Als je me de productcode/naam wilt pm-en kan ik even voor je kijken of ik hem kan vinden?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:27 schreef Rallydame het volgende:
Op zich zou ik er geen moeite mee hebben om geen radiator in de badkamer te hebben maar aangezien we er eentje uitgekozen hadden en daar dus nu de aansluitingen voor zitten.
Gisteren zijn we bij de badkamer leverancier geweest om aan te kunnen wijzen welke radiator we uitgekozen hadden. Blijkt nu dat de radiator die we hebben uitgekozen niet meer geleverd wordt aangezien ze niet meer met die leverancier werken. Er werd ons een andere geadviseerd maar we hadden al het vermoeden dat deze geen onder midden aansluiting had zoals we hadden gevraagd. Na wat eigen onderzoek blijkt dit ook zo te zijn en hadden we dus bijna weer een foutieve radiator geleverd gekregen.
Naast het feit dat de radiator die als alternatief geboden werd niet is wat we willen en niet echt een alternatief is dus, wordt er over de vraag: "wat als we niets vinden wat ons aanspreekt uit het huidige assortiment? erg vaag gedaan terwijl dat voor ons heel duidelijk is. Verkeerd advies over de radiator (2x), wastafel waar het al steeds mee mis ging (2x verkeerde geleverd) en een niet al te vriendelijke adviseur gisteren (niet degene die ons hielp)... we zijn er klaar mee dus geen passend alternatief dan geef ons het geld maar terug dan kijken we ergens anders...
Zo makkelijk zit het dus nog niet in elkaar blijkbaar... Vanmiddag weer contact met de serviceafdeling. Misschien dat zij nog iets kunnen betekenen maar anders wordt het touw trekken ben ik bang..
Je gaat deze trap net zo schilderen als de andere trap, de trapboom creme-wit, de treden grijs?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:16 schreef Rallydame het volgende:
Gisteren ben ik bezig geweest met de trap naar de eerste verdieping. Die was al een tijd geleden helemaal geschuurd en in de grondverf gezet maar daarna was er niets meer mee gedaan.
Vond het tijd worden om dat eens te veranderen dus heb hem netjes helemaal afgekit (geen kier of scheur meer te zien) en vervolgens de zijkanten nog eens helemaal in de grondverf gezet.
Als ik er vandaag nog tijd voor heb dan ga ik ook alvast wat treden in de grijze grondverf zetten.
Misschien dat de trap dan ook nog eens af komt
Dat is wel de bedoeling ja..quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:49 schreef Gurb het volgende:
[..]
Je gaat deze trap net zo schilderen als de andere trap, de trapboom creme-wit, de treden grijs?
Nee en ja. Lekker antwoord hequote:
Ik zal dagelijks naar je zwaaienquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:05 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Nee en ja. Lekker antwoord he![]()
Nee het is in Ridderkerk en zo'n 56 km (enkele reis) vanaf mijn huis (volgens google) dus verder weg dan Breda (22 km enkele reis).
Ja want ik moest natuurlijk ook 2 dagen naar Hoofddorp en dat is 136 km enkele reis.
Dus dagelijks meer kilometers maar per week weer minder (nu 560 tegen toen 676). Ik kan er meer dan prima mee leven.
Dank je wel.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
gefeliciteerd rallydame, wat heerlijk!
*SQ trapt zichzelf hard tegen de kont om meer open sollicitaties te gaan versturen
Alle tegels hebben we besteld bij Brugman Keukens en Badkamers.quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:24 schreef Starr het volgende:
Jullie hebben ook al zo veel werk verzet met z'n allen. Ik snap dat je het er op een gegeven moment ook wel een beetje mee gehad hebt.
Maar ik heb een vraagje.jullie sanitair! (Ben daarom ook erg benieuwd hoe de badkamer uiteindelijke geworden is
) M'n vriend en ik hebben net een huis gekocht en we willen ook zoiets in de toilet en badkamer. Weet je nog van welk merk al je tegels zijn, welke maten je gebruikt hebt en waar je ze besteld hebt? Beetje nieuwsgierig maar dit is tenminste eindelijk eens iets wat ik echt mooi vind (na lange zoektochten!!).
Sorry heb geen tijd gehad om te kijken naar de namen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:48 schreef Starr het volgende:
Thanx!!
De matjes heb ik idd in de folder gezien die ik hier thuis heb liggen. Ik ga ze snel een keer irl bekijken!Hebben jullie ze ook gebruik op de hele wand van de wastafel in de badkamer?
Dank je welquote:Succes nog met de (redelijk) nieuwe baan nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |