Tussen Engelse clubs is het altijd een maand. Daarbuiten is het 6.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:03 schreef Rorata het volgende:
Volgens het scoutingsrapport kan ik hem over 2 weken een voorcontract laten tekenen, een maand voordat zijn contract afloopt dus dat zal het wel zijn. Vroeger was het 6 maanden :p
Van der Wiel...die vond ik niet goed genoegquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
Wauw, in mijn eerste seizoen Hoffenheim (seizoen 2012/2013) de ploeg van Dietmar Hopp voor het eerst naar Europa weten te loodsen met een 6e plaats.
Verkocht in de winterstop mijn wereldspits Chang Delong (is dit een regen?!?) voor 33 miljoen aan Bayern. Daarvoor haalde ik een topmexicaan van 24 jaar, Guzmanvoor 28 miljoen!! Revelatie van het seizoen bij mij: Ben Sahar
met 16 goals.
Heb voor het nieuwe seizoen me versterkt met KieBling die overbodig was bij Leverkusen en Jan Vertonghen van Ajax.
Met vorig jaar al van der Wiel en Elia als aankopen heb ik nu al drie nederlandstaligen rondlopen. Echt een lekker team op de mat, ben eens benieuwd wat het nieuwe seizoen gaat brengen.
Tussendoor nog coach van Servie geworden. Heb nog niks gespeeld maar ze staan 3e in de WK qual. poule 3 punten achter Denemarken en Engeland. Ik mag proberen ze in 4 wedstrijden naar het WK te brengen...
Dat kan in FM2009 toch ook al? Gisteren kwam ik bij toeval die optie tegen namelijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 07:23 schreef MaleDuck het volgende:
Ik heb de demo van FM10 gister ook nog even gespeeld en vond het wel een prettige vooruitgang, het was alleen even wennen waar alles zat. Verder voor een LLM club ook wel lekker dat je assistent per ploeg kan kijken of er mogelijkheden zijn tot het huren van spelers
Nooit geweten dat dat kon, nu staat het in ieder geval meer opvallendquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan in FM2009 toch ook al? Gisteren kwam ik bij toeval die optie tegen namelijk.
Hm, bij Arsenal vonden ze 't niet super speciaal ofzo.. met een 20/20 scout..quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Castaignos is een baas in het spel zeg. Ik ben net begonnen met Manchester en er wordt mij meteen aangeraden om te contracteren.
Niet echt, gewoon winnen en hopen dat ze het weer leuk gaan vinden bij je club. Ikzelf hou de spelers altijd gewoon tot de clubs goed bieden. Dan maar unhappy, zo lang het er niet teveel zijn (anders raakt het de hele ploeg) ga ik voor de hoofdprijs.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:41 schreef Kn0x het volgende:
[FM09]
Ik heb twee spelers die vaak spelen (basisspelers), die goed spelen maar ze zijn beide Unhappy. Ze willen naar een grotere ploeg. Is er een mogelijkheid om hun Unhappy-heid te verwijderen? Ik heb ze al een contract aangeboden maar dat slaan ze steeds af.
Bij mij zijn altijd de sterspelers met korte contracten unhappyquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Niet echt, gewoon winnen en hopen dat ze het weer leuk gaan vinden bij je club. Ikzelf hou de spelers altijd gewoon tot de clubs goed bieden. Dan maar unhappy, zo lang het er niet teveel zijn (anders raakt het de hele ploeg) ga ik voor de hoofdprijs.
Inderdaad, zolang de prestaties er niet onder leiden heb ik geen aandacht voor die ontevredenheid.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:46 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Niet echt, gewoon winnen en hopen dat ze het weer leuk gaan vinden bij je club. Ikzelf hou de spelers altijd gewoon tot de clubs goed bieden. Dan maar unhappy, zo lang het er niet teveel zijn (anders raakt het de hele ploeg) ga ik voor de hoofdprijs.
Wijze les, ik laat mijn sterspelers nooit op een punt komen dat hun contract minder dan 1,5 jaar duurt. Als-ie dan niet wil verlengen kun je de spelers alsnog voor een redelijk hoog bedrag verkopenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mij zijn altijd de sterspelers met korte contracten unhappy
Ik doorgaans ook, maar ik kwam halverwege het seizoen bij Bayer Leverkusen binnen. Daar hadden de 2 beste spelers nog een contract voor een half jaar en ze wilden tegen geen enkele prijs verlengen. Nog tegen spotprijsjes aangeboden aan clubs in de winterstop, maar niemand wilde ze toen hebben en uiteindelijk zijn ze gratis weggelopen (en ik ook, wat een kloteteam is dat Bayerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wijze les, ik laat mijn sterspelers nooit op een punt komen dat hun contract minder dan 1,5 jaar duurt. Als-ie dan niet wil verlengen kun je de spelers alsnog voor een redelijk hoog bedrag verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |