Goedemorgen
Dank je wel voor de felicitaties.
We hebben nog hard gewerkt voor het weekend.
Vrijdag heb ik de keukenmuren gelatext en zijn de deuren van toilet en kelder gehangen.
N had het deurkozijn van de toilet nog gelakt terwijl overbuur U de laminaatvloer in de keuken heeft gelegd.
Daarna zijn N en ik de meubels en 90% van de opslag gaan halen. 's Avonds samen met de ouders van N en de overbuurtjes de meubels in elkaar gezet. Overbuuf was zo lief om de ramen aan de binnen- en buitenkant beneden ook nog te wassen.

Om 23 uur konden we allemaal na 2 dagen sjouwen en doen geen boe of bah meer zeggen en zijn we maar naar bed gegaan. We waren moe..
Zaterdagmorgen om 9 uur waren we weer in de weer. Boodschappen doen zoals eten en drinken maar ook nog een goede dweil en dat soort zaken. Kortom... we hadden nogal wat nodig want ja... zelfs de simpelste dingen heb ik tegenwoordig niet meer in huis. Nu maar even de hoognodige dingen gehaald en een andere keer shoppen we wel wat langer...
Terwijl N de vriezer en de extra koelkast helemaal ging soppen heb ik de keuken helemaal gepoetst en 8 verhuisdozen uitgepakt die vol zaten met keukenspullen. Alles er in gezet met de gedachten dat als we straks wat meer tijd hebben we wel meer aandacht besteden aan de indeling. Nu moest het er gewoon in en dan zouden we wel zien

.
Van de ouders van N kregen we een heel pakket met allemaal boodschappen met lekkere en nuttige dingen erg lief. Zij waren ondertussen ook al bezig om het bed in elkaar te zetten. Zo konden we er ook blijven slapen...
Deadline was half 6, dan moesten we gaan eten om nog te kunnen douchen en omkleden voor de eerste zou komen.
Rennen en vliegen en we haalden het net... Stofzuigen en een keertje dweilen zouden we wel doen als we weer in het huis waren...
Nog niet halverwege de kamer was ik met stofzuigen toen de eerste al binnen kwam... Dat dweilen heb ik dus maar gelaten voor wat het was... Maar het was erg gezellig... Heb wat planten gekregen en een grote bos bloemen dus we hebben weer wat groens in huis
Iedereen was enthousiast over hoe het is geworden dus ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden... Er is alleen 1 mini probleempje..... de kamer ligt nog in het huis
Na het wakker worden zijn we weer gaan rennen omdat we nog een verjaardag in Eindhoven hadden en daarna zijn we niet meer in het huis geweest... Ik denk dat ik er vanavond ook niet ecbt tijd voor heb dus ik ben bang dat het morgenvroeg wordt....
Nog even geduld dus
En aangezien het nog niet af is, wordt er voor de verandering vandaag weer eens geklust.
Planning vandaag
- afvoer cv ketel maken op zolder
- de vloer moet weer bedekt worden met stucloper voor we alles weer vies maken.
- de trap moet gekit worden
- en nagekeken worden of ie goed geplamuurd is
- de voorkamer moet voorzien worden van stucloper zodat ik er alle plinten kan lakken
- dan kan ik daar evt vanavond mee beginnen
Kortom... het klusleven gaat na een dagje vrij weer gewoon door