Allen voor bier, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
quote:Op maandag 14 september 2009 16:25 schreef Paul het volgende:
Wat bedoelt Biogarde met zijn signature?
WIL JIJ NIET ZO'N TOONTJE AANSLAAN JEGENS MIJHOOR JE ME ?
bedankt voor de mededelingquote:Op maandag 14 september 2009 16:29 schreef LudoSanders het volgende:
Volgens mij staat er nog een vraag open in het voorgaande topic van die Pool.
ja, maak jij er eens 1tje, dan doe je ook eens iets voor ONZquote:Op maandag 14 september 2009 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een nieuwe
Bedankt voor deze tip van de maand.quote:Op maandag 14 september 2009 22:43 schreef Paul het volgende:
Denk dat je dit beter op slot kan gooien Erwina Hoogendijk
Omdat dit meisje zoals je ziet niet helemaal 100 is, btje zelfbescherming voor haar.
jaquote:Op woensdag 16 september 2009 22:22 schreef Paul het volgende:
Zijn de topics over het hupt verwijderd?
BWHAHAHAHA.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
Beste slowachters. Zoals de OP al aangeeft heeft deze reeks weinig meer met games te maken. We vonden het echter jammer om deze te sluiten. In overleg met de mods van ONZ hebben we daarom besloten om deze reeks daar naartoe te verhuizen. Dat is immers de thuishaven van alle reeksen.
Zijn er echt zwaarwegende argumenten om deze reeks in GAM te houden, meld ze in GAM FB en dan kunnen we het erover hebben.
nogmaals sturen, misschien is het mailtje niet aangekomenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Onlangs een aanvaring met Remlof gehad in PM, heb vervolgens een mail verstuurd naar Fok Forum, nooit meer wat van gehoord. Het vreemde was dat Hr. Remlof dat al voorspeld had.
??
Heel vervelend, vraag me ook af waarom mij een emailadres wordt gegeven als ik toch geen antwoord krijg.
Misschien heb ik dit op een verkeerde plek neergezet maar ik ben het lichtelijk zat.
Hopelijk alsnog een reactie.
Mvg,
BR
Volgens mij zit je in de verkeerde FBquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Onlangs een aanvaring met Remlof gehad in PM, heb vervolgens een mail verstuurd naar Fok Forum, nooit meer wat van gehoord. Het vreemde was dat Hr. Remlof dat al voorspeld had.
??
Heel vervelend, vraag me ook af waarom mij een emailadres wordt gegeven als ik toch geen antwoord krijg.
Misschien heb ik dit op een verkeerde plek neergezet maar ik ben het lichtelijk zat.
Hopelijk alsnog een reactie.
Mvg,
BR
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:45 schreef cerror het volgende:
Ik ben beschikbaar als mod voor ONZ.
Jaja! Maar deze vraag blijft wel open staan hè?quote:
Serieus, de thuishaven van reeksen?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:51 schreef zarGon het volgende:
Wat doet Het grote BoF! autotrack topic; Post hier tips voor Jorrit! in ONZ?
Dat is in overleg gegaan, die slowchat heeft weinig meer met GAM te maken.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:51 schreef zarGon het volgende:
Wat doet Het grote BoF! autotrack topic; Post hier tips voor Jorrit! in ONZ?
Kan je proberen, maar ik geef je weinig kans. BoF liep al een tijdje.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:57 schreef LudoSanders het volgende:
Aangezien dit dus de thuisbasis is van reeksen mag ik er ook eentje beginnen, Ik had al een idee gisteren namelijk?
Goede ideeën horen gehonoreerd te worden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan je proberen, maar ik geef je weinig kans. BoF liep al een tijdje.
Goede wel ja. Maar kan dit verder in LudoSanders - dan houden we dit topic een beetje netjesquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goede ideeën horen gehonoreerd te worden.
verwijderdquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:51 schreef Boca_Raton het volgende:
En waar is nu weer mijn laatste post gebleven?
ik ruik sterkquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Murp, als dit forum geen kritiek accepteert, dan staat het niet sterk.
moet je je wat vaker wassenquote:
donequote:Op zondag 20 september 2009 00:03 schreef Lonker het volgende:
Deze TT moet worden veranderd in vandaagals het kan
![]()
Vandaag is het zover!!!!!!!1!!!
Dankjequote:
Dan neem ik meer tijd om een slot te zetten dan een TS over zijn OP heeft gedaan, nee bedanktquote:Op woensdag 23 september 2009 11:04 schreef zarGon het volgende:
En kunnen jullie niet aan jullie slotposts werken? Een smiley zegt nou eenmaal niets, woorden doen het beter.
Waarom bedanken als het productief kan zijn? Je hoeft natuurlijk niet hele verhalen in te typen, maar een woordje/zinnetje is toch wel handig. Dan weet de user waar hij op moet letten en kan jij de user op zijn gedrag aanspreken de volgende keer. Stuur de user.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:44 schreef murp het volgende:
[..]
Dan neem ik meer tijd om een slot te zetten dan een TS over zijn OP heeft gedaan, nee bedankt
ik zie het per user, de meeste users weten wel wat niet mag en wel, als ik een user zie die niet vaak in ONZ wil ik ze sommige dingen wel uitleggen in de slotpost, maar de kern van ONZ weet waarom een topic kut is en begrijpen een smiliepostquote:Op woensdag 23 september 2009 14:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom bedanken als het productief kan zijn? Je hoeft natuurlijk niet hele verhalen in te typen, maar een woordje/zinnetje is toch wel handig. Dan weet de user waar hij op moet letten en kan jij de user op zijn gedrag aanspreken de volgende keer. Stuur de user.
Zie het als opvoeden. Vertel niet alleen hoe het wel moet, maar ook hoe het niet moet.
quote:Op woensdag 23 september 2009 13:47 schreef Paul het volgende:
Ik weet meestal genoeg als er staat : paultjuhtopic
Ik dacht meer aan zoiets: Dankzij paint heeft de :D smiley.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Fucking hilarisch. Als nachtbagger, met flink wat bier, om daarna smorgens zo snel mogelijk een slotje te krijgen dan.
NEEquote:Op woensdag 23 september 2009 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan zoiets: Dankzij paint heeft de :D smiley.
Mijn topicsquote:Op woensdag 23 september 2009 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
Dan ben ik toch benieuwd wat jullie een hilarisch topic vinden?
Ik heb 'm genote.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
mod gaat lapo huntenONZ SC# murp, lazy ass... *O*
De reden is hoogstwaarschijnlijk dat het topic niet voldoet aan de minimale kwaliteitseisen voor ONZ. Maar wacht voor de zekerheid even op murp voor de daadwerkelijke reden van dit slotje.quote:Op zondag 27 september 2009 17:02 schreef OnurAir het volgende:
k had een prachttopic gemaakt: Ga je op nee klikken?
Murp heeft het topic gesloten met dit commentaar: Ja.
Ik zou graag de reden willen weten voor dit slotje.
Die staan nergens als zodanig omschreven, maar worden bepaald door de expertise, de ervaring, en het gevoel voor humor van de ONZ-mods. Deze zijn daar namelijk speciaal op geselecteerd.quote:Op zondag 27 september 2009 17:13 schreef Maki-maki. het volgende:
Wat zijn de minimale kwaliteitseisen voor ONZ?
t was een kansloos topic met alleen Ja/Nee antwoorden, das kansloosquote:Op zondag 27 september 2009 17:02 schreef OnurAir het volgende:
k had een prachttopic gemaakt: Ga je op nee klikken?
Murp heeft het topic gesloten met dit commentaar: Ja.
Ik zou graag de reden willen weten voor dit slotje.
Ik wou mensen hoofdpijn bezorgen!quote:Op zondag 27 september 2009 18:16 schreef murp het volgende:
[..]
t was een kansloos topic met alleen Ja/Nee antwoorden, das kansloos
die heb ik, bedanktquote:Op zondag 27 september 2009 18:19 schreef OnurAir het volgende:
[..]
Ik wou mensen hoofdpijn bezorgen!
In plaats van klagen daarover zou je die tijd beter kunnen besteden aan het maken en vooral openen van een pareltjequote:Op zondag 27 september 2009 18:48 schreef Xlarge het volgende:
Nog een maand of 3 , en dan is het een jaar geleden dat de laatste TTT is gemaakt.
We doen er 1 per jaar.quote:Op zondag 27 september 2009 18:48 schreef Xlarge het volgende:
Nog een maand of 3 , en dan is het een jaar geleden dat de laatste TTT is gemaakt.
het is slechts een constateringquote:Op zondag 27 september 2009 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In plaats van klagen daarover zou je die tijd beter kunnen besteden aan het maken en vooral openen van een pareltje
Alsjeblieft, eerste nominatie: [Paint] Het is Peter....quote:Op zondag 27 september 2009 18:53 schreef murp het volgende:
[..]
We doen er 1 per jaar.
Of open een topic met een verkiezing over een topic die jullie een TTT vinden
Zo heeft ieder z'n eigen handicap.quote:Op maandag 28 september 2009 08:00 schreef appelsjap het volgende:
Mn piemel is zo lang dat ik niet verder dan dat kan lezen
quote:Op maandag 28 september 2009 08:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zo heeft ieder z'n eigen handicap.
alleen als dat andere neuken is.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:20 schreef murp het volgende:
heb je zin om 48 uur iets anders te doen dan FOK!ken?
te laatquote:Op woensdag 30 september 2009 08:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
alleen als dat andere neuken is.
?quote:
Inderdaad, wtfquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ok, vlegel.![]()
Dit wordt dus óf een dom welles-nietus topic, óf het gaat verzanden in een patat-friet discussie. Derhalve dit preventief slotje.
Tsjek!quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey, modsKan hier een nummertje bij? [HOMO] #2613: Er waren eens twee prinsen... Moet 2613 zijn.
die slaaptquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef appelsjap het volgende:
OPGELOSTHEB JE GEEN LIEFDE IN JE MURP?
Een vervolg is altijd minder.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:52 schreef appelsjap het volgende:
Waar is het Peter Timofeeff vervolg topic?
Hoeft niet.quote:
donequote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:28 schreef MASD het volgende:
[Paint] Het zal je vader maar zijn
Mag deze een [Paint] tag in de titel en een banner.
't is net een virusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:23 schreef beverton het volgende:
Ik heb een klacht, SWJ zit in alle fora. Hierdoor kan ik mijn creativiteit niet uiten
Als je daar opgewonden van wordt. Ga je gang.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:28 schreef beverton het volgende:
[..]
mag ik wel een paint voor je maken?
stuur een mail naar poep@fok.nlquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:16 schreef Stoeprand het volgende:
Zou ik alsjeblieft een poep-tag mogen?
quote:
quote:This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
poep@fok.nl
--Doorgestuurd bericht in de bijlage--
From: *censuur*
To: poep@fok.nl
Subject: Ik wil graag een poep-tag.
Date: Thu, 8 Oct 2009 18:40:22 +0200
Zou ik alstublieft een poep-tag mogen?
-XXX-
Stoeprand
Dus ik krijg er één?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is alleen weggelegd voor sociaal zwakzinnigen.
donequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef Powerkiwi het volgende:
[PAINT] ZOMBIEZ!
Mag hier even [PAINT] in de TT?
Was 't vergeten
Dankuquote:
Of, of, of, of .... open eens niet voor iedere natte hersenscheet een topic.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:18 schreef beverton het volgende:
SWJ ga een baan zoeken of een studie of een vriendin/huisdier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hersenscheet is achterhaald, tegenwoordig noemen wij dat onze creativiteit uitenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Of, of, of, of .... open eens niet voor iedere natte hersenscheet een topic.
'Wij'?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:21 schreef beverton het volgende:
[..]
Hersenscheet is achterhaald, tegenwoordig noemen wij dat onze creativiteit uiten
Met ''wij'' bedoel ik de users in het algemeen. En welk quotum doel je opquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
'Wij'?
Ook al last van schizofrenie? Of doel je nou op je baggerkloons? Hoe dan ook, op deze manier kom je nooit aan je dagelijkse quotum.
Open het topic, Ctrl-a, Ctrl-c, ga naar MUZ, klik op nieuw topic, Ctrl-v, klik op invoeren.quote:
Je hebt mijn post geslot, ik kan niet meer edit-enquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Open het topic, Ctrl-a, Ctrl-c, ga naar MUZ, klik op nieuw topic, Ctrl-v, klik op invoeren.
2 topics vol mensen die actief meedoen. Hop.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:45 schreef naatje_1 het volgende:
[Paint] Het zal je vader maar zijn TTT misschien
Eens. Hop.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:28 schreef MASD het volgende:
[..]
2 topics vol mensen die actief meedoen. Hop.
donequote:Op zondag 11 oktober 2009 20:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[HOMO] 2621 Waar we allemaal intellectueel zijn
Kan hier deeltje 2621 van gemaakt worden. b.v.d
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[HOMO] #2622: Slapende handen.. Ik durf het bijna niet te vragen... 2622?
ga maar naar de SCquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hee mag mijn "hoi" topic weer open? Want ik verveel me de tering
Link?quote:
Ben heel blij voor julliequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Heugelijk nieuws, het homotopic hoeft dit keer geen TTaanpassing te krijgen.
neequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:38 schreef Paul het volgende:
Heropen ff joh flauwerd Marijke en Suikertaartje
thx
neequote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:38 schreef Paul het volgende:
Heropen ff joh flauwerd Marijke en Suikertaartje
thx
neequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:48 schreef Juup© het volgende:
Zeg murp? Heb jij niets beters te doen? Vrouw of kind verzorgen of zo?
auti, ga wegquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga dan wat anders doen ipv mijn kwaliteitstopic te sluitenGa Jogy nemen of zo.
okquote:
quote:komt door al het pus
dat stroomt uit je anus
om dat te stoppen
moest je er iets inproppen
iddquote:
kon zo niets beters verzinnenquote:
Klopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:40 schreef kanovinnie het volgende:
google imagesearch op je username
Dat is zeker niet helemaal de bedoeling, of wel?
donequote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
Je bent er 1 vergeten
google imagesearch op je username
Tsjekquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:15 schreef TimmiiG het volgende:
Topic titel van dit topic is verkeerd:
Kansjongeren op Hyves #12 - Wachtende op Shaurys arrestatie!
Het moet worden :
Kansjongeren op Hyves #12 - Wachtende op Shaurys arrestatie!
dank
Graag gedaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:17 schreef blackbandanacrew het volgende:
En mijn topic kan wel dicht.
Dat ligt aan jouw topics.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:41 schreef Ensaf het volgende:
Waarom worden de laatste tijd al mijn topic in dit forum gezet?
O ik dacht misschien kunnen we de opzet van dit forum veranderen.quote:
Gek he dat ik zo doe, je zit te zeuren om niets. Wat is nou je probleem van het topicquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:18 schreef murp het volgende:
[..]
grote bek en een topic wat nergens over gaat
waarom reageer je dan in ONZ FB?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, we moeten het nog weten
edit: en ik meen dit dus niet heh![]()
topic gaat nergens over, het loopt niet en TS zit steeds zijn eigen topic omhoog te kicken hopend op een reactie en dat werkt nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Gek he dat ik zo doe, je zit te zeuren om niets. Wat is nou je probleem van het topic
Nouja het zal, ik heropen hem wel ergens anders danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:20 schreef murp het volgende:
[..]
topic gaat nergens over, het loopt niet en TS zit steeds zijn eigen topic omhoog te kicken hopend op een reactie en dat werkt niet
en die grote bek van je
ik doe niets zonder een weloverwogen besluit te nemenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
om te beamen dat ik het een goed besluit vind om dat topic op slot te gooien
je doet maar, alleen niet in ONZquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Nouja het zal, ik heropen hem wel ergens anders dan
/carequote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:25 schreef Paul het volgende:
Ok is goed, en je weet ook zelf wel Murp dat ik nooit zeur over slotjes. Dat ik heus wel zeur als er een reden is
het is een triesteling, laat m maarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:29 schreef justmattie het volgende:
Kom je nu lapo hunten in de SC om je verdriet weg te stoppen
Niet zo triest als jij bent murpjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:31 schreef murp het volgende:
[..]
het is een triesteling, laat m maar
Ok baasquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:31 schreef murp het volgende:
[..]
het is een triesteling, laat m maar
Waarom zou je een gesloten topic verplaatsen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Zwarte Piet 2000-2009
Deze sluiten, schoonmaken en verplaatsen naar GC. Ik heb de pech dit topic in het verkeerde subforum geopend te hebben.
Veel plezier er mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Zwarte Piet 2000-2009
Deze sluiten, schoonmaken en verplaatsen naar GC. Ik heb de pech dit topic in het verkeerde subforum geopend te hebben.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef murp het volgende:
[..]
niet, had je maar bij de voetbalrel niet zo als een mongool moeten gedragen
Oh.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb er helemaal geen zin in, ik ben klaar met je
Niets moet. Maar geen slecht idee in dit geval.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:11 schreef naatje_1 het volgende:
[paint] Batman's brief
moet ie niet een sealtje krijgen
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Gedelete. RIP topicquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:05 schreef Aestivate het volgende:
Waerde mods,
Waar is dit topic gebleven?
Clone
Even [Forum] Banmeldtopic - De reeks zonder eind in de gaten houden of TS daar zometeen in opduikt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:06 schreef Aestivate het volgende:
Daar zal dan wel een reden voor zijn. Ik dacht dat ie kapot was.
Ik was 'm al kwijt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:06 schreef Aestivate het volgende:
Daar zal dan wel een reden voor zijn. Ik dacht dat ie kapot was.
Neuh, ik meld 'm niet eens meer. En dat topic van 'm in ONZ (Clone wars) heb ik deleted.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Even [Forum] Banmeldtopic - De reeks zonder eind in de gaten houden of TS daar zometeen in opduikt.
neequote:Op maandag 26 oktober 2009 21:29 schreef beverton het volgende:
murp is een boze aap, laat paultje weer vrij ronddartelen in de wilde urbaan genaamd fok![]()
![]()
En jij bent een baggeraar die op het randje van een ban staat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:29 schreef beverton het volgende:
murp is een boze aap, laat paultje weer vrij ronddartelen in de wilde urbaan genaamd fok![]()
![]()
Neem je leven eens niet zo serieus en lach eens om jezelfquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
En jij bent een baggeraar die op het randje van een ban staat.![]()
Just so you know.
is dit een teken dat het topic mag blijvenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:31 schreef murp het volgende:
w8ff
niet dat het echt potetie heeft, alleen kunne we het wel een beetje baggervrij houdenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is dit een teken dat het topic mag blijvenbedankt daarvoor
ik zag het ook, zal wel een gedeleted topic zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
D'R IS EEN TOPIC RAM KAPOT GEAK!
[ afbeelding ]
check die photoshopskills
paniekerigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat zit je hier nou paniekerig te editten en te noten ineens.
Ach lul toch niet zo stom over bagger kerel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:10 schreef murp het volgende:
[..]
paniekerig
Ik wil jouw gebagger gewoon niet in het topic zien
als je het topic kut vind, post je er gewoon niet in, als je zin heb om te SCén ga je naar een SC, moeilijker is het niet..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ach lul toch niet zo stom over bagger kerel.
Het topic zelf is toch bagger. Die TT is suggestief en dekt de lading totaal niet. De OP van het topic is compleet onbegrijpelijk voor iedereen en als iemand zegt dat hij het niet begrijpt ga jij die posts deleten en laat je het topic vervolgens open. Wat snap ik er niet aan en jij wel?
Draai het eens om. Waarom zou je dit soort infantiele ellende open laten dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:15 schreef murp het volgende:
[..]
En wat maakt het uit dat het een minder goed topic is? moet je daarvoor een topic verneuken?
Omdat er users zijn die wel ontopic reageren.. en als het topic niet loopt zakt het vanzelf wel naar benedenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Draai het eens om. Waarom zou je dit soort infantiele ellende open laten dan?
En voor een TTT, want zowaar is er eindelijk weer een leuk topic in ONZquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Aestivate het volgende:
Wearde mods,
Gaarne wil ik hierbij een topic aandragen voor een ontopic-sealtje. Het topic in kwestie is: [paint] wat zegt de buschauffeur?
In afwachting van uw beraadslaging verblijf ik (in mijn buitenhuis in Frankijk),
Aestivate.
Na rijp beraad is de motie met een meerderheid van stemmen aangenomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Aestivate het volgende:
Wearde mods,
Gaarne wil ik hierbij een topic aandragen voor een ontopic-sealtje. Het topic in kwestie is: [paint] wat zegt de buschauffeur?
In afwachting van uw beraadslaging verblijf ik (in mijn buitenhuis in Frankijk),
Aestivate.
Helaas is dit nog niet aan de orde van de dag. Maar er is nog hoop.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En voor een TTT, want zowaar is er eindelijk weer een leuk topic in ONZ
Graag gedaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
Feliciteer hier Dracu
namens kuuk vraag ik maar ff een TT change aan zodat het een felicitatietopic wordt
Edit: draculettetje krijgt dus een kind![]()
zo kom je nooit van je ban af, wat een F ideequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:21 schreef Steecy2.0 het volgende:
Is Paul niet juist tegen een ban aangelopenin plaats van een blauwtje
ik ben ermee bezigquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ SC# SVP NIET VECHTEN OM
Kunnen jullie hier wat aan doen...
ONZ SC# Stoeprand is een loser en krijgt binnenkort een ban *O* hier gaat ie nog even door
Nee eerste vereiste is dat je een klein beetje kennis van de Nederlandse taal hebt.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee eerste vereiste is dat je een klein beetje kennis van de Nederlandse taal hebt.
En dus ook weet dat bij de ik-vorm de stam zonder t hoort
whahaquote:Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee eerste vereiste is dat je een klein beetje kennis van de Nederlandse taal hebt.
Dan zou ik nu allang mod zijn als het zo zou gaanquote:
Ok, ik dacht, ik zeg het maar ffquote:
quote:[..]
nee
zet mij dan maar op zwartquote:Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Strak planquote:
Iig niet in een ONZ SC misschien meer iets voor KPDquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ SC #Kaatjuh verdient een goed naamtopic hoort niet in een SC thuis lijkt me
Verwijderd, thanks.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ SC #Kaatjuh verdient een goed naamtopic hoort niet in een SC thuis lijkt me
nou, dat zal wat wordenquote:Op donderdag 5 november 2009 10:00 schreef murp het volgende:
dan kunnen we beter ook forumbreed maar 1 SC toelaten
Daar is al een subforum voor. ONZquote:Op donderdag 5 november 2009 10:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wilde graag de volgende suggestie aandragen, namelijk een centraal topic voor kuttopics. 14.gif
Zeg!quote:Op donderdag 5 november 2009 10:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar is al een subforum voor. ONZ
Sshht. Eigenlijk moet ik nu fruithapjes eten op school, maar dat is veel te gezondquote:Op donderdag 5 november 2009 11:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg!
Weet je moeder wel dat je zo laat nog op internet zit?
Nouja! Die jongen heeft hier hard en lang over na gedacht (oorspronkelijke ideeën komen voor betreffende user niet makkelijk), dan kan je hem als moderator best vriendelijk benaderen. Ik doe het afbranden wel!quote:
jijzelfquote:Op donderdag 5 november 2009 16:11 schreef thingamajig het volgende:
Beperkt zijn in mosselvrijheid
Waarom?
Maar vooral:
Wie?
neequote:Op donderdag 5 november 2009 16:15 schreef thingamajig het volgende:
[..]
goed he!
mag ik nu mod worden?
ik kreeg klachten van diverse negersquote:Op donderdag 5 november 2009 16:15 schreef ThaOMG het volgende:
Wat zou je doen als je opeens een neger bent ?
Waarom een slotje ?
Die mogen mijn topic helemaal niet lezenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:16 schreef murp het volgende:
[..]
ik kreeg klachten van diverse negers
Juist! Als ik opeens neger was, zou ik dat topic ook niet lezen!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:17 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Die mogen mijn topic helemaal niet lezen
Dit was géén SC SwJ. Er probeert een user serieus mee te denken hoe ONZ te verbeteren is, en we weten allemaal dat dat nodig is, en dan vind ik niet dat je het als moderator kan maken dat zo lomp af te kappen. Wat voor fucking message zendt dat?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:21 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nouja! Die jongen heeft hier hard en lang over na gedacht (oorspronkelijke ideeën komen voor betreffende user niet makkelijk), dan kan je hem als moderator best vriendelijk benaderen. Ik doe het afbranden wel!
De vraag/opmerking van naatje_1 is al beantwoord door murp. Wil je verder discussiëren over hoe ONZ te verbeteren is, dan open je daar maar een topic over (zoals er tientallen zijn geweest).quote:Op donderdag 5 november 2009 17:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dit was géén SC SwJ. Er probeert een user serieus mee te denken hoe ONZ te verbeteren is, en we weten allemaal dat dat nodig is, en dan vind ik niet dat je het als moderator kan maken dat zo lomp af te kappen. Wat voor fucking message zendt dat?
neequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:37 schreef appelsjap het volgende:
Mag mijn topic weer open?Dat is nachtbagger.
Waarom niet?quote:
Nu wegwezen met je bagger, laatste waarschuwing.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:49 schreef appelsjap het volgende:
Waarom is mijn laatste comment weggehaald? Ik mag mijn mening toch geven.
quote:Op maandag 14 september 2009 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een nieuwe
wie zijn die andere 2?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ff snel in elkaar geflanst
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ff snel in elkaar geflanst
iemand die een grap niet snaptquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef TwyLight het volgende:
Of bedoel je die mods die er nooit zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |