Ik ben blij dat jij daar geen macht (meer) over hebt.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had je al gezegd op te tiefen toch?
Ja overleg met Sinterklaas is niet nodigquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:43 schreef Pingwingei het volgende:
Wanneer is iemand officieel kutuser? Als een mod dat vind?
Fight the system from within the systemquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij begint het door te krijgen. Dat is positief.
Als een FA dat vind denkquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:43 schreef Pingwingei het volgende:
Wanneer is iemand officieel kutuser? Als een mod dat vind?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:34 schreef Stoeprand het volgende:
Gaan murp en cijferuser nu weer lapo hunten?
Stel die man toch niet zo achteruit!quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja overleg met Sinterklaas is niet nodig
Nee, noem is geen postopkrikker. Wel een baggeraar trouwens.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik snap nog steeds het verschil niet, noem is een echte postopkrikker
Ja maar een ander hoeft die persoon dan nog geen kutuser te vindenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als een FA dat vind denken als ie veelvuldig de regels overtreed
Welquote:
nee, maar FA's hebben de macht om iemand te bannen en mods alleen maar notenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:46 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ja maar een ander hoeft die persoon dan nog geen kutuser te vinden
dus jij zegt dat heel fok door de shredder kan incl danny behalve jij danquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, noem is geen postopkrikker. Wel een baggeraar trouwens.
Ook niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, maar wel een postopkrikker.
Het is gewoon een oude viezerik met al die kleine kinderen op schootquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:45 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Stel die man toch niet zo achteruit!
En wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het is gewoon een oude viezerik met al die kleine kinderen op schoot![]()
+1 notequote:Op zaterdag 26 september 2009 16:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
SWJ vind alles kutquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:48 schreef Stoeprand het volgende:
Dus SWJ vindt Huppelmuts ook kut?
Positief, want SWJ is ook geen fan van Sinterklaasquote:
is dit sinterklaasquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan zal mijn ene note ook wel positief zijn wegens het zijn van een toffe userquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Positief, want SWJ is ook geen fan van Sinterklaas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |