Je hebt er al 54quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat een kulsysteem zeg, dat noten
en ik 0quote:
Dus dat betekend Paul door de shredder, en de rest mag blijvenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen, bijdehandje: de vaste posters zoals ik dat zie.
Als Paul door de shredder gaat met al z'n kloon, blijft er niet veel meer over hier.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:28 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dus dat betekend Paul door de shredder, en de rest mag blijven
Als je de FAQ leest en zo weet je al heel veelquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
Kunnen ze niet bij het begin een PM sturen met de belangrijkste regels, en ook waar je de notes kan vindener zijn echt heel veel mensen die dat niet weten
Waar?quote:
Minder incrowd danquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als Paul door de shredder gaat met al z'n kloon, blijft er niet veel meer over hier.
lezen dat doen mensen op internet niet, en die FAQ is heel moeilijk te gebruiken enzoquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je de FAQ leest en zo weet je al heel veel
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Wat is hier niet aan te snappen danquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lezen dat doen mensen op internet niet, en die FAQ is heel moeilijk te gebruiken enzo
quote:De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
dat staat daar bovenaan kneusquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:32 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet hoeveel notes ik heb
Ja hallo, ik en lezenquote:
Staat godver in de eerste regel tochquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:32 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet hoeveel notes ik heb
Zoals ik al zei, ik en lezenquote:
Dat snap ik, en dat moeten ze dus in een PM zettenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat is hier niet aan te snappen dan![]()
[..]
Dat zie ik toch ook wel!quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Staat godver in de eerste regel toch
dat is te merkenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:33 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik en lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |