Is er trouwens nergens een Rapidshare link? Krijg alleen maar sites met torrents of dat je via steam moet downloaden waar ik allebei van walg.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
ik heb m ook maar even gedownload, zal eens kijken of ik dit weekend tijd heb om even te spelen.
Gister nog even met een Partick Thisle game gespeeld, altijd leuk!
Hoe is het spel buiten je resultaten om?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:48 schreef GeneraalUli het volgende:
M'n eerste ervaringen met FM10 zijn niet al te best.
Sta nu met Arsenal halverwege het seizoen 5e. Toch nog ff wennen met die nieuwe manier van tactieken maken.
ManU 48pt
Man City 42pt
Chelsea 40pt
Everton 40pt
Arsenal 36pt
Thuis verliezen van Blackburn met 1-0, uit winnen van Wigan met 3-2. Ontzettend wisselvallig.
Speel 4-4-2 met een ruit, met een Target Man (Bendtner) en een Complete Forward (v Persie)
Daarachter speelt Fabregas (Advanced Playmaker).
Walcott en Arshaving als Wingers (Werkt niet echt lekker)
Verdediging:
Clichy, Vermealen, Gallas, Bagna.
Loopt niet echt best, moet nog maar wat prutsen aan de opstelling/rolverdeling van de spelers.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:54 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hoe is het spel buiten je resultaten om?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:07 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb hem 2x van verschillende sites gedownload, maar beide keren kon ik hem niet openen.
Dan liep windows vast
Iemand ook gehad?
Ja, daarna deed ie het wel, maar het duurde erg lang.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:21 schreef DeVinger het volgende:
ow ok, maar dan deed hij het wel?
gewoon aanklikken en afwachten dus
Had je dan verwacht dat het meteen super zou gaan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:48 schreef GeneraalUli het volgende:
M'n eerste ervaringen met FM10 zijn niet al te best.
Sta nu met Arsenal halverwege het seizoen 5e. Toch nog ff wennen met die nieuwe manier van tactieken maken.
Nee, maar 5e is onder de maat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:39 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Had je dan verwacht dat het meteen super zou gaan?![]()
Er is wel degelijk aan gewerkt. Bakkal is van 139 CA naar 136 CA gegaan en Lazoviç van 138 CA naar 134 CA als ik het goed heb. Afgaande op de laatste patch van FM 2009. Wat betreft de positie van Lazoviç heb je gelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Eerste indruk. Even wennen aan de nieuwe layout en benamingen, maar voelt meteen goed. Gevalletje beetje vreemd, maar wel lekker. Real en Man City hebben een aantal leuke spelers. Ben zelf met Napoli begonnen.
In de demo lijkt er trouwens nog niet gewerkt aan de Nederlandse competitie. Stats van Afellay en Bakkal zijn hetzelfde als in 09 en Lazovic is nog steeds een pure spits.
Ja dat kan. In het eerste jaar degraderen er twee clubs. De daaropvolgende jaren steeds één en kan er dus een amateurclub bijkomen. De topklasse was te moeilijk om in te voeren aangezien dat systeem nog niet helemaal duidelijk is.quote:Even een vraagje over 2010:
Kun je degraderen uit de eerste divisie ?!? Dat zou wel supervet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |