Maar dat is toch logisch? Het is nou eenmaal niet hun natuurlijke positie.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:39 schreef poiuytr het volgende:
Na het spel weer een halfjaar in de ijskast te hebben gezet vandaag toch maar weer eens begonnen te spelen met mijn oude save game, omdat iedereen die eens FM heeft gespeeld altijd verslaafd blijft.
Speel momenteel weer met Barcelona om een beetje in te komen, vind het toch aardig moeilijker dan voorafgaande delen, speel al bijna 10 jaar FM/CM!
Ben al aardig wat seizoenen op weg en o.a. Ronaldo, Guardado, Saivet + paar talentjes gekocht.. Probleem is alleen bij mij dat ik als ik spelers train op een bepaalde positie en ze daar zeker wel uit te voeten kunnen ze nooit lichtgroen worden in de tactiek wat dus betekend dat hun status op "natuurlijk" komt te staan.
Mijn laatste vraag was als iemand weet of de Ultimate_Training_2 een beetje goed is?
Ik las laatst ergens dat het bij hele jonge spelers wel mogelijk is om een nieuwe positie op natuurlijk te krijgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:30 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch? Het is nou eenmaal niet hun natuurlijke positie.
Dit moet je bij trainingen instellen, kan je ze omschollen op latere leeftijd lukt dit amper.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat het bij hele jonge spelers wel mogelijk is om een nieuwe positie op natuurlijk te krijgen.
Ik heb altijd geleerd (in eerdere FM's) dat dit wel moet kunnen maar hoe lang ik ze ook om school naar een andere positie hij gaat maar niet op natuurlijk staanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:30 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch? Het is nou eenmaal niet hun natuurlijke positie.
Je moet ze wel omscholen na iets wat in de buurt licht en dus niet van een voorstopper een spits makenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:22 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd (in eerdere FM's) dat dit wel moet kunnen maar hoe lang ik ze ook om school naar een andere positie hij gaat maar niet op natuurlijk staan
En ja heb 't wel over talenten en niet over spelers die ouder dan 23 zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |