quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:21 schreef twentemeisje het volgende:
Jeminee Rally, we kunnen wel een clubje beginnen. MI-etje, als je het maar uit je hoofd laat om je bij ons aan te melden
.
Maar wat schrikken meis, want je had het ook echt niet verwacht. Ik zag het toen min of meer aankomen en dat scheelt denk ik wel. Wel goed dat je positief blijft, bij de pakken neerzitten helpt ook niet. Maar is af en toe wel 'verleidelijk'...
Ben je vrijgesteld van werkzaamheden?
Dikke knuffel!
Ochquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:19 schreef Rallydame het volgende:
Jeps.
Ik kreeg het vrijdag om ongeveer 14 uur te horen en kon a la minute mijn spullen pakken en niet meer terug keren. Ik heb er echter voor gekozen om de werkzaamheden waar ik mee bezig was af te maken en mijn laatste oplossing toch aan het bedrijf kenbaar te maken. Als de leverancier de oplossing kan realiseren dan worden de cijfers van hen weer beter bij ons. Zo kon ik op mijn manier aan het bedrijf duidelijk maken dat ze er wel spijt van krijgen en het verlies voor hen is![]()
Daarna ben ik nog 3 uur bezig geweest collega's en leveranciers te troosten. Sommigen in tranen want zij kunnen het zich niet voorstellen. Raar dat je dan alleen bezig bent met andere troosten en positief blijven... Soort overlevingsdrang of zo.. hihi
Maandag nog even naar Breda om de sleutel van het pand in te leveren. Dinsdag staat de vak Vakantiebeurs op het programma dus prima gelegenheid om daar nog eens te netwerken. En dan nog even naar Hoofddorp om daar mijn sleutel in te leveren, afscheid te nemen van collega's en dan spullen pakken en dan zit wat mij betreft het avontuur er op.
Tot maart heb ik een contract dus ik heb sowieso nog vol salaris tot die tijd. Heb vannacht ook al wat interessante vacatures gezien dus wie weet gaat het snel.
En ML.. ik vind je lief maar je mag niet bij ons clubje horen hoor... ik geef ook geen toestemming net als TM![]()
Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden.
Bredaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:51 schreef Rallydame het volgende:
Ze hebben ontslag op 1 maart gezet voor de mensen die niet mee konden. Ik had zelf al 7 jaar een onbepaalde tijd contract maar ja... in reorganisatie tijd telt dat niet![]()
Extra oogjes zijn nooit weg dus mocht je wat tegen komen waarvan je denkt dit zou wat kunnen zijn dan houd ik me altijd aanbevolen.![]()
Regio Breda het liefst natuurlijk ivm reistijd maar ik ben nu ook flinke reistijden gewend dus mocht er iets erg leuks voorbij komen dan is dat zeker een overweging waard. Liefst 40 uur maar 32 kan natuurlijk ook als ik dan nog steeds met de vaste lasten uit kom.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:00 schreef twentemeisje het volgende:
Is best wel schokkend om na 7 jaar ineens overbodig te worden verklaard, ik werkte er ook lang (bijna 10 jaar), en heb dat echt wel als heel kwetsend ervaren. Was er behoorlijk verdrietig van, en boos, en teleurgesteld. Maar soms ook opgelucht. want nu moet ik wel iets anders verzinnen terwijl ik er anders waarschijnlijk nog jaren was blijven hangen uit 'angst'. Angst om met mijn ziekte-achtergrond iets nieuws op te pakken en daar dan snel uit te vallen. Nu heb ik geen keus, nu moet ik wel.
Hopelijk vind je snel iets nieuws dat je nog veel leuker vind dan wat je tot nu toe deed.
Dat dacht ik ook..maar het kan ook zo'n baby-verzorgtafeltje zijn (jaja baby-noobquote:
Het is een secretairequote:Op zondag 10 januari 2010 20:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook..maar het kan ook zo'n baby-verzorgtafeltje zijn (jaja baby-noob)
leiding bevroren of waarom is ie gesprongen???quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:19 schreef Rallydame het volgende:
Ik hoop het ook maar het komt vast goed.
Vandaag hadden we even iets anders aan ons hoofd. Ik wilde namelijk Aagje (m'n konijntje) een schoon fris hok geven maar toen ik naar de garage wilde lopen zag ik alleen maar water uit de zijdeur komen lopen. Het stroomde er echt als een waterval uit..![]()
draaide snel de hoofdkraan dicht maar er kwam een ware golf aan water uit de garage.. Zo'n 3 tot 4 cm water stond er Oorzaak een compleet gesprongen leiding in de garage. Aagje zat er een beetje beduusd bij te kijken, naast wat natje voetjes mankeert ze niets en was ze zo slim om in haar hok te gaan zitten..
Snel alles geprobeerd van de grond te halen wat nog te redden was en het ziet eruit dat het meeste het heeft overleefd. Wat dozen zijn verloren gegaan maar de spullen erin zien er nog goed uit.
Dus ipv een vouwgordijn ophangen, raamfolie plakken en de badkamervloer voegen, hebben we de garage maar helemaal leeg gehaald. En om er iets positiefs van te maken... deze is weer helemaal opgeruimdAlleen deden we dat nu iets eerder dan verwacht...
Water alweer aan het zakken...
[ afbeelding ]
Aagje met natte voetjes
[ afbeelding ]
En opgeruimd
[ afbeelding ]
Na het opruimen heeftnog de lamp in de toilet beneden opgehangen en staat de 3e kast op de kastkamer nu ook.
[ afbeelding ]
Morgen weer tijd voor de vandaag geplande klusjes..![]()
ahaquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef kevin20vt het volgende:
@ Gateway: In de garage natuurlijk, om aan de auto te klussen
Waarschijnlijk idd leiding bevroren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:32 schreef gateway het volgende:
[..]
leiding bevroren of waarom is ie gesprongen???
p.s. waar komen al die tl bakken te hangen
Jij snapt hetquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:08 schreef kevin20vt het volgende:
@ Gateway: In de garage natuurlijk, om aan de auto te klussen
Ik heb hem nog niet gevonden maar mocht ie er toch zitten dan mag ie wel eens mee komen klussen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
9 Rubber Duckies in huis
Woont Ernie soms bij jullie
We hebben het gisteren meteen gemaakt dus als het goed is moeten we het nu niet meer meemaken..quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:29 schreef Ml-etje het volgende:
Hé bah! Is het probleem al wel verholpen?!
En heb je inmiddels al internet thuis? Ik ga nu ook even voor je de bredase regio bekijken (was het vergeten en bedacht me gistermiddag dat dat nog op m'n to do stond).
Je toilet is echt ubergaaf! Je hebt al plantjes en een lamp!! (de ontbrekende zaken bij ons).
Echt heeeel mooi!!
Stromend water bevriest niet zo snel dus dat is geluk geweest. Alles is nu de garage uit qua water dus schaatsen zal niet nodig zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:35 schreef Knutselhoek het volgende:
Hoop dat het water niet bevriest .
Het leek me wel gezellig om je gezelschap te houden. Alleen is ook maar zo alleenquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:53 schreef twentemeisje het volgende:
Owww Rally! Waarom wil jij bij alle clubjes waar ik ook bij zit? Eerst de ontslagclub, nu weer de watersnoodclub...![]()
![]()
Gelukkig valt de schade mee en heeft Aagje geen bevroren pootjes. Maar wat balen zeg!
Hoe gaat het verder? Een beetje van alle schrik en ontslagperikelen bekomen?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:23 schreef Rallydame het volgende:
[..]
We hebben het gisteren meteen gemaakt dus als het goed is moeten we het nu niet meer meemaken..
Maar ja... dat dachten we natuurlijk de eerste keer ook![]()
Geeft niet hoor (van het kijken). Ik heb sinds dinsdagavond ook weer internet dus ik kan ook lekker zoeken.
Hij is nog niet helemaal af want we moeten de toiletrolhouder nog ophangen. Maar ik vind hem ook super mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |