Geniet er van zou ik zo zeggen...quote:
Waarschijnlijk het feit dat je nu thee neemtquote:
het werkwoord of het ding? (uhoh)quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het feit dat je nu thee neemt
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het werkwoord of het ding? (uhoh)
Jawel !quote:
ok? is 't nou weer goed?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel !
Maar meer zulke:![]()
dan zulke:
als jij ermee kunt leven dat ik met Paul ga trouwen...quote:
Scheelt hem morgen weer een kater van de wijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het feit dat je nu thee neemt
Weet je het heel zeker?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als jij ermee kunt leven dat ik met Paul ga trouwen...
omg ... wat is jouw fetish?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Paul uit een uitzondering.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Tja op ieder potje pas een deksel zeggen ze dan
Maar niet op iedere rioolput.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Tja op ieder potje pas een deksel zeggen ze dan
+1 Paulbashingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar niet op iedere rioolput.
How low can you goquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je mag dr hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat mag ze ook want het is mijn vriendin
Nu heel veel rare dingenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
Wat denken jullie wel niet van mij?
Je bent er zelf mee begonnen hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
Wat denken jullie wel niet van mij?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:53 schreef -Datdus- het volgende:
Paul er is een docu op 3 over hoe je een vrouw kan verleiden!
wat heb ik goed te maken dan?quote:
Het gaat er hier om hoe je met wie omgaat. Bestudeer eerst een de diverse SC-types en maak pas daar je postgedrag op aan: met wie moet je omgaan, wie moet je negeren, en wie moet je af en toe bashen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
Het ene moment willen ze nog trouwen, het andere moment ben je al niet meer goed genoeg...
Dankjewel voor deze toelichting...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het gaat er hier om hoe je met wie omgaat. Bestudeer eerst een de diverse SC-types en maak pas daar je postgedrag op aan: met wie moet je omgaan, wie moet je negeren, en wie moet je af en toe bashen.
Alleen hier in de SC, of op heel Fok! is wel belangrijk erbij te vermeldenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het gaat er hier om hoe je met wie omgaat. Bestudeer eerst een de diverse SC-types en maak pas daar je postgedrag op aan: met wie moet je omgaan, wie moet je negeren, en wie moet je af en toe bashen.
of gewoon fucking sago zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
dus wat hebben jullie nou geleerd?quote:
nou?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus wat hebben jullie nou geleerd?
Net zo veel als jouquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus wat hebben jullie nou geleerd?
# Waarom is het zo rustig op het werk... Vorospelt niet veel goeds meestal ;quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:14 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
# Waarom is het zo rustig op het werk... Vorospelt niet veel goeds meestal ;
(1:25 AM Jul 3rd from web
Try me!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:22 schreef Paul het volgende:
AFGELOPEN
Nu kan ik suikertaartje helemaal verleiden
Oh jaquote:
Geef je ze dan een breezertje?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:30 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zeg altijd
He, meisje je ziet een beetje witjes?(semi bezorgd)
hier neem wat te drinken![]()
stuk voor stuk vallen ze ervoor![]()
Hoe foutquote:
Breezer is al weer zo lang geleden een rage geweest dat het hip is om het te gevenquote:
jongequote:
quote:Bart says:
*ofnaja
*geen relatie nodig
*laat ik het zo zeggen
*:')
Bart says:
*jij zit vast aan 1
*ik niet ;D
*puh
hoe oud is ze?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje heeft gewoon lekker haar eigen Breezer in de koelkast staan...
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:47 schreef Paul het volgende:
Murp oh die goede oude tijd dat ik hem nog op msn had
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Awh ik hou niet van die oude tjikkies![]()
Ik heb al jaren een vriendin, ik hoef niet meer meedogenloos te zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
kijk en hier gaan de meeste mannen de fout mee in!
Als rokkenjager moet je meedogenloos zijn.
Jonge, een lekkere milf.....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Awh ik hou niet van die oude tjikkies![]()
of suikertaart aan snijdenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoe wil jij dan een familie diner klaarmaken?
Niet eigenlijk...daar zijn mannen voor hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja wat ben ik dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet eigenlijk...daar zijn mannen voor hoor.
Blijkbaar nog niet oud genoeg om een man te zijn...quote:
Oh, dat vind ik ook goedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blijkbaar nog niet oud genoeg om een man te zijn...
Hihi!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook goedHoef ik niet te koken
quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
niet dus daar zijn mannen voor.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja ik heb het daar over hoe zij een diner klaar wil maken zonder mes.
Geen man, eerder een jongetjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
niet dus daar zijn mannen voor.
dus jij zegt,
wat denk je dat ik ben
1x dt is wel genoegquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
JA JOH, maar hij vindtdt zich zelf een man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |