Hihi... je ziet nog een klein stukje van mij onderin de spiegel. Ik sta tegen de andere muur een beetje door mijn knieën gebogen om alles erop te krijgen, vandaar dat je niet kan zien dat ik het benquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:14 schreef aegor102 het volgende:
Lekker geklust op deze mooie dag maar wat zie ik nou onder in de spiegelIs dat iets op de muur er tegenover
Goed om te horen dat je hem hebt hangen. En waterpasquote:Op zondag 25 april 2010 12:43 schreef gateway het volgende:
Ja rallydame, hij hangt, Waterpas zelfs!
Nu lijkt het alleen of ie toch scheef hangt ten opzichte van de balkondeur...... Om over als ie uitgedraaid is maar te zwijgen.... dan lijkt het nog schever! mjah, zal wel aan de prijs liggen (60 euro)
Mooi is de badkamer geworden!!!
Wat werkt er dan niet aan telefoon?
Dank je welquote:Op maandag 26 april 2010 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Je badkamer is echt geweldig geworden zeg!
Jullie maken er een superhuis van, leuk met al die zelfgemaakte vernuftige onderdelen!
Heb je een fotootje van de haken voor je kapstok? Ik had er net eindelijk eentje uitgezocht én besteld, krijg ik een mail dat de leverancier ze niet meer kan leveren, nooit meer![]()
Kapstokken zijn echt lastig!![]()
En hoe doen jullie de plinten? Eerst helemaal aflakken en dan met montagekit bevestigen ofzo?
Keep up the good work en geniet lekker van jullie huis!
en daar is het vandaag perfect weer voor! buiten dus ook flink aan de gang geweest, beste klus lijkt me.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:24 schreef Rallydame het volgende:
Bedankt WRH![]()
Een lekker opruimdagje dus
Die zijn er nog wel hoor. Maar even niet op de voorgrond.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:36 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoe is het eigenlijk hier met de kluskriebels ?
Ik ben op m'n 18e verhuisd (met m'n ouders) van Rijsbergen naar Wernhout en dan zonder rijbewijs iedere dag naar Tilburg moeten voor studie en geen vrienden daar hebben is het niet leuk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:56 schreef Rallydame het volgende:
Hi SV-tje![]()
dank je wel voor de TVP![]()
Vriendlief is in de buurt opgegroeid en wilde er ook graag blijven. Dus dat en ik vind het er wel fijn wonen. Het is er lekker rustig maar toch is alles in de buurt. En natuurlijk een paar gezellige feesten een paar keer per jaar.
Woon je er nog steeds? Of vond je het er niet zo leuk?
Ik heb altijd in Eindhoven gewoond en woon sinds vorig jaar december echt hier in Wernhout. Ik ben dus nog aardig aan het acclimatiseren maar het gaat steeds beter.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Ik ben op m'n 18e verhuisd (met m'n ouders) van Rijsbergen naar Wernhout en dan zonder rijbewijs iedere dag naar Tilburg moeten voor studie en geen vrienden daar hebben is het niet leuk.
Na 3 jaar ben ik op kamers gegaan en van daaruit ben ik via via beland waar ik nu woon. Vorig jaar toen ons huis in aanbouw was hebben we nog een half jaar in Wernhout gewoond en met een auto en rijbewijs is het prima te doenM'n ouders woonden ook wel in een leuke straat daar lag het niet aan. Inmiddels hebben zij hun huis per 1 juni verkocht, dus ik zal er nu niet meer zovaak komen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:48 schreef Rallydame het volgende:
We hebben nog een betonschutting die geverfd moet worden![]()
Enne voor Mr verzin ik nog wel iets. Al heeft mijn Mr bij jou ook niets gedaan dus die moet dan nog wat komen doen....
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:43 schreef Rallydame het volgende:
Vandaag hebben we onze nieuwe huisgenootjes opgehaald. Symi ligt als een echte diva op een eetkamerstoel en Aybo ligt op dit moment te slapen onder de bank na het verkennen van het huis. De held![]()
Maar ze zijn er pas net en ze zijn echt lief![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |