Op de lijst zetten (of halve elftal), hij traint immers met hen mee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eens naar gekeken. Maar er is wel 1 speler die een hekel heeft aan het halve eerste elftal... dus die heb ik maar teruggezet naar het tweede.
Aanvallende impulsen op vaak zetten is imo niet zo slim bij backs, dan staan ze bij mij altijd veel te diep waardoor er enorme gaten achterin vallen en de tegenstander makkelijk tot aan mijn doel komt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Heb ik volgens mij. En de rest van het team?
Mijn 2 VC's spelen sowieso erg teruggetrokken. Heb wel twee opkomende backs.
Wat voor tactiek speel je dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga het morgenavond eens proberen. Ga eens wat sleutelen denk ik.
Dezelfde als waarmee ik Munchen 3x op rij kampioen mee maakte.quote:
Ik speel zelf ook 4-2-2-2 met opkomende wing backs en wingers en heb nog maar 2 wedstrijden verlorenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dezelfde als waarmee ik Munchen 3x op rij kampioen mee maakte.
4-4-2 redelijk aanvallend, passing varierend, uhm.. nog meer?
Net als de Diablo tacktiek een paar versies terug? (cheaten dus)quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die Vitesseperiode heb ik in een paar maanden gespeeld, dus van de eerste seizoenen weet ik niet meer alle spelers.
Maar in het eerste seizoen had ik alleen een transfervrije verdediger gehaald (El Moussaoui van Den Haag). Ik las hier iets over de AZ Tommy tactiek (waarvan ik de link niet meer heb), en die bleek zo goed dat Vitesse met die tactiek kampioen werd.
die Diablotactiek ken ik niet. Ik zag dat hier een tactiek werd gepost, probeerde hem eens uit, en hij bleek goed te werken, dus waarom zou ik dan een andere tactiek nemen? Ik heb er overigens, afhankelijk van de tegenstander, wel mee gevarieerd. En of dat nou cheaten is... ik vind van niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:32 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Net als de Diablo tacktiek een paar versies terug? (cheaten dus)
Ohne, beschuldig je nergens van, vroeg het mij af.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
die Diablotactiek ken ik niet. Ik zag dat hier een tactiek werd gepost, probeerde hem eens uit, en hij bleek goed te werken, dus waarom zou ik dan een andere tactiek nemen? Ik heb er overigens, afhankelijk van de tegenstander, wel mee gevarieerd. En of dat nou cheaten is... ik vind van niet.
Hoe kan je nou met een tactiek cheaten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:35 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ohne, beschuldig je nergens van, vroeg het mij af.
Die Diablotacktiek was 442 met een ruit, maar daar won je alles mee. Daar klopte werkelijk niets van natuurlijk, dat was volgens mij een aantal versies terug. Die stond op een gegeven moment ook bekend als cheat-tactiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |