abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73477005
Ik niet Omdat ik weet hoe ik me in 2008 geergerd heb. Toen was ik net dat Duitse WoW kind.

Overigens mensen een mening over Quincy Owusu Abeye? Heb hem zojuist aangetrokken bij Mainz als AML.
Wel een jobhopper die gast zeg
U MAD?
pi_73484022
In de game eigenlijk net zoals in het echt. Voor een iets mindere club wel bruikbaar door z'n onvoorspelbaarheid, maar voor een grotere club is ie onbruikbaar omdat ie z'n niveau niet vast kan houden.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_73491676
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Daarom wacht ik ook tot medio December met de aanschaf van 2010. Scheelt mij een hoop ellende
Daarom wacht ik ook tot eind Oktober met de download van FM 2010. Scheelt mij geld

Elk jaar voorplan om hem echt te gaan kopen maar nog nooit gedaan Alle oude CM's liggen hier nog wel thuis stof te happen!
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:04:50 #54
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_73491829
Er is een plan om mijn club over te nemen en ze willen hierbij een andere manager inzetten. Een aantal weken erna win ik met Roda de Eredivisie. Enige kans dat ik alsnog kan blijven, denken jullie?Heb net een mooi team neergezet en heb geen zin om dadelijk opnieuw te moeten beginnen bij een andere club.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_73497058
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:04 schreef Kn0x het volgende:
Er is een plan om mijn club over te nemen en ze willen hierbij een andere manager inzetten. Een aantal weken erna win ik met Roda de Eredivisie. Enige kans dat ik alsnog kan blijven, denken jullie?Heb net een mooi team neergezet en heb geen zin om dadelijk opnieuw te moeten beginnen bij een andere club.
Ene keer wordt bestuur wel overgenomen andere keer blijft het bestuur gewoon dus blijf jij gewoon manager.
Tenminste dat ik meen ik een keer ergens gelezen te hebben.
pi_73497799
Vind het wel jammer om te zien hoe je team soms verkloot wordt als je eenmaal weg bent. In mijn game ben ik net overgestapt van RKC naar Bayer Leverkusen. Ik had een of ander Fins talent gehaald, altijd basisspeler, ontwikkelde zich goed en speelde altijd prima. Gooien ze die zomaar naar het reserve-elftal
En dat met nog meer aankopen die regelmatig speelden
pi_73508886
2010 tvp
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 07:53:34 #58
42184 crew  DaMart
pi_73510571
quote:
Anders voeg je toch een nieuwe manager toe die het roer bij Roda weer overneemt? Nadeel is natuurlijk dat je je managerhistorie kwijt bent, maar aan de andere kant kun je wel weer verder bouwen aan je elftal .
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_73510879
Mainz krijg ik in uitwedstrijden niet aan het voetballen.
Verloor net kansloos van BMG met 2-0.

Wel mijn oude team Bayern Munchen met 1-0 verslagen in oefenwedstrijd
U MAD?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:04:22 #60
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_73511318
quote:
Daar is geen pijl op te trekken, de ene keer mag je blijven en de andere keer moet je weg... 50-50 kans.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:36:59 #61
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_73513220
Voorlopig nog geen update over mijn overname. Ik kan in ieder geval geen transfers uitvoeren. Ook lopen 4 contracten af. De spelers willen niet verlengen.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:04:52 #62
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_73523119
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:02:24 #63
42184 crew  DaMart
pi_73524872
Ik ben trouwens wel benieuwd of ze ook de nieuwe promotie/degradatieregeling van de eerste divisie in FM2010 hebben verwerkt.
pi_73524965
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:02 schreef DaMart het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd of ze ook de nieuwe promotie/degradatieregeling van de eerste divisie in FM2010 hebben verwerkt.
Lijkt me wel.
pi_73526264
De play-offs voor Europa was ook niet echt denderend wat dat betreft.
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:03:18 #66
42184 crew  DaMart
pi_73527981
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:56 schreef DeVinger het volgende:
De play-offs voor Europa was ook niet echt denderend wat dat betreft.
Ik dacht dat ze daar ook pas een seizoen nadat het was ingevoerd mee kwamen. Of was dat omdat het lang onduidelijk was hoe die regeling er uit ging zien?
pi_73529253
Wat is Vela een held in FM'09 zeg, heb hem zojuist over gekocht van Arsenal. 1e wedstrijd trapt hij er al 2 in, speel nu tegen Atletico en gewoon binnen 30 minuten al een hattrick
pi_73535422
Zojuist met Tottenham 4 duels op rij verloren.. maarja wat wil je met zo'n programma..

Het begon met een 2-3 nederlaag tegen Chelsea in de kwart finale League Cup. Vervolgens een 2-3 tegen Manchester United, een 1-4 tegen Arsenal en een 0-3 tegen Chelsea..
Zakte dan ook van de 3e naar de 6e plaats.. Gelukkig heb ik nu weer een wedstrijd gewonnen.. 3-0 tegen Birmingham
  Moderator vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:08:06 #69
42184 crew  DaMart
pi_73535806
Wat doen jullie eigenlijk met die persconferenties? Ik heb ze ondertussen wel gezien, dus ik stuur nu standaard mijn assistent. Ik blijf niet telkens dezelfde vragen beantwoorden .
pi_73537066
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:08 schreef DaMart het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met die persconferenties? Ik heb ze ondertussen wel gezien, dus ik stuur nu standaard mijn assistent. Ik blijf niet telkens dezelfde vragen beantwoorden .
Ik laat ze ook door mijn assistent doen
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 12:13:03 #71
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_73544564
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:08 schreef DaMart het volgende:
Ligt aan het duel dat komen gaat, als ik tegen topclub speel doe ik het meestal zelf en tegen die middelmatige teams laat ik het lekker door mijn assistent doen.
Ik geloof dat als je zelf al die persconferenties doet meer een hechtere band krijgt met je spelers, dat ze je dan gauw als ''favoriet personeel'' zien, dus het heeft wel degelijk invloed om die persconferenties zelf te doen.

Nog ongeveer 15 competitiewedstrijden en mijn seizoen met Barcelona zit erop, ben momenteel bezig met een inhaal race naar het kampioenschap, momenteel sta ik 6 punten achter op de Madrilenen. Met nog een wedstrijd in Bernabeu te gaan.
In de CL loopt alles op rolletjes 1e wedstrijd van Liverpool gewonnen met 1-0
Spaanse beker Atletico Madrid met 2-0 te kijk gezet alleen nog uitwedstrijd daar spelen maar dat moet wel goed komen En dan naar alle waarschijnlijkheid tegen aartsrivaal Real Madrid spelen.
pi_73551580
Wat heb ik een spijt van mijn overstap van RKC naar Bayer Leverkusen. Klote team dat Bayer. Krijg steeds tegengoals in de laatste minuut waardoor ik puntverlies krijg, niemand wil komen, niemand wil z'n contract verlengen
Bij RKC liep het tenminste wel redelijk (ergens in de middenmoot speelde ik), zat in een iets mindere fase toen ik het aanbod kreeg dus ik besloot erop in te gaan, maar ik denk dat ik het seizoen bij Bayer afmaak en dat ik er dan vandoor ben....

Gelukkig komt er een eindtoernooi aan dus ik kan vast wel bondscoach worden volgend seizoen
pi_73551685
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat heb ik een spijt van mijn overstap van RKC naar Bayer Leverkusen. Klote team dat Bayer. Krijg steeds tegengoals in de laatste minuut waardoor ik puntverlies krijg, niemand wil komen, niemand wil z'n contract verlengen
Bij RKC liep het tenminste wel redelijk (ergens in de middenmoot speelde ik), zat in een iets mindere fase toen ik het aanbod kreeg dus ik besloot erop in te gaan, maar ik denk dat ik het seizoen bij Bayer afmaak en dat ik er dan vandoor ben....

Gelukkig komt er een eindtoernooi aan dus ik kan vast wel bondscoach worden volgend seizoen
Wat voor spelersmateriaal heb je dan, en welke tactiek speel?
pi_73551838
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:17 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Wat voor spelersmateriaal heb je dan, en welke tactiek speel?
Gewoon 4-4-2, niks speciaals. Heb stuk voor stuk heel redelijke spelers, ben ook begonnen ergens onderaan en sta nu 10e maar hoger kom ik niet. Het is veel te wisselvallig. Ene keer win ik met gemak van HSV, dan verlies ik thuis met 0-4 van Nurnberg.
En ik vond het bij RKC veel leuker werken, kortom ik ben er vandoor straks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')