15 Miljoen voor Arshavin, dat is niet duur. Ik heb Aissati voor 13 Miljoen + 20% of Next Transfer na mijn eerste seizoen met Ajax verkocht. Arshavin is toch wel een stuk beter, en Aissati is toch vaker geblesseerd dan die speelt.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
City kocht hem bij mij voor 15.
idd hij gaat bij mij al gratis naar Kuban..quote:Op donderdag 27 november 2008 11:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kadlec is wel gratis te halen hoor. Die heb ik vorig seizoen gehaald voor mijn -19 team om te laten groeien en doet het heel aardig.
Ik heb het spel nog niet, maar wel al de facepacks gedownload.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
Zit er nog een nieuwe officiele patch aan te komen van SI ?
Ohja en wie heeft er facepacks gedownload en geinstalleerd ? Tips welke het beste is? En waar installeer je ze ?
En hier staat een goede facepack.quote:Het moet gewoon als volgt:
1. open de map met (winrar,winzip)
2. Extract het naar Documenten/sportsinteractive/fm09/....
3. Maak hier in een map aan met "graphics" en plaats daarin al je kits,logo's , facepacks
4. start fm
5. Herlaad skin cache
6. Je download moet het doen!!
Ik ook niet. Zelf scouten is veel leuker! Net zoals die modifiers voor FM. Heb hem voor de vorige versie voor het eerst gebruikt, maar maakte het mezelf zo makkelijk dat de lol in het spel al snel weg was. Nu dus weer gewoon zonder die hulpmiddelen spelenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Houd niet zo van kant-en-klare lijstjes
Nee, meestal staan dezelfde erin, tenzij er blessures staan. Verder speel ik meestal dezelfde tactiek (kan zo maar 5 - 10 wedstrijden zijn) en alleen tegen de hele grote, in Europa wissel ik van tactiek. Ik wissel wel regelmatig met passen door het midden of over de flanken.quote:Wissel jij niet gewoon te vaak van tactiek ? Je past je taktiek altijd aan op de tegenstander/veld.
Uitgaan van eigen kracht doe ik altijd. En uiteraard. Wanneer je kleine club bent ga je niet tegen topper vol op de aanval, dat begrijp ik.
Wissel je veel met je spitsen ? (roulatiesysteem ?)
Inderdaad handigquote:Op donderdag 27 november 2008 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zelf scouten is veel leuker! Net zoals die modifiers voor FM. Heb hem voor de vorige versie voor het eerst gebruikt, maar maakte het mezelf zo makkelijk dat de lol in het spel al snel weg was. Nu dus weer gewoon zonder die hulpmiddelen spelen.
Wat ik wel doe is zelf een lijstje bijhouden van goede spelers die ik zelf heb gevonden. Mocht ik een nieuw spel starten, is dat wel handig.
ook wel geïntresseerdquote:Op donderdag 27 november 2008 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
Zit er nog een nieuwe officiele patch aan te komen van SI ?
Ohja en wie heeft er facepacks gedownload en geinstalleerd ? Tips welke het beste is? En waar installeer je ze ?
Alle downloads van Man Utd.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:42 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ook wel geïntresseerd![]()
En shirt en logopacks enzo ook?
Zoals ?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef donroyco het volgende:
Ik word een beetje boos op FM2009, krijg de hele tijd errors
"Array access out of bounds"quote:
De patch is eroverheen gegaan en hij doet het al beter, die db error op Manutd is nadat ik ingelogd hebquote:Op donderdag 27 november 2008 12:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
"Array access out of bounds"
En krijg een database error op Manutdforum..
En dan loopt de game zich vast en kun je niet meer verder ?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
"Array access out of bounds"
En krijg een database error op Manutdforum..
Die kreeg ik ook, na de patch veel minder maar heel af en toe nog wel.quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan loopt de game zich vast en kun je niet meer verder ?
Database error op ManU forum is vaak. Ligt aan hun server. Schijnen ze eergisteren te hebben vergroot, maar merk er persoonlijk ook niks van. Site is af en toe retetraag.
Precies..quote:Op donderdag 27 november 2008 12:11 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook, na de patch veel minder maar heel af en toe nog wel.
Gewoon je autosave op iedere 2 weken zetten en je verliest vrijwel niets, en hopen dat het na de volgende patch helemaal niet meer voor zal komen.
Alan Kardec of Kadlec?quote:Op donderdag 27 november 2008 12:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
Precies..
Kardec wil niet komen naar VVV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |