OK.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef Brord_ het volgende:
Ja dat kan. In het eerste jaar degraderen er twee clubs. De daaropvolgende jaren steeds één en kan er dus een amateurclub bijkomen. De topklasse was te moeilijk om in te voeren aangezien dat systeem nog niet helemaal duidelijk is.
Vind het niet zo overzichtelijk als in 09, heb spel nu maar 10minuten gedaan en gelijk afgesloten misschien oordeel ik wel te snel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
Kun je niet zelf een taktiek maken zonder al die schermen te doorlopen ?
Of wat is er zo irritant.
Ach. Alles wat nieuw is is wennen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Vind het niet zo overzichtelijk als in 09, heb spel nu maar 10minuten gedaan en gelijk afgesloten misschien oordeel ik wel te snel.
Ik ben nog op zoek naar een leuke pre-order prijs...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach. Alles wat nieuw is is wennen.
Gaan jullie de game allemaal meteen de 30ste kopen eigenlijk?
Je kunt een andere skin nemen in 2010, de Dark skin zit ook in het spel verwerkt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:21 schreef poiuytr het volgende:
Eindelijk hij werkt
Wel even wennen aan al die nieuwe balken, bij FM09 had de balk links zitten om bijvoorbeeld spelers te scouten kijken welke posities hij uit de voeten kan nu is dat allemaal verplaatst naar boven. Leuk dat de technische staf een beetje op de schop is genomen.
Scouting werkt zoals ik binnen een paar seconde heb gezien precies hetzelfde als voorheen.
Tactieken scherm zeer irritant en erger me er al aan na 1 minuut.
Ga nu even een wedstrijd spelen met Real en dan gewoon weer verder met mijn FM09 game, af en toe FM10 spelen om er gewend aan te raken. Hoop dat er al gauw andere skins uitkomen want erger me blauw.
Ok bedankt voor de tip, binnenkort die dan maar even uitproberen maar eerst mijn game met Barcelona in 09 afmaken. Waarom is het toch elke keer als ik trainer ben van een ploeg en andere clubs willen spelers van jou dan willen ze graag weg etc en moet ik alle zeilen bijstellen om ze te behouden maar soms gaat dat gewoon niet. En als ik op spelers bied en intresse toon zetten ze zich nooit op tegen de trainerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:50 schreef Brord_ het volgende:
[..]
Je kunt een andere skin nemen in 2010, de Dark skin zit ook in het spel verwerkt.
Tja, helaas valt er over de Nederlandse clubs nog niet veel te zeggen (of te klagen)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:40 schreef Reddiablo het volgende:
ok demo is uit - ik ga ook weer eens volgen - ik vind al die veren in m'n kont voor de research altijd wel fijn.
En geen nood, ik kick ook op kritiek
Seriously, als je klachten/opmerkingen hebt wat betreft de research van FM10 - let me know. En als je mee wilt helpen voor komende versies etc. dan kunnen we ook praten - stuur me dan best een PM.
Volgens mij niet en anders maar iets zwaarder..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn de eisen voor de pc zwaarder als vorig jaar ?
Ik heb denk ik een foutje ontdekt. Luc Castaignos van Feyenoord is in de demo een 'natuurlijke' AMC, terwijl hij in reallife toch een échte spits is. Het lijkt mij dat die posities omgewisseld moeten worden.. Of is de data voor Nederland in de demo niet de uiteindelijke data?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:40 schreef Reddiablo het volgende:
ok demo is uit - ik ga ook weer eens volgen - ik vind al die veren in m'n kont voor de research altijd wel fijn.
En geen nood, ik kick ook op kritiek
Seriously, als je klachten/opmerkingen hebt wat betreft de research van FM10 - let me know. En als je mee wilt helpen voor komende versies etc. dan kunnen we ook praten - stuur me dan best een PM.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:48 schreef Kn0x het volgende:
Rivaldo is wel een grappige speler om te kopen als je een kleine club bent. Zijn waarde is 250.000 maar zijn stats zijn dan wel heel goed. Alleen jammer dat die zo oud is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |