muren hal wit latexen
- 2 muren grijs trappegat
- 1 muur behangen in de hal
- Tegelen vloer hal
- laminaat leggen woonkamer
Dat zijn even de grote dingen die nog gedaan moeten worden
Genoeg dus nog en mss halen we het ook niet maar we doen wel heel erg ons best.
En de radiator... ja deze vonden we dan nog wel gaan. Mooi in kleur besteld dus nu valt ie (voor zover mogelijk natuurlijk) minder op...
Die foto's krijgen jullie in de updatequote:Op vrijdag 27 november 2009 09:20 schreef Rallydame het volgende:
Precies
Daarom moeten we zaterdag maar eens een latex-dagje doen. Kunnen we daarna ons richten op laminaat en tegelen.
![]()
quote:Gisteren kwam mijn papa helpen tegelen. Eerst heeft hij de toilet dicht gemaakt voor zover kon met witte tegels. 2 konden niet maar die staan al op maat gesneden klaar zodat de vader van N die kan lijmen straks. Die komt als het goed is vanmiddag om de laatste mat mozaik tegels te lijmen.![]()
quote:Verder heeft mijn papa gisteren metnog de helft van de tegels in de hal kunnen leggen. Zo kunnen we nog naar boven zonder op de net gelegde tegels te staan.
quote:heeft de koof om de waterleiding in de bijkeuken nog een keertje kunnen gronden en plamuren dus die is ook klaar om gelakt te worden.
Ik zag laatst die ledstrips ergens wel in kleur. Onder andere hier maar ook nog ergens anders, met meer keus, kan even niet meer vinden waar.quote:Op maandag 7 december 2009 16:31 schreef heartwork het volgende:
Wij zaten te denken aan die lange ledstrips, najawilde dat, maar die zijn er geloof ik alleen in het wit.
Het zijn idd die Dioder lampen van Ikea. Wij hebben de gekleurde omdatquote:Op maandag 7 december 2009 16:31 schreef heartwork het volgende:
Zijn dat nou van die ikea dioder lampen in je trapplinten? Leuk idee zeg!
Wij zaten te denken aan die lange ledstrips, najawilde dat, maar die zijn er geloof ik alleen in het wit. Die ronde dingen zijn er ook gekleurd, wat ik weer leuk vind, haha.
Oh oh,, lekker je ideeen pikken
Renoband hebben we nog niet geprobeerd. We zagen gisteren eigenlijk pas dat het echt hopeloze zaak is met die muurvuller. Fix 'n finish hebben we ook nog achter de hand maar wilde gewoon even weten wat de stucadoor aan raadt. Hij zal het vast vaker hebben meegemaakt of van hebben gehoord. Komt goed...quote:Op maandag 7 december 2009 14:04 schreef Ml-etje het volgende:
Oh wat een sjieke vloer, mooi joh!
En handig van die ouders en buren
Renoband de muur op laten vullen en dan schuren en weer opvullen en weer schuren (jaja) en dan tamponeren met je kwast helpen ook niet??
Wij hadden dat nl ook in de studeerkamer maar dat tamponeren is echt een werelduitvinding.
Vind het echt heel mooi worden!
Onze stucadoor is renoband fan maar dat zal vast per stucadoor verschillen.quote:Op maandag 7 december 2009 17:06 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Renoband hebben we nog niet geprobeerd. We zagen gisteren eigenlijk pas dat het echt hopeloze zaak is met die muurvuller. Fix 'n finish hebben we ook nog achter de hand maar wilde gewoon even weten wat de stucadoor aan raadt. Hij zal het vast vaker hebben meegemaakt of van hebben gehoord. Komt goed...
Dat latexen is zo weer gedaan.. als we maar een strakke muur hebben..
En dank je. Wij ook... vinden dat we erg goede keuzes hebben gemaakt mbt kleuren enzo. Zijn er super blij mee.
Ow das echt balen zeg!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:23 schreef Rallydame het volgende:
Dat speelt ook altijd een hele belangrijke rol. Erg jammer zo af en toe![]()
Bij ons even een ietsjepietsje crisisje. De bus die we normaal lenen als we grote spullen moeten vervoeren is stuk. Dat betekent dus geen mogelijkheid om de meubels te halen. Maar ben al een oplossing aan het zoeken.
Wat leuk ingericht!quote:Op maandag 14 december 2009 18:05 schreef Rallydame het volgende:
Badkamervloer moet nog getegeld worden en daarna alles gevoegd.
Dan kunnen de glazen blokken gelijmd worden en kunnen de kranen en wastafel er tegen.
Nog even wat werk dus.
Even wat foto's van afgelopen weekend.
Salontafel:
[ afbeelding ]
Woonkamer voorkant ingericht
[ afbeelding ]
Woonkamer achter met het zonnetje op de tafel
[ afbeelding ]
Keuken (stopcontacten moeten er nog tegenaan daarom staat de Senseo op zo'n rare plek)
[ afbeelding ]
Even met terugwerkende kracht foto's plaatsenquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:39 schreef Rallydame het volgende:
En in het tempo van gisteravond moet dat wel lukken zeg.. Jeetje wat ging het hard.
- Boven zijn alle lampen gehangen. Nog niet alle definitieve maar er hangt even iets anders dan alleen een peertje.
- Het deurkozijn van de toilet is geschuurd dus die kan nu gelakt worden
- Overbuuf / vriendien Joyce heeft boven de ramen gezeemd, is in de weer geweest met de stofzuiger en vond het daarna nog "leuk" om ook maar te dweilen. Boven is alles schoon dus![]()
- Overbuur / vriend Udo was er natuurlijk ook weer bij en heeft samen met de papa's,, diens broertje en mij het laminaat in de woonkamer gelegd.
Nu hoeft alleen het laminaat in de keuken nog en daar zitten geen moeilijke hoekjes en zo meer in dus dat moet vrij vlot gaan.
- Moeder vanen ik hebben de muur in de hal nog behangen dus ook die is klaar
- deur kelder / trapkast hangenquote:Vandaag op de planning dus:
- laminaat in de keuken leggen
- deurkozijnen toilet beneden en bijkeuken / woonkamer lakken.
- Deur kelder / trapkast hangen
- Deur zoldertrap bijschaven en hangen
- Bed en nachtkastjes in elkaar zetten
- Meubels ophalen
- Stopcontact hal plaatsen
Wij hebben alleen rolluiken aan de achterkant van het huis (achtergevel, slaapkamerraam achter, deur/raam kastkamer). Aan de voorkant hebben we dus een behoorlijke inkijk. Verzinnen we nog wel wat op.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:18 schreef Ml-etje het volgende:vroege vogel
Dat gordijnenverhaal ken ik ookmaar jullie hebben ook rolluiken toch?
Enne mag ik je buuf lenenmoet ook ramen gaan zemen
Klusze vandaag!!
Damn jammer hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:02 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Wij hebben alleen rolluiken aan de achterkant van het huis (achtergevel, slaapkamerraam achter, deur/raam kastkamer). Aan de voorkant hebben we dus een behoorlijke inkijk. Verzinnen we nog wel wat op.
Buuf vond het ook bij ons een eenmalige actie. Kan het voorleggen maar ben bang dat ik het antwoord al weet
Iedereen zal enorm blij zijn als we klaar zijn. Zitten er allemaal doorheen en hebben het zo ongelofelijk druk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:44 schreef twentemeisje het volgende:
Wat heb je toch ook geweldige hulp aan je (schoon)ouders! Die zullen ook wel bij zijn dat de klus er bijna op zit.
Dank je.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:53 schreef Ml-etje het volgende:
Vegreet ik te zeggen dat ik het laminaat echt heeel mooi vind!
Maar lekt het dan bij jullie of is het van de wasmachine of iets?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:02 schreef Rallydame het volgende:
Gisteren druk in de weer geweest met het karton klein maken en in dozen stoppen. Vandaag komt namelijk het oud papier en aangezien alle meubels en nieuwe spullen regelrecht uit een doos kwamen had ik nogal wat papier. Sterker nog... ik wist dat er een garagedeur in de garage zat maar dat kwam alleen omdat ik hem aan de buitenkant nog kon zien. Aan de binnenkant kon ik nog niet in de buurt komen.
Nu is de garage weer een stuk leger![]()
Ook had ik het toeval op de zolder te komen en net het eerste straaltje water over de emmer te zien lopen.![]()
Snel weer naar buiten gerend, bouwemmer gepakt en zo goed en kwaad als het ging snel alles wat er over was gelopen opgedweild maar het was al te laat.... het is langs een kiertje gelopen en zo op de overloop een etage lager beland. Gelukkig nog niet zo lang want toen ik naar zolder liep was er nog niets aan de hand. Laminaat is dus wel veilig..
Alleen even afwachten of hetzelfde geldt voor het plafond en de muur. Toen ik weg ging was alles droog maar toch maar eens kijken bij daglicht...
Nu is denk ik bijwel duidelijk dat er snel iets moet gebeuren op zolder zodat we een afvoer krijgen en geen emmer.
Ik hoefde niet eens op zolder te zijn maar wilde eerlijk gezegd even checken of alles er nog wel goed ging. Rook uit de CV ketel was zo wit dat ik het niet vertrouwde.. Achteraf natuurlijk geluk want als ik niet zo wantrouwig was geweest had het lekker kunnen lekken de hele nacht en ochtend![]()
Verder heb ik nog wat kleine dingen gedaan. Vandaag kandus beginnen aan de afvoer op zolder en kan de badkamer misschien leeg geruimd worden zodat daar verder gegaan kan worden. Dat is nu natuurlijk een van de belangrijkste zaken want zonder kunnen we er niet wonen. Zou het stiekem wel leuk vinden als dat voor kerst zou lukken..
lekwater van een cv ketel kan zomaar tot een liter of 10 per dag zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 09:02 schreef Rallydame het volgende:
Ook had ik het toeval op de zolder te komen en net het eerste straaltje water over de emmer te zien lopen.![]()
Snel weer naar buiten gerend, bouwemmer gepakt en zo goed en kwaad als het ging snel alles wat er over was gelopen opgedweild maar het was al te laat.... het is langs een kiertje gelopen en zo op de overloop een etage lager beland. Gelukkig nog niet zo lang want toen ik naar zolder liep was er nog niets aan de hand. Laminaat is dus wel veilig..
Spannend allemaal zegquote:Op zondag 3 januari 2010 09:27 schreef Rallydame het volgende:
Recente foto's komen zodra ik het kabeltje van de camera weer heb gevonden![]()
Geen idee waar die is gebleven...
De achterwand is gelatext met een lichte glans latex. Deze is beter schoon te maken. Hij is iig van Histor maar weet even niet exact wat de benaming is. Kan straks wel even voor kijken als je wilt.
We hebben de laatste dagen hard gewerkt... maar niet echt in ons huis. We hadden het de laatste dagen van het jaar erg druk dus is er weinig veranderd. Behalve dat er nog meer spullen zijn bijgekomen waar we even geen opbergmogelijkheden voor hebben.![]()
Gisteren maar even een bezoekje gebracht aan Ikea om 2 garderobekasten te halen zodat we op z'n minst even de kleding kwijt kunnen. Dat zit nu allemaal in dozen en wasmanden.
Vandaag wordt dus een rommeldagje om wat kasten op te bouwen, te veranderen naar onze wens en wat in te richten. Kan ook de zooi die in de woonkamer staat weer op een plekje. De opslag is nu namelijk opgezegd en leeg.
Alles kan zijn eigen plekje krijgen nu. Dinsdag gaan we weer verder aan de badkamer en aan het lakken van de plinten
*wacht in spanning af op recente foto's*quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:26 schreef Rallydame het volgende:
Kabeltje is weer terecht![]()
Vanavond zal ik weer eens de foto's tot nu uploaden en eens kijken of er nog dingen zijn die niet gekiekt zijn eerder.
Vanavond eerst maar eens orde in de chaos scheppen (alweer). De voorkamer staat helemaal vol dozen terwijl we juist daar ook weer moeten zijn voor de spullen van de badkamer... Zo blijven we steeds alles verschuiven. Vanavond eens kijken welke dozen meteen door naar zolder kunnen.
Heb ik meteen ook weer een plekje om de plinten te lakken..
Succes nog hé!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:28 schreef Evilicious het volgende:
[..]
*wacht in spanning af op recente foto's*
Ik had het ook niet verwacht bij mijn verbouwing (geen foktopic..sorry), maar juist de mensen van wie je het niet verwacht (ziek / oud / lamlendig) die kwamen juist helpen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Het verbaast mij hoeveel werk je schoonouders en eigen ouders aan werk verzet hebben; zelf mag ik dat denk ik niet van mijn schoonouders verwachten![]()
Bakken met werk is er gezamelijk verzet in dit huis
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:21 schreef twentemeisje het volgende:
Jeminee Rally, we kunnen wel een clubje beginnen. MI-etje, als je het maar uit je hoofd laat om je bij ons aan te melden
.
Maar wat schrikken meis, want je had het ook echt niet verwacht. Ik zag het toen min of meer aankomen en dat scheelt denk ik wel. Wel goed dat je positief blijft, bij de pakken neerzitten helpt ook niet. Maar is af en toe wel 'verleidelijk'...
Ben je vrijgesteld van werkzaamheden?
Dikke knuffel!
Ochquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:19 schreef Rallydame het volgende:
Jeps.
Ik kreeg het vrijdag om ongeveer 14 uur te horen en kon a la minute mijn spullen pakken en niet meer terug keren. Ik heb er echter voor gekozen om de werkzaamheden waar ik mee bezig was af te maken en mijn laatste oplossing toch aan het bedrijf kenbaar te maken. Als de leverancier de oplossing kan realiseren dan worden de cijfers van hen weer beter bij ons. Zo kon ik op mijn manier aan het bedrijf duidelijk maken dat ze er wel spijt van krijgen en het verlies voor hen is![]()
Daarna ben ik nog 3 uur bezig geweest collega's en leveranciers te troosten. Sommigen in tranen want zij kunnen het zich niet voorstellen. Raar dat je dan alleen bezig bent met andere troosten en positief blijven... Soort overlevingsdrang of zo.. hihi
Maandag nog even naar Breda om de sleutel van het pand in te leveren. Dinsdag staat de vak Vakantiebeurs op het programma dus prima gelegenheid om daar nog eens te netwerken. En dan nog even naar Hoofddorp om daar mijn sleutel in te leveren, afscheid te nemen van collega's en dan spullen pakken en dan zit wat mij betreft het avontuur er op.
Tot maart heb ik een contract dus ik heb sowieso nog vol salaris tot die tijd. Heb vannacht ook al wat interessante vacatures gezien dus wie weet gaat het snel.
En ML.. ik vind je lief maar je mag niet bij ons clubje horen hoor... ik geef ook geen toestemming net als TM![]()
Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden.
Bredaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:51 schreef Rallydame het volgende:
Ze hebben ontslag op 1 maart gezet voor de mensen die niet mee konden. Ik had zelf al 7 jaar een onbepaalde tijd contract maar ja... in reorganisatie tijd telt dat niet![]()
Extra oogjes zijn nooit weg dus mocht je wat tegen komen waarvan je denkt dit zou wat kunnen zijn dan houd ik me altijd aanbevolen.![]()
Regio Breda het liefst natuurlijk ivm reistijd maar ik ben nu ook flinke reistijden gewend dus mocht er iets erg leuks voorbij komen dan is dat zeker een overweging waard. Liefst 40 uur maar 32 kan natuurlijk ook als ik dan nog steeds met de vaste lasten uit kom.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:00 schreef twentemeisje het volgende:
Is best wel schokkend om na 7 jaar ineens overbodig te worden verklaard, ik werkte er ook lang (bijna 10 jaar), en heb dat echt wel als heel kwetsend ervaren. Was er behoorlijk verdrietig van, en boos, en teleurgesteld. Maar soms ook opgelucht. want nu moet ik wel iets anders verzinnen terwijl ik er anders waarschijnlijk nog jaren was blijven hangen uit 'angst'. Angst om met mijn ziekte-achtergrond iets nieuws op te pakken en daar dan snel uit te vallen. Nu heb ik geen keus, nu moet ik wel.
Hopelijk vind je snel iets nieuws dat je nog veel leuker vind dan wat je tot nu toe deed.
Dat dacht ik ook..maar het kan ook zo'n baby-verzorgtafeltje zijn (jaja baby-noobquote:
Het is een secretairequote:Op zondag 10 januari 2010 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook..maar het kan ook zo'n baby-verzorgtafeltje zijn (jaja baby-noob)
leiding bevroren of waarom is ie gesprongen???quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:19 schreef Rallydame het volgende:
Ik hoop het ook maar het komt vast goed.
Vandaag hadden we even iets anders aan ons hoofd. Ik wilde namelijk Aagje (m'n konijntje) een schoon fris hok geven maar toen ik naar de garage wilde lopen zag ik alleen maar water uit de zijdeur komen lopen. Het stroomde er echt als een waterval uit..![]()
draaide snel de hoofdkraan dicht maar er kwam een ware golf aan water uit de garage.. Zo'n 3 tot 4 cm water stond er Oorzaak een compleet gesprongen leiding in de garage. Aagje zat er een beetje beduusd bij te kijken, naast wat natje voetjes mankeert ze niets en was ze zo slim om in haar hok te gaan zitten..
Snel alles geprobeerd van de grond te halen wat nog te redden was en het ziet eruit dat het meeste het heeft overleefd. Wat dozen zijn verloren gegaan maar de spullen erin zien er nog goed uit.
Dus ipv een vouwgordijn ophangen, raamfolie plakken en de badkamervloer voegen, hebben we de garage maar helemaal leeg gehaald. En om er iets positiefs van te maken... deze is weer helemaal opgeruimdAlleen deden we dat nu iets eerder dan verwacht...
Water alweer aan het zakken...
[ afbeelding ]
Aagje met natte voetjes
[ afbeelding ]
En opgeruimd
[ afbeelding ]
Na het opruimen heeftnog de lamp in de toilet beneden opgehangen en staat de 3e kast op de kastkamer nu ook.
[ afbeelding ]
Morgen weer tijd voor de vandaag geplande klusjes..![]()
ahaquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef kevin20vt het volgende:
@ Gateway: In de garage natuurlijk, om aan de auto te klussen
Waarschijnlijk idd leiding bevroren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:32 schreef gateway het volgende:
[..]
leiding bevroren of waarom is ie gesprongen???
p.s. waar komen al die tl bakken te hangen
Jij snapt hetquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef kevin20vt het volgende:
@ Gateway: In de garage natuurlijk, om aan de auto te klussen
Ik heb hem nog niet gevonden maar mocht ie er toch zitten dan mag ie wel eens mee komen klussen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
9 Rubber Duckies in huis
Woont Ernie soms bij jullie
We hebben het gisteren meteen gemaakt dus als het goed is moeten we het nu niet meer meemaken..quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:29 schreef Ml-etje het volgende:
Hé bah! Is het probleem al wel verholpen?!
En heb je inmiddels al internet thuis? Ik ga nu ook even voor je de bredase regio bekijken (was het vergeten en bedacht me gistermiddag dat dat nog op m'n to do stond).
Je toilet is echt ubergaaf! Je hebt al plantjes en een lamp!! (de ontbrekende zaken bij ons).
Echt heeeel mooi!!
Stromend water bevriest niet zo snel dus dat is geluk geweest. Alles is nu de garage uit qua water dus schaatsen zal niet nodig zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:35 schreef Knutselhoek het volgende:
Hoop dat het water niet bevriest .
Het leek me wel gezellig om je gezelschap te houden. Alleen is ook maar zo alleenquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:53 schreef twentemeisje het volgende:
Owww Rally! Waarom wil jij bij alle clubjes waar ik ook bij zit? Eerst de ontslagclub, nu weer de watersnoodclub...![]()
![]()
Gelukkig valt de schade mee en heeft Aagje geen bevroren pootjes. Maar wat balen zeg!
Hoe gaat het verder? Een beetje van alle schrik en ontslagperikelen bekomen?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:23 schreef Rallydame het volgende:
[..]
We hebben het gisteren meteen gemaakt dus als het goed is moeten we het nu niet meer meemaken..
Maar ja... dat dachten we natuurlijk de eerste keer ook![]()
Geeft niet hoor (van het kijken). Ik heb sinds dinsdagavond ook weer internet dus ik kan ook lekker zoeken.
Hij is nog niet helemaal af want we moeten de toiletrolhouder nog ophangen. Maar ik vind hem ook super mooi
Als je me de productcode/naam wilt pm-en kan ik even voor je kijken of ik hem kan vinden?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:27 schreef Rallydame het volgende:
Op zich zou ik er geen moeite mee hebben om geen radiator in de badkamer te hebben maar aangezien we er eentje uitgekozen hadden en daar dus nu de aansluitingen voor zitten.
Gisteren zijn we bij de badkamer leverancier geweest om aan te kunnen wijzen welke radiator we uitgekozen hadden. Blijkt nu dat de radiator die we hebben uitgekozen niet meer geleverd wordt aangezien ze niet meer met die leverancier werken. Er werd ons een andere geadviseerd maar we hadden al het vermoeden dat deze geen onder midden aansluiting had zoals we hadden gevraagd. Na wat eigen onderzoek blijkt dit ook zo te zijn en hadden we dus bijna weer een foutieve radiator geleverd gekregen.
Naast het feit dat de radiator die als alternatief geboden werd niet is wat we willen en niet echt een alternatief is dus, wordt er over de vraag: "wat als we niets vinden wat ons aanspreekt uit het huidige assortiment? erg vaag gedaan terwijl dat voor ons heel duidelijk is. Verkeerd advies over de radiator (2x), wastafel waar het al steeds mee mis ging (2x verkeerde geleverd) en een niet al te vriendelijke adviseur gisteren (niet degene die ons hielp)... we zijn er klaar mee dus geen passend alternatief dan geef ons het geld maar terug dan kijken we ergens anders...
Zo makkelijk zit het dus nog niet in elkaar blijkbaar... Vanmiddag weer contact met de serviceafdeling. Misschien dat zij nog iets kunnen betekenen maar anders wordt het touw trekken ben ik bang..
Je gaat deze trap net zo schilderen als de andere trap, de trapboom creme-wit, de treden grijs?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:16 schreef Rallydame het volgende:
Gisteren ben ik bezig geweest met de trap naar de eerste verdieping. Die was al een tijd geleden helemaal geschuurd en in de grondverf gezet maar daarna was er niets meer mee gedaan.
Vond het tijd worden om dat eens te veranderen dus heb hem netjes helemaal afgekit (geen kier of scheur meer te zien) en vervolgens de zijkanten nog eens helemaal in de grondverf gezet.
Als ik er vandaag nog tijd voor heb dan ga ik ook alvast wat treden in de grijze grondverf zetten.
Misschien dat de trap dan ook nog eens af komt
Dat is wel de bedoeling ja..quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:49 schreef Gurb het volgende:
[..]
Je gaat deze trap net zo schilderen als de andere trap, de trapboom creme-wit, de treden grijs?
Nee en ja. Lekker antwoord hequote:
Ik zal dagelijks naar je zwaaienquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:05 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Nee en ja. Lekker antwoord he![]()
Nee het is in Ridderkerk en zo'n 56 km (enkele reis) vanaf mijn huis (volgens google) dus verder weg dan Breda (22 km enkele reis).
Ja want ik moest natuurlijk ook 2 dagen naar Hoofddorp en dat is 136 km enkele reis.
Dus dagelijks meer kilometers maar per week weer minder (nu 560 tegen toen 676). Ik kan er meer dan prima mee leven.
Dank je wel.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
gefeliciteerd rallydame, wat heerlijk!
*SQ trapt zichzelf hard tegen de kont om meer open sollicitaties te gaan versturen
Alle tegels hebben we besteld bij Brugman Keukens en Badkamers.quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:24 schreef Starr het volgende:
Jullie hebben ook al zo veel werk verzet met z'n allen. Ik snap dat je het er op een gegeven moment ook wel een beetje mee gehad hebt.
Maar ik heb een vraagje.jullie sanitair! (Ben daarom ook erg benieuwd hoe de badkamer uiteindelijke geworden is
) M'n vriend en ik hebben net een huis gekocht en we willen ook zoiets in de toilet en badkamer. Weet je nog van welk merk al je tegels zijn, welke maten je gebruikt hebt en waar je ze besteld hebt? Beetje nieuwsgierig maar dit is tenminste eindelijk eens iets wat ik echt mooi vind (na lange zoektochten!!).
Sorry heb geen tijd gehad om te kijken naar de namen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:48 schreef Starr het volgende:
Thanx!!
De matjes heb ik idd in de folder gezien die ik hier thuis heb liggen. Ik ga ze snel een keer irl bekijken!Hebben jullie ze ook gebruik op de hele wand van de wastafel in de badkamer?
Dank je welquote:Succes nog met de (redelijk) nieuwe baan nog!
Dank je welquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:28 schreef WRH het volgende:
gefeliciteerd met je job!!
ben benieuwd naar je trap.
Leuke update weer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:18 schreef Rallydame het volgende:
Hoi Heartwork. Fijn dat je er ook weer bent![]()
Ik had geluk met die nieuwe baan. Ik zit nog in mijn proeftijd dus echt heel hard juich ik nog niet. Ben altijd wat voorzichtig met dat soort dingen. Zeker in deze tijd... je weet maar nooit..![]()
Vervelend dat jij nog niets nieuws hebt gevonden. Zitten er wel leuke vacatures bij, waar dan veel te veel gegadigde voor zijn? Of heb je nog niets gezien wat je aanspreekt?
Bij ons was het gisteren gelukkig droog dus na het opruimen van de schuur en het paasontbijt zijn we begonnen in de tuin.
Vriendlief ging eerst de dakgoot achter schoonmaken. Steeds als het geregend had, hoorden we op het plat dak (van de aanbouw) gedruppel. Na wat nader onderzoek blijkt dat er een scheur in de dakgoot zit.
Nu even bedenken of dat we het gaan repareren of een nieuwe plaatsen.
Terwijl N. daar mee bezig was kwamen de befaamde en inmiddels bekende klusouders op visite. Nou ja... koffie drinken en mee helpen in de tuin![]()
Even wat voor foto's
Achtertuin:
[ afbeelding ]
Voortuin:
[ afbeelding ]
Plan van aanpak: verplaatsen van de Catalpa naar de voortuin om ruimte te maken voor de vijver en om alvast wat planten te verplaatsen die in de weg staan voor het nieuwe plan.
Helaas heb ik dat plan niet op mijn laptop staan dus dat kan ik niet laten zien.
Maar goed...
In de achtertuin waren we begonnen maar al snel stuitte N op een laag stenen waar de plantenbak heeft gezeten. Dit bleek echter niet zomaar een rijtje stenen te zijn maar een complete fundering
[ afbeelding ]
Samen met mijn vader heeft hij hem uitgehakt en naast groen afval hebben we nu dus ook een aanhangwagen vol puin![]()
Inmiddels was ik samen met mijn moeder de grote hortensia's aan het verplaatsen van de achtertuin naar de voortuin. Zo is er heel wat verschoven gisteren.
Helaas heeft onze Catalpa niet het uitzicht van de voortuin mogen krijgen. Na het uitgraven bleek hij overal rot te zijn en hebben we hem niet meer kunnen redden.
Het gat wat gegraven is in de voortuin krijgt binnenkort een "nieuwe" Catalpa
[ afbeelding ]
Zo rond 17 uur zagen de tuinen er zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En lag de oprit weer wat voller
[ afbeelding ]
Nu hopen dat het zondag weer wat mooi weer is dan kunnen we weer verder met de rest van de plannen
Haha, ok, je bent dus toch niet één of andere superwoman die altijd zin heeft de kozijnen te lakken...quote:[b]Op zondag 11 april 2010 10:07 Het ziet er zoveel mooier uit als het allemaal echt goed dekt en dan ben ik ook echt super blij maar ik kan me op dit moment nog niet echt verheugen op nog 3x het kozijn lakkenZo erg is de kluszin nog niet terug
![]()
Hihi... je ziet nog een klein stukje van mij onderin de spiegel. Ik sta tegen de andere muur een beetje door mijn knieën gebogen om alles erop te krijgen, vandaar dat je niet kan zien dat ik het benquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:14 schreef aegor102 het volgende:
Lekker geklust op deze mooie dag maar wat zie ik nou onder in de spiegelIs dat iets op de muur er tegenover
Goed om te horen dat je hem hebt hangen. En waterpasquote:Op zondag 25 april 2010 12:43 schreef gateway het volgende:
Ja rallydame, hij hangt, Waterpas zelfs!
Nu lijkt het alleen of ie toch scheef hangt ten opzichte van de balkondeur...... Om over als ie uitgedraaid is maar te zwijgen.... dan lijkt het nog schever! mjah, zal wel aan de prijs liggen (60 euro)
Mooi is de badkamer geworden!!!
Wat werkt er dan niet aan telefoon?
Dank je welquote:Op maandag 26 april 2010 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Je badkamer is echt geweldig geworden zeg!
Jullie maken er een superhuis van, leuk met al die zelfgemaakte vernuftige onderdelen!
Heb je een fotootje van de haken voor je kapstok? Ik had er net eindelijk eentje uitgezocht én besteld, krijg ik een mail dat de leverancier ze niet meer kan leveren, nooit meer![]()
Kapstokken zijn echt lastig!![]()
En hoe doen jullie de plinten? Eerst helemaal aflakken en dan met montagekit bevestigen ofzo?
Keep up the good work en geniet lekker van jullie huis!
en daar is het vandaag perfect weer voor! buiten dus ook flink aan de gang geweest, beste klus lijkt me.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:24 schreef Rallydame het volgende:
Bedankt WRH![]()
Een lekker opruimdagje dus
Die zijn er nog wel hoor. Maar even niet op de voorgrond.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoe is het eigenlijk hier met de kluskriebels ?
Ik ben op m'n 18e verhuisd (met m'n ouders) van Rijsbergen naar Wernhout en dan zonder rijbewijs iedere dag naar Tilburg moeten voor studie en geen vrienden daar hebben is het niet leuk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:56 schreef Rallydame het volgende:
Hi SV-tje![]()
dank je wel voor de TVP![]()
Vriendlief is in de buurt opgegroeid en wilde er ook graag blijven. Dus dat en ik vind het er wel fijn wonen. Het is er lekker rustig maar toch is alles in de buurt. En natuurlijk een paar gezellige feesten een paar keer per jaar.
Woon je er nog steeds? Of vond je het er niet zo leuk?
Ik heb altijd in Eindhoven gewoond en woon sinds vorig jaar december echt hier in Wernhout. Ik ben dus nog aardig aan het acclimatiseren maar het gaat steeds beter.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Ik ben op m'n 18e verhuisd (met m'n ouders) van Rijsbergen naar Wernhout en dan zonder rijbewijs iedere dag naar Tilburg moeten voor studie en geen vrienden daar hebben is het niet leuk.
Na 3 jaar ben ik op kamers gegaan en van daaruit ben ik via via beland waar ik nu woon. Vorig jaar toen ons huis in aanbouw was hebben we nog een half jaar in Wernhout gewoond en met een auto en rijbewijs is het prima te doenM'n ouders woonden ook wel in een leuke straat daar lag het niet aan. Inmiddels hebben zij hun huis per 1 juni verkocht, dus ik zal er nu niet meer zovaak komen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:48 schreef Rallydame het volgende:
We hebben nog een betonschutting die geverfd moet worden![]()
Enne voor Mr verzin ik nog wel iets. Al heeft mijn Mr bij jou ook niets gedaan dus die moet dan nog wat komen doen....
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:43 schreef Rallydame het volgende:
Vandaag hebben we onze nieuwe huisgenootjes opgehaald. Symi ligt als een echte diva op een eetkamerstoel en Aybo ligt op dit moment te slapen onder de bank na het verkennen van het huis. De held![]()
Maar ze zijn er pas net en ze zijn echt lief![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |