Inderdaad jammer dat die er niet bij zit. Ik wacht nu ook gewoon op het volledige spel, voordat ik me in FM2010 ga verdiepen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:33 schreef ganzenherder het volgende:
Ik wil Nederlandse competitie demo
Nee.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:59 schreef Rorata het volgende:
ik heb een vraagje over FM 2009.
Ik ben Man city in het eerste seizoen maar over een paar weken loopt het contract af van Michael Owen van Newcastle. Maar ik kan alleen een bod uitbrengen en ik kan hem niet direct een contract aanbieden, zie het wel vaker bij spelers met een aflopend contract. Is dit een bug?
Tussen Engelse clubs is het altijd een maand. Daarbuiten is het 6.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:03 schreef Rorata het volgende:
Volgens het scoutingsrapport kan ik hem over 2 weken een voorcontract laten tekenen, een maand voordat zijn contract afloopt dus dat zal het wel zijn. Vroeger was het 6 maanden :p
Van der Wiel...die vond ik niet goed genoegquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Wauw, in mijn eerste seizoen Hoffenheim (seizoen 2012/2013) de ploeg van Dietmar Hopp voor het eerst naar Europa weten te loodsen met een 6e plaats.
Verkocht in de winterstop mijn wereldspits Chang Delong (is dit een regen?!?) voor 33 miljoen aan Bayern. Daarvoor haalde ik een topmexicaan van 24 jaar, Guzmanvoor 28 miljoen!! Revelatie van het seizoen bij mij: Ben Sahar
met 16 goals.
Heb voor het nieuwe seizoen me versterkt met KieBling die overbodig was bij Leverkusen en Jan Vertonghen van Ajax.
Met vorig jaar al van der Wiel en Elia als aankopen heb ik nu al drie nederlandstaligen rondlopen. Echt een lekker team op de mat, ben eens benieuwd wat het nieuwe seizoen gaat brengen.
Tussendoor nog coach van Servie geworden. Heb nog niks gespeeld maar ze staan 3e in de WK qual. poule 3 punten achter Denemarken en Engeland. Ik mag proberen ze in 4 wedstrijden naar het WK te brengen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |