Hier weer eens een bericht uit het witte oosten des lands.
![]()
![]()
De rust is wat teruggekeerd in mijnen kop, gelukkig. Nu is het ook wel een fijne maand om vrij te zijn, in januari zal het wel wat onrustiger gaan voelen. Ik laat het allemaal wel op me afkomen, meer kan ik niet doen. Kijken hoe ik mijn toekomst zo goed en succesvol mogelijk in kan gaan vullen. In de eerste week van het nieuwe jaar heb ik daar o.a. een gesprek over bij een outplacementbureau. We shall see.
Ik had volgens mij al eens gemeld dat de Pandomo achter de Boretti geen succes was, de vetspatjes zijn te heet en trekken in de toplaag. Dat gaat er dus erg beroerd uitzien na verloop van tijd. We gaan daarom het stuk erachter betegelen (wordt waarschijnlijk vergoed door de stuccer omdat die heeft gezegd dat het geschikt was voor achter het fornuis). Gisteren op tegeljacht geweest. Had ik eerst het idee dat het iets van Portugese tegeltjes moest worden, nu kwamen we dit tegen:
![]()
![]()
Het lijkt ons prachtig bij onze keuken. Wat vinden jullie?

Het tegelvlak dan tot aan de afzuigkap:
![]()
Daarnaast belt mijn lief me zojuist op om te zeggen dat we een nieuw aanrechtblad krijgen. We hebben er gisteren iemand van de fabrikant bij gehad en die was het kennelijk met ons eens dat dit kleurverschil in het beton wel heel lullig voor ons uitpakt:
![]()
Een van de kenmerken van beton is het onregelmatige uiterlijk, daar hebben we ook bewust voor gekozen. Maar dit pakte in ons geval best extreem uit. Het komt door de kalk in het beton, dat kan aankleuren, maar hier leek het net of er iets mis was gegaan omdat het toevallig recht over de helft van het blad loopt. Wij stoorden ons er in elk geval best aan.
![]()

Erg netjes dat ze het zo oplossen en zonder zeuren direct aanbieden het blad kosteloos opnieuw te maken!
[ Bericht 1% gewijzigd door twentemeisje op 22-12-2009 08:55:16 ]