quote:Op woensdag 26 november 2008 22:48 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
De reden waarom hij weg wil!!!
Dat ligt aan de 'squad status'. Sanmartean werd dus blijkbaar als reserve gezien, waardoor het bestuur je minder geld geeft. Als je echter aanvinkt dat hij important First team player of zelfs Key player is(wat bij appiah dus automatisch ging), krijg je ook een hoger maximum.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
Overigens vreemd: Had geen geld om Sanmartean aan te trekken en om contrachten te verlengen omdat ik geen transfergeld heb en mijn loonbudget te hoog is (1k maar). Nu wil ik Stephen Appiah aantrekken (free transfer) kan ik wel ineens 23k. p.w. uitgeven aan loon. . .
Let er wel op dat de speler dan ook een basisplaats verwacht.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:29 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat ligt aan de 'squad status'. Sanmartean werd dus blijkbaar als reserve gezien, waardoor het bestuur je minder geld geeft. Als je echter aanvinkt dat hij important First team player of zelfs Key player is(wat bij appiah dus automatisch ging), krijg je ook een hoger maximum.
dat houdt natuurlijk niet in dat je hem dat ook daadwerkelijk moet geven..quote:Op woensdag 26 november 2008 23:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Let er wel op dat de speler dan ook een basisplaats verwacht.
Nee, maar goed, meestal gaan ze dan wel janken en dat is best vervelend.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:32 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dat houdt natuurlijk niet in dat je hem dat ook daadwerkelijk moet geven..
Ruziezoekers eruitschoppen, mensen die nog vertrouwen in je hebben houden en teambesprekingen voerenquote:Op donderdag 27 november 2008 01:14 schreef stevenmac26 het volgende:
kampioen in me 1e seizoen alleen hebben zowat alle spelers ruzie met elkaar en is de sfeer in de selectie ver te zoeken, hoe kan je dat nou weer oplossen?
Wat bedoel je met teambespreking? Gewoon het commentaar voor en na de wedstrijd neem ik aan? Dat doe ik eigenlijk altijdquote:Op donderdag 27 november 2008 01:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ruziezoekers eruitschoppen, mensen die nog vertrouwen in je hebben houden en teambesprekingen voeren
Sjimz,quote:Op woensdag 26 november 2008 23:03 schreef sjimz het volgende:
De vraag is dus niet echt of ik ga promoveren maar wanneer ik ga promoveren.
[ afbeelding ]
Goede resultaten zeg, ik doe het beduidend minder.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:03 schreef sjimz het volgende:
De vraag is dus niet echt of ik ga promoveren maar wanneer ik ga promoveren.
[ afbeelding ]
Dan sta je nog steeds in de buurt van de eerste plek toch?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:12 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Goede resultaten zeg, ik doe het beduidend minder.
Heb na 38 wedstrijden 23 wedstrijden gewonnen en 14(!) gelijkgespeeld, maar ook 1 verloren.
Ik sta eerste, 7 punten voor op de nr 2.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:26 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan sta je nog steeds in de buurt van de eerste plek toch?
Blijkbaar accepteert het bestuur van BMG de optie vechten tegen degradatie niet als doelstelling en zijn zo zo ambitieus dat ze meteen in de middenmoot willen.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd vind in de game is het kiezen van je doelstelling vooraf:
Ik heb bij BMG de optie Middenmoot aangevinkt omdat dit de laagste was.
Normaal gesproken was er toch ook nog: Vechten tegen degradatie ?!? Of hebben ze dit in 2009 geschrapt ?
Lijkt me realistischer voor een club als Gladbach om te strijden tegen degradatie als dat ze middenmoot behalen, maar goed.
Je krijgt aan het begin niet alle keuzes, het bestuur heeft gewoon een aantal opties voor je waar je uit mag kiezen. Zij verwachten dus dat je minimaal middenmoot haalt.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:40 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik vreemd vind in de game is het kiezen van je doelstelling vooraf:
Ik heb bij BMG de optie Middenmoot aangevinkt omdat dit de laagste was.
Normaal gesproken was er toch ook nog: Vechten tegen degradatie ?!? Of hebben ze dit in 2009 geschrapt ?
Lijkt me realistischer voor een club als Gladbach om te strijden tegen degradatie als dat ze middenmoot behalen, maar goed.
Dus gewoon dat je een speler complimenteert over zijn niveau van de afgelopen wedstrijden.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Teambespreking is trouwens niet de babbeltjes voor, tijdens en na de wedstrijd, maar iets wat je in FM08 bij player interactions kon aanvragen.
Dat ben ik in 2009 nog niet tegengekomen.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Teambespreking is trouwens niet de babbeltjes voor, tijdens en na de wedstrijd, maar iets wat je in FM08 bij player interactions kon aanvragen.
Wissel jij niet gewoon te vaak van tactiek ? Je past je taktiek altijd aan op de tegenstander/veld.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:51 schreef Martin_Jager het volgende:
Hebben jullie er ook last van dat de spitsen zo slecht presteren? Bij mij doen Makaay en Tomasson echt helemaal niets, Tuyp doet het al een stuk beter, maar gezien de statistieken van deze spelers moeten ze veel beter kunnen. Ik speel een 4-4-2 aanvallend systeem, soms verdedigend counter (grote uit wedstrijden), thuis over de flanken en op kleine veldjes door het centrum. In de competitie gaat het goed, 1e, uefa kwart finale (heel veel geluk van shaktar gewonnen, 94e minuut doelpunt Biseswar).
Dit is mijn team:
GK - Timmer (Gentenaar)
DR - Tiendalli (Lucius)
DL - El-Akchaoui (van Bronckhorst)
DC - Hofland
DC - Bahia (Vlaar)
MR - de Guzman (Biseswar, Kallon,
ML - Slory
MC - van Bronckhorst (El Ahmadi)
MC - Mendes da Silva
FC - Tuyp (Slory, Kellon)
FC - Makaay (Janota)
Iedereen speelt goed (minimaal 7.0), middenvelders en verdediging pakken af en toe een doelpunt, maar ik krijg de spitsen niet aan het scoren/ goede cijfers.
Ligt het aan tactiek of echt de spelers?
Als de wedstrijd bezig is naar je Tactiek gaan en dan kun je bij je verdediger instellen om specifiek iemand te mandekken.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat ben ik in 2009 nog niet tegengekomen.
Ik worstel nog een beetje met de interface en bepaalde dingetjes die ik anders wil zien. Zo wil ik wel eens weten hoe ik een specifieke verdediger van mij op een aanvaller kan zetten van de tegenstander.
Nee, dat bedoel ik niet. Is een aparte optie als het slecht gaat.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus gewoon dat je een speler complimenteert over zijn niveau van de afgelopen wedstrijden.
Of in FM09 waar je speler bijv. kan vragen om de keeper om te spelen of iets dergelijks.
Of is er nog een andere optie ?!? Dan heb ik die gemist
Ik ook niet, maar waarom zou het eruit gehaald worden?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 november 2008 01:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ruziezoekers eruitschoppen, mensen die nog vertrouwen in je hebben houden en teambesprekingen voeren
Ik zal die opties ook eens proberen vanavond! Ben wel al zover dat ik in mijn basiself de voorkeur geef aan spelers die nog wel vertrouwen in me hebben. Helaas krijg ik zo alleen geen compleet elftal meer op het veld, dus ik moet wel aanvullen met ontevreden spelersquote:Op donderdag 27 november 2008 03:10 schreef GGMM het volgende:
Bij mijn vorige savegame was er geen ruzie, maar was 'squad harmony' wel heel laag (2%). Had wel een gigantisch slechte seizoensstart, dus zal daar wel aan liggen.
Mensen die geen vertrouwen meer hebben in jou als coach gewoon een nieuw contract aanbieden. Dan zijn ze weer helemaal blij.
Ik heb me gisteren daarop rot zitten zoeken maar kon het niet vinden. Staat dat bij instructions ofzo?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als de wedstrijd bezig is naar je Tactiek gaan en dan kun je bij je verdediger instellen om specifiek iemand te mandekken.
bij tactics op het driehoekje/pijltje voor de betreffende positie klikken als het goed is komen dan de instructies voor de speler op die positie te voorschijn..quote:Op donderdag 27 november 2008 10:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren daarop rot zitten zoeken maar kon het niet vinden. Staat dat bij instructions ofzo?
Als je team heel slecht draait, kun je een speler vragen om een teambespreking te organiseren om de slechte resultaten te bespreken.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Diego Garcia-Rosellquote:Op donderdag 27 november 2008 09:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iemand een goeie tip voor een jonge Zuid-Amerikaanse spits voor onder de 300k?
Zit door m'n geld heen..
En dan neem ik aan dat je dat je aanvoerder moet laten doen ?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je team heel slecht draait, kun je een speler vragen om een teambespreking te organiseren om de slechte resultaten te bespreken.
Het kan met je aanvoerder, maar hoeft niet.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En dan neem ik aan dat je dat je aanvoerder moet laten doen ?
Onder welk menu zit dat dan ? Klikken op een speler en dan spelercommunicatie ?
En dan nog bij de ene speler wel en bij de ander niet, volgens mij.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:46 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Het kan met je aanvoerder, maar hoeft niet.
Je vindt de optie, nadat je op een speler hebt geklikt, onder Player Interaction/Spelercommunicatie (indien beschikbaar en hij is alleen beschikbaar als je niet goed genoeg preseert).
Baal je nu niet dat je de 100 niet gehaald hebtquote:Op donderdag 27 november 2008 10:49 schreef GeneraalUli het volgende:
Paar wedstrijden voor het einde kampioen geworden, maar daarna verloor ik twee wedstrijden op rij..
[ afbeelding ]
City kocht hem bij mij voor 15.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:01 schreef Dynia het volgende:
Ik ga best goed met Spartak, heb redeljik wat opgeruimd en zo'n 10 mln binnengekregen aan verkopen...:D dus ik op zoek naar de bekende russen (arshavin en Zhirkov (ik zoek een back en een AMC)) maar die zijn natuurlijk onhaalbaar...met name arshavin staat in de boeken voor 22 mln...
Houd niet zo van kant-en-klare lijstjesquote:Op donderdag 27 november 2008 11:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
http://www.truefootballma(...)wonderkids-list.html
Zie hem nu ook pas, heb nu echt zin om te spelen. Dan begin ik denk ik wel een nieuw seizoen.
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
http://www.truefootballma(...)wonderkids-list.html
Zie hem nu ook pas, heb nu echt zin om te spelen. Dan begin ik denk ik wel een nieuw seizoen.
die spits is niet voor nop hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zelfs een spits voor nopEens ff kijken vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |