Welk team ben je, welk systeem ben je. etc...quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb 2 keepers. Eentje is technisch heel erg goed, maar fysiek is ie zeer matig. De andere heeft een goede balans tussen beide. Technisch redelijk, maar fysiek ook. Nu is de vraag: in hoeverre speelt fysiek mee bij een doelman, oftewel wie stel ik op?
Doet dat er toe? Keeper is een keeper neem ik aan, moet overal hetzelfde doen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:38 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Welk team ben je, welk systeem ben je. etc...
Reflexenquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb 2 keepers. Eentje is technisch heel erg goed, maar fysiek is ie zeer matig. De andere heeft een goede balans tussen beide. Technisch redelijk, maar fysiek ook. Nu is de vraag: in hoeverre speelt fysiek mee bij een doelman, oftewel wie stel ik op?
En een lage excentriciteit is ook wel een positief punt. Dan is je doelman een stuk betrouwbaarder en zal hij minder snel rare fratsen uithalen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:45 schreef JoaC het volgende:
[..]
Reflexen
Hoge Ballen
1 op 1
Springen
Deze zijn belangrijk bij Techniek / Fysiek keepers
Maar dat is toch logisch? Het is nou eenmaal niet hun natuurlijke positie.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:39 schreef poiuytr het volgende:
Na het spel weer een halfjaar in de ijskast te hebben gezet vandaag toch maar weer eens begonnen te spelen met mijn oude save game, omdat iedereen die eens FM heeft gespeeld altijd verslaafd blijft.
Speel momenteel weer met Barcelona om een beetje in te komen, vind het toch aardig moeilijker dan voorafgaande delen, speel al bijna 10 jaar FM/CM!
Ben al aardig wat seizoenen op weg en o.a. Ronaldo, Guardado, Saivet + paar talentjes gekocht.. Probleem is alleen bij mij dat ik als ik spelers train op een bepaalde positie en ze daar zeker wel uit te voeten kunnen ze nooit lichtgroen worden in de tactiek wat dus betekend dat hun status op "natuurlijk" komt te staan.
Mijn laatste vraag was als iemand weet of de Ultimate_Training_2 een beetje goed is?
Ik las laatst ergens dat het bij hele jonge spelers wel mogelijk is om een nieuwe positie op natuurlijk te krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:30 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch? Het is nou eenmaal niet hun natuurlijke positie.
Dit moet je bij trainingen instellen, kan je ze omschollen op latere leeftijd lukt dit amper.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat het bij hele jonge spelers wel mogelijk is om een nieuwe positie op natuurlijk te krijgen.
Ik heb altijd geleerd (in eerdere FM's) dat dit wel moet kunnen maar hoe lang ik ze ook om school naar een andere positie hij gaat maar niet op natuurlijk staanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:30 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch? Het is nou eenmaal niet hun natuurlijke positie.
Je moet ze wel omscholen na iets wat in de buurt licht en dus niet van een voorstopper een spits makenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:22 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd (in eerdere FM's) dat dit wel moet kunnen maar hoe lang ik ze ook om school naar een andere positie hij gaat maar niet op natuurlijk staan
En ja heb 't wel over talenten en niet over spelers die ouder dan 23 zijn.
s inderdaad erg vet om te doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:38 schreef Babbatuur het volgende:
Wat ik iedereen hier wil aanraden: netwerkgame met vrienden![]()
Geeft echt een extra dimensie aan FM. Normaal gesproken heeft ieder van je vrienden een mooi verhaal over zijn FM-game, maar nu kun je echt daadwerkelijk tegen elkaar spelen. Echt mooi, op de transfermarkt moet je inventiever zijn, want iedereen kent de 'standaard' spelers wel en wil ze dan ook hebben.
Wij doen de Premier League, ik ben zelf Sunderland, de anderen Portsmouth en Villa. Sta er goed voor, stadion uitgebreid, goede financiele situatie. 2e seizoen is het nu, eerste seizoen 10e geworden, nu met nog 10 wedstrijden te spelen 6e.
Heb wel een goed elftal, alhoewel ik wel een echt handelshuis ben, nog maar een speler van de oorspronkelijke selectie is over.
Maar deze tip wilde ik jullie dus even geven! Het is ook allemaal heel eenvoudig, even hamachi installeren allemaal zelfde patch downloaden en dan kan het
Is altijd lastig te zeggen, hoe is de situatie? Wil je voorzitter vertrekken? Soms zit er ook een lange tussenperiode in en dan krijg je het financieel lastig. Soms krijg je gewoon een nieuwe eigenaar en verandert er niks en soms krijg je een soort van suikeroom.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:47 schreef Kn0x het volgende:
Consortium plans Roda JC takeover.
Betekent dit dat ik meer geld krijg voor transfers en dergelijke als het doorgaat?
Echt puur voro doelpunten maken zou ik gaan voor Robinho of Nistelrooy. Moet hij ook echt mee voetballen dan zou ik Messi of Zlatan gebruiken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:25 schreef poiuytr het volgende:
Wie vinden jullie in FM09 trouwens de beste spits? Heb namelijk op dit moment zat geld bij Barcelona en wil een topper gaan halen. Zelf ben ik in FM'09 zeer gecharmeerd van Torres omdat hij met mijn Liverpool game heel wat doelpunten heeft gemaakt.
Speel op dit moment speel ik met dit systeem:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:49 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Echt puur voro doelpunten maken zou ik gaan voor Robinho of Nistelrooy. Moet hij ook echt mee voetballen dan zou ik Messi of Zlatan gebruiken.
Ik als goede manager niet hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:00 schreef wakajawaka het volgende:
Met FM scoor je altijd best weinig, maar 1 van de 3 zou wel wat meer kunne mogen scoren.
Zeg ik ook elk jaar weer maar zodra het spel er is koop ik hem altijd meteenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik als goede manager niet hoor![]()
![]()
Ligt er ook een beetje aan bij welke club.
Trouwens toen FM net gereleased werd (2009) toen was het scoren een drama. Na de updates ging het goed.
Daarom wacht ik ook tot medio December met de aanschaf van 2010. Scheelt mij een hoop ellende![]()
Daarom wacht ik ook tot eind Oktober met de download van FM 2010. Scheelt mij geldquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook tot medio December met de aanschaf van 2010. Scheelt mij een hoop ellende
Ene keer wordt bestuur wel overgenomen andere keer blijft het bestuur gewoon dus blijf jij gewoon manager.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:04 schreef Kn0x het volgende:
Er is een plan om mijn club over te nemen en ze willen hierbij een andere manager inzetten. Een aantal weken erna win ik met Roda de Eredivisie. Enige kans dat ik alsnog kan blijven, denken jullie?Heb net een mooi team neergezet en heb geen zin om dadelijk opnieuw te moeten beginnen bij een andere club.
Anders voeg je toch een nieuwe manager toe die het roer bij Roda weer overneemt? Nadeel is natuurlijk dat je je managerhistorie kwijt bent, maar aan de andere kant kun je wel weer verder bouwen aan je elftalquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:04 schreef Kn0x het volgende:
Er is een plan om mijn club over te nemen en ze willen hierbij een andere manager inzetten. Een aantal weken erna win ik met Roda de Eredivisie. Enige kans dat ik alsnog kan blijven, denken jullie?Heb net een mooi team neergezet en heb geen zin om dadelijk opnieuw te moeten beginnen bij een andere club.
Daar is geen pijl op te trekken, de ene keer mag je blijven en de andere keer moet je weg... 50-50 kans.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:04 schreef Kn0x het volgende:
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:02 schreef DaMart het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd of ze ook de nieuwe promotie/degradatieregeling van de eerste divisie in FM2010 hebben verwerkt.
Ik dacht dat ze daar ook pas een seizoen nadat het was ingevoerd mee kwamen. Of was dat omdat het lang onduidelijk was hoe die regeling er uit ging zien?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:56 schreef DeVinger het volgende:
De play-offs voor Europa was ook niet echt denderend wat dat betreft.
Ik laat ze ook door mijn assistent doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:08 schreef DaMart het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met die persconferenties? Ik heb ze ondertussen wel gezien, dus ik stuur nu standaard mijn assistent. Ik blijf niet telkens dezelfde vragen beantwoorden.
Ligt aan het duel dat komen gaat, als ik tegen topclub speel doe ik het meestal zelf en tegen die middelmatige teams laat ik het lekker door mijn assistent doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:08 schreef DaMart het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met die persconferenties? Ik heb ze ondertussen wel gezien, dus ik stuur nu standaard mijn assistent. Ik blijf niet telkens dezelfde vragen beantwoorden.
Wat voor spelersmateriaal heb je dan, en welke tactiek speel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat heb ik een spijt van mijn overstap van RKC naar Bayer Leverkusen. Klote team dat Bayer. Krijg steeds tegengoals in de laatste minuut waardoor ik puntverlies krijg, niemand wil komen, niemand wil z'n contract verlengen
Bij RKC liep het tenminste wel redelijk (ergens in de middenmoot speelde ik), zat in een iets mindere fase toen ik het aanbod kreeg dus ik besloot erop in te gaan, maar ik denk dat ik het seizoen bij Bayer afmaak en dat ik er dan vandoor ben....
Gelukkig komt er een eindtoernooi aan dus ik kan vast wel bondscoach worden volgend seizoen
Gewoon 4-4-2, niks speciaals. Heb stuk voor stuk heel redelijke spelers, ben ook begonnen ergens onderaan en sta nu 10e maar hoger kom ik niet. Het is veel te wisselvallig. Ene keer win ik met gemak van HSV, dan verlies ik thuis met 0-4 van Nurnberg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat voor spelersmateriaal heb je dan, en welke tactiek speel?
Everton altijd doen. Leuke ploeg, leuke speler en ze spelen in Liverpool ;-)quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog 1 wedstrijd te spelen en er is nu een vacature bij Everton, waarvoor ik favoriet ben
Zal ik?Dan ben ik trouwens wel een clubhopper, zou m;n 3e club in 2 jaar worden
Vertel eens wat meer over Vitesseperiode.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:08 schreef DaMart het volgende:
Na vier jaar op rij kampioen te zijn geworden met Vitesse, was ik wel toe aan een nieuwe uitdaging. En dus heb ik de overstap gemaakt naar Feyenoord, dat de afgelopen seizoenen 11e en 13e eindigde. Eerst maar eens een flinke bezem door die selectie halen, want ze hebben geloof ik, inclusief jeugd, zo'n 100 spelers onder contract staan.
Altijd 3D.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:06 schreef poiuytr het volgende:
Nog mensen hier de de demo uitgaan proberen dan? Hoe kijken jullie trouwens vaak wedstrijden dan 2D of 3D?
Je had het eerder nog over Mainz?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:52 schreef de_boswachter het volgende:
Na 3 jaar Bayern Munchen overgestapt naar Mainz
Waren vooraf kampioenskandidaat, maar in Februari stond ik 10e. Toen zelf ontslag gepakt, en gelukkig kreeg ik 2 weken later aanbod van Hoffenheim om te beginnen omdat hun coach naar Dortmund vertrok.
Die Dietmar Hopp stopt er elke maand 3,5 miljoen extra in
Ik kijk de wedstrijden bijna alleen op de ouderwetse manier, de gekleurde textbalken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:06 schreef poiuytr het volgende:
Nog mensen hier de de demo uitgaan proberen dan? Hoe kijken jullie trouwens vaak wedstrijden dan 2D of 3D?
Bril nodigquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je had het eerder nog over Mainz?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:31 schreef de_boswachter het volgende:
Mainz krijg ik in uitwedstrijden niet aan het voetballen.
Verloor net kansloos van BMG met 2-0.
Wel mijn oude team Bayern Munchen met 1-0 verslagen in oefenwedstrijd
quote:
Ach ja, de trein komt maar 1x langsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog 1 wedstrijd te spelen en er is nu een vacature bij Everton, waarvoor ik favoriet ben
Zal ik?Dan ben ik trouwens wel een clubhopper, zou m;n 3e club in 2 jaar worden
Wat zijn de karakters van de spelers?quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:01 schreef DaMart het volgende:
Bij Feyenoord lopen aardig wat spelers rond die ontstemd zijn over het gebrek aan eensgezindheid binnen de club. Blijkbaar verschillen er wat mensen van inzicht dus.
Met deze reden van ontevredenheid heb ik nog niet eerder geconfronteerd, dus heeft iemand tips hoe ik die spelers weer tevreden krijg?
Ohh noes ik moet gewoon beter lezenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Check mijn vorige post. Daar zeg ik toch dat ik van Bayern -> Mainz ben gegaan en nu bij Hoffenheim zit
Die Vitesseperiode heb ik in een paar maanden gespeeld, dus van de eerste seizoenen weet ik niet meer alle spelersquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:40 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over Vitesseperiode.
Spelers, seizoensverloop, ben benieuwd
Daar heb ik nog niet eens naar gekeken. Maar er is wel 1 speler die een hekel heeft aan het halve eerste elftal... dus die heb ik maar teruggezet naar het tweedequote:Op maandag 12 oktober 2009 16:29 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wat zijn de karakters van de spelers?
Op de lijst zetten (of halve elftal), hij traint immers met hen mee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eens naar gekeken. Maar er is wel 1 speler die een hekel heeft aan het halve eerste elftal... dus die heb ik maar teruggezet naar het tweede.
Aanvallende impulsen op vaak zetten is imo niet zo slim bij backs, dan staan ze bij mij altijd veel te diep waardoor er enorme gaten achterin vallen en de tegenstander makkelijk tot aan mijn doel komt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Heb ik volgens mij. En de rest van het team?
Mijn 2 VC's spelen sowieso erg teruggetrokken. Heb wel twee opkomende backs.
Wat voor tactiek speel je dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga het morgenavond eens proberen. Ga eens wat sleutelen denk ik.
Dezelfde als waarmee ik Munchen 3x op rij kampioen mee maakte.quote:
Ik speel zelf ook 4-2-2-2 met opkomende wing backs en wingers en heb nog maar 2 wedstrijden verlorenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dezelfde als waarmee ik Munchen 3x op rij kampioen mee maakte.
4-4-2 redelijk aanvallend, passing varierend, uhm.. nog meer?
Net als de Diablo tacktiek een paar versies terug? (cheaten dus)quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die Vitesseperiode heb ik in een paar maanden gespeeld, dus van de eerste seizoenen weet ik niet meer alle spelers.
Maar in het eerste seizoen had ik alleen een transfervrije verdediger gehaald (El Moussaoui van Den Haag). Ik las hier iets over de AZ Tommy tactiek (waarvan ik de link niet meer heb), en die bleek zo goed dat Vitesse met die tactiek kampioen werd.
die Diablotactiek ken ik niet. Ik zag dat hier een tactiek werd gepost, probeerde hem eens uit, en hij bleek goed te werken, dus waarom zou ik dan een andere tactiek nemen? Ik heb er overigens, afhankelijk van de tegenstander, wel mee gevarieerd. En of dat nou cheaten is... ik vind van niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:32 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Net als de Diablo tacktiek een paar versies terug? (cheaten dus)
Ohne, beschuldig je nergens van, vroeg het mij af.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
die Diablotactiek ken ik niet. Ik zag dat hier een tactiek werd gepost, probeerde hem eens uit, en hij bleek goed te werken, dus waarom zou ik dan een andere tactiek nemen? Ik heb er overigens, afhankelijk van de tegenstander, wel mee gevarieerd. En of dat nou cheaten is... ik vind van niet.
Hoe kan je nou met een tactiek cheaten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:35 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ohne, beschuldig je nergens van, vroeg het mij af.
Die Diablotacktiek was 442 met een ruit, maar daar won je alles mee. Daar klopte werkelijk niets van natuurlijk, dat was volgens mij een aantal versies terug. Die stond op een gegeven moment ook bekend als cheat-tactiek.
Probeer deze tactiek eens:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Zucht.
Slechte competitiestart met Hoffenheim.
Verlies uit kansloos met 3-0 bij Bayern M. , pak 1 punt thuis tegen Schalke en verlies met 1-0 bij Dortmund. Bij de
laatste 2 was ik veel sterker.
En veel problemen op persoonlijk vlak. Vd Wiel die niet wil aarden.... hoe los ik dat op?!? En twee spelers die elkaar haten..
Hmz. Veel werk te doen...
Bij mij verscheen die knop pas toen ik een nieuwsbericht had gekregen en de betreffende speleer een ONG-icoontje hadquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ow die staat er nog niet...
Maar bij profielgegevens staat wel dat hij niet echt kan wennen.
Zie dat je veel veldoverwicht hebt, maar maar 2 uitgelezen kansen....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Serieus
[ link | afbeelding ]
Waarom scoor ik toch zo moeilijk...
I dito that.quote:
Is Bendter met een nieuwe update zo goed geworden?quote:
Mijn spits scoort bijna niet. Welke instellingen gebruiken jullie voor je spits?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zie dat je veel veldoverwicht hebt, maar maar 2 uitgelezen kansen....
Klopt toch nog iets niet in je taktiek. Probeer eens meer steekpasses te geven en controleer wie de voorzetten geeft en hoe goed ze daarin zijn?
Screen van je spits?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn spits scoort bijna niet. Welke instellingen gebruiken jullie voor je spits?
Misschien krijgt ie wel niet genoeg fatsoenlijke ballen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn spits scoort bijna niet. Welke instellingen gebruiken jullie voor je spits?
Krijgen de abonnees er weer een kortingsbon bij?(Dit was vorig jaar wel het geval)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De VI heeft weer een leuke actie. FM 2010 + een half jaar de VI voor 53,80 euro.
Met een beetje snelle PC/Laptop heb je dat bestand in 15min binnen hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:31 schreef jeroen1976 het volgende:
Jaaa de demo is uit! Nu zit ik nog 6 uur op m'n werk en dan wordt het een paar uur wachten totdat de demo gedownload is.Morgen dan maar...
Een snelle internet verbinding?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:32 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Met een beetje snelle PC/Laptop heb je dat bestand in 15min binnen hoor.
Is er trouwens nergens een Rapidshare link? Krijg alleen maar sites met torrents of dat je via steam moet downloaden waar ik allebei van walg.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
ik heb m ook maar even gedownload, zal eens kijken of ik dit weekend tijd heb om even te spelen.
Gister nog even met een Partick Thisle game gespeeld, altijd leuk!
Hoe is het spel buiten je resultaten om?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:48 schreef GeneraalUli het volgende:
M'n eerste ervaringen met FM10 zijn niet al te best.
Sta nu met Arsenal halverwege het seizoen 5e. Toch nog ff wennen met die nieuwe manier van tactieken maken.
ManU 48pt
Man City 42pt
Chelsea 40pt
Everton 40pt
Arsenal 36pt
Thuis verliezen van Blackburn met 1-0, uit winnen van Wigan met 3-2. Ontzettend wisselvallig.
Speel 4-4-2 met een ruit, met een Target Man (Bendtner) en een Complete Forward (v Persie)
Daarachter speelt Fabregas (Advanced Playmaker).
Walcott en Arshaving als Wingers (Werkt niet echt lekker)
Verdediging:
Clichy, Vermealen, Gallas, Bagna.
Loopt niet echt best, moet nog maar wat prutsen aan de opstelling/rolverdeling van de spelers.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:54 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hoe is het spel buiten je resultaten om?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:07 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb hem 2x van verschillende sites gedownload, maar beide keren kon ik hem niet openen.
Dan liep windows vast
Iemand ook gehad?
Ja, daarna deed ie het wel, maar het duurde erg lang.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:21 schreef DeVinger het volgende:
ow ok, maar dan deed hij het wel?
gewoon aanklikken en afwachten dus
Had je dan verwacht dat het meteen super zou gaan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:48 schreef GeneraalUli het volgende:
M'n eerste ervaringen met FM10 zijn niet al te best.
Sta nu met Arsenal halverwege het seizoen 5e. Toch nog ff wennen met die nieuwe manier van tactieken maken.
Nee, maar 5e is onder de maat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:39 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Had je dan verwacht dat het meteen super zou gaan?![]()
Er is wel degelijk aan gewerkt. Bakkal is van 139 CA naar 136 CA gegaan en Lazoviç van 138 CA naar 134 CA als ik het goed heb. Afgaande op de laatste patch van FM 2009. Wat betreft de positie van Lazoviç heb je gelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Eerste indruk. Even wennen aan de nieuwe layout en benamingen, maar voelt meteen goed. Gevalletje beetje vreemd, maar wel lekker. Real en Man City hebben een aantal leuke spelers. Ben zelf met Napoli begonnen.
In de demo lijkt er trouwens nog niet gewerkt aan de Nederlandse competitie. Stats van Afellay en Bakkal zijn hetzelfde als in 09 en Lazovic is nog steeds een pure spits.
Ja dat kan. In het eerste jaar degraderen er twee clubs. De daaropvolgende jaren steeds één en kan er dus een amateurclub bijkomen. De topklasse was te moeilijk om in te voeren aangezien dat systeem nog niet helemaal duidelijk is.quote:Even een vraagje over 2010:
Kun je degraderen uit de eerste divisie ?!? Dat zou wel supervet zijn
OK.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Brord_ het volgende:
Ja dat kan. In het eerste jaar degraderen er twee clubs. De daaropvolgende jaren steeds één en kan er dus een amateurclub bijkomen. De topklasse was te moeilijk om in te voeren aangezien dat systeem nog niet helemaal duidelijk is.
Vind het niet zo overzichtelijk als in 09, heb spel nu maar 10minuten gedaan en gelijk afgesloten misschien oordeel ik wel te snel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
Kun je niet zelf een taktiek maken zonder al die schermen te doorlopen ?
Of wat is er zo irritant.
Ach. Alles wat nieuw is is wennen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Vind het niet zo overzichtelijk als in 09, heb spel nu maar 10minuten gedaan en gelijk afgesloten misschien oordeel ik wel te snel.
Ik ben nog op zoek naar een leuke pre-order prijs...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach. Alles wat nieuw is is wennen.
Gaan jullie de game allemaal meteen de 30ste kopen eigenlijk?
Je kunt een andere skin nemen in 2010, de Dark skin zit ook in het spel verwerkt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:21 schreef poiuytr het volgende:
Eindelijk hij werkt
Wel even wennen aan al die nieuwe balken, bij FM09 had de balk links zitten om bijvoorbeeld spelers te scouten kijken welke posities hij uit de voeten kan nu is dat allemaal verplaatst naar boven. Leuk dat de technische staf een beetje op de schop is genomen.
Scouting werkt zoals ik binnen een paar seconde heb gezien precies hetzelfde als voorheen.
Tactieken scherm zeer irritant en erger me er al aan na 1 minuut.
Ga nu even een wedstrijd spelen met Real en dan gewoon weer verder met mijn FM09 game, af en toe FM10 spelen om er gewend aan te raken. Hoop dat er al gauw andere skins uitkomen want erger me blauw.
Ok bedankt voor de tip, binnenkort die dan maar even uitproberen maar eerst mijn game met Barcelona in 09 afmaken. Waarom is het toch elke keer als ik trainer ben van een ploeg en andere clubs willen spelers van jou dan willen ze graag weg etc en moet ik alle zeilen bijstellen om ze te behouden maar soms gaat dat gewoon niet. En als ik op spelers bied en intresse toon zetten ze zich nooit op tegen de trainerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:50 schreef Brord_ het volgende:
[..]
Je kunt een andere skin nemen in 2010, de Dark skin zit ook in het spel verwerkt.
Tja, helaas valt er over de Nederlandse clubs nog niet veel te zeggen (of te klagen)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:40 schreef Reddiablo het volgende:
ok demo is uit - ik ga ook weer eens volgen - ik vind al die veren in m'n kont voor de research altijd wel fijn.
En geen nood, ik kick ook op kritiek
Seriously, als je klachten/opmerkingen hebt wat betreft de research van FM10 - let me know. En als je mee wilt helpen voor komende versies etc. dan kunnen we ook praten - stuur me dan best een PM.
Volgens mij niet en anders maar iets zwaarder..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn de eisen voor de pc zwaarder als vorig jaar ?
Ik heb denk ik een foutje ontdekt. Luc Castaignos van Feyenoord is in de demo een 'natuurlijke' AMC, terwijl hij in reallife toch een échte spits is. Het lijkt mij dat die posities omgewisseld moeten worden.. Of is de data voor Nederland in de demo niet de uiteindelijke data?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:40 schreef Reddiablo het volgende:
ok demo is uit - ik ga ook weer eens volgen - ik vind al die veren in m'n kont voor de research altijd wel fijn.
En geen nood, ik kick ook op kritiek
Seriously, als je klachten/opmerkingen hebt wat betreft de research van FM10 - let me know. En als je mee wilt helpen voor komende versies etc. dan kunnen we ook praten - stuur me dan best een PM.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:48 schreef Kn0x het volgende:
Rivaldo is wel een grappige speler om te kopen als je een kleine club bent. Zijn waarde is 250.000 maar zijn stats zijn dan wel heel goed. Alleen jammer dat die zo oud is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
Hier precies idem dito, kijk nog even na nieuwe laptopquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:57 schreef DaMart het volgende:
Ik sta in dubio: mijn seizoen met Feyenoord in FM2009 afmaken, of de demo voor FM2010 gaan spelen... lastig... maar ik denk dat ik toch eerst 2009 eens goed wil afsluiten.
Overigens was de timing van mijn pc om kapot te gaan wel goed, zo vlak voordat FM2010 uitkomt. Nu heb ik een nieuwe gekocht waarmee ik als het goed is een behoorlijk grote FM-database (dus veel competities) zou moeten kunnen spelen.
In het spel dus blijkbaar wel, kwam er ook net achterquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:14 schreef JeroenV het volgende:
Ik krijg nu het bericht dat Chelsea tot 2010 geen spelers mag kopen
Is dat echt doorgezet?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb met Everton een of andere simpele tegenstander gehad in de FA Cup. Reservekeeper er dus oa ingezet, maar ik vergeet de hele tijd m'n eerste keeper terug te zetten
Steeds als de wedstrijd bezig is, zie ik het verkeerde rugnummer en dan herinner ik me het weer
Yes. Voorlopig nog geen updates. Heb wel gelijk de wedstrijd erna gewonnen dus ik denk dat mijn positie redelijk stabiel is momenteel.quote:
Ze denken dat je er dan wel voor gaat. Zo'n betalingsregeling is trouwens beter als koper, je schrijft het niet in een keer af, waardoor je club meer in kas houdt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom willen clubs altijd een betalingsregeling als ik een speler wil kopen? Ik wil gewoon in 1 keer betalen en klaar.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom willen clubs altijd een betalingsregeling als ik een speler wil kopen? Ik wil gewoon in 1 keer betalen en klaar.
Eens, behalve als ik al veel meer geld heb dan ik nodig heb. Als je via een betalingsregeling een prijs vraagt, kun je meer vragen. Dus bijvoorbeeld 35 miljoen ineens of 38-39 over 24 maanden. Wanneer je het geld NU niet nodig hebt, vind ik over een aantal maanden lekkerder.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:56 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Serieus? Ik ga altijd voor een betalingsregeling, dan kun je je uitgaven een beetje spreiden.
Ik haat het als ze hetzelfde bij mij flikken. Ik wil altijd ineens een groot bedrag hebben.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik heb denk ik een foutje ontdekt. Luc Castaignos van Feyenoord is in de demo een 'natuurlijke' AMC, terwijl hij in reallife toch een échte spits is. Het lijkt mij dat die posities omgewisseld moeten worden.. Of is de data voor Nederland in de demo niet de uiteindelijke data?
In de jeugd heeft hij eigenlijk overal gespeeld, AML/AMR/AMC en spits. In Oranje onder 18 speelt hij altijd spits en volgens mij in Feyenoord A1 eigenlijk ook alleen maar spits.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:36 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Neem ik zeker mee, het is nog even afwachten met dat soort jongens - ik denk dat hij op beide posities uit de voeten kan - we gaan zien wat Been met hem doet, vooralsnog heeft íe amc 20 en sc 15
Misschien is hij geen echte spits maar meer een AC. Als ik nog andere dingen vind hoor je 't welquote:Feyenoord talent Luc Castaignos is altijd op zoek naar goals
Rafael van der Vaart maakte er ooit vijf, John van Beukering zes en Jan Vennegoor leidt de dans met tien goals. Veel topspelers scoorden er in het verleden lustig op los voor het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar. De huidige aanvalsleider luistert naar de naam Luc Castaignos. ,,Ik ben een echte spits.”
De jeugdige aanvaller vertrekt maandag met Onder 17 naar Luxemburg, waar de Nederlandse talenten zich hopen te plaatsen voor het Europees kampioenschap. Veel ogen zullen tijdens de beslissende kwalificatieronde gericht zijn op Castaignos, met vijf goals in zes duels de topscorer van de huidige selectie. ,,Klopt”, bevestigt de spits met een kleine glimlach. ,,Het gaat inderdaad lekker. Ik heb er zin in.”
‘Liever Kroatië dan Azerbeidjan’
Onder 17 strijdt in Luxemburg met Kroatië, Azerbeidjan en het gastland om één EK-ticket. Op papier lijken de Kroaten de lastigste hobbel op weg naar het eindtoernooi, maar de jonge aanvaller ziet dat anders. ,,De zwaarste tegenstander? Luxemburg en Azerbeidjan.” Er klinkt geen twijfel in zijn stem. Hier bekijkt iemand de tegenstanders door de ogen van een spits. ,,Die teams zullen zich ver laten terugzakken op eigen helft waardoor wij weinig ruimte krijgen om te voetballen. Daardoor wordt het moeilijk om een doelpunt te maken.”
In het slotduel tegen de leeftijdsgenoten uit Kroatië liggen zeker kansen, verwacht de Feyenoord-spits. ,,Die zullen meer voetballen, waardoor er voor ons meer ruimte ontstaat om de bal te laten rondgaan. Daar ligt onze kracht.” Na de drie wedstrijden zal blijken of Onder 17 van 6 tot en met 19 mei mag afreizen naar Duitsland, dat als gastland automatisch is geplaatst. ,,Het gaat heel moeilijk worden, maar we gaan ons best doen. Meer kunnen we niet doen.”
Thierry Henry
Het seizoen 2008/’09 is er voor Castaignos vooralsnog één om in te lijsten. Feyenoord B1 is volop in de race om het kampioenschap en met vijftien doelpunten prijkt de naam van Castaignos bovenaan de topscorerslijst. In Rotterdam hebben ze zijn talent ook gezien. De goaltjesdief tekende afgelopen oktober zijn eerste profcontract bij Feyenoord. ,,Een mooi teken van vertrouwen. Ooit hoop ik natuurlijk het eerste te halen. Dat we met ons team hofleverancier zijn (Feyenoord levert zes spelers, red.) zegt ook wel iets. We hebben een goede ploeg.”
Als het gaat over zijn sterke punten houdt Castaignos, die eerder zijn goals maakte voor Spartaan’20 en Excelsior’20, zich stil. Dat laat hij liever aan anderen over. Na enig aandringen komt hij alsnog met de kenmerken ‘snel, sterk en goed in de lucht’. Aan zijn linkerbeen moet hij nog werken. ,,Die is nog niet geweldig.” Als de goaltjesdief tot slot wordt geconfronteerd met de vergelijking met Thierry Henry volgt er opnieuw een kleine glimlach. ,,Misschien omdat ik snel ben.”
Inderdaad jammer dat die er niet bij zit. Ik wacht nu ook gewoon op het volledige spel, voordat ik me in FM2010 ga verdiepen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:33 schreef ganzenherder het volgende:
Ik wil Nederlandse competitie demo
Nee.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:59 schreef Rorata het volgende:
ik heb een vraagje over FM 2009.
Ik ben Man city in het eerste seizoen maar over een paar weken loopt het contract af van Michael Owen van Newcastle. Maar ik kan alleen een bod uitbrengen en ik kan hem niet direct een contract aanbieden, zie het wel vaker bij spelers met een aflopend contract. Is dit een bug?
Tussen Engelse clubs is het altijd een maand. Daarbuiten is het 6.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:03 schreef Rorata het volgende:
Volgens het scoutingsrapport kan ik hem over 2 weken een voorcontract laten tekenen, een maand voordat zijn contract afloopt dus dat zal het wel zijn. Vroeger was het 6 maanden :p
Van der Wiel...die vond ik niet goed genoegquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Wauw, in mijn eerste seizoen Hoffenheim (seizoen 2012/2013) de ploeg van Dietmar Hopp voor het eerst naar Europa weten te loodsen met een 6e plaats.
Verkocht in de winterstop mijn wereldspits Chang Delong (is dit een regen?!?) voor 33 miljoen aan Bayern. Daarvoor haalde ik een topmexicaan van 24 jaar, Guzmanvoor 28 miljoen!! Revelatie van het seizoen bij mij: Ben Sahar
met 16 goals.
Heb voor het nieuwe seizoen me versterkt met KieBling die overbodig was bij Leverkusen en Jan Vertonghen van Ajax.
Met vorig jaar al van der Wiel en Elia als aankopen heb ik nu al drie nederlandstaligen rondlopen. Echt een lekker team op de mat, ben eens benieuwd wat het nieuwe seizoen gaat brengen.
Tussendoor nog coach van Servie geworden. Heb nog niks gespeeld maar ze staan 3e in de WK qual. poule 3 punten achter Denemarken en Engeland. Ik mag proberen ze in 4 wedstrijden naar het WK te brengen...
Dat kan in FM2009 toch ook al? Gisteren kwam ik bij toeval die optie tegen namelijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 07:23 schreef MaleDuck het volgende:
Ik heb de demo van FM10 gister ook nog even gespeeld en vond het wel een prettige vooruitgang, het was alleen even wennen waar alles zat. Verder voor een LLM club ook wel lekker dat je assistent per ploeg kan kijken of er mogelijkheden zijn tot het huren van spelers
Nooit geweten dat dat kon, nu staat het in ieder geval meer opvallendquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan in FM2009 toch ook al? Gisteren kwam ik bij toeval die optie tegen namelijk.
Hm, bij Arsenal vonden ze 't niet super speciaal ofzo.. met een 20/20 scout..quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Castaignos is een baas in het spel zeg. Ik ben net begonnen met Manchester en er wordt mij meteen aangeraden om te contracteren.
Niet echt, gewoon winnen en hopen dat ze het weer leuk gaan vinden bij je club. Ikzelf hou de spelers altijd gewoon tot de clubs goed bieden. Dan maar unhappy, zo lang het er niet teveel zijn (anders raakt het de hele ploeg) ga ik voor de hoofdprijs.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:41 schreef Kn0x het volgende:
[FM09]
Ik heb twee spelers die vaak spelen (basisspelers), die goed spelen maar ze zijn beide Unhappy. Ze willen naar een grotere ploeg. Is er een mogelijkheid om hun Unhappy-heid te verwijderen? Ik heb ze al een contract aangeboden maar dat slaan ze steeds af.
Bij mij zijn altijd de sterspelers met korte contracten unhappyquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Niet echt, gewoon winnen en hopen dat ze het weer leuk gaan vinden bij je club. Ikzelf hou de spelers altijd gewoon tot de clubs goed bieden. Dan maar unhappy, zo lang het er niet teveel zijn (anders raakt het de hele ploeg) ga ik voor de hoofdprijs.
Inderdaad, zolang de prestaties er niet onder leiden heb ik geen aandacht voor die ontevredenheid.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Niet echt, gewoon winnen en hopen dat ze het weer leuk gaan vinden bij je club. Ikzelf hou de spelers altijd gewoon tot de clubs goed bieden. Dan maar unhappy, zo lang het er niet teveel zijn (anders raakt het de hele ploeg) ga ik voor de hoofdprijs.
Wijze les, ik laat mijn sterspelers nooit op een punt komen dat hun contract minder dan 1,5 jaar duurt. Als-ie dan niet wil verlengen kun je de spelers alsnog voor een redelijk hoog bedrag verkopenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mij zijn altijd de sterspelers met korte contracten unhappy
Ik doorgaans ook, maar ik kwam halverwege het seizoen bij Bayer Leverkusen binnen. Daar hadden de 2 beste spelers nog een contract voor een half jaar en ze wilden tegen geen enkele prijs verlengen. Nog tegen spotprijsjes aangeboden aan clubs in de winterstop, maar niemand wilde ze toen hebben en uiteindelijk zijn ze gratis weggelopen (en ik ook, wat een kloteteam is dat Bayerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wijze les, ik laat mijn sterspelers nooit op een punt komen dat hun contract minder dan 1,5 jaar duurt. Als-ie dan niet wil verlengen kun je de spelers alsnog voor een redelijk hoog bedrag verkopen
Ah okee... Ik ben niet zo'n clubhopper (lees: ik blijf bijna altijd bij 1 team), dus dat soort problemen heb ik nooit..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik doorgaans ook, maar ik kwam halverwege het seizoen bij Bayer Leverkusen binnen. Daar hadden de 2 beste spelers nog een contract voor een half jaar en ze wilden tegen geen enkele prijs verlengen. Nog tegen spotprijsjes aangeboden aan clubs in de winterstop, maar niemand wilde ze toen hebben en uiteindelijk zijn ze gratis weggelopen (en ik ook, wat een kloteteam is dat Bayer).
Ik normaal ook niet, maar ik zat bij RKC en kreeg na anderhalf seizoen die aanbieding en toen ben ik gegaan. Maar ja, half seizoentje later zit ik inmiddels bij Everton en dat is een erg leuk team dus daar blijf ik nog wel evenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:07 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ah okee... Ik ben niet zo'n clubhopper (lees: ik blijf bijna altijd bij 1 team), dus dat soort problemen heb ik nooit..
?quote:
En dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:37 schreef Zocalo het volgende:
Op hoeveel computers kan je FM installeren? Ik wil het wellicht met wat vrienden gaan kopen en dan de cd telkens aan elkaar geven.
Ik kan thuis volgens mij gewoon spelen zonder dat de cd erin zit hoor...quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan?
2009 versie:
1: je installeert op Steam. Dat kan sowieso maar 1 persoon aangezien je cd-key moet opgeven.
2: Je zet het op je harde schijf. Dan heb je cd nodig om te spelen.
Ik ben in 2010 nog niet verder gekomen dan 2 europese duels met Linfield(volgens mij) ik begin er wel echt mee als ik de volledige versie heb, en dan met PSVquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:25 schreef 16meter het volgende:
De Rossi en Cassano zijn echt opperbazen in FM 2010. Cassano meteen halen voor ongeveer 20 miljoen als je het geld hebt. Van der Vaart voor ongeveer 8 miljoen ook een koopje.
FM 2010 lijkt wel een stukje toegankelijker (en makkelijker) dan '09. Na 6 wedstrijden ongeslagen met Manchester City.
De titel; demo komt eraan.quote:
Ik heb het over de openingspostquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De titel; demo komt eraan.
Tevens is er op de betere torrentsites al wat te vinden, maar ik koop 'm.
Onzin. Er is nog geen scene release.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tevens is er op de betere torrentsites al wat te vinden, maar ik koop 'm.
Helaas niet nee. Schiet eens op, release groupsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
Onzin. Er is nog geen scene release.
Waarschijnlijk verzenden ze hem pas op de 30e, maar dat moet dan maar.quote:Pc Dvd Rom - Football Manager 2010
Item pre-ordered - not yet issued by supplier
Release Date - 30/10/2009
GAMES
£29.99
Dat was ook mijn eerste indruk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Vond de demo iets wat tegenvallen
Als je Fifa Manager 10 koopt ben je gewoon een kneus. Sorry, maar kan er niets meer van maken. Een beter gevoel? Ik heb het 1x geprobeerd en het was véél te makkelijk, sowieso is Football Manager véél realistischer en leuker.. Wat wil je nu van ons horen? Ja je hebt gelijk?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:51 schreef Revje1 het volgende:
Even een vraag. Ik wil na jaren weer een manager spel gaan aanschaffen.
Zelf wil ik Fifa manager 10 gaan aanschaffen ( niet schelden aub) .
Reden hiervoor is dat ik een beter gevoel heb bij fifa manager ook al word er door iedereen gezegd dat Footbal manager de beste is.
Zelf vind ik dat je veel en voor mij misschien teveel kan doen bij football mamager en het bij mij wel iets minder mag.
Graag jullie mening gevraagd
Beiden zijn goed en slecht. FoMa heeft een VEUL betere database, maar FiMa heeft weer de randaspecten erbij die ik persoonlijk leuk vind. Het is maar waar je voorkeur naar uit gaat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:51 schreef Revje1 het volgende:
Reden hiervoor is dat ik een beter gevoel heb bij fifa manager ook al word er door iedereen gezegd dat Footbal manager de beste is.
Zelf vind ik dat je veel en voor mij misschien teveel kan doen bij football mamager en het bij mij wel iets minder mag.
Ik vroeg niet om uitgemaakt te worden voor kneus. Wil alleen van andere weten wat ze van fifa manager vinden in vergelijking met football manager meer niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als je Fifa Manager 10 koopt ben je gewoon een kneus. Sorry, maar kan er niets meer van maken. Een beter gevoel? Ik heb het 1x geprobeerd en het was véél te makkelijk, sowieso is Football Manager véél realistischer en leuker.. Wat wil je nu van ons horen? Ja je hebt gelijk?
Dat was mijn meningquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om uitgemaakt te worden voor kneus. Wil alleen van andere weten wat ze van fifa manager vinden in vergelijking met football manager meer niet.
Laten we het zo zeggen:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:51 schreef Revje1 het volgende:
Helaas.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:21 schreef jeroen1976 het volgende:
Ik las op het forum van SI dat dit soort absurte tegenaanbiedingen gelukkig niet meer voorkomen in 2010.
Dus ik ben niet de enige die dat doetquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:36 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik word soms ook ontzettend pissig als een speler goed tegen mij speelt(vooral aanvallers/middenvelders die veel scoren). Als ik genoeg geld heb koop ik ze, om ze dan (indien niet goed genoeg voor m'n basis-elf) gewoon 3 jaar lang in de reserves te laten spelen.
Het komt gelukkig niet te vaak voor.:P
Ik ken het.. best behoorlijk frustrerend...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb vaker bij FM2009 dat ze me een speler aanbieden voor bijvoorbeeld 1 miljoen. Ik dan accepteer, maar ze het bod afwijzen....
Terwijl andere clubs ook accepteren en hun bod wel geaccepteerd wordt door de aanbieder.
Fifa Manager is het retarded neefje van Football Manager. Fifa Manager mag de schoenen van Football Manager nog niet eens poetsen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:25 schreef Revje1 het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om uitgemaakt te worden voor kneus. Wil alleen van andere weten wat ze van fifa manager vinden in vergelijking met football manager meer niet.
Hoelang duurt het om vanuit de UK iets naar Nederland te verzenden via de normale post?quote:Pc Dvd Rom - Football Manager 2010
Completely shipped
Shipped Date - 27/10/2009
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |