abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74557951
Jeetje TM wat een pech!
Echt je werkgever dat ie maar lekker mag dokken straks.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 10 november 2009 @ 06:55:16 #52
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_74562695

Jeetje wat een ellende zo allemaal tegelijk

Kun je bij je verzekering terecht voor die lekkage?

En qua werk... ik snap een heel klein beetje hoe je je voelt qua onzekerheid. Ik bedoel dan ook echt maar een klein beetje. Hier staat ook een reorganisatie op punt van gebeuren, volgende maand weten we pas wie het gaat betreffen en al heb ik wat dat betreft "goede papieren" om te mogen blijven, je weet het natuurlijk nooit. Daarnaast zit ik natuurlijk niet in het zelfde schuitje als jij wat betreft je ziektebeeld. Heel veel sterkte en succes ook in deze onzekere tijd.

Tijd voor wat leuke dingen weer. Staat er al iets op de planning?
Heb je trouwens nog stoelen / krukken kunnen vinden voor aan je barretje? Laatste update was je daar toch nog naar op zoek?

En je kachel.. Hij is en blijft mooi
pi_74584584
Thanks meiden!

Het doet pijn om te zien dat de persoonlijke noot bij het afwikkelen van een reorganisatie snel naar de achtergrond verdwijnt. Helemaal omdat ik er al tien jaar met volle inzet werk. Ik voel me afgedankt en nutteloos. Ik geef mezelf deze week nog even om te sippen en dan wil ik weer positief bezig zijn, maar eens kijken wat er op mijn pad komt.

Die lekkage komt wel goed, ook verzekeringstechnisch wel. En die krukken gaat mijn liefje zelf maken Rally .

We zijn zelf ook nog steeds helemaal op de kachel!
pi_74585713
Tmje.

Niet de hoop opgeven hoor.
Ik heb ernstige EDS, heb een eigen zaak en een baan als lerares (terwijl ik nog in opleiding ben)............waar een wil is, is de weg.

Probeer ook goed te informeren bij het UWV, want je kunt een bak subsidie krijgen om bij een eventuele nieuwe werkgever eens uit te testen of je die baan wel aan kan en zo.
Je mag me altijd PMen.

De kop erveur.
pi_74587896
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:45 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks meiden!

Het doet pijn om te zien dat de persoonlijke noot bij het afwikkelen van een reorganisatie snel naar de achtergrond verdwijnt. Helemaal omdat ik er al tien jaar met volle inzet werk. Ik voel me afgedankt en nutteloos. Ik geef mezelf deze week nog even om te sippen en dan wil ik weer positief bezig zijn, maar eens kijken wat er op mijn pad komt.

Die lekkage komt wel goed, ook verzekeringstechnisch wel. En die krukken gaat mijn liefje zelf maken Rally .

We zijn zelf ook nog steeds helemaal op de kachel!
Ga je eff pm-en.
pi_74589770
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:45 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks meiden!

Kan ik me lichtelijk iets bij voorstellen.
Kus op je bolletje!

Zij verliezen iets, niet jij.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_75913182
Hier weer eens een bericht uit het witte oosten des lands.

De rust is wat teruggekeerd in mijnen kop, gelukkig. Nu is het ook wel een fijne maand om vrij te zijn, in januari zal het wel wat onrustiger gaan voelen. Ik laat het allemaal wel op me afkomen, meer kan ik niet doen. Kijken hoe ik mijn toekomst zo goed en succesvol mogelijk in kan gaan vullen. In de eerste week van het nieuwe jaar heb ik daar o.a. een gesprek over bij een outplacementbureau. We shall see.

Ik had volgens mij al eens gemeld dat de Pandomo achter de Boretti geen succes was, de vetspatjes zijn te heet en trekken in de toplaag. Dat gaat er dus erg beroerd uitzien na verloop van tijd. We gaan daarom het stuk erachter betegelen (wordt waarschijnlijk vergoed door de stuccer omdat die heeft gezegd dat het geschikt was voor achter het fornuis). Gisteren op tegeljacht geweest. Had ik eerst het idee dat het iets van Portugese tegeltjes moest worden, nu kwamen we dit tegen:

Het lijkt ons prachtig bij onze keuken. Wat vinden jullie? Het tegelvlak dan tot aan de afzuigkap:

Daarnaast belt mijn lief me zojuist op om te zeggen dat we een nieuw aanrechtblad krijgen. We hebben er gisteren iemand van de fabrikant bij gehad en die was het kennelijk met ons eens dat dit kleurverschil in het beton wel heel lullig voor ons uitpakt:

Een van de kenmerken van beton is het onregelmatige uiterlijk, daar hebben we ook bewust voor gekozen. Maar dit pakte in ons geval best extreem uit. Het komt door de kalk in het beton, dat kan aankleuren, maar hier leek het net of er iets mis was gegaan omdat het toevallig recht over de helft van het blad loopt. Wij stoorden ons er in elk geval best aan.

Erg netjes dat ze het zo oplossen en zonder zeuren direct aanbieden het blad kosteloos opnieuw te maken!

[ Bericht 1% gewijzigd door twentemeisje op 22-12-2009 08:55:16 ]
pi_75913558
mooi bij jou ook.
Die tegels vind ik eg mooi, je keuken is heerlijk rustig en de tegels ook
Toen je het had over verkleuren dacht ik aan vlekken maar bij jou is het wel erg vreemd inderdaad.
Maar prima dat ze het zo oplossen
Geniet er maar lekker van joh, zo vaak ben je niet langere tijd vrij
pi_75913980
Ik geniet echt zo van al die grijstinten op je foto's
Ik heb gewoon helemaal zin om zelf ook aan de slag te gaan
pi_75914139
@ Ml-etje: Thanks! Ik geloof ook dat hij direct wel snapte dat we dit niet zo mooi vonden . Maar het is wel het risico van beton, dus ze hadden ook kunnen zeggen dat het een kwestie van helaas pindakaas was. We vinden het dus echt heel netjes dat ze het direct zo aanbieden.

Erg grappig trouwens: ik zocht die tegeltjes op marktplaats (we krijgen ze waarschijnlijk gewoon vergoed, maar ben benieuwd hoe ze precies heten), kom ik jouw toilet tegen .

@Lezzer: Thanks! Ik ben zo gek op grijstinten, Het is zo'n lekkere basis: je kan het ook lekker met alles combineren.
pi_75914556
Fijn dat ze niet moeilijk doen over dat blad inderdaad!
En mooie tegeltjes! Maar waarom eigenlijk geen roestvrijstalen plaat achter het fornuis (en alleen daar, net als je bij de tegeltjes van plan bent)? Nu is het namelijk zo lekker strak. Jammer dat dat stucwerk het niet gewoon houdt achter het fornuis...
pi_75914750
Jouw uitzicht lijkt Stormqueens schilderij wel trouwens (ik blijf erbij dat het de wadden zijn, maar goed)...
pi_75916936
Thanks Beijtje. Wij vinden een rvs-plaat achter het fornuis niet zo mooi, vandaar dus. Het zou samen met die afzuigkap volgens mij ook een groot massief rvs-oppervlak worden. Maar zou inderdaad wel strak en effectief zijn. Die tegeltjes passen wel goed bij de sfeer van het huis.

Helaas is het mijn uitzicht niet, we reden gisteren met de auto naar een tegelhandel en toen zag ik die mooie lucht. Daar moest ik gewoon ff een fotootje van schieten.
pi_75917101
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:11 schreef twentemeisje het volgende:
Wij vinden een rvs-plaat achter het fornuis niet zo mooi, vandaar dus. Het zou samen met die afzuigkap volgens mij ook een groot massief rvs-oppervlak worden.
Ja kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Tegeltjes zijn sowieso gewoon mooi!
quote:
Helaas is het mijn uitzicht niet,
Hahaha, helaas...!
pi_75917372
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:37 schreef twentemeisje het volgende:
@ Ml-etje: Thanks! Ik geloof ook dat hij direct wel snapte dat we dit niet zo mooi vonden . Maar het is wel het risico van beton, dus ze hadden ook kunnen zeggen dat het een kwestie van helaas pindakaas was. We vinden het dus echt heel netjes dat ze het direct zo aanbieden.

Erg grappig trouwens: ik zocht die tegeltjes op marktplaats (we krijgen ze waarschijnlijk gewoon vergoed, maar ben benieuwd hoe ze precies heten), kom ik jouw toilet tegen .

@Lezzer: Thanks! Ik ben zo gek op grijstinten, Het is zo'n lekkere basis: je kan het ook lekker met alles combineren.
restje tegels hebben?
pi_75917407
Ik moet mijn 1e kerstboom in het nieuwe huis natuurlijk ook ff spammen :

pi_75921962

Mooie tegels...
En inderdaad een hele goede service van de mensen van je aanrechtblad.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_76318907
TM! kon je bank niet helemaal goed zijn maar hij lijkt idd wel zeg.. jeetje
Heb jij wel een poef?
Zag net je ketel voorbijkomen, moet er ook nog 1 voor op de potkachel dan
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:08:19 #69
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_76323325
De ketel is die van Le Creuset (dat zoekt makkelijker ).

En het is echt precies dezelfde bank . Wij hebben alleen een wat donkerder versie gekozen dan het showroommodel (Eijerkamp).

(en van voren gezien op een reclamefotootje)
pi_76325129
Echt hé en ik vond de jouwe wel mooi maar niet bij stil gestaan.
De onze komt bij woonboulevard Poortvliet vandaan, hij heet bigg.
Heb de ketels gezien idd maar ik wil een nog antiekeriger (dus ik duik MP op want we gaan hem toch niet gebruiken als waterkoker maar als verdamper).
  zaterdag 2 januari 2010 @ 15:18:04 #71
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_76325425
Die van ons is inderdaad ook de Bigg . Ik heb in al mijn enthousiasme de grote poef erbij besteld, toen dat ding hier arriveerde moest ik wel ff slikken, zo groot issie .

Ik heb ook nog zo'n antieke ketel van mijn oma, maar hier op de houtkachel staat dat niet zo mooi. De luchtvochtigheid hier zit rond de vijftig procent, die is dus redelijk op peil.
pi_76328483
Ik zie hem nu idd wow wat een megapoef! (vandaar ook die prijs).
Dat kunnen wij geeneens kwijt en ik gebruik de poef op moment in het geheel niet.
Wat een toeval zeg en dat in 2 verschillende winkels! Zit ie lekker??
  zaterdag 2 januari 2010 @ 21:28:11 #73
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_76338130
Wij zijn een grote hoekbank gewend, dus dat is wel effe omschakelen qua hangmogelijkheden. Maar we hebben een nieuw evenwicht gevonden .

Die poef is overigens ook nog de hele grote, je had ook nog een kleiner maatje (die had ik beter kunnen nemen ).
pi_76338367
Bij ons wordt het ook wennen maar hij is stevig en dat is beter voor m'n rug.
Zag het idd het is bijna een tafeltje
  zaterdag 2 januari 2010 @ 21:42:46 #75
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_76338629
Nou ehhh... dat was ook een beetje het idee.... Maar mijn liefje deelde mijn enthousiasme voor dat plan niet echt . Ik moet ook bekennen dat ik de teak kubusjes ook leuker vind dat die megapoef .

Wat we nu doen is de poef voor de bank slepen als we een filmavondje houden, heerlijk onderuit liggen (het is dan net een bed ). En het staat ook wel leuk naast die witte kast met een groot dienblad erop. We hebben er in elk geval genoeg ruimte voor.

Vandaag de kerstboom en -versiering weer opgeruimd. Net als de 10-persoonstafel (3m x 0,90m...) die we in de kamer hadden gezet voor het kerstdiner en oud&nieuw. Dan merk je wel hoe ontzettend fijn die grote woonkamer is. We konden er ruim omheen zelfs! Het is ook wel weer lekker dat het weer weg is nu. Al heb ik altijd wel weer wat moeite met de omschakeling naar januari...
  zaterdag 2 januari 2010 @ 22:01:09 #76
285093 Pruikmans
Bob Ross schopt kont!
pi_76339253
Wat een heerlijke serie topics zeg, ik heb gedurende de dag het gehele verhaal van begin tot eind gelezen inclusief alle up's en down's...
Zeg maar tussen het boren, schroeven naar Gamma fietsen door iedere keer een stukkie.
Heerlijk om te lezen en leuk om de vorderingen te zien op de vele foto's en verslagen:)
Het is echt een plaatje van een paleis geworden!

Leuke lamp trouwens die boven het brede aanrecht:)
Zat nog op de site van Rietveld te bladeren en kwam hem daar volgens mij ook tegen.
http://www.rietveldlicht.nl/artikel.php?art_id=799
Me like, wellicht eens bekijken voor boven de eetkamertafel welke nog moet komen

Ik heb toen ik van de zomer zelf naar Zwijndrecht verhuisde een berg lampen gekocht bij een vestiging van Rietveld in Zwijndrecht welke opheffingsuitverkoop hield.
Scheelde een berg, alles ging met kortingen tot 70% weg
Ze zitten nu geloof ik enkel nog met een winkel in Sliedrecht en hebben nog de internet store.
pi_76347380
Wat een prachtig huis. Ik wens jullie nog veel geluk en plezier!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76350415
Ik was dit deel kwijt! Die tegeltjes vind ik trouwens echt ontzettend leuk.
pi_76513834
Thanks Pruikmans, Tamashii en Sabinee!

Dit had ik jullie trouwens nog helemaal niet verteld.... (en zo makkelijk vergeet je dit niet kan ik je melden...).

Zo kwamen wij op 1e Kerstdag beneden :

Een extreme lekkage van de bijkeuken door de dikke laag ijs die aan de onderkant smolt plus de sneeuw die er bovenop kwam. Dit alles door het verkeerde afschot v/h bijkeukendak na verleggen afvoer en dakleer dat niet hoog genoeg opgeplakt was bij de goot van de serre (vorige bewoners waren echte prutsers, deden dingen zelf waar ze geen verstand van hadden).

Gelukkig is het dak deze week opnieuw gedekt en voorzien van een juist afschot, gelukkig! Maar het plafond in de bijkeuken (waar al het water langs kwam zeilen) heeft wel een opdoffer gehad, net als de deur naar de bijkeuken. Gelukkig is dat verzekeringswerk.

Ik hoop wel dat dit echt het laatste lekdrama is geweest...

Wel grappig hoe snel je kunt omschakelen naar het tellen van je zegeningen... We prezen onszelf wel gelukkig dat:
- we geen houten vloer hebben
- vloerverwarming hebben waardoor het sneller droogde
- elkaar zo lief vinden
  donderdag 7 januari 2010 @ 10:19:36 #80
81894 godigita
Trollercoaster
pi_76513997
Jeetje TM, balen! Gelukkig dat de verzekering het dekt en hopen dat het allemaal snel voorgoed is opgelost! Pluspunt is dan wel weer dat zelfs met plassen lekwater jullie woonkamer er nog steeds prachtig uitziet.
pi_76514084
wat erg!!!
Die klussende on-klussers
Je meubelen zijn die nog goed??
En je muren enz??

Gelukkig dat jullie zo positief zijn
pi_76514734
Thanks meiden!

Gelukkig lijkt het goed te zijn gegaan met de meubels, mede dankzij de vloerverwarming denk ik. Heb wel overal foto's van gemaakt zodat eventueel wegrottende zaken verzekeringstechnisch makkelijk te herleiden zijn.
pi_76520645
Jeetje!!! Je mag inderdaad wel blij zijn dat jullie een tegelvloer met vloerverwarming hebben zeg.
Wat een fijn spul hè, dat sneeuw ;-)
Je hebt er veel plezier van gehad in ieder geval hahaha ;-)
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:59:31 #84
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_76521505

Jeetje wat vervelend weer zeg.
Het is wel iedere keer iets aan lekkage zeg.. Gelukkig is het nu opgelost en is er idd niets met de meubels en heb je geen houten vloer.

`(en wat ik je helemaal vergeten was te zeggen.... jij ook nog de beste wensen )
  donderdag 7 januari 2010 @ 17:43:40 #85
285093 Pruikmans
Bob Ross schopt kont!
pi_76529836
Oei, dat is wel ouderwets platweg kut als je zoiets aantreft 's morgens!
Wel een geluk bij een ongeluk van de stenen vloer en de vloerverwarming, en dat de schade voor de rest mee lijkt te vallen.

Ik mag inderdaad hopen dat dit je portie lekkage was voor de rest van je leven
Hopelijk is het nu voor eens en altijd gefixt dus!

Sterkte met het opruimen en herstel van de boel!

Martijn
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:44:42 #86
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_76613516
Wat een ontspannende en stressvrije ochtend zal dat geweest zijn zeg !
Man o man, gelukkig dat jullie elkaar lief vinden ja, anders zou het toch helemaal zuur zijn..
Het beste met je schade en hopelijk wordt het ook gauw uitgekeerd...

good luck (en beste wensen,, al mag dat geloof ik niet meer na driekoningen? )
Big mouth strikes again
  vrijdag 12 maart 2010 @ 08:59:51 #87
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_79047517
Wat erg, zijn we genonimeerd voor een klusaward ( ) en heb ik hier a 61 dagen niets meer neergezet. Nou ja, gelukkig gaat het over klussen in 2009 .

Hier gelukkig geen overstromingen meer gehad. Het blad is opnieuw ingemeten en momenteel in productie. wordt hopelijk binnenkort geplaatst. Ben benieuwd hoe ie nu uit zijn mal komt!

Binnenkort gaan we beginnen met de tuin . De schutting is besteld (coniferen gaan eruit), mijn lief gaat een veranda bouwen aan de schuur achterin de tuin en er komt een groot houthok bij. Alles wat daartussen ligt gaat ook op de schop, we moeten alleen nog bedenken hoe we dat er precies uit willen laten zien.

Zo ziet het er nu (okee, op verschillende momenten in het vorige jaar) uit:

We hebben de vloer binnen al doorgetrokken naar het terras. Daar komt nog een stuk omheen te liggen, daar waar je nu de grijze klinkertjes ziet.

Een veredelde veranda hadden we in het oude huis al, en dat is zo fijn. Zelfs op een regenachtige zomerdag zit je dan lekker buiten. Nu moet er dus weer eentje komen. Qua sfeer vind ik dit helemaal te gek:

Daar moeten we dus onze eigen variant van gaan tekenen.

De coniferen nemen wel een dikke meter tuin in beslag. We hebben eerst nog wel gekeken om ipv een houten schutting de gemetselde muur door te laten lopen. Dat is namelijk zowel links achter de bijkeuken als rechts voor de coniferenhaag het geval. Maar dat is zo gruwelijk duur... Daarbij komt dat w langs de rechterkant ook een houtopslag willen maken. Ons kacheltje moet natuurlijk we blijven branden.

De tuin is 8 meter breed en 15 meter diep (tot aan de schuur).

Mocht het ontzettend meevallen met het tuinbudget, dan is dit wel een droomobject voor ons, we hebben er stookhout genoeg voor :

En tenslotte:
klik

pi_79047783
goede kick en wat een gave veranda
Heb hem naar mijn Mr doorgeklikt maar bij ons wordt dat volgend jaar op zijn vroegst hoor..
Die Jacuzzi zowieso een megatuin zeg
Wat zit er nu in die aanbouw links op de foto?
pi_79048649
Leuke plannen hoor! Ben benieuwd hoe de veranda wordt!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 09:43:11 #90
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_79048730
Die hot tub hadden we laatst bij een vakantiehuisje, dat was zo gaaf! Zaten we daar bij de vrieskou in een houtgestookte tobbe onder de sterrenhemel .

In de aanbouw links zit de bijkeuken, daarachter het fietsenschuurtje en daaraan vast het huidige houthok.

De tuin is inderdaad lekker ruim voor een woning in het centrum (de schuur erachter is maar liefst 4x8m!)
pi_79048967
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:43 schreef twentemeisje het volgende:
Die hot tub hadden we laatst bij een vakantiehuisje, dat was zo gaaf! Zaten we daar bij de vrieskou in een houtgestookte tobbe onder de sterrenhemel .

In de aanbouw links zit de bijkeuken, daarachter het fietsenschuurtje en daaraan vast het huidige houthok.

De tuin is inderdaad lekker ruim voor een woning in het centrum (de schuur erachter is maar liefst 4x8m!)
Zo super!! Sowieso is alles lekker ruim bij jullie
Gaaf hoor die hot tub en als je hem gebruikt dan zou ik maar gaan sparen
-edit- mijn Mr vindt de veranda erg gaaf!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:09:59 #92
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_79049601
Misschien zit er wel een leuke verrassing van de belastingdienst in Of een postcodeloterijprijs... yeah right

Ik wil ook van die witte balkjes onder onze veranda :

pi_79049645
mooi idd!
Maar heb je de Bdienst nog niet ingevuld?
Wij wel
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:11:40 #94
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_79049655
Die hottub is echt MEGA GAAFFF.

Een vriend van me heeft of beter gezegt... had, zo'n ding. iidd ook houtgestookt. Zaten we daar om 3 uur 's-nachts met een glas wisky in de hand lekker te ouwehoeren. Leukste is dat hij zijn huis op een gigantische lap grond heeft staan ver van de stad. Dan is het echt doodstil verder.

Had? Yep, dat ding ging na een jaar of twee lek...
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:17:21 #95
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_79049852
We laten de belastingpapieren altijd invullen door de baas van mijn zusje en die is er as we speak mee bezig (had het een beetje laat ingeleverd ). Viel het tegen bij jullie dan?

Inderdaad ubergaaf klusfoobje. Zijn niet goedkoop, dus staan niet op het 'dit is noodzakelijk in de tuin'-lijstje helaas...
pi_79049973
Klinkt goed klusfoobje, op de laatste zin na dan

Heb ze afgelopen zondag ingevuld en meteen gezegd dat de aanbouw door kon gaan.
Niet dat het zo'n geweldig bedrag was maar wel prima te doen en net even het laatste zetje.
Moet ze na wat puntjes van de adviseur nog even aanpassen en verzenden (zondag weer).

Je krijgt nu vast wel wat terug hoor met notariskosten enz.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:39:20 #97
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_79050627
We krijgen inderdaad vast wat terug, er is namelijk ook iets misgegaan waardoor we eerder te weinig terug hebben gekregen. Maar hoeveel het precies is weet ik niet. En gezien mijn werkloosheid moeten we het ook maar even niet allemaal tegelijk uitgeven .
pi_79050691
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:39 schreef twentemeisje het volgende:
We krijgen inderdaad vast wat terug, er is namelijk ook iets misgegaan waardoor we eerder te weinig terug hebben gekregen. Maar hoeveel het precies is weet ik niet. En gezien mijn werkloosheid moeten we het ook maar even niet allemaal tegelijk uitgeven .

Komt wel goed en voor jezelf beginnen?
pi_79060452
Ben helemaal verliefd, precies mijn smaak.

Vraagje...

Hoe heb je onderstaande muur gemaakt?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:55:54 #100
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_79062093
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:20 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ben helemaal verliefd, precies mijn smaak.

Vraagje...

Hoe heb je onderstaande muur gemaakt?
[ afbeelding ]
Thanks Shanna! Wij ook!

Deze muur is (net als die in keuken btw) gemaakt m.b.v. Pandomo. Dat is watervaste stucpleister. Dit kan niet in het natte gedeelte van de douche en niet direct achter het fornuis. Voor de rest kan het overal.

Maar dit kwam ik later tegen en betoncire is volgens mij veel goedkoper (en nog mooier?). Volgens mij kan dit wel in het natte gedeelte van de badkamer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')