abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 16:35:29 #221
42184 crew  DaMart
pi_73809227
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:33 schreef ganzenherder het volgende:
Ik wil Nederlandse competitie demo
Inderdaad jammer dat die er niet bij zit. Ik wacht nu ook gewoon op het volledige spel, voordat ik me in FM2010 ga verdiepen.

Dan kan ik ook nog mijn spel in FM2009 hopelijk op een goede manier afsluiten .
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_73810163
ik heb een vraagje over FM 2009.
Ik ben Man city in het eerste seizoen maar over 8 weken loopt het contract af van Michael Owen van Newcastle. Maar ik kan alleen een bod uitbrengen en ik kan hem niet direct een contract aanbieden, zie het wel vaker bij spelers met een aflopend contract. Is dit een bug?
pi_73810282
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 16:59 schreef Rorata het volgende:
ik heb een vraagje over FM 2009.
Ik ben Man city in het eerste seizoen maar over een paar weken loopt het contract af van Michael Owen van Newcastle. Maar ik kan alleen een bod uitbrengen en ik kan hem niet direct een contract aanbieden, zie het wel vaker bij spelers met een aflopend contract. Is dit een bug?
Nee.

Bij bepaalde competities is dat gewoon niet toegestaan.
Patat Friet
pi_73810338
Volgens het scoutingsrapport kan ik hem over 2 weken een voorcontract laten tekenen, een maand voordat zijn contract afloopt dus dat zal het wel zijn. Vroeger was het 6 maanden :p
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:26:15 #225
231633 Xummon
of toch niet?
pi_73811150
ben blij als het volledige spel uit is, ik wil met de ned comp spelen. en tegen volwaardige teams
speel nu met celtic in de voorronde van de champ league tegen twente dat een half regen team heeft
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_73825767
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:03 schreef Rorata het volgende:
Volgens het scoutingsrapport kan ik hem over 2 weken een voorcontract laten tekenen, een maand voordat zijn contract afloopt dus dat zal het wel zijn. Vroeger was het 6 maanden :p
Tussen Engelse clubs is het altijd een maand. Daarbuiten is het 6.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_73826420
Wauw, in mijn eerste seizoen Hoffenheim (seizoen 2012/2013) de ploeg van Dietmar Hopp voor het eerst naar Europa weten te loodsen met een 6e plaats.
Verkocht in de winterstop mijn wereldspits Chang Delong (is dit een regen?!?) voor 33 miljoen aan Bayern. Daarvoor haalde ik een topmexicaan van 24 jaar, Guzmanvoor 28 miljoen!! Revelatie van het seizoen bij mij: Ben Sahar
met 16 goals.

Heb voor het nieuwe seizoen me versterkt met KieBling die overbodig was bij Leverkusen en Jan Vertonghen van Ajax.
Met vorig jaar al van der Wiel en Elia als aankopen heb ik nu al drie nederlandstaligen rondlopen. Echt een lekker team op de mat, ben eens benieuwd wat het nieuwe seizoen gaat brengen.

Tussendoor nog coach van Servie geworden. Heb nog niks gespeeld maar ze staan 3e in de WK qual. poule 3 punten achter Denemarken en Engeland. Ik mag proberen ze in 4 wedstrijden naar het WK te brengen...
U MAD?
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:12:56 #228
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_73827733
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Wauw, in mijn eerste seizoen Hoffenheim (seizoen 2012/2013) de ploeg van Dietmar Hopp voor het eerst naar Europa weten te loodsen met een 6e plaats.
Verkocht in de winterstop mijn wereldspits Chang Delong (is dit een regen?!?) voor 33 miljoen aan Bayern. Daarvoor haalde ik een topmexicaan van 24 jaar, Guzmanvoor 28 miljoen!! Revelatie van het seizoen bij mij: Ben Sahar
met 16 goals.

Heb voor het nieuwe seizoen me versterkt met KieBling die overbodig was bij Leverkusen en Jan Vertonghen van Ajax.
Met vorig jaar al van der Wiel en Elia als aankopen heb ik nu al drie nederlandstaligen rondlopen. Echt een lekker team op de mat, ben eens benieuwd wat het nieuwe seizoen gaat brengen.

Tussendoor nog coach van Servie geworden. Heb nog niks gespeeld maar ze staan 3e in de WK qual. poule 3 punten achter Denemarken en Engeland. Ik mag proberen ze in 4 wedstrijden naar het WK te brengen...
Van der Wiel...die vond ik niet goed genoeg Hoe doet die het bij jou?
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_73829026
Heb hem bij Lazio Roma weggeplukt alwaar hij 7.04 scoorde gemiddeld.
Bij mij ook bijna alles gespeeld en kwam op 7.1 uit, best goed dus. Ben erg tevreden over hem. Had wel wat heimwee, maar is na 1 seizoen inderdaad over.
U MAD?
  maandag 19 oktober 2009 @ 07:23:21 #230
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_73833156
Ik heb de demo van FM10 gister ook nog even gespeeld en vond het wel een prettige vooruitgang, het was alleen even wennen waar alles zat. Verder voor een LLM club ook wel lekker dat je assistent per ploeg kan kijken of er mogelijkheden zijn tot het huren van spelers
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')