ahaquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef kevin20vt het volgende:
@ Gateway: In de garage natuurlijk, om aan de auto te klussen
Waarschijnlijk idd leiding bevroren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:32 schreef gateway het volgende:
[..]
leiding bevroren of waarom is ie gesprongen???
p.s. waar komen al die tl bakken te hangen
Jij snapt hetquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef kevin20vt het volgende:
@ Gateway: In de garage natuurlijk, om aan de auto te klussen
Ik heb hem nog niet gevonden maar mocht ie er toch zitten dan mag ie wel eens mee komen klussen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
9 Rubber Duckies in huis
Woont Ernie soms bij jullie
We hebben het gisteren meteen gemaakt dus als het goed is moeten we het nu niet meer meemaken..quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:29 schreef Ml-etje het volgende:
Hé bah! Is het probleem al wel verholpen?!
En heb je inmiddels al internet thuis? Ik ga nu ook even voor je de bredase regio bekijken (was het vergeten en bedacht me gistermiddag dat dat nog op m'n to do stond).
Je toilet is echt ubergaaf! Je hebt al plantjes en een lamp!! (de ontbrekende zaken bij ons).
Echt heeeel mooi!!
Stromend water bevriest niet zo snel dus dat is geluk geweest. Alles is nu de garage uit qua water dus schaatsen zal niet nodig zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:35 schreef Knutselhoek het volgende:
Hoop dat het water niet bevriest .
Het leek me wel gezellig om je gezelschap te houden. Alleen is ook maar zo alleenquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:53 schreef twentemeisje het volgende:
Owww Rally! Waarom wil jij bij alle clubjes waar ik ook bij zit? Eerst de ontslagclub, nu weer de watersnoodclub...![]()
![]()
Gelukkig valt de schade mee en heeft Aagje geen bevroren pootjes. Maar wat balen zeg!
Hoe gaat het verder? Een beetje van alle schrik en ontslagperikelen bekomen?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:23 schreef Rallydame het volgende:
[..]
We hebben het gisteren meteen gemaakt dus als het goed is moeten we het nu niet meer meemaken..
Maar ja... dat dachten we natuurlijk de eerste keer ook![]()
Geeft niet hoor (van het kijken). Ik heb sinds dinsdagavond ook weer internet dus ik kan ook lekker zoeken.
Hij is nog niet helemaal af want we moeten de toiletrolhouder nog ophangen. Maar ik vind hem ook super mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |