Ah. Daar is ie!quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:34 schreef Stoeprand het volgende:
Gaan murp en cijferuser nu weer lapo hunten?
zeg dan gewoon dpthsquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:34 schreef Stoeprand het volgende:
Gaan murp en cijferuser nu weer lapo hunten?
Wat zie jij onder post opkrikken. Alleen een ''quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:34 schreef SuperwormJim het volgende:
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
Doei SC.
Is geen bagger, krik mijn post niet opquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:34 schreef SuperwormJim het volgende:
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
Doei SC.
Sommigen kunnen blijkbaar niets anders posten. Dan is het postopkrikken ja.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat zie jij onder post opkrikken. Alleen een '''' of ''
'' ?
wat is trouwens het verschil tussen postopkrikken en bagger, of beter gezegd, postopkrikken is bagger maar bagger is geen postopkrikken dat snap ik, maar waarom moet het dan toch apartquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Sommigen kunnen blijkbaar niets anders posten. Dan is het postopkrikken ja.
Omdat postopkrikkers een apart volkje is.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat is trouwens het verschil tussen postopkrikken en bagger, of beter gezegd, postopkrikken is bagger maar bagger is geen postopkrikken dat snap ik, maar waarom moet het dan toch apart
Ah, maar dat zegt mij nog steeds niet veelquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Omdat postopkrikkers een apart volkje is.
Het postopkrikken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, maar dat zegt mij nog steeds niet veelnoem mij is een verschil tussen postopkrikkers en bagerusers
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent de volgende nominatie voor de shredder.
Wat hoezo?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij bent de volgende nominatie voor de shredder.
Omdat je een kutuser bent.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat hoezo?![]()
En sta ik echt op het randje?
Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan vraag ik het wel in de FB
nee, de vaste SC userts moeten in de shredder volgens SWJ *SWJ niet meegerekent want die is geen vaste SC usertquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat hoezo?![]()
Ik had je al gezegd op te tiefen toch?quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:42 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wat hoezo?![]()
Maar ik snap nog steeds het verschil niet, noem is een echte postopkrikkerquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoor
Jij begint het door te krijgen. Dat is positief.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:43 schreef Pingwingei het volgende:
Wanneer is iemand officieel kutuser? Als een mod dat vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |