abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73718023
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Brord_ het volgende:
Ja dat kan. In het eerste jaar degraderen er twee clubs. De daaropvolgende jaren steeds één en kan er dus een amateurclub bijkomen. De topklasse was te moeilijk om in te voeren aangezien dat systeem nog niet helemaal duidelijk is.
OK.

Van de ene kant jammer dat ze niet gewoon een Liga zaterdag en zondag achter hebben geknalt voor 2010/2011....

Wel grappig dat er dus door willekeur een club verdwijnt en bijkomt.
U MAD?
pi_73718059
Je kunt nu competities toevoegen zonder dat je ze moet vervangen voor andere competities dus dat is wel fijn
Met heel mijn hart.
pi_73718063
Eindelijk hij werkt

Wel even wennen aan al die nieuwe balken, bij FM09 had de balk links zitten om bijvoorbeeld spelers te scouten kijken welke posities hij uit de voeten kan nu is dat allemaal verplaatst naar boven. Leuk dat de technische staf een beetje op de schop is genomen.
Scouting werkt zoals ik binnen een paar seconde heb gezien precies hetzelfde als voorheen.
Tactieken scherm zeer irritant en erger me er al aan na 1 minuut.

Ga nu even een wedstrijd spelen met Real en dan gewoon weer verder met mijn FM09 game, af en toe FM10 spelen om er gewend aan te raken. Hoop dat er al gauw andere skins uitkomen want erger me blauw.
pi_73718139
Kun je niet zelf een taktiek maken zonder al die schermen te doorlopen ?
Of wat is er zo irritant.
U MAD?
pi_73718323
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
Kun je niet zelf een taktiek maken zonder al die schermen te doorlopen ?
Of wat is er zo irritant.
Vind het niet zo overzichtelijk als in 09, heb spel nu maar 10minuten gedaan en gelijk afgesloten misschien oordeel ik wel te snel.
pi_73718361
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:28 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Vind het niet zo overzichtelijk als in 09, heb spel nu maar 10minuten gedaan en gelijk afgesloten misschien oordeel ik wel te snel.
Ach. Alles wat nieuw is is wennen.

Gaan jullie de game allemaal meteen de 30ste kopen eigenlijk ?
U MAD?
pi_73719101
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:29 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ach. Alles wat nieuw is is wennen.

Gaan jullie de game allemaal meteen de 30ste kopen eigenlijk ?
Ik ben nog op zoek naar een leuke pre-order prijs...

Ben eerlijk gezegd zelf wel fan van het nieuwe uiterlijk, etc.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_73719121
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:21 schreef poiuytr het volgende:
Eindelijk hij werkt

Wel even wennen aan al die nieuwe balken, bij FM09 had de balk links zitten om bijvoorbeeld spelers te scouten kijken welke posities hij uit de voeten kan nu is dat allemaal verplaatst naar boven. Leuk dat de technische staf een beetje op de schop is genomen.
Scouting werkt zoals ik binnen een paar seconde heb gezien precies hetzelfde als voorheen.
Tactieken scherm zeer irritant en erger me er al aan na 1 minuut.

Ga nu even een wedstrijd spelen met Real en dan gewoon weer verder met mijn FM09 game, af en toe FM10 spelen om er gewend aan te raken. Hoop dat er al gauw andere skins uitkomen want erger me blauw.
Je kunt een andere skin nemen in 2010, de Dark skin zit ook in het spel verwerkt.
Met heel mijn hart.
pi_73720221
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:50 schreef Brord_ het volgende:

[..]

Je kunt een andere skin nemen in 2010, de Dark skin zit ook in het spel verwerkt.
Ok bedankt voor de tip, binnenkort die dan maar even uitproberen maar eerst mijn game met Barcelona in 09 afmaken. Waarom is het toch elke keer als ik trainer ben van een ploeg en andere clubs willen spelers van jou dan willen ze graag weg etc en moet ik alle zeilen bijstellen om ze te behouden maar soms gaat dat gewoon niet. En als ik op spelers bied en intresse toon zetten ze zich nooit op tegen de trainer

En nog een ding als een satellietclub een talent van mij leent ontwikkeld hij zich dan net zo goed als ik dat ik hem in -19 of misschien 3 wedstrijden met het 1e laat mee spelen?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:40:55 #185
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_73720568
ok demo is uit - ik ga ook weer eens volgen - ik vind al die veren in m'n kont voor de research altijd wel fijn.
En geen nood, ik kick ook op kritiek

Seriously, als je klachten/opmerkingen hebt wat betreft de research van FM10 - let me know. En als je mee wilt helpen voor komende versies etc. dan kunnen we ook praten - stuur me dan best een PM.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:14:22 #186
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_73721717
Zo de demo maar even downloaden kijken of football manager mij deze winter ook weer gaat vermaken.
pi_73722312
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:40 schreef Reddiablo het volgende:
ok demo is uit - ik ga ook weer eens volgen - ik vind al die veren in m'n kont voor de research altijd wel fijn.

Seriously, als je klachten/opmerkingen hebt wat betreft de research van FM10 - let me know. En als je mee wilt helpen voor komende versies etc. dan kunnen we ook praten - stuur me dan best een PM.
Tja, helaas valt er over de Nederlandse clubs nog niet veel te zeggen (of te klagen)
pi_73723108
Als ik de demo heb gedownload vraagt hij waarmee ik het bestand wil openen...?
pi_73723323
Opgelost
pi_73729748
Vandaag tweede halve seizoen gespeeld met FM10 (Vrije dag. )
Sta eerste met Barcelona, 5 pt voor op Zaragoza (Interessant is dat Real Madrid 9e(!) staat).
4-4-2-diamond tactiek loopt al iets beter, beetje spelen met verschillende rolverdelingen etc, kijken hoe het loopt. Geen last van veel blessures.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:57:22 #191
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_73730655
Ben de demo aan het downloaden, benieuwd of het wat is.

Moet haast wel
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_73731799
Mij bevalt hij goed, de snelheid valt me vooral erg mee.
De interface is ook goed, al is het nog even uitzoeken wat je kan instellen en krijg je wel weer erg veel informatie tot je die ook vaak onnodig is.
De taktieken maken werkt leuk, en omdat het ook allemaal goed uitgelegd wordt zie ik er zeker wel voordeel in. Alleen houdt het wel in dat een klein foutje al fataal kan zijn heb ik het idee. En aangezien ik niet taktisch geweldig onderlegd ben is dat misschien wat jammer.

Ik ben begonnen met City. Tegen United en Pool verloren, daarna wel gewonnen van Hull. Veel geinvesteerd in spelers. het valt me op dat veel spelers hetzelfde lijken te zijn als vorig jaar. Al moeten we al de exotische verrassingen nog tegen komen natuurlijk...

Verder is dit alleen maar opbouwend, want het wordt toch weer een verslaving.
pi_73739278
Zijn de eisen voor de pc zwaarder als vorig jaar ?
U MAD?
pi_73739458
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn de eisen voor de pc zwaarder als vorig jaar ?
Volgens mij niet en anders maar iets zwaarder..
pi_73739712
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:40 schreef Reddiablo het volgende:

Ik heb denk ik een foutje ontdekt. Luc Castaignos van Feyenoord is in de demo een 'natuurlijke' AMC, terwijl hij in reallife toch een échte spits is. Het lijkt mij dat die posities omgewisseld moeten worden.. Of is de data voor Nederland in de demo niet de uiteindelijke data?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:48:38 #196
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_73740373
Rivaldo is wel een grappige speler om te kopen als je een kleine club bent. Zijn waarde is 250.000 maar zijn stats zijn dan wel heel goed. Alleen jammer dat die zo oud is
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_73742091
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:48 schreef Kn0x het volgende:
Rivaldo is wel een grappige speler om te kopen als je een kleine club bent. Zijn waarde is 250.000 maar zijn stats zijn dan wel heel goed. Alleen jammer dat die zo oud is

Die heeft toch een gigantisch hoog salaris?
pi_73742677
Ik heb 'm gepre-orderd. 32 pond incl verzending bij hmv.com.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:38:35 #199
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_73753574

Ik ben eens benieuwd.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:44:01 #200
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_73753792
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')