quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef murp het volgende:
[..]
niet, had je maar bij de voetbalrel niet zo als een mongool moeten gedragen
Oh.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb er helemaal geen zin in, ik ben klaar met je
Niets moet. Maar geen slecht idee in dit geval.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:11 schreef naatje_1 het volgende:
[paint] Batman's brief
moet ie niet een sealtje krijgen
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Gedelete. RIP topicquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:05 schreef Aestivate het volgende:
Waerde mods,
Waar is dit topic gebleven?
Clone
Even [Forum] Banmeldtopic - De reeks zonder eind in de gaten houden of TS daar zometeen in opduikt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:06 schreef Aestivate het volgende:
Daar zal dan wel een reden voor zijn. Ik dacht dat ie kapot was.
Ik was 'm al kwijt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:06 schreef Aestivate het volgende:
Daar zal dan wel een reden voor zijn. Ik dacht dat ie kapot was.
Neuh, ik meld 'm niet eens meer. En dat topic van 'm in ONZ (Clone wars) heb ik deleted.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Even [Forum] Banmeldtopic - De reeks zonder eind in de gaten houden of TS daar zometeen in opduikt.
neequote:Op maandag 26 oktober 2009 21:29 schreef beverton het volgende:
murp is een boze aap, laat paultje weer vrij ronddartelen in de wilde urbaan genaamd fok![]()
![]()
En jij bent een baggeraar die op het randje van een ban staat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:29 schreef beverton het volgende:
murp is een boze aap, laat paultje weer vrij ronddartelen in de wilde urbaan genaamd fok![]()
![]()
Neem je leven eens niet zo serieus en lach eens om jezelfquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
En jij bent een baggeraar die op het randje van een ban staat.![]()
Just so you know.
is dit een teken dat het topic mag blijvenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:31 schreef murp het volgende:
w8ff
niet dat het echt potetie heeft, alleen kunne we het wel een beetje baggervrij houdenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is dit een teken dat het topic mag blijvenbedankt daarvoor
ik zag het ook, zal wel een gedeleted topic zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
D'R IS EEN TOPIC RAM KAPOT GEAK!
[ afbeelding ]
check die photoshopskills
paniekerigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat zit je hier nou paniekerig te editten en te noten ineens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |