abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77660112
Balen Rallydame! Was het een heel bijzondere radiator, of kun je nog je besluiten om hem elders te bestellen voor een redelijke prijs en dan de de hun aangeboden radiator verpatsen op marktplaats ofzo? Das ook klote, maar beperkt de schade wel Welke badkamerzaak is dat trouwens? (Moet ik dus niet zijn )
  vrijdag 5 februari 2010 @ 10:24:19 #202
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_77707247
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 09:27 schreef Rallydame het volgende:
Op zich zou ik er geen moeite mee hebben om geen radiator in de badkamer te hebben maar aangezien we er eentje uitgekozen hadden en daar dus nu de aansluitingen voor zitten.

Gisteren zijn we bij de badkamer leverancier geweest om aan te kunnen wijzen welke radiator we uitgekozen hadden. Blijkt nu dat de radiator die we hebben uitgekozen niet meer geleverd wordt aangezien ze niet meer met die leverancier werken. Er werd ons een andere geadviseerd maar we hadden al het vermoeden dat deze geen onder midden aansluiting had zoals we hadden gevraagd. Na wat eigen onderzoek blijkt dit ook zo te zijn en hadden we dus bijna weer een foutieve radiator geleverd gekregen.
Naast het feit dat de radiator die als alternatief geboden werd niet is wat we willen en niet echt een alternatief is dus, wordt er over de vraag: "wat als we niets vinden wat ons aanspreekt uit het huidige assortiment? erg vaag gedaan terwijl dat voor ons heel duidelijk is. Verkeerd advies over de radiator (2x), wastafel waar het al steeds mee mis ging (2x verkeerde geleverd) en een niet al te vriendelijke adviseur gisteren (niet degene die ons hielp)... we zijn er klaar mee dus geen passend alternatief dan geef ons het geld maar terug dan kijken we ergens anders...
Zo makkelijk zit het dus nog niet in elkaar blijkbaar... Vanmiddag weer contact met de serviceafdeling. Misschien dat zij nog iets kunnen betekenen maar anders wordt het touw trekken ben ik bang..
Als je me de productcode/naam wilt pm-en kan ik even voor je kijken of ik hem kan vinden?
En hoezo geen geld terug, dat is wat je wilde kan dat niet dan niet..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_77711722
*zucht* Ik begin een huizen klus junk te worden!!
Ook al zo'n mooi huis! Ben nieuwsgierig naar de foto's

Al zicht op een andere baan?
  zondag 7 februari 2010 @ 10:55:33 #205
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_77724698
Nou het is gelukt hoor...
Via de serviceafdeling is er na lang gedoe toch eindelijk een nieuwe besteld. Helaas niet eentje met dezelfde aansluiting zoals we nu hebben zitten dus er zal veel meer buis te zien zijn helaas.
De nieuwe radiator heeft dezelfde uitstraling als die we hebben uitgekozen maar is iets hoger en dus met een andere aansluiting.
Gelukkig worden ze gewoon omgeruild en hoeven we de meerprijs niet te betalen.
De service die ze in de winkel tekort komen heeft de serviceafdeling op dit moment weer ingehaald. Maar dat is ook niet de eerste keer. Maar goed... het is allemaal geregeld... we wachten even af of het nu goed gaat maar over 4 weken weten we het.

Ik heb nog geen nieuwere foto's dus die zal ik volgende week even maken.
Verder heb ik nog geen nieuwe baan maar wordt er bij een bedrijf gekeken of er mogelijkheden voor me zijn, aangezien zij mij graag willen hebben. Financieel moet dat ook kunnen natuurlijk. Dat is nog even afwachten en verder ben ik nog steeds aan het reageren.
Heb nog steeds goede hoop op snel iets nieuws te vinden.
  woensdag 10 februari 2010 @ 12:16:28 #206
248562 Rallydame
pi_77840855
Gisteren ben ik bezig geweest met de trap naar de eerste verdieping. Die was al een tijd geleden helemaal geschuurd en in de grondverf gezet maar daarna was er niets meer mee gedaan.
Vond het tijd worden om dat eens te veranderen dus heb hem netjes helemaal afgekit (geen kier of scheur meer te zien) en vervolgens de zijkanten nog eens helemaal in de grondverf gezet.

Als ik er vandaag nog tijd voor heb dan ga ik ook alvast wat treden in de grijze grondverf zetten.
Misschien dat de trap dan ook nog eens af komt
pi_77850311
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 12:16 schreef Rallydame het volgende:
Gisteren ben ik bezig geweest met de trap naar de eerste verdieping. Die was al een tijd geleden helemaal geschuurd en in de grondverf gezet maar daarna was er niets meer mee gedaan.
Vond het tijd worden om dat eens te veranderen dus heb hem netjes helemaal afgekit (geen kier of scheur meer te zien) en vervolgens de zijkanten nog eens helemaal in de grondverf gezet.

Als ik er vandaag nog tijd voor heb dan ga ik ook alvast wat treden in de grijze grondverf zetten.
Misschien dat de trap dan ook nog eens af komt
Je gaat deze trap net zo schilderen als de andere trap, de trapboom creme-wit, de treden grijs?
  woensdag 10 februari 2010 @ 21:26:15 #208
248562 Rallydame
pi_77861333
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:49 schreef Gurb het volgende:

[..]

Je gaat deze trap net zo schilderen als de andere trap, de trapboom creme-wit, de treden grijs?
Dat is wel de bedoeling ja..
  zaterdag 20 februari 2010 @ 22:41:07 #209
248562 Rallydame
pi_78244804
Zoals velen van jullie begin januari hier hebben gelezen, raakte ik door reorganisatie in het bedrijf mijn baan kwijt. Maar als je slecht nieuws plaatst moet je ook goed nieuws plaatsen en dus zal ik dat ook even doen...

Gisteren had ik een sollicitatiegesprek bij het bedrijf waar ik graag wilde werken en een open sollicitatiebrief naar had gestuurd. Het duurde even voor het gesprek werd gepland door diverse omstandigheden maar.... hij kwam dan toch.
Dezelfde middag werd ik gebeld dat ik ben aangenomen en as dinsdag al kan beginnen!!
Dus.... geen thuis zitten meer en een "oprotpremie" die nu echt als bonus is en niet om een gat te vullen.
Onnodig om te zeggen denk ik dat ik erg blij ben en erg veel zin heb om aan de gecreeërde functie te gaan beginnen

Ehh... echt geheel offtopic geklets maar er is nu eenmaal weinig aan het huis veranderd de laatste week.
Gaat verandering in komen hoor maar we moesten op wat spullen wachten...
pi_78245179
Meid wat goed Super voor je
pi_78245207
Is het ook dichterbij??
  zaterdag 20 februari 2010 @ 23:05:28 #212
248562 Rallydame
pi_78245801
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
Is het ook dichterbij??
Nee en ja. Lekker antwoord he
Nee het is in Ridderkerk en zo'n 56 km (enkele reis) vanaf mijn huis (volgens google) dus verder weg dan Breda (22 km enkele reis).
Ja want ik moest natuurlijk ook 2 dagen naar Hoofddorp en dat is 136 km enkele reis.

Dus dagelijks meer kilometers maar per week weer minder (nu 560 tegen toen 676). Ik kan er meer dan prima mee leven.
pi_78245939
Gefeliciteerd, wat goed!!!
pi_78259791
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 23:05 schreef Rallydame het volgende:

[..]

Nee en ja. Lekker antwoord he
Nee het is in Ridderkerk en zo'n 56 km (enkele reis) vanaf mijn huis (volgens google) dus verder weg dan Breda (22 km enkele reis).
Ja want ik moest natuurlijk ook 2 dagen naar Hoofddorp en dat is 136 km enkele reis.

Dus dagelijks meer kilometers maar per week weer minder (nu 560 tegen toen 676). Ik kan er meer dan prima mee leven.
Ik zal dagelijks naar je zwaaien
  zondag 21 februari 2010 @ 13:43:18 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_78261678
gefeliciteerd rallydame, wat heerlijk!

*SQ trapt zichzelf hard tegen de kont om meer open sollicitaties te gaan versturen
disclaimer
  zondag 21 februari 2010 @ 20:15:29 #216
248562 Rallydame
pi_78274990
quote:
Op zondag 21 februari 2010 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
gefeliciteerd rallydame, wat heerlijk!

*SQ trapt zichzelf hard tegen de kont om meer open sollicitaties te gaan versturen
Dank je wel.

Ik vond het heel moeilijk om zo'n brief te schrijven dus heb er lang over gedaan maar in mijn geval leverde het dus meteen wat op. Erg luxe hoor...
Succes met schrijven en je verdere sollicitaties. Wat zoek je precies (en waar)? Misschien ben ik iets tegen gekomen in afwachting van deze sollicitatie.
  zondag 21 februari 2010 @ 20:17:36 #217
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_78893073
Wat een verbouwing! Maar het ziet er echt super uit!! Ben alleen erg benieuwd naar het eindresultaat. Is er geen vervolg??
  dinsdag 9 maart 2010 @ 19:02:23 #219
248562 Rallydame
pi_78940168
Dank je wel

Als we de motivatie weer gevonden hebben dan gaan we weer verder
pi_78958688
Jullie hebben ook al zo veel werk verzet met z'n allen. Ik snap dat je het er op een gegeven moment ook wel een beetje mee gehad hebt.

Maar ik heb een vraagje. jullie sanitair! (Ben daarom ook erg benieuwd hoe de badkamer uiteindelijke geworden is ) M'n vriend en ik hebben net een huis gekocht en we willen ook zoiets in de toilet en badkamer. Weet je nog van welk merk al je tegels zijn, welke maten je gebruikt hebt en waar je ze besteld hebt? Beetje nieuwsgierig maar dit is tenminste eindelijk eens iets wat ik echt mooi vind (na lange zoektochten!!).
  woensdag 10 maart 2010 @ 08:30:33 #221
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_78958768

Ik heb je niet voor niets genomineerd Rally!
  woensdag 10 maart 2010 @ 08:39:57 #222
248562 Rallydame
pi_78958931
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 08:24 schreef Starr het volgende:
Jullie hebben ook al zo veel werk verzet met z'n allen. Ik snap dat je het er op een gegeven moment ook wel een beetje mee gehad hebt.

Maar ik heb een vraagje. jullie sanitair! (Ben daarom ook erg benieuwd hoe de badkamer uiteindelijke geworden is ) M'n vriend en ik hebben net een huis gekocht en we willen ook zoiets in de toilet en badkamer. Weet je nog van welk merk al je tegels zijn, welke maten je gebruikt hebt en waar je ze besteld hebt? Beetje nieuwsgierig maar dit is tenminste eindelijk eens iets wat ik echt mooi vind (na lange zoektochten!!).
Alle tegels hebben we besteld bij Brugman Keukens en Badkamers.
De grijze op de muur zijn matjes, de witte zijn 20 x 30 dacht ik. Vloertegels 60 x 60 maar ik zal ze nameten vanavond. Kan ik ook even kijken of ik de merken nog kan vinden

Dank je wel voor je nominatie TM
Voel me vereerd.
pi_78961790
gefeliciteerd met je job!!
ben benieuwd naar je trap.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_79002401
Thanx!!

De matjes heb ik idd in de folder gezien die ik hier thuis heb liggen. Ik ga ze snel een keer irl bekijken! Hebben jullie ze ook gebruik op de hele wand van de wastafel in de badkamer?

Succes nog met de (redelijk) nieuwe baan nog!
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:14:51 #225
248562 Rallydame
pi_79224294
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 08:48 schreef Starr het volgende:
Thanx!!

De matjes heb ik idd in de folder gezien die ik hier thuis heb liggen. Ik ga ze snel een keer irl bekijken! Hebben jullie ze ook gebruik op de hele wand van de wastafel in de badkamer?
Sorry heb geen tijd gehad om te kijken naar de namen. Zal het zsm doen.
De mozaikjes hebben we in beide toiletten achter de toilet , in de badkamer aan de kant van de wastafel en aan de kant van de douche (en daar ook op de grond). Bij alles de gehele wand.
quote:
Succes nog met de (redelijk) nieuwe baan nog!
Dank je wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')