Ga je eff pm-en.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:45 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks meiden!![]()
Het doet pijn om te zien dat de persoonlijke noot bij het afwikkelen van een reorganisatie snel naar de achtergrond verdwijnt. Helemaal omdat ik er al tien jaar met volle inzet werk. Ik voel me afgedankt en nutteloos. Ik geef mezelf deze week nog even om te sippen en dan wil ik weer positief bezig zijn, maar eens kijken wat er op mijn pad komt.
Die lekkage komt wel goed, ook verzekeringstechnisch wel. En die krukken gaat mijn liefje zelf maken Rally.
We zijn zelf ook nog steeds helemaalop de kachel!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:45 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks meiden!![]()
Het doet pijn om te zien dat de persoonlijke noot bij het afwikkelen van een reorganisatie snel naar de achtergrond verdwijnt. Helemaal omdat ik er al tien jaar met volle inzet werk. Ik voel me afgedankt en nutteloos. Ik geef mezelf deze week nog even om te sippen en dan wil ik weer positief bezig zijn, maar eens kijken wat er op mijn pad komt.
Ja kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Tegeltjes zijn sowieso gewoon mooi!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:11 schreef twentemeisje het volgende:
Wij vinden een rvs-plaat achter het fornuis niet zo mooi, vandaar dus. Het zou samen met die afzuigkap volgens mij ook een groot massief rvs-oppervlak worden.
Hahaha, helaas...!quote:Helaas is het mijn uitzicht niet,
quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:37 schreef twentemeisje het volgende:
@ Ml-etje: Thanks! Ik geloof ook dat hij direct wel snapte dat we dit niet zo mooi vonden. Maar het is wel het risico van beton, dus ze hadden ook kunnen zeggen dat het een kwestie van helaas pindakaas was. We vinden het dus echt heel netjes dat ze het direct zo aanbieden.
Erg grappig trouwens: ik zocht die tegeltjes op marktplaats (we krijgen ze waarschijnlijk gewoon vergoed, maar ben benieuwd hoe ze precies heten), kom ik jouw toilet tegen.
@Lezzer: Thanks! Ik ben zo gek op grijstinten, Het is zo'n lekkere basis: je kan het ook lekker met alles combineren.
Zo super!! Sowieso is alles lekker ruim bij julliequote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:43 schreef twentemeisje het volgende:
Die hot tub hadden we laatst bij een vakantiehuisje, dat was zo gaaf! Zaten we daar bij de vrieskou in een houtgestookte tobbe onder de sterrenhemel.
In de aanbouw links zit de bijkeuken, daarachter het fietsenschuurtje en daaraan vast het huidige houthok.
De tuin is inderdaad lekker ruim voor een woning in het centrum (de schuur erachter is maar liefst 4x8m!)
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:39 schreef twentemeisje het volgende:
We krijgen inderdaad vast wat terug, er is namelijk ook iets misgegaan waardoor we eerder te weinig terug hebben gekregen. Maar hoeveel het precies is weet ik niet. En gezien mijn werkloosheid moeten we het ook maar even niet allemaal tegelijk uitgeven.
Thanks Shanna! Wij ook!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ben helemaal verliefd, precies mijn smaak.![]()
Vraagje...
Hoe heb je onderstaande muur gemaakt?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |