Heej TM en Killiann
Nee helaas we zijn nog niet over.

zit in een klusdip dus is er vorige week weinig tot niks veranderd aan de badkamer. Toch wel de reden waarom we niet over zijn gegaan na mijn verjaardag.
Vrijdag heeft hij voor z'n kerstborrel nog wat glazen bouwstenen geplaatst en zaterdag moest hij de hele dag werken.
Zaterdag ben ik door de sneeuw op pad gegaan om boodschappen te doen voor kerst en het huis (extra korting bij een grote bouwmarkt dus dan moet dat even tussendoor

). Aan het einde van de ochtend ben ik begonnen met schuren van het deurkozijn en de deur van het toilet beneden. Deze moesten nog een keertje gelakt worden om echt klaar te zijn dus dat heb ik gedaan. Dus de toilet beneden heeft alleen nog een latexlaagje nodig op het plafond. Fontijntje geplaatst en dan is ie klaar.
In de hal is nu alles geschuurd en klaar voor een tweede laklaag. Dat stond op de planning voor zondag
Boven had ik de plinten van onze slaapkamer van de muur gehaald en deze geschuurd en de kleinere stukken al voorzien van een laklaag. De grote stukken wilde ik zondag doen.
Ondertussen was overbuur U. al bezig met het plaatsen van de stopcontacten in de keuken. Deze zitten nu ook allemaal op zijn plek. Enige wat in de keuken nu nog moet om helemaal af te zijn is een glasplaat op de wand bij de kookplaat en ik wil de verf bij de plint op het werkblad nog bijwerken (jaa ik weet het... perfectionist

)
Zondag zouden mijn ouders komen om te helpen met klussen maar door het weer ging dat niet echt lukken. Aangezien mijn konijntje met hen zou mee komen, en echt nodig naar binnen moest in verband met de aanhoudende sneeuw en kou, zijn

en ik naar Eindhoven gegaan om haar op te halen.
Niks kunnen doen aan de badkamer maar wel weer een warm en levendig konijn

. Papa, mama en broertje... dank je wel voor het zorgen voor Aagje
Vandaag gaat

verder met de badkamer en komen zijn ouders ook nog helpen. Hopelijk kan er dan al gevoegd worden en de grote tegels al op maat geslepen worden zodat deze dinsdag gelijmd kunnen worden. Dan kan mijn vader (als die morgen kan komen door het weer) het plafond stucen en met

de vloertegels lijmen. Dan moeten we een heel eind komen voor de kerst
Het zou fijn zijn als we dus met de kerst over kunnen maar we houden er serieus rekening mee dat het niet gaat lukken.
Kiliann: de trap wordt geverfd en zal dan kleur Eiwit (van Flexa en hebben we op alle kozijnen zitten) worden op de zijkanten (die "driehoekjes") en de treden en stootborden worden donkergrijs. Eigenlijk net zoals het keldertrapje