Hier precies idem dito, kijk nog even na nieuwe laptopquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:57 schreef DaMart het volgende:
Ik sta in dubio: mijn seizoen met Feyenoord in FM2009 afmaken, of de demo voor FM2010 gaan spelen... lastig... maar ik denk dat ik toch eerst 2009 eens goed wil afsluiten.
Overigens was de timing van mijn pc om kapot te gaan wel goed, zo vlak voordat FM2010 uitkomt. Nu heb ik een nieuwe gekocht waarmee ik als het goed is een behoorlijk grote FM-database (dus veel competities) zou moeten kunnen spelen.
In het spel dus blijkbaar wel, kwam er ook net achterquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:14 schreef JeroenV het volgende:
Ik krijg nu het bericht dat Chelsea tot 2010 geen spelers mag kopen
Is dat echt doorgezet?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb met Everton een of andere simpele tegenstander gehad in de FA Cup. Reservekeeper er dus oa ingezet, maar ik vergeet de hele tijd m'n eerste keeper terug te zetten
Steeds als de wedstrijd bezig is, zie ik het verkeerde rugnummer en dan herinner ik me het weer
Yes. Voorlopig nog geen updates. Heb wel gelijk de wedstrijd erna gewonnen dus ik denk dat mijn positie redelijk stabiel is momenteel.quote:
Ze denken dat je er dan wel voor gaat. Zo'n betalingsregeling is trouwens beter als koper, je schrijft het niet in een keer af, waardoor je club meer in kas houdt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom willen clubs altijd een betalingsregeling als ik een speler wil kopen? Ik wil gewoon in 1 keer betalen en klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |