abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2009 @ 22:53:17 #76
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_75464641
radiostilte ?

Als dat maar goed gaat daar :s
Big mouth strikes again
pi_75464833
...................
  donderdag 10 december 2009 @ 09:59:34 #78
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_75473566
HI

het was niet de bedoeling om radiostilte te houden... Het is gewoon allemaal veel te druk geweest.
Dinsdag kregen we helaas te horen dat de reaorganisatie ook onze afdeling gaat treffen maaaaaaaaaaaaar.... er is ook licht aan de horizon .Mijn functie bestaat niet meer na 1 maart maar dat komt omdat de inhoud daarvan meer dan 50% gewijzigd wordt. Er komen dus nieuwe functies. Niet zoveel als er mensen zijn die ervoor in aanmerking zouden willen komen maar ze zijn er. Ik kan daar intern op solliciteren en die functie lijkt onwijs veel op de functie die ik binnen het bedrijf al 5 jaar heb bekleed. Twee jaar geleden hebben we ook al een reaorganisatie gehad (veel kleiner dat wel) en toen is die afdeling gesplitst waardoor ik met 1 specifiek deel ben mee gegaan. Nu komen ze dus weer bij elkaar (wat veel effectiever is). Kortom... ik ben positief dat ik gewoon uiteindelijk mag blijven. En kan dat om een of andere reden niet dan staat er een goed team achter die mij in een nieuwe baan helpt en zelfs misschien wel dichter bij huis. Dat is natuurlijk ook wel positief. Zit dus niet bij de pakken neer en het was wel een beetje verwacht nadat de eerste berichten uit de rest van het pand kwamen... Geen schrik dus..
Lief dat jullie aan me hebben gedacht

En dan nu de vorderingen in het huis want dat gaat natuurlijk ook door...
Dinsdag heeft de toiletvloer gevoegd en is hij bezig geweest met de glazen bouwstenen in de badkamer. Daar moesten er even wat van gelijmd worden zodat we weten waar de grote vloertegels precies moeten komen.
Ook zijn de plinten voor de voorkamer op maat gezaagd. Na het weekend deze lakken en dan kunnen ze er tegen aan.

Gisteren heeft de houten dagkanten van de toilet geplaatst. Zit de toilet op zijn plek en is de woonkamer radiator aangesloten. De tuin is weer opgeruimd en de aanhangwagen zit weer vol dus die kan vandaag naar de stort gebracht worden. In huis heeft N het ook allemaal opgeruimd zodat hij vandaag de ondervloer kan gaan leggen en vanavond samen met broer, mijn vader en vriend U kan beginnen het laminaat in de woonkamer en keuken te leggen.
Gisteravond heb ik de toiletdeur en de kelderdeur in de lak gezet. Die van de kelder kan al gehangen worden, die van de toilet moet nog even wachten want wil het kozijn ook nog een laag geven.

Vanavond gaat er dus laminaat gelegd worden, ik wil de deurkozijnen van toilet en bijkeuken in de lak zetten. En met een beetje geluk kan ik ook de keukenmuur weer een latexlaag geven want die muren zijn gisteren weer glad gestuct. (ja hij kon niet bij jou Styliste want hij moest het bij mij even fixen )
Als het goed is komen de ouders van N vanavond ook en kunnen zij de muur in de hal behangen.

Morgen komt mijn papa misschien ook nog helpen en kan dezelfde bezetting weer verder met het laminaat in de woonkamer en keuken. Ik moet tot het begin van de middag werken en daarna gaan N en ik de meubels ophalen. Die zijn er dus ook op tijd.
Het gaat nu echt wel heel af lijken hoor
pi_75475631
Oef gelukkig dat je het positief inziet en anders is het wel heel goed dat ze van plan zijn mensen naar een nieuwe baan te begeleiden.
Veel gedaan weer zeg!!!
Hihi en die gedeelde stucadoor 
Succes nog!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_75475939
gelukkig maar!
Het gaat nu echt opschieten he? nog heel even en dan kunnen jullie er gewoon in!

Leuk he Ml-etje? Hij is ook wel erg goed hoor! Had m liever voor beneden ook gehad
  donderdag 10 december 2009 @ 12:02:39 #81
248562 Rallydame
  donderdag 10 december 2009 @ 12:23:29 #83
248562 Rallydame
pi_75478084
Dat speelt ook altijd een hele belangrijke rol. Erg jammer zo af en toe

Bij ons even een ietsjepietsje crisisje. De bus die we normaal lenen als we grote spullen moeten vervoeren is stuk. Dat betekent dus geen mogelijkheid om de meubels te halen. Maar ben al een oplossing aan het zoeken.
pi_75478856
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:23 schreef Rallydame het volgende:
Dat speelt ook altijd een hele belangrijke rol. Erg jammer zo af en toe

Bij ons even een ietsjepietsje crisisje. De bus die we normaal lenen als we grote spullen moeten vervoeren is stuk. Dat betekent dus geen mogelijkheid om de meubels te halen. Maar ben al een oplossing aan het zoeken.
Ow das echt balen zeg!
@ styliste je moet die ander er gewoon op wijzen dat het niet netjes is en niet betalen/geld terugvragen.
  vrijdag 11 december 2009 @ 08:39:09 #85
248562 Rallydame
pi_75507263
Het blijft nog even spannend of we een busje hebben om de meubels op te halen. Anders wordt het een grote gehuurde aanhangwagen. Het zal vast wel op een of andere manier lukken
En zo niet, tjah dan moeten er mensen aan de tuintafel zitten. Dat overleeft iedereen ook wel weer

Gisteren heb ik weer wat spullen uit de opslag gehaald en deze maar meteen opgezegd. 1 januari moet alles uit de opslag zijn. Gelukkig hebben we ruimte genoeg dus als het nog niet af is dan vinden we vast nog wel een plekje waar het kan staan.
Aan de andere kant is 1 januari ook wel weer een goed streven om het helemaal af te hebben

En in het tempo van gisteravond moet dat wel lukken zeg.. Jeetje wat ging het hard.
- Boven zijn alle lampen gehangen. Nog niet alle definitieve maar er hangt even iets anders dan alleen een peertje.
- Het deurkozijn van de toilet is geschuurd dus die kan nu gelakt worden
- Overbuuf / vriendien Joyce heeft boven de ramen gezeemd, is in de weer geweest met de stofzuiger en vond het daarna nog "leuk" om ook maar te dweilen. Boven is alles schoon dus
- Overbuur / vriend Udo was er natuurlijk ook weer bij en heeft samen met de papa's, , diens broertje en mij het laminaat in de woonkamer gelegd. Nu hoeft alleen het laminaat in de keuken nog en daar zitten geen moeilijke hoekjes en zo meer in dus dat moet vrij vlot gaan.
- Moeder van en ik hebben de muur in de hal nog behangen dus ook die is klaar

Vandaag op de planning dus:
- laminaat in de keuken leggen
- deurkozijnen toilet beneden en bijkeuken / woonkamer lakken.
- Deur kelder / trapkast hangen
- Deur zoldertrap bijschaven en hangen
- Bed en nachtkastjes in elkaar zetten
- Meubels ophalen
- Stopcontact hal plaatsen

Mijn vader en Udo komen weer helpen en ben er zelf rond 12 uur weer (eerst even paar uurtjes werken). Dus we hebben vele handjes om wat te doen.
Met een beetje geluk kan ik de keukenmuren vanavond ook nog latexen want daar kon ik gisteren niet echt bij toen alle spullen in de keuken stonden.
Maar eerst gaan we even duimen dat we ook daadwerkelijk de meubels kunnen gaan ophalen.
pi_75513493
Oooooh het begint allemaal af te raken wat goed!!!
Fijne buren heb jij ze, voor de lol dweilen
Ben erg benieuwd, maak je foto's??
pi_75514195

Ben benieuwd naar de vloer in de woonkamer!
pi_75522343
Been zeer benieuwd naar de volgende update.
Kan niet anders dan cool zijn..
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:21:29 #89
263950 Knutselhoek
Klussende ouders
pi_75536664
Hard gewerkt allemaal
Dus toch geen feestje op een betonvloer.Maar in een huis dat bijna af is.
Hartelijk Gefeliciteerd en een fijne verjaardag Rallydame
Geen klustopic van mij wel reacties
pi_75559559
Is er hier vandaag niet iemand jarig Gefeliciteerd !!
  zondag 13 december 2009 @ 10:53:37 #91
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_75571219

Gefeliciteerd wijffie! En wij willen natuurlijk fotooooooos!
  maandag 14 december 2009 @ 08:39:22 #92
248562 Rallydame
pi_75603671
Goedemorgen

Dank je wel voor de felicitaties.
We hebben nog hard gewerkt voor het weekend.

Vrijdag heb ik de keukenmuren gelatext en zijn de deuren van toilet en kelder gehangen.
N had het deurkozijn van de toilet nog gelakt terwijl overbuur U de laminaatvloer in de keuken heeft gelegd.
Daarna zijn N en ik de meubels en 90% van de opslag gaan halen. 's Avonds samen met de ouders van N en de overbuurtjes de meubels in elkaar gezet. Overbuuf was zo lief om de ramen aan de binnen- en buitenkant beneden ook nog te wassen. Om 23 uur konden we allemaal na 2 dagen sjouwen en doen geen boe of bah meer zeggen en zijn we maar naar bed gegaan. We waren moe..

Zaterdagmorgen om 9 uur waren we weer in de weer. Boodschappen doen zoals eten en drinken maar ook nog een goede dweil en dat soort zaken. Kortom... we hadden nogal wat nodig want ja... zelfs de simpelste dingen heb ik tegenwoordig niet meer in huis. Nu maar even de hoognodige dingen gehaald en een andere keer shoppen we wel wat langer...
Terwijl N de vriezer en de extra koelkast helemaal ging soppen heb ik de keuken helemaal gepoetst en 8 verhuisdozen uitgepakt die vol zaten met keukenspullen. Alles er in gezet met de gedachten dat als we straks wat meer tijd hebben we wel meer aandacht besteden aan de indeling. Nu moest het er gewoon in en dan zouden we wel zien .
Van de ouders van N kregen we een heel pakket met allemaal boodschappen met lekkere en nuttige dingen erg lief. Zij waren ondertussen ook al bezig om het bed in elkaar te zetten. Zo konden we er ook blijven slapen...
Deadline was half 6, dan moesten we gaan eten om nog te kunnen douchen en omkleden voor de eerste zou komen.
Rennen en vliegen en we haalden het net... Stofzuigen en een keertje dweilen zouden we wel doen als we weer in het huis waren...
Nog niet halverwege de kamer was ik met stofzuigen toen de eerste al binnen kwam... Dat dweilen heb ik dus maar gelaten voor wat het was... Maar het was erg gezellig... Heb wat planten gekregen en een grote bos bloemen dus we hebben weer wat groens in huis
Iedereen was enthousiast over hoe het is geworden dus ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden... Er is alleen 1 mini probleempje..... de kamer ligt nog in het huis
Na het wakker worden zijn we weer gaan rennen omdat we nog een verjaardag in Eindhoven hadden en daarna zijn we niet meer in het huis geweest... Ik denk dat ik er vanavond ook niet ecbt tijd voor heb dus ik ben bang dat het morgenvroeg wordt....
Nog even geduld dus

En aangezien het nog niet af is, wordt er voor de verandering vandaag weer eens geklust.
Planning vandaag
- afvoer cv ketel maken op zolder
- de vloer moet weer bedekt worden met stucloper voor we alles weer vies maken.
- de trap moet gekit worden
- en nagekeken worden of ie goed geplamuurd is
- de voorkamer moet voorzien worden van stucloper zodat ik er alle plinten kan lakken
- dan kan ik daar evt vanavond mee beginnen

Kortom... het klusleven gaat na een dagje vrij weer gewoon door
pi_75603878
Wowww jullie heb geraced idd!!
Wel fijn dat het gezellig was en nu kunnen jullie ook echt gaan verhuizen binnenkort??
pi_75604652
Goed dat jullie het al racend hebben gered! Zijn jullie ook blijven slapen Rally?
  maandag 14 december 2009 @ 10:35:33 #95
248562 Rallydame
pi_75605732
We zijn er idd blijven slapen
Hebben allebei ook al een plekje gevonden om 's ochtends beneden lekker wakker te worden... Aan de eettafel, de 2 plekken het dichtste bij de achtergevel.... daar schijnt zo'n lekker ochtendzonnetje heerlijk naar binnen.
Uitstekend plekje voor een broodje, kopje thee en een krantje...

Kijken er nu helemaal naar uit om er iedere dag wakker te worden. Nog even geduld hebben... en nog hard klussen.
Als de badkamer klaar is dan zouden we er kunnen wonen (en moet ik alle plinten gelakt kunnen hebben om geen last te hebben van het plintensyndroom )
  maandag 14 december 2009 @ 13:26:30 #96
248266 heartwork
pi_75610943
Ochtendzonnetjes zijn Heeeeerlijk! Ik zal je bekennen dat ik daar wel een beetje op geselecteerd heb met huizen zoeken vorig jaar, haha. Ik ben echt een sucker voor zon in huis. +O

Maarre felicitaties zijn op zijn plaats. Van harte gefeliciteerd meid!
En als ik het goed begrijp heb je toch je verjaardag in je nieuwe huis kunnen vieren. woehoeeee

Maarre.. Is de badkamer nog zo veel werk dan?
Big mouth strikes again
  maandag 14 december 2009 @ 18:05:46 #97
248562 Rallydame
pi_75620354
Badkamervloer moet nog getegeld worden en daarna alles gevoegd.
Dan kunnen de glazen blokken gelijmd worden en kunnen de kranen en wastafel er tegen.

Nog even wat werk dus.

Even wat foto's van afgelopen weekend.

Salontafel:

Woonkamer voorkant ingericht

Woonkamer achter met het zonnetje op de tafel

Keuken (stopcontacten moeten er nog tegenaan daarom staat de Senseo op zo'n rare plek)
pi_75622392
Zie ik een Giraffe-tic Rally?

Het is nu al gezellig, zelfs zonder gordijnen en iets aan de muur. Leu-heuk!

Wij hebben ook zo'n zonneplekje bij het ontbijt

pi_75622869
Wakker worden + ochtendzon + ontbijt =
Mooi
  maandag 14 december 2009 @ 19:34:24 #100
248266 heartwork
pi_75623676
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:05 schreef Rallydame het volgende:
Badkamervloer moet nog getegeld worden en daarna alles gevoegd.
Dan kunnen de glazen blokken gelijmd worden en kunnen de kranen en wastafel er tegen.

Nog even wat werk dus.

Even wat foto's van afgelopen weekend.

Salontafel:
[ afbeelding ]

Woonkamer voorkant ingericht
[ afbeelding ]

Woonkamer achter met het zonnetje op de tafel
[ afbeelding ]

Keuken (stopcontacten moeten er nog tegenaan daarom staat de Senseo op zo'n rare plek)
[ afbeelding ]
Wat leuk ingericht!
Super sfeervol zeg.
En Ektorp banken .. mmm .. lekker wegzakken
Big mouth strikes again
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')