Hier precies idem dito, kijk nog even na nieuwe laptopquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:57 schreef DaMart het volgende:
Ik sta in dubio: mijn seizoen met Feyenoord in FM2009 afmaken, of de demo voor FM2010 gaan spelen... lastig... maar ik denk dat ik toch eerst 2009 eens goed wil afsluiten.
Overigens was de timing van mijn pc om kapot te gaan wel goed, zo vlak voordat FM2010 uitkomt. Nu heb ik een nieuwe gekocht waarmee ik als het goed is een behoorlijk grote FM-database (dus veel competities) zou moeten kunnen spelen.
In het spel dus blijkbaar wel, kwam er ook net achterquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:14 schreef JeroenV het volgende:
Ik krijg nu het bericht dat Chelsea tot 2010 geen spelers mag kopen
Is dat echt doorgezet?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb met Everton een of andere simpele tegenstander gehad in de FA Cup. Reservekeeper er dus oa ingezet, maar ik vergeet de hele tijd m'n eerste keeper terug te zetten
Steeds als de wedstrijd bezig is, zie ik het verkeerde rugnummer en dan herinner ik me het weer
Yes. Voorlopig nog geen updates. Heb wel gelijk de wedstrijd erna gewonnen dus ik denk dat mijn positie redelijk stabiel is momenteel.quote:
Ze denken dat je er dan wel voor gaat. Zo'n betalingsregeling is trouwens beter als koper, je schrijft het niet in een keer af, waardoor je club meer in kas houdt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom willen clubs altijd een betalingsregeling als ik een speler wil kopen? Ik wil gewoon in 1 keer betalen en klaar.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom willen clubs altijd een betalingsregeling als ik een speler wil kopen? Ik wil gewoon in 1 keer betalen en klaar.
Eens, behalve als ik al veel meer geld heb dan ik nodig heb. Als je via een betalingsregeling een prijs vraagt, kun je meer vragen. Dus bijvoorbeeld 35 miljoen ineens of 38-39 over 24 maanden. Wanneer je het geld NU niet nodig hebt, vind ik over een aantal maanden lekkerder.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:56 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Serieus? Ik ga altijd voor een betalingsregeling, dan kun je je uitgaven een beetje spreiden.
Ik haat het als ze hetzelfde bij mij flikken. Ik wil altijd ineens een groot bedrag hebben.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik heb denk ik een foutje ontdekt. Luc Castaignos van Feyenoord is in de demo een 'natuurlijke' AMC, terwijl hij in reallife toch een échte spits is. Het lijkt mij dat die posities omgewisseld moeten worden.. Of is de data voor Nederland in de demo niet de uiteindelijke data?
In de jeugd heeft hij eigenlijk overal gespeeld, AML/AMR/AMC en spits. In Oranje onder 18 speelt hij altijd spits en volgens mij in Feyenoord A1 eigenlijk ook alleen maar spits.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:36 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Neem ik zeker mee, het is nog even afwachten met dat soort jongens - ik denk dat hij op beide posities uit de voeten kan - we gaan zien wat Been met hem doet, vooralsnog heeft íe amc 20 en sc 15
Misschien is hij geen echte spits maar meer een AC. Als ik nog andere dingen vind hoor je 't welquote:Feyenoord talent Luc Castaignos is altijd op zoek naar goals
Rafael van der Vaart maakte er ooit vijf, John van Beukering zes en Jan Vennegoor leidt de dans met tien goals. Veel topspelers scoorden er in het verleden lustig op los voor het Nederlands elftal voor spelers onder 17 jaar. De huidige aanvalsleider luistert naar de naam Luc Castaignos. ,,Ik ben een echte spits.”
De jeugdige aanvaller vertrekt maandag met Onder 17 naar Luxemburg, waar de Nederlandse talenten zich hopen te plaatsen voor het Europees kampioenschap. Veel ogen zullen tijdens de beslissende kwalificatieronde gericht zijn op Castaignos, met vijf goals in zes duels de topscorer van de huidige selectie. ,,Klopt”, bevestigt de spits met een kleine glimlach. ,,Het gaat inderdaad lekker. Ik heb er zin in.”
‘Liever Kroatië dan Azerbeidjan’
Onder 17 strijdt in Luxemburg met Kroatië, Azerbeidjan en het gastland om één EK-ticket. Op papier lijken de Kroaten de lastigste hobbel op weg naar het eindtoernooi, maar de jonge aanvaller ziet dat anders. ,,De zwaarste tegenstander? Luxemburg en Azerbeidjan.” Er klinkt geen twijfel in zijn stem. Hier bekijkt iemand de tegenstanders door de ogen van een spits. ,,Die teams zullen zich ver laten terugzakken op eigen helft waardoor wij weinig ruimte krijgen om te voetballen. Daardoor wordt het moeilijk om een doelpunt te maken.”
In het slotduel tegen de leeftijdsgenoten uit Kroatië liggen zeker kansen, verwacht de Feyenoord-spits. ,,Die zullen meer voetballen, waardoor er voor ons meer ruimte ontstaat om de bal te laten rondgaan. Daar ligt onze kracht.” Na de drie wedstrijden zal blijken of Onder 17 van 6 tot en met 19 mei mag afreizen naar Duitsland, dat als gastland automatisch is geplaatst. ,,Het gaat heel moeilijk worden, maar we gaan ons best doen. Meer kunnen we niet doen.”
Thierry Henry
Het seizoen 2008/’09 is er voor Castaignos vooralsnog één om in te lijsten. Feyenoord B1 is volop in de race om het kampioenschap en met vijftien doelpunten prijkt de naam van Castaignos bovenaan de topscorerslijst. In Rotterdam hebben ze zijn talent ook gezien. De goaltjesdief tekende afgelopen oktober zijn eerste profcontract bij Feyenoord. ,,Een mooi teken van vertrouwen. Ooit hoop ik natuurlijk het eerste te halen. Dat we met ons team hofleverancier zijn (Feyenoord levert zes spelers, red.) zegt ook wel iets. We hebben een goede ploeg.”
Als het gaat over zijn sterke punten houdt Castaignos, die eerder zijn goals maakte voor Spartaan’20 en Excelsior’20, zich stil. Dat laat hij liever aan anderen over. Na enig aandringen komt hij alsnog met de kenmerken ‘snel, sterk en goed in de lucht’. Aan zijn linkerbeen moet hij nog werken. ,,Die is nog niet geweldig.” Als de goaltjesdief tot slot wordt geconfronteerd met de vergelijking met Thierry Henry volgt er opnieuw een kleine glimlach. ,,Misschien omdat ik snel ben.”
Inderdaad jammer dat die er niet bij zit. Ik wacht nu ook gewoon op het volledige spel, voordat ik me in FM2010 ga verdiepen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:33 schreef ganzenherder het volgende:
Ik wil Nederlandse competitie demo
Nee.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:59 schreef Rorata het volgende:
ik heb een vraagje over FM 2009.
Ik ben Man city in het eerste seizoen maar over een paar weken loopt het contract af van Michael Owen van Newcastle. Maar ik kan alleen een bod uitbrengen en ik kan hem niet direct een contract aanbieden, zie het wel vaker bij spelers met een aflopend contract. Is dit een bug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |