Tsjekquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:15 schreef TimmiiG het volgende:
Topic titel van dit topic is verkeerd:
Kansjongeren op Hyves #12 - Wachtende op Shaurys arrestatie!
Het moet worden :
Kansjongeren op Hyves #12 - Wachtende op Shaurys arrestatie!
dank
Graag gedaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:17 schreef blackbandanacrew het volgende:
En mijn topic kan wel dicht.
Dat ligt aan jouw topics.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:41 schreef Ensaf het volgende:
Waarom worden de laatste tijd al mijn topic in dit forum gezet?
O ik dacht misschien kunnen we de opzet van dit forum veranderen.quote:
Gek he dat ik zo doe, je zit te zeuren om niets. Wat is nou je probleem van het topicquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:18 schreef murp het volgende:
[..]
grote bek en een topic wat nergens over gaat
waarom reageer je dan in ONZ FB?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, we moeten het nog weten
edit: en ik meen dit dus niet heh![]()
topic gaat nergens over, het loopt niet en TS zit steeds zijn eigen topic omhoog te kicken hopend op een reactie en dat werkt nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Gek he dat ik zo doe, je zit te zeuren om niets. Wat is nou je probleem van het topic
Nouja het zal, ik heropen hem wel ergens anders danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:20 schreef murp het volgende:
[..]
topic gaat nergens over, het loopt niet en TS zit steeds zijn eigen topic omhoog te kicken hopend op een reactie en dat werkt niet
en die grote bek van je
ik doe niets zonder een weloverwogen besluit te nemenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
om te beamen dat ik het een goed besluit vind om dat topic op slot te gooien
je doet maar, alleen niet in ONZquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Nouja het zal, ik heropen hem wel ergens anders dan
/carequote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:25 schreef Paul het volgende:
Ok is goed, en je weet ook zelf wel Murp dat ik nooit zeur over slotjes. Dat ik heus wel zeur als er een reden is
het is een triesteling, laat m maarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:29 schreef justmattie het volgende:
Kom je nu lapo hunten in de SC om je verdriet weg te stoppen
Niet zo triest als jij bent murpjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:31 schreef murp het volgende:
[..]
het is een triesteling, laat m maar
Ok baasquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:31 schreef murp het volgende:
[..]
het is een triesteling, laat m maar
Waarom zou je een gesloten topic verplaatsen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Zwarte Piet 2000-2009
Deze sluiten, schoonmaken en verplaatsen naar GC. Ik heb de pech dit topic in het verkeerde subforum geopend te hebben.
Veel plezier er mee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Zwarte Piet 2000-2009
Deze sluiten, schoonmaken en verplaatsen naar GC. Ik heb de pech dit topic in het verkeerde subforum geopend te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |