Daarom wacht ik ook tot eind Oktober met de download van FM 2010. Scheelt mij geldquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook tot medio December met de aanschaf van 2010. Scheelt mij een hoop ellende
Ene keer wordt bestuur wel overgenomen andere keer blijft het bestuur gewoon dus blijf jij gewoon manager.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:04 schreef Kn0x het volgende:
Er is een plan om mijn club over te nemen en ze willen hierbij een andere manager inzetten. Een aantal weken erna win ik met Roda de Eredivisie. Enige kans dat ik alsnog kan blijven, denken jullie?Heb net een mooi team neergezet en heb geen zin om dadelijk opnieuw te moeten beginnen bij een andere club.
Anders voeg je toch een nieuwe manager toe die het roer bij Roda weer overneemt? Nadeel is natuurlijk dat je je managerhistorie kwijt bent, maar aan de andere kant kun je wel weer verder bouwen aan je elftalquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:04 schreef Kn0x het volgende:
Er is een plan om mijn club over te nemen en ze willen hierbij een andere manager inzetten. Een aantal weken erna win ik met Roda de Eredivisie. Enige kans dat ik alsnog kan blijven, denken jullie?Heb net een mooi team neergezet en heb geen zin om dadelijk opnieuw te moeten beginnen bij een andere club.
Daar is geen pijl op te trekken, de ene keer mag je blijven en de andere keer moet je weg... 50-50 kans.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:04 schreef Kn0x het volgende:
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:02 schreef DaMart het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd of ze ook de nieuwe promotie/degradatieregeling van de eerste divisie in FM2010 hebben verwerkt.
Ik dacht dat ze daar ook pas een seizoen nadat het was ingevoerd mee kwamen. Of was dat omdat het lang onduidelijk was hoe die regeling er uit ging zien?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:56 schreef DeVinger het volgende:
De play-offs voor Europa was ook niet echt denderend wat dat betreft.
Ik laat ze ook door mijn assistent doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:08 schreef DaMart het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met die persconferenties? Ik heb ze ondertussen wel gezien, dus ik stuur nu standaard mijn assistent. Ik blijf niet telkens dezelfde vragen beantwoorden.
Ligt aan het duel dat komen gaat, als ik tegen topclub speel doe ik het meestal zelf en tegen die middelmatige teams laat ik het lekker door mijn assistent doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 23:08 schreef DaMart het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met die persconferenties? Ik heb ze ondertussen wel gezien, dus ik stuur nu standaard mijn assistent. Ik blijf niet telkens dezelfde vragen beantwoorden.
Wat voor spelersmateriaal heb je dan, en welke tactiek speel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat heb ik een spijt van mijn overstap van RKC naar Bayer Leverkusen. Klote team dat Bayer. Krijg steeds tegengoals in de laatste minuut waardoor ik puntverlies krijg, niemand wil komen, niemand wil z'n contract verlengen
Bij RKC liep het tenminste wel redelijk (ergens in de middenmoot speelde ik), zat in een iets mindere fase toen ik het aanbod kreeg dus ik besloot erop in te gaan, maar ik denk dat ik het seizoen bij Bayer afmaak en dat ik er dan vandoor ben....
Gelukkig komt er een eindtoernooi aan dus ik kan vast wel bondscoach worden volgend seizoen
Gewoon 4-4-2, niks speciaals. Heb stuk voor stuk heel redelijke spelers, ben ook begonnen ergens onderaan en sta nu 10e maar hoger kom ik niet. Het is veel te wisselvallig. Ene keer win ik met gemak van HSV, dan verlies ik thuis met 0-4 van Nurnberg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat voor spelersmateriaal heb je dan, en welke tactiek speel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |