abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 juli 2010 @ 10:20:41 #1
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_84191611
Na een hele tijd niet geklust te hebben, zijn we ergens weer de kluszin tegen gekomen en weer begonnen. Begonnen met wat vraag je je misschien af... nou met het opknappen van ons huis waarover je meer kunt lezen en zien in deel 1, deel 2 en deel 3.

In dit nieuwe topic willen we laten zien hoe we verder gaan met de afwerking van ons huis, wat we met de tuin gaan doen en hoe 2 kleine hummeltjes ons huis weer "vakkkundig" gaan afbreken

Laat ik maar eens beginnen met het voorstellen van de hummels... dames en heren... deze 2 hebben ons huis wat drukker gemaakt:

Aybo, onze held die dapper achter zijn zusje aan loopt want alles is toch wel een beetje eng.... Maar het tot nu toe heerlijk vind om te komen kroelen en lekker op de stoel in slaap te vallen...

Symi, onze diva die als eerste alles ontdekt maar nu al duidelijk aan geeft als haar broertje iets doet wat haar niet zint. Want o wee als het niet gaat zoals zij wil... Maar aan de andere kant voor hem zorgt zoals een echte grote zus. Tenminste als ze de ballen niet van de krabpaal af slaat

Om gisteravond lekker even samen het eten te delen
We hebben nu al door dat we niets moeten laten liggen wat niet voor Aybo is want hij at gisteren zelfs het eten bij Symi uit haar mond En dat terwijl er genoeg was voor allebei...

Vanmorgen kwamen ze allebei naar de deur sprinten toen we beneden kwamen. werd uitgebreid begroet maar die had helaas niet heel veel tijd want voor 7 uur ging de pieper alweer
Des te meer kroeltjes voor mij want sinds hij weg is, ligt het tweetal al spinnend naast me op de bank..
  Moderator zondag 18 juli 2010 @ 10:25:57 #2
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  zondag 18 juli 2010 @ 10:29:32 #3
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_84191751
TerugVindPoessiemauw

Wij werden gisteravond bij thuiskomst getarget door de poezen van de overburen. Ze liepen zelfs met ons mee naar binnen . De stoerste durfde het zelfs aan om de trap op te rennen naar boven. Na een paar minuten kwam ie weer terug. Toen we ze eruit lieten bleven ze voor de deur zitten mauwen, dus vooruit, nog ff spelen. Ze hebben na een nog half uurtje kroelen en spelen nog een hele tijd voor onze voordeur gecirkeld .

Ben benieuwd naar je terras Rally!
pi_84194258
Wat een mooierds! Moet jou wel gelijk geven hoor met zijn kleuren
Lief
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_84195872
Wat een mooie katjes zeg!!!
pi_84227956
quote:
Op zondag 18 juli 2010 10:20 schreef Rallydame het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een toffe beestjes
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 31 juli 2010 @ 22:42:12 #7
248562 Rallydame
pi_84719702
De twee draakjes hebben het huis al helemaal eigen gemaakt. Zodra we omdraaien doen ze alles wat ze niet mogen en als we er zijn, zijn het de grootste knuffelkonten. O+ O+
Ze doen het dus goed.... en wij... wij zijn ook goed bezig geweest al zeg ik het zeg.

De konijnenvilla is helemaal gelakt (2x) en alle vensterbanken in het huis zitten op z'n plek (we moesten er nog 4 op maat maken en vast zetten). Van de paneelgordijnen die we voor het voorraam in de woonkamer hadden gekocht was eindelijk de rails binnen. Deze is bevestigd en drie van de panelen zijn al op maat. De andere 3 moeten we nog op maat maken en dan bevestigen dus dat duurt ook niet lang meer.
Het duurt even maar dan komt ons huis ook wel af :P ;)
pi_84720372
:D babypoezels.
Goed bezig! Enne hoe ist met de schutting? Mag ik al met kwast en aardbeienbak in de aanslag aantreden?
pi_84731417
Schattige kittens! :o
En ik kijk weer verder mee... :Y
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  donderdag 2 september 2010 @ 21:33:51 #10
248562 Rallydame
pi_86000183
:@ :@
Dan moeten we maar snel weer eens verder met klussen.
We hebben het de afgelopen tijd behoorlijk druk gehad en zijn net terug van vakantie. Het klusritme moet nog even herpakt worden.
Al zitten nu eindelijk de glasplaten in de 2 kamerdeuren. Misschien had het feit dat we de eerste nacht terug niet konden slapen door de katten daar wat mee te maken :{
Die hadden namelijk ontdekt dat ze best over het karton konden springen en aan de slaapkamerdeur konden miauwen om aandacht te trekken. ;( O+

Het duurt dus nog wel "eventjes" voor het huis echt helemaal klaar is. Dus.... tot de volgende keer :W
pi_86000772
:W vakantieganger!
Doe eens picca's van de kitty's?
  maandag 13 september 2010 @ 19:37:32 #12
248562 Rallydame
pi_86392635
U vraagt en ik plaats (al is het wat te laat... :@ )

Het zijn al weer wat verouderde foto's maar de camera is er niet dus kan even geen recentere maken.

Aybo had een nieuw ligplekje (met de nadruk op had want inmiddels past ie er niet meer op dezelfde manier in)

Symi kijkt echt tv met ons. Of helpt met typen... Dat is op dit moment echt torenhoog favoriet

En samen kunnen ze de wereld aan....
Hoezo past het niet?? :?

En wat is er nu lekkerder dan samen op de bank liggen met het vrouwtje?

Al zijn het echt 2 draakjes, we kunnen ze echt niet missen. Vooral als het baasje er niet is dan is het feest. Of er wordt de hele avond gekliert of ze liggen de hele avond lekker bij mij op de bank. Soms lijkt er geen tussen weg te zijn. Nu is het feest voor mij.... ze liggen heerlijk rustig tegen me aan te spinnen... O+ O+ O+
pi_86393155
Prrrrrrrrr O+
pi_86393272
Wat een ontzettende schatjes!!! O+ O+
  maandag 13 september 2010 @ 20:01:26 #15
248562 Rallydame
pi_86393744
We zijn nog niet hard aan de klus maar langzaam komt het toch weer.

De paneelgordijnen voor het raam in de woonkamer hangen eindelijk en de luxaflex voor op de voorkamer zijn we op maat aan het maken. Die moet dus ook binnenkort hangen :D

Vriendlief moet de "bouwtekeningen" voor de kapstok en het bureau op de voorkamer nog even uitwerken en dan kunnen we ook daar aan beginnen.
En ik ben er bijna uit wat ik met de barokke stoel en bankje wil doen. Plannen genoeg weer... nu eerst nog een geldboom en tijd :{

Ow... trouwens even iets anders en al van meer dan een week geleden maar we zijn enorm trots dus laten het gewoon lekker zien :P
Hier zijn we het eerste weekend van september druk mee geweest: het grootste (Dahlia) bloemencorso van Europa en mss zelfs wel de wereld, dat ieder eerste weekend van september in Zundert plaats vindt. Dit is onze wagen...

En al het harde werk van iedereen heeft zijn vruchten af geworpen: we zijn eerste geworden!! *O*

Hihi... dat moest ik gewoon nog even kwijt... :@ ;) :D
pi_86394119
Wat onwijs mooi Rally! Gefeliciteerd *O* .
  maandag 13 september 2010 @ 20:10:51 #17
248562 Rallydame
pi_86394193
Dank je wel.
Het was totaal onverwacht maar daardoor misschien des te mooier.

Hoe is het met jou TM? :*
pi_86399124
Oeh wat mooiii!!
Heb het op tv gezien :) dat er zo lastig dahlia's te krijgen waren enz. en dan doen jullie gewoon mee :D
En de poezels, vriendlief heeft een goede smaak :Y
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 21:06:38 #19
248562 Rallydame
pi_87846140
Hi :@

al 30 dagen niet gepost in mijn eigen topic :@ :@ :@ Ik schaam me diep maar ter verdediging (als dat uberhaupt te verdedigen is) het is onwijs druk geweest.
Nu is er een beetje rustiger vaarwater en dat is ook te merken in en om het huis. :D

Op dit moment is O+ bezig met de overbuur om het oud ijzer te verzamelen en dan kan dat weg.
Dan is er ook weer een beetje plek op de oprit want die is al maanden niet echt volledig in gebruik.

Wat is er verder nog gebeurd:

- O+ heeft een kapstok gemaakt die ik nu kan verven
- de plinten (ja die moesten nog steeds.. }:| ) zijn gelakt en kunnen er tegen aan (boven)
- Plinten voor beneden zijn eindelijk bepaald en liggen klaar om gefreesd te worden (die is helaas stuk dus even wachten tot hij weer terug is)
- bureau voor op de voorkamer is gezaagd, gebeitst en vanmiddag geplaatst. Hij is nog niet helemaal klaar want er komen nog vakken onder voor de pc, printer etc. Het basisgedeelte is er iig eindelijk
- de garage en de schuur zijn helemaal opgeruimd en alles is gesorteerd. We kunnen eindelijk weer alles terug vinden.

Wat zit er nog in de planning:
- schuifdeur maken in de bijkeuken (spullen in huis)
- verwarming badkamer aansluiten (ook alles in huis)
- kapstok lakken
- * Ml-etje zegt foto's maken en op FOK! plaatsen

Er zijn nog meer dingen hoor maar dit is even het lijstje wat we op korte termijn willen doen. Tot snel(ler) dan de vorige keer ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Ml-etje op 22-10-2010 21:28:58 ]
pi_87847427
*O* progressie !
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:06:57 #21
248562 Rallydame
pi_87879143
Jazeker.

Foto's zijn gemaakt hoor maar nu ben ik het kabeltje van de camera even kwijt dus even O+ morgen vragen als hij weer thuis is. Zal ik ze morgen uploaden.

Vandaag weer lekker bezig geweest. Plinten van de voorkamer en de kapstok hebben de eerste laklaag gekregen. Hopelijk gaat het drogen snel dan kan ik ze over een paar dagen weer licht opschuren en een nieuwe laklaag geven.

Foto's hoop ik morgen dus te plaatsen.
pi_87879306
aaah *smelt* wat een onwijs lieve katjes !!
  zondag 24 oktober 2010 @ 10:27:12 #23
248562 Rallydame
pi_87888875
Foto's van de laatste wijzigingen

Plinten van de slaapkamer in laatste laklaag

Plinten voorkamer in eerste laklaag

Kapstok in de grondverf

In eerste laklaag

Daar komt deze kapstok met haken nog op

Het bureau dat op de voorkamer komt is gebeitst

Dat zit er dan zo uit

Ik heb net ook nog even wat foto's van onze 2 draakjes gemaakt maar ze hadden er niet veel zin in. De camera was veel interessanter (en dan met name het touwtje er aan :{ )
Interessant touwtje..

Symi rekt zich uit

Verschil in grootte tussen de 2 is duidelijk te zien
pi_87906363
Goed bezig!
En wat een mooie katten toch!
  Moderator zondag 2 januari 2011 @ 10:35:18 #25
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: