Ach lul toch niet zo stom over bagger kerel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:10 schreef murp het volgende:
[..]
paniekerig
Ik wil jouw gebagger gewoon niet in het topic zien
als je het topic kut vind, post je er gewoon niet in, als je zin heb om te SCén ga je naar een SC, moeilijker is het niet..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ach lul toch niet zo stom over bagger kerel.
Het topic zelf is toch bagger. Die TT is suggestief en dekt de lading totaal niet. De OP van het topic is compleet onbegrijpelijk voor iedereen en als iemand zegt dat hij het niet begrijpt ga jij die posts deleten en laat je het topic vervolgens open. Wat snap ik er niet aan en jij wel?
Draai het eens om. Waarom zou je dit soort infantiele ellende open laten dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:15 schreef murp het volgende:
[..]
En wat maakt het uit dat het een minder goed topic is? moet je daarvoor een topic verneuken?
Omdat er users zijn die wel ontopic reageren.. en als het topic niet loopt zakt het vanzelf wel naar benedenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Draai het eens om. Waarom zou je dit soort infantiele ellende open laten dan?
En voor een TTT, want zowaar is er eindelijk weer een leuk topic in ONZquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Aestivate het volgende:
Wearde mods,
Gaarne wil ik hierbij een topic aandragen voor een ontopic-sealtje. Het topic in kwestie is: [paint] wat zegt de buschauffeur?
In afwachting van uw beraadslaging verblijf ik (in mijn buitenhuis in Frankijk),
Aestivate.
Na rijp beraad is de motie met een meerderheid van stemmen aangenomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:39 schreef Aestivate het volgende:
Wearde mods,
Gaarne wil ik hierbij een topic aandragen voor een ontopic-sealtje. Het topic in kwestie is: [paint] wat zegt de buschauffeur?
In afwachting van uw beraadslaging verblijf ik (in mijn buitenhuis in Frankijk),
Aestivate.
Helaas is dit nog niet aan de orde van de dag. Maar er is nog hoop.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En voor een TTT, want zowaar is er eindelijk weer een leuk topic in ONZ
Graag gedaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
Feliciteer hier Dracu
namens kuuk vraag ik maar ff een TT change aan zodat het een felicitatietopic wordt
Edit: draculettetje krijgt dus een kind![]()
zo kom je nooit van je ban af, wat een F ideequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 04:21 schreef Steecy2.0 het volgende:
Is Paul niet juist tegen een ban aangelopenin plaats van een blauwtje
ik ben ermee bezigquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ SC# SVP NIET VECHTEN OM
Kunnen jullie hier wat aan doen...
ONZ SC# Stoeprand is een loser en krijgt binnenkort een ban *O* hier gaat ie nog even door
Nee eerste vereiste is dat je een klein beetje kennis van de Nederlandse taal hebt.quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee eerste vereiste is dat je een klein beetje kennis van de Nederlandse taal hebt.
En dus ook weet dat bij de ik-vorm de stam zonder t hoort
whahaquote:Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee eerste vereiste is dat je een klein beetje kennis van de Nederlandse taal hebt.
En dus ook weet dat bij de ik-vorm de stam zonder t hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |