abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:52:29 #176
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_76778408
Arme Aagje! Gelukkig kwam je er nog (relatief) op tijd achter!
pi_76779162
@ Gateway: In de garage natuurlijk, om aan de auto te klussen
pi_76779750
Aagje toch!!!
Gelukkig is het allemaal goed gekomen... Maar niet leuk, zo' verassing...
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:38:33 #179
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_76780772
9 Rubber Duckies in huis
Woont Ernie soms bij jullie
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:35:50 #180
263950 Knutselhoek
Klussende ouders
pi_76784220
Hoop dat het water niet bevriest .
Moet je dadelijk nog schaatsend aagje verzorgen.
Die maakt wat mee,maar ik zag dat ze nu ook een ander plekje heeft.
En wat een grote garage ineens.
Geen klustopic van mij wel reacties
pi_76784652
Oh een konijn dat Aagje heet! Wat lief!

Wel klote van die vijver in je garage maar je geeft er zelf al een positieve draai aan
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_76795496
Hé bah! Is het probleem al wel verholpen?!
En heb je inmiddels al internet thuis? Ik ga nu ook even voor je de bredase regio bekijken (was het vergeten en bedacht me gistermiddag dat dat nog op m'n to do stond).
Je toilet is echt ubergaaf! Je hebt al plantjes en een lamp!! (de ontbrekende zaken bij ons ).
Echt heeeel mooi!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 14 januari 2010 @ 08:20:19 #183
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_76795834
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef kevin20vt het volgende:
aha

Hmmz, ben jij dezelfde kevin20vt als op vwforum?
  donderdag 14 januari 2010 @ 08:53:22 #184
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_76796206
Owww Rally! Waarom wil jij bij alle clubjes waar ik ook bij zit? Eerst de ontslagclub, nu weer de watersnoodclub...

Gelukkig valt de schade mee en heeft Aagje geen bevroren pootjes. Maar wat balen zeg!

Hoe gaat het verder? Een beetje van alle schrik en ontslagperikelen bekomen?
  donderdag 14 januari 2010 @ 09:16:18 #185
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_76796605
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:32 schreef gateway het volgende:

[..]

leiding bevroren of waarom is ie gesprongen???

p.s. waar komen al die tl bakken te hangen
Waarschijnlijk idd leiding bevroren.
TL bakken komen straks in de garage en in de schuur daarachter te hangen. Dit wordt ooit 1 namelijk en dan moet er genoeg licht hangen om aan auto's te kunnen sleutelen.
Bovendien gaat overbuur U. binnenkort ook verbouwen en dan zal er ook wat bij hem gebruikt gaan worden denk ik.
  donderdag 14 januari 2010 @ 09:16:48 #186
248562 Rallydame
pi_76796619
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef kevin20vt het volgende:
Jij snapt het
  donderdag 14 januari 2010 @ 09:17:53 #187
248562 Rallydame
pi_76796639
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
9 Rubber Duckies in huis
Woont Ernie soms bij jullie
Ik heb hem nog niet gevonden maar mocht ie er toch zitten dan mag ie wel eens mee komen klussen.
Ow... en huur betalen is nu ook wel mooi meegenomen
  donderdag 14 januari 2010 @ 09:23:30 #188
248562 Rallydame
pi_76796760
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 07:29 schreef Ml-etje het volgende:
Hé bah! Is het probleem al wel verholpen?!
En heb je inmiddels al internet thuis? Ik ga nu ook even voor je de bredase regio bekijken (was het vergeten en bedacht me gistermiddag dat dat nog op m'n to do stond).
Je toilet is echt ubergaaf! Je hebt al plantjes en een lamp!! (de ontbrekende zaken bij ons ).
Echt heeeel mooi!!
We hebben het gisteren meteen gemaakt dus als het goed is moeten we het nu niet meer meemaken..
Maar ja... dat dachten we natuurlijk de eerste keer ook
Geeft niet hoor (van het kijken). Ik heb sinds dinsdagavond ook weer internet dus ik kan ook lekker zoeken.

Hij is nog niet helemaal af want we moeten de toiletrolhouder nog ophangen. Maar ik vind hem ook super mooi
  donderdag 14 januari 2010 @ 09:25:30 #189
248562 Rallydame
pi_76796812
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:35 schreef Knutselhoek het volgende:
Hoop dat het water niet bevriest .
Stromend water bevriest niet zo snel dus dat is geluk geweest. Alles is nu de garage uit qua water dus schaatsen zal niet nodig zijn.
  donderdag 14 januari 2010 @ 09:34:23 #190
248562 Rallydame
pi_76797005
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 08:53 schreef twentemeisje het volgende:
Owww Rally! Waarom wil jij bij alle clubjes waar ik ook bij zit? Eerst de ontslagclub, nu weer de watersnoodclub...

Gelukkig valt de schade mee en heeft Aagje geen bevroren pootjes. Maar wat balen zeg!

Hoe gaat het verder? Een beetje van alle schrik en ontslagperikelen bekomen?
Het leek me wel gezellig om je gezelschap te houden. Alleen is ook maar zo alleen

Ik ben eigenlijk nog steeds verbaasd maar vooral erg positief. Het is hun verlies, niet het mijne.
Het is meteen een kans om dichterbij huis te werken en als het me lukt om voor 1 maart iets leuks nieuws te vinden dan is mijn ontslagpremie een leuk extraatje
Zo niet dan redden we het daar ook nog zeker 8 maanden mee. Ik heb nog even de tijd....
En het thuis zijn is nu wel even handig want er moet nog van alles in het huis gebeuren. Kan ik mooi mee verder.
pi_76798086
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 09:23 schreef Rallydame het volgende:

[..]

We hebben het gisteren meteen gemaakt dus als het goed is moeten we het nu niet meer meemaken..
Maar ja... dat dachten we natuurlijk de eerste keer ook
Geeft niet hoor (van het kijken). Ik heb sinds dinsdagavond ook weer internet dus ik kan ook lekker zoeken.

Hij is nog niet helemaal af want we moeten de toiletrolhouder nog ophangen. Maar ik vind hem ook super mooi
dan zijn we beide nog niet klaar
Maar sjiek!
  zaterdag 23 januari 2010 @ 09:41:33 #192
248562 Rallydame
pi_77170447
Hi remember me??

Afgelopen week is er niet heel veel veranderd in ons huis. We zijn met van alles en nog wat druk bezig geweest behalve met het huis
Wat er nog wel is veranderd sinds mijn laatste update is dat we nu raamfolie op de ramen van de kastkamer hebben zitten en beneden op het woonkamer raam.
Ik zelf ben er niet zo'n fan van maar gezien het feit dat we nog geen gordijnen hebben, kijkt iedereen zo bij ons naar binnen. Nu hebben we nog een klein beetje privacy.

Ook is er op de kastkamer nog een kast bij gekomen. Het is er eentje van dezelfde serie van Ikea maar dan eentje met maar een deurtje.
Daarnaast is de zoldertrap nu nagenoeg klaar. Ik wil alleen nog de zijkanten van de trap een keertje licht opschuren en nog een keertje lakken en dan is hij echt klaar.
Dan kan ik aan de andere trap beginnen.

Foto's volgen morgen want heb er nu eventjes geen tijd voor. Fijn weekend verder en tot morgen.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 10:52:43 #193
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_77185379
Ben benieuwd naar de nieuwe foto's!
  zondag 24 januari 2010 @ 11:04:36 #195
248562 Rallydame
pi_77203044
Zoals beloofd de laatste foto's

Keukenraam voorzien van vensterbank en vouwgordijn

Woonkamerraam met raamfolie

Zoldertrap in de lak

De zijkanten van de zoldertrap moeten nog een keer geschuurd en gelakt worden. Dat staat voor komende week op het programma. Vandaag ga ik een dag schoonmaken en opruimen. Er zijn weer wat dozen bijgekomen dus ik kan me weer uitleven.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:41:24 #196
248562 Rallydame
pi_77280903
Gisteren is de toilet beneden verder af gemaakt.
Die is nu helemaal compleet.
Boven moet alleen de lamp nog opgehangen worden en dan is deze ook klaar.

Verder gaat vandaag verder aan de badkamer terwijl ik naar een afspraak voor mijn oude werk moet. Alle benodigdheden voor de badkamer zijn er dus we moeten weer een eind kunnen komen.

Gisteren heb ik in de vrieskou de achterste schuur opgeruimd want die was vol gezet toen in de eerste de overstroming was. De achterste ziet er al weer een stuk beter uit en je kan er zelfs weer meer dan 2 stappen zetten . Vanmiddag ga ik daar weer mee verder zodat ook daar alles is uitgezocht en netjes in bakken zit.

Morgen wordt het dan weer een verfdagje. Het klusritme begint er weer een beetje in te komen deze week.
pi_77298812
netjes geworden die trap!

en wat doet zo'n gordijn een hoop he, in de keuken, dan is het opeens echt af.
Hoop dat je snel iets vindt en inderdaad je ontslag vergoeding lekker als cadeautje kunt beschouwen.
In ieder geval geeft het misschien ook wel wat rust dat het gewoon definitief helder is en je even alle tijd hebt voor het klussen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:11:04 #198
248562 Rallydame
pi_77448064
Ondertussen hebben we natuurlijk niet stil gezeten.
De wasruimte op zolder is klaar. Wasmachine en droger hebben daar een mooi plekje gekregen op het oude laminaat uit de woonkamer. Nog wat rekjes maken voor wasmiddel etc maken maar dat kan pas als de afzuiging in de badkamer en toilet helemaal klaar is. Daar moeten we nog voor achter het luik bij de wasmachine.

De wastafel in de badkamer hangt ook sinds gisteren. had ook nog in de planning om de verwarming te hangen maar helaas... Deze blijkt verkeerd geleverd te zijn...
Sterker nog... de aansluiting die geleverd is, past niet eens op de geleverde radiator... Zucht... als dit nu het eerste was bij de badkamer maar we hebben ook al 2x eerder een foutieve wastafel gehad...
We zouden terug gebeld worden maar dat is helaas nog niet gebeurd..

Gelukkig is de radiator niet noodzakelijk maar toch wel erg lekker als het behagelijk is als je onder de douche uit komt..
Verder is het hele huis weer lekker opgeruimd en schoon.
Kunnen we vanaf morgen weer puinhoop maken en verder klussen
pi_77452221
Even een berichtje vanuit Oostenrijk balen meis!!
Maar komt goed enne ter troost, wij hebben ook geen radiator en dat doucht prima, je rent alleen snel naar je handdoek
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:27:55 #200
248562 Rallydame
pi_77659022
Op zich zou ik er geen moeite mee hebben om geen radiator in de badkamer te hebben maar aangezien we er eentje uitgekozen hadden en daar dus nu de aansluitingen voor zitten.

Gisteren zijn we bij de badkamer leverancier geweest om aan te kunnen wijzen welke radiator we uitgekozen hadden. Blijkt nu dat de radiator die we hebben uitgekozen niet meer geleverd wordt aangezien ze niet meer met die leverancier werken. Er werd ons een andere geadviseerd maar we hadden al het vermoeden dat deze geen onder midden aansluiting had zoals we hadden gevraagd. Na wat eigen onderzoek blijkt dit ook zo te zijn en hadden we dus bijna weer een foutieve radiator geleverd gekregen.
Naast het feit dat de radiator die als alternatief geboden werd niet is wat we willen en niet echt een alternatief is dus, wordt er over de vraag: "wat als we niets vinden wat ons aanspreekt uit het huidige assortiment? erg vaag gedaan terwijl dat voor ons heel duidelijk is. Verkeerd advies over de radiator (2x), wastafel waar het al steeds mee mis ging (2x verkeerde geleverd) en een niet al te vriendelijke adviseur gisteren (niet degene die ons hielp)... we zijn er klaar mee dus geen passend alternatief dan geef ons het geld maar terug dan kijken we ergens anders...
Zo makkelijk zit het dus nog niet in elkaar blijkbaar... Vanmiddag weer contact met de serviceafdeling. Misschien dat zij nog iets kunnen betekenen maar anders wordt het touw trekken ben ik bang..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')