Probeer deze tactiek eens:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Zucht.
Slechte competitiestart met Hoffenheim.
Verlies uit kansloos met 3-0 bij Bayern M. , pak 1 punt thuis tegen Schalke en verlies met 1-0 bij Dortmund. Bij de
laatste 2 was ik veel sterker.
En veel problemen op persoonlijk vlak. Vd Wiel die niet wil aarden.... hoe los ik dat op?!? En twee spelers die elkaar haten..
Hmz. Veel werk te doen...
Bij mij verscheen die knop pas toen ik een nieuwsbericht had gekregen en de betreffende speleer een ONG-icoontje hadquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Ow die staat er nog niet...
Maar bij profielgegevens staat wel dat hij niet echt kan wennen.
Zie dat je veel veldoverwicht hebt, maar maar 2 uitgelezen kansen....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Serieus
[ link | afbeelding ]
Waarom scoor ik toch zo moeilijk...
I dito that.quote:
Is Bendter met een nieuwe update zo goed geworden?quote:
Mijn spits scoort bijna niet. Welke instellingen gebruiken jullie voor je spits?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zie dat je veel veldoverwicht hebt, maar maar 2 uitgelezen kansen....
Klopt toch nog iets niet in je taktiek. Probeer eens meer steekpasses te geven en controleer wie de voorzetten geeft en hoe goed ze daarin zijn?
Screen van je spits?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn spits scoort bijna niet. Welke instellingen gebruiken jullie voor je spits?
Misschien krijgt ie wel niet genoeg fatsoenlijke ballen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn spits scoort bijna niet. Welke instellingen gebruiken jullie voor je spits?
Krijgen de abonnees er weer een kortingsbon bij?(Dit was vorig jaar wel het geval)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De VI heeft weer een leuke actie. FM 2010 + een half jaar de VI voor 53,80 euro.
Met een beetje snelle PC/Laptop heb je dat bestand in 15min binnen hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:31 schreef jeroen1976 het volgende:
Jaaa de demo is uit! Nu zit ik nog 6 uur op m'n werk en dan wordt het een paar uur wachten totdat de demo gedownload is.Morgen dan maar...
Een snelle internet verbinding?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:32 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Met een beetje snelle PC/Laptop heb je dat bestand in 15min binnen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |