abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73701686
Ben bijna instaat om hem nu te downloaden en te spelen tot diep in de nacht, maar omdat ik hele week nog geen fuck gedaan heb voor school, mag ik nu fijn verslagen typen omdat die morgen af moeten zijn

Veel plezier met spelen mensen
  donderdag 15 oktober 2009 @ 08:01:03 #152
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_73703691
ik heb m ook maar even gedownload, zal eens kijken of ik dit weekend tijd heb om even te spelen.

Gister nog even met een Partick Thisle game gespeeld, altijd leuk!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_73703924
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 08:01 schreef MaleDuck het volgende:
ik heb m ook maar even gedownload, zal eens kijken of ik dit weekend tijd heb om even te spelen.

Gister nog even met een Partick Thisle game gespeeld, altijd leuk!
Is er trouwens nergens een Rapidshare link? Krijg alleen maar sites met torrents of dat je via steam moet downloaden waar ik allebei van walg.
pi_73704712
moet je op de link naar het sigames community klikken daar staat volgens mij ook een rapidshare link tussen..
pi_73705591
Even een vraagje over 2010:
Kun je degraderen uit de eerste divisie ?!? Dat zou wel supervet zijn

----

Overigens gisteren nog 3 wedstrijdjes met mijn Hoffenheim game meegepakt, en ik begin ze langzaam op de rails te krijgen.
5-0 thuis tegen Koln
2-1 winnen uit bij Leverkusen
2-0 winnen uit bij Bochum in de beker.

Heb wel een loeizwaar programma in het begin van het seizoen zeg. Wanneer ik 8 wedstrijden heb gespeeld heb ik Bayern Munchen, Wolfsburg, Leverkusen, Stuttgart, Dortmund en Schalke al gehad.....
U MAD?
pi_73707151
Als ik thuis kom lekker spelen
pi_73708366
Kan iemand mij misschien precies vertellen hoeveel ruimte ik vrij moet hebben voor FM2010 Demo? Aangezien ik bar weinig ruimte op mijn laptop vrij heb, heb het dan niet over de rar en exe bestanden maar het install mapje?
Heb nu meer dan 1,4 GB vrij op de C schijf maar hij wil hem nog steeds niet installeren.
pi_73708390
Je hebt ruimte nodig voor de tijdelijke bestanden, maar ook 2GB voor het spel zelf.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_73708460
Kan het niet via Steam????
Daar heb ik 2009 op staan nl.

Ow. Ik bedoel de hele versie... niet de demo.
U MAD?
pi_73709015
Zal vanavond 2010 eens spelen

Heb trouwens met mijn 2009 game met Bayern en Tottenham(speel meestal met 2 managers) een hekel aan mijn bestuur..
Het Spurs bestuur verkocht Kranjcar voor 11m aan Liverpool en het Bayern bestuur verkocht Gomez voor 18,5m aan Liverpool.
Best zonde want Gomez had in 3 oefenduels al 12x gescoord..
pi_73710257
M'n eerste ervaringen met FM10 zijn niet al te best.
Sta nu met Arsenal halverwege het seizoen 5e . Toch nog ff wennen met die nieuwe manier van tactieken maken.
ManU 48pt
Man City 42pt
Chelsea 40pt
Everton 40pt
Arsenal 36pt

Thuis verliezen van Blackburn met 1-0, uit winnen van Wigan met 3-2. Ontzettend wisselvallig.
Speel 4-4-2 met een ruit, met een Target Man (Bendtner) en een Complete Forward (v Persie)
Daarachter speelt Fabregas (Advanced Playmaker).
Walcott en Arshaving als Wingers (Werkt niet echt lekker)
Verdediging:
Clichy, Vermealen, Gallas, Bagna.

Loopt niet echt best, moet nog maar wat prutsen aan de opstelling/rolverdeling van de spelers.
pi_73710454
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:48 schreef GeneraalUli het volgende:
Sta nu met Arsenal halverwege het seizoen 5e . Toch nog ff wennen met die nieuwe manier van tactieken maken.
ManU 48pt
Man City 42pt
Chelsea 40pt
Everton 40pt
Arsenal 36pt

Thuis verliezen van Blackburn met 1-0, uit winnen van Wigan met 3-2. Ontzettend wisselvallig.
Speel 4-4-2 met een ruit, met een Target Man (Bendtner) en een Complete Forward (v Persie)
Daarachter speelt Fabregas (Advanced Playmaker).
Walcott en Arshaving als Wingers (Werkt niet echt lekker)
Verdediging:
Clichy, Vermealen, Gallas, Bagna.

Loopt niet echt best, moet nog maar wat prutsen aan de opstelling/rolverdeling van de spelers.
Hoe is het spel buiten je resultaten om?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:04:41 #163
231633 Xummon
of toch niet?
pi_73710859
demo downloaden
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_73710942
Ik heb hem 2x van verschillende sites gedownload, maar beide keren kon ik hem niet openen.
Dan liep windows vast

Iemand ook gehad?
pi_73711045
tvp!
pi_73711340
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:54 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Hoe is het spel buiten je resultaten om?

Ik moet het nog wat meer doen om de gameplay echt door te krijgen. Voor mij is het iig wel zo dat ik weinig scoor. Krijg wel veel kansen, maar dat was in FM09 ook al zo.
Visueel is het echt zeer veel verbeterd, vooral de 3D wedstrijd-functie.
Kalender bovenin.

Alle functies zitten onder de knoppen bovenaan, dus niet meer die rommelige verzameling kleine knoppen bovenin zoals in FM09
pi_73711359
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:07 schreef DeVinger het volgende:
Ik heb hem 2x van verschillende sites gedownload, maar beide keren kon ik hem niet openen.
Dan liep windows vast

Iemand ook gehad?

Ik had er ook last van, het duurde echt minuten voordat de installer geopend was.
pi_73711455
ow ok, maar dan deed hij het wel?

gewoon aanklikken en afwachten dus
pi_73711514
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:21 schreef DeVinger het volgende:
ow ok, maar dan deed hij het wel?

gewoon aanklikken en afwachten dus
Ja, daarna deed ie het wel, maar het duurde erg lang.
pi_73712142
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:48 schreef GeneraalUli het volgende:

Had je dan verwacht dat het meteen super zou gaan?
pi_73712338
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 13:39 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Had je dan verwacht dat het meteen super zou gaan?
Nee, maar 5e is onder de maat.
pi_73715054
Ik probeer ruimte vrij te maken op mijn laptop maar het gaat nog niet van harte
Hoop überhaupt dat FM2010 op mijn laptop wil draaien heb een 1.8 Ghz laptop volgens de specificaties moet hij het dus wel aankunnen maar FM09 liep naar 3 seizoenen ook niet meer zo lekker.

Heb op de C en D schijf nu allebei ongeveer 3 GB vrij maar nog steeds wil die demo zich niet installeren

[ Bericht 28% gewijzigd door poiuytr op 15-10-2009 15:23:15 ]
pi_73716167
Ik ben nu bezig met Man. City, mijn nieuwe aankoop Hamsik heeft al 2 hattricks gemaakt als spelmaker op mijn middenveld, is hij de Slowaakse Gerrard?

De pluspunten: taktiek-wizard

De minpunten: Zoeken naar talenten
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_73716218
Meer screens posten verdomme
U MAD?
pi_73717743
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Eerste indruk. Even wennen aan de nieuwe layout en benamingen, maar voelt meteen goed. Gevalletje beetje vreemd, maar wel lekker. Real en Man City hebben een aantal leuke spelers . Ben zelf met Napoli begonnen.

In de demo lijkt er trouwens nog niet gewerkt aan de Nederlandse competitie. Stats van Afellay en Bakkal zijn hetzelfde als in 09 en Lazovic is nog steeds een pure spits.
Er is wel degelijk aan gewerkt. Bakkal is van 139 CA naar 136 CA gegaan en Lazoviç van 138 CA naar 134 CA als ik het goed heb. Afgaande op de laatste patch van FM 2009. Wat betreft de positie van Lazoviç heb je gelijk .
quote:
Even een vraagje over 2010:
Kun je degraderen uit de eerste divisie ?!? Dat zou wel supervet zijn
Ja dat kan. In het eerste jaar degraderen er twee clubs. De daaropvolgende jaren steeds één en kan er dus een amateurclub bijkomen. De topklasse was te moeilijk om in te voeren aangezien dat systeem nog niet helemaal duidelijk is.
Met heel mijn hart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')