abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 januari 2010 @ 08:17:41 #151
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_76590978
Ik heb ook nog genoeg peertjes of tijdelijke lampen hangen hoor

Maar daar heb ik komende tijd meer dan genoeg tijd voor om te gaan zoeken want ja.... lang leve reorganisaties binnen bedrijven .... ook ik heb gisteren te horen gekregen dat er in de nieuwe structuur geen plekje meer is voor mij.
Balen want het was door niemand verwacht en zeker niet door mij maaaaaaaaaar... er zijn ook heel veel positieve punten (zo bekijk ik het maar)...

- ik kan nu eindelijk alle dozen uitpakken en opbergen in de juiste doos of kamer
- dan heb ik ook weer ruimte voor alle plinten te lakken
- de 3 lockers, het ladekastje van , de stoel en het bankje krijgen nu aandacht want daar heb ik ineens tijd voor
- en ik kan misschien ook weer uit de klusdip trekken want anders komt het nooit af he
- ik hoef niet meer 2 dagen in de week om 5 uur in de auto te zitten om half Nederland door te rijden
- een nieuwe uitdaging na 8 jaar is ook niet verkeerd..

Kortom veel positieve punten... Hoe komt het dan dat ik toch helemaal verbaasd ben, niet kan slapen en dus midden in de nacht de kerstboom heb opgeruimd? Nou ja... ik krijg hem niet uit elkaar dus dat laat ik straks maar even doen voor ik hem kapot maak...
pi_76591034
Och meis wat ontzettend *** voor je!!
Maar inderdaad, wij hadden ook een minder feestelijke nieuwsjaarstoespraak en toen bedacht ik me nou als ze me dan ontslaan gaat die buitenboel heel snel.
Bovendien is een nieuwe baan niet per definitie slechter je weet wat je niet wilt en zolang je daaraan vast houdt komt het goed.

Sterkte
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_76591474
Goed dat je het positieve ziet,
al is het wel heel shit.....

En misschien bied een nieuwe baan wel gave kansen, succes!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 10:21:57 #154
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_76592003
Jeminee Rally, we kunnen wel een clubje beginnen . MI-etje, als je het maar uit je hoofd laat om je bij ons aan te melden .

Maar wat schrikken meis, want je had het ook echt niet verwacht. Ik zag het toen min of meer aankomen en dat scheelt denk ik wel. Wel goed dat je positief blijft, bij de pakken neerzitten helpt ook niet. Maar is af en toe wel 'verleidelijk'...

Ben je vrijgesteld van werkzaamheden?

Dikke knuffel!
pi_76592960
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:21 schreef twentemeisje het volgende:
Jeminee Rally, we kunnen wel een clubje beginnen . MI-etje, als je het maar uit je hoofd laat om je bij ons aan te melden .

Maar wat schrikken meis, want je had het ook echt niet verwacht. Ik zag het toen min of meer aankomen en dat scheelt denk ik wel. Wel goed dat je positief blijft, bij de pakken neerzitten helpt ook niet. Maar is af en toe wel 'verleidelijk'...

Ben je vrijgesteld van werkzaamheden?

Dikke knuffel!
geen plannen maarja dat verzinnen andere mensen wel voor je dan..
Voorlopig geen signalen dat er ook maar iets gaande is gelukkig.

Maar het is wel frappant, jullie, styliste tsjonge zeg
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:19:10 #156
248562 Rallydame
pi_76593197
Jeps.
Ik kreeg het vrijdag om ongeveer 14 uur te horen en kon a la minute mijn spullen pakken en niet meer terug keren. Ik heb er echter voor gekozen om de werkzaamheden waar ik mee bezig was af te maken en mijn laatste oplossing toch aan het bedrijf kenbaar te maken. Als de leverancier de oplossing kan realiseren dan worden de cijfers van hen weer beter bij ons. Zo kon ik op mijn manier aan het bedrijf duidelijk maken dat ze er wel spijt van krijgen en het verlies voor hen is
Daarna ben ik nog 3 uur bezig geweest collega's en leveranciers te troosten. Sommigen in tranen want zij kunnen het zich niet voorstellen. Raar dat je dan alleen bezig bent met andere troosten en positief blijven... Soort overlevingsdrang of zo.. hihi

Maandag nog even naar Breda om de sleutel van het pand in te leveren. Dinsdag staat de vak Vakantiebeurs op het programma dus prima gelegenheid om daar nog eens te netwerken. En dan nog even naar Hoofddorp om daar mijn sleutel in te leveren, afscheid te nemen van collega's en dan spullen pakken en dan zit wat mij betreft het avontuur er op.
Tot maart heb ik een contract dus ik heb sowieso nog vol salaris tot die tijd. Heb vannacht ook al wat interessante vacatures gezien dus wie weet gaat het snel.

En ML.. ik vind je lief maar je mag niet bij ons clubje horen hoor... ik geef ook geen toestemming net als TM

Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden.
pi_76593545
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:19 schreef Rallydame het volgende:
Jeps.
Ik kreeg het vrijdag om ongeveer 14 uur te horen en kon a la minute mijn spullen pakken en niet meer terug keren. Ik heb er echter voor gekozen om de werkzaamheden waar ik mee bezig was af te maken en mijn laatste oplossing toch aan het bedrijf kenbaar te maken. Als de leverancier de oplossing kan realiseren dan worden de cijfers van hen weer beter bij ons. Zo kon ik op mijn manier aan het bedrijf duidelijk maken dat ze er wel spijt van krijgen en het verlies voor hen is
Daarna ben ik nog 3 uur bezig geweest collega's en leveranciers te troosten. Sommigen in tranen want zij kunnen het zich niet voorstellen. Raar dat je dan alleen bezig bent met andere troosten en positief blijven... Soort overlevingsdrang of zo.. hihi

Maandag nog even naar Breda om de sleutel van het pand in te leveren. Dinsdag staat de vak Vakantiebeurs op het programma dus prima gelegenheid om daar nog eens te netwerken. En dan nog even naar Hoofddorp om daar mijn sleutel in te leveren, afscheid te nemen van collega's en dan spullen pakken en dan zit wat mij betreft het avontuur er op.
Tot maart heb ik een contract dus ik heb sowieso nog vol salaris tot die tijd. Heb vannacht ook al wat interessante vacatures gezien dus wie weet gaat het snel.

En ML.. ik vind je lief maar je mag niet bij ons clubje horen hoor... ik geef ook geen toestemming net als TM

Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden.
Och balen ook van je contract zeg..
Ik heb nog net even onbepaalde tijd erdoor kunnen pushen vorig jaar voor het bergaf ging, dat heeft me tot nu toe niet in de picture gebracht.
Enne ik doe mijn best hoor.
Als ik je kan helpen met zoeken geef maar een gil (incl plaats waar je zoekt en wat precies) zie in mijn jobbie wel wat voorbij komen helaas niets voor TM maar kijken kan altijd.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:51:56 #158
248562 Rallydame
pi_76594048
Ze hebben ontslag op 1 maart gezet voor de mensen die niet mee konden. Ik had zelf al 7 jaar een onbepaalde tijd contract maar ja... in reorganisatie tijd telt dat niet

Extra oogjes zijn nooit weg dus mocht je wat tegen komen waarvan je denkt dit zou wat kunnen zijn dan houd ik me altijd aanbevolen.
Regio Breda het liefst natuurlijk ivm reistijd maar ik ben nu ook flinke reistijden gewend dus mocht er iets erg leuks voorbij komen dan is dat zeker een overweging waard. Liefst 40 uur maar 32 kan natuurlijk ook als ik dan nog steeds met de vaste lasten uit kom.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:00:03 #159
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_76594285
Is best wel schokkend om na 7 jaar ineens overbodig te worden verklaard, ik werkte er ook lang (bijna 10 jaar), en heb dat echt wel als heel kwetsend ervaren. Was er behoorlijk verdrietig van, en boos, en teleurgesteld. Maar soms ook opgelucht. want nu moet ik wel iets anders verzinnen terwijl ik er anders waarschijnlijk nog jaren was blijven hangen uit 'angst'. Angst om met mijn ziekte-achtergrond iets nieuws op te pakken en daar dan snel uit te vallen. Nu heb ik geen keus, nu moet ik wel.

Hopelijk vind je snel iets nieuws dat je nog veel leuker vind dan wat je tot nu toe deed.

zaterdag 9 januari 2010 @ 12:00:43 #160
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_76594304
Lees op de achtergrond mee (mooie vorderingen in al jullie huizen meiden!), beetje druk op werk.
Wat een enorme klappers zeg... echt supershit...
Hier beginnen in familiekring ook wat mensen banen kwijt te raken, bij mijzelf gelukkig geen vrees daarvoor maar wat moet dat vreselijk zijn

Heel veel sterkte en knuffels aan al jullie pechvogels
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:02:45 #161
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_76594364
Thanks BBQ .
pi_76600233
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:51 schreef Rallydame het volgende:
Ze hebben ontslag op 1 maart gezet voor de mensen die niet mee konden. Ik had zelf al 7 jaar een onbepaalde tijd contract maar ja... in reorganisatie tijd telt dat niet

Extra oogjes zijn nooit weg dus mocht je wat tegen komen waarvan je denkt dit zou wat kunnen zijn dan houd ik me altijd aanbevolen.
Regio Breda het liefst natuurlijk ivm reistijd maar ik ben nu ook flinke reistijden gewend dus mocht er iets erg leuks voorbij komen dan is dat zeker een overweging waard. Liefst 40 uur maar 32 kan natuurlijk ook als ik dan nog steeds met de vaste lasten uit kom.
Breda maandag zal ik even spieken, maarehh wat zoek je?
pi_76600279
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:00 schreef twentemeisje het volgende:
Is best wel schokkend om na 7 jaar ineens overbodig te worden verklaard, ik werkte er ook lang (bijna 10 jaar), en heb dat echt wel als heel kwetsend ervaren. Was er behoorlijk verdrietig van, en boos, en teleurgesteld. Maar soms ook opgelucht. want nu moet ik wel iets anders verzinnen terwijl ik er anders waarschijnlijk nog jaren was blijven hangen uit 'angst'. Angst om met mijn ziekte-achtergrond iets nieuws op te pakken en daar dan snel uit te vallen. Nu heb ik geen keus, nu moet ik wel.

Hopelijk vind je snel iets nieuws dat je nog veel leuker vind dan wat je tot nu toe deed.

soms is iets nieuws wel goed.
En men zegt dat het beter gaat dus think positive..
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:31:28 #164
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_76613027
Oh wat balen van je werk zeg. Hopelijk komt er nog iets veul leukers op je pad! Moet haast wel want keihard werken onder een goed humeur is your middle name!

Maarre wat een kick ass lamp heb jij boven je eettafel hangen.
Mn en ik kunnen nog niet kiezen (al 2 maanden!) tussen de chromen of de zwarte. Ik wil chroom, hij wil zwart. dilemma dilemma..
Big mouth strikes again
  zondag 10 januari 2010 @ 10:02:09 #165
248562 Rallydame
pi_76624157
Tnx BBQ en Heartwork

Ik ben nog steeds enorm verbaasd, net als de rest van mijn collega's.. We wisten natuurlijk dat er mensen uit moesten maar niemand had verwacht dat ik daar bij zou zitten. Ach... kosten reduceren is voor (bijna) ieder bedrijf een must op dit moment en ja ik ben nogal duur met reiskosten want ik moest van Eindhoven naar Breda v.v. en 2 dagen Eindhoven - Hoofddorp v.v.
Ik had zelf al een kostenbesparing door te verhuizen maar die wijziging hebben zij nooit gehad want die is net voor kerst ingediend... Maar ja.. het is niet anders...

Kijk gewoon vooruit en ik weet zeker dat er nog iets leuks op mijn pad komt. En net als wat TM zegt.. nu moet je wel kijken naar wat anders terwijl je dat normaal niet had gedaan en er nog jaren had gezeten omdat het wel veilig was terwijl je het niet meer als uitdaging zag. Dat had ik nog niet maar misschien was ik dan ook wel blijven "hangen".

Wat ik zoek nu? Ehm... ik ben niet gebonden aan een speciale branche, heb diverse dingen gedaan. Heb bijvoorbeeld een HBO Toerisme opleiding gedaan maar ook naast mijn werk een start gemaakt met SPW-3 Kinderopvang. Daar ben ik nooit verder mee gegaan ivm verhuizen in 2008. Interesse vlak is erg breed dus.. Ik vind functies die verschillende raakvlakken hebben wel interessant, dat kan zijn contact met verschillende afdelingen (ICT kant en commerciele kant) of de ene dag contact met klanten en de andere dag weer administratief.
Lastige is dat ik het zelf dus ook nog niet echt heel goed weet. Ben een beetje uit al die functie benamingen nu enzo... "Vroeger" was een functie als schoonmaakster nog gewoon... nu is dat al Interieur Verzorgster. Ik moet er nog even doorheen prikken wat wat is..

Maar waar het hier echt om gaat in dit specifieke draadje... Klussen!!
Gisteren kwamen de ouders van helpen. Zijn vader met de badkamervloer en zijn moeder heeft mij geholpen met het opruimen van de kastkamer en de voorkamer.
Kastkamer zoals die er nu uit ziet:

Badkamervloer:

Tussen de mozaïktegels en de grote tegels is nog een randje niet gelegd (bij de glazen bouwstenen). Daar moeten ook nog wat mozaïktegels komen, misschien kunnen we dat vandaag afmaken.

De dozen op de voorkamer zijn uitgezocht en wat er nu staat moet er ook blijven. Ook zijn de dozen uit de woonkamer uitgezocht en naar de juiste kamer gebracht. De overige dozen zijn naar zolder gegaan en als we daar aan toe zijn dan krijgt dat ook allemaal weer een juiste plek.
Nu heb ik op de voorkamer ook weer plek om de schagen neer te zetten om de plinten te lakken. Alle kerstspullen zijn in de juiste dozen beland. Kortom... we hadden een goede opruimsessie.

Vanmiddag komt overbuur U ook weer gezellig langs om te helpen. Hij gaat samen met de tv, internet en telefoonaansluiting voor zijn rekening nemen. Nu internetten we op zijn verbinding maar dat is natuurlijk niet echt de snelste weg
pi_76641277
Wat een lieve buufjes en wat een supersweet kastje ik twijfel een beetje wat het is maar wel leuk!
pi_76643680
Wat is dat nou zeg, krijg je nieuws te horen waar je helemaal niet op zit te wachten en zeker niet net na nieuwjaar Sterkte en succes ermee

En dat kastje met dat deurtje op het bureau vind ik leuk!
Blijf nog steeds volgen
  zondag 10 januari 2010 @ 20:22:21 #168
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_76649406
Das toch een secretaire Rally?
pi_76649470
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:22 schreef twentemeisje het volgende:
Das toch een secretaire Rally?
Dat dacht ik ook..maar het kan ook zo'n baby-verzorgtafeltje zijn (jaja baby-noob )
  zondag 10 januari 2010 @ 22:20:05 #170
263950 Knutselhoek
Klussende ouders
pi_76657279
Ziet er al weer mooi en gezellig uit die kastkamer en heel belangrijk de badkamer vordert ook.

Wat zullen ze een spijt krijgen dat ze zo'n werknemer hebben laten gaan.
Laat je er niet onder krijgen he? Het is wel ff slikken,maar het komt vast wel goed.

Sterkte de komende dagen.
Je hebt ons nummer en we zijn er voor je
Geen klustopic van mij wel reacties
  maandag 11 januari 2010 @ 22:03:27 #171
248562 Rallydame
pi_76698871
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook..maar het kan ook zo'n baby-verzorgtafeltje zijn (jaja baby-noob )
Het is een secretaire Hij is van mijn opa geweest, alleen toen was ie donker eiken. Moet hem nog even opnieuw lakken want hij is een beetje beschadigd.
pi_76718938
had natuurlijk wel meegelezen maar nog niet de kans gehad om te reageren, wat ontzettend # voor je job!
heel erg balen, zeker op dit soort momenten als alles onzeker is.
hoop dat het snel weer opgelost is en je gewoon weer snel ergens aan de slag kunt.

mooie tegels trouwens!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_76719519
Jeetje Rallydame... wat lees ik nou... Normaal gesproken vind ik het leuk om bij een 'clubje' te horen maar deze wens ik niemand toe.. (Ml-etje, blijf maar heel ver weg!!)

Heel veel succes en sterkte. Ik hoop dat je snel iets nieuws gevonden hebt!
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:19:58 #174
248562 Rallydame
pi_76776878
Ik hoop het ook maar het komt vast goed.

Vandaag hadden we even iets anders aan ons hoofd. Ik wilde namelijk Aagje (m'n konijntje) een schoon fris hok geven maar toen ik naar de garage wilde lopen zag ik alleen maar water uit de zijdeur komen lopen. Het stroomde er echt als een waterval uit..
draaide snel de hoofdkraan dicht maar er kwam een ware golf aan water uit de garage.. Zo'n 3 tot 4 cm water stond er Oorzaak een compleet gesprongen leiding in de garage. Aagje zat er een beetje beduusd bij te kijken, naast wat natje voetjes mankeert ze niets en was ze zo slim om in haar hok te gaan zitten..

Snel alles geprobeerd van de grond te halen wat nog te redden was en het ziet eruit dat het meeste het heeft overleefd. Wat dozen zijn verloren gegaan maar de spullen erin zien er nog goed uit.
Dus ipv een vouwgordijn ophangen, raamfolie plakken en de badkamervloer voegen, hebben we de garage maar helemaal leeg gehaald. En om er iets positiefs van te maken... deze is weer helemaal opgeruimd Alleen deden we dat nu iets eerder dan verwacht...

Water alweer aan het zakken...

Aagje met natte voetjes

En opgeruimd

Na het opruimen heeft nog de lamp in de toilet beneden opgehangen en staat de 3e kast op de kastkamer nu ook.

Morgen weer tijd voor de vandaag geplande klusjes..
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:32:05 #175
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_76777471
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:19 schreef Rallydame het volgende:
Ik hoop het ook maar het komt vast goed.

Vandaag hadden we even iets anders aan ons hoofd. Ik wilde namelijk Aagje (m'n konijntje) een schoon fris hok geven maar toen ik naar de garage wilde lopen zag ik alleen maar water uit de zijdeur komen lopen. Het stroomde er echt als een waterval uit..
draaide snel de hoofdkraan dicht maar er kwam een ware golf aan water uit de garage.. Zo'n 3 tot 4 cm water stond er Oorzaak een compleet gesprongen leiding in de garage. Aagje zat er een beetje beduusd bij te kijken, naast wat natje voetjes mankeert ze niets en was ze zo slim om in haar hok te gaan zitten..

Snel alles geprobeerd van de grond te halen wat nog te redden was en het ziet eruit dat het meeste het heeft overleefd. Wat dozen zijn verloren gegaan maar de spullen erin zien er nog goed uit.
Dus ipv een vouwgordijn ophangen, raamfolie plakken en de badkamervloer voegen, hebben we de garage maar helemaal leeg gehaald. En om er iets positiefs van te maken... deze is weer helemaal opgeruimd Alleen deden we dat nu iets eerder dan verwacht...

Water alweer aan het zakken...
[ afbeelding ]

Aagje met natte voetjes
[ afbeelding ]

En opgeruimd
[ afbeelding ]

Na het opruimen heeft nog de lamp in de toilet beneden opgehangen en staat de 3e kast op de kastkamer nu ook.
[ afbeelding ]

Morgen weer tijd voor de vandaag geplande klusjes..
leiding bevroren of waarom is ie gesprongen???

p.s. waar komen al die tl bakken te hangen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')