kerstmuts? jij bent er vroeg bij..quote:
de pepernoten liggen ook alweer in de winkel dusquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kerstmuts? jij bent er vroeg bij..
Of Kerst is veels te laat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kerstmuts? jij bent er vroeg bij..
geen halloween spul of ligt dat gewoon naast elkaar?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:01 schreef wonderer het volgende:
Hier kun je ook alweer kerstballen, -kaarten en -rotzooi kopen sinds een paar weken.
Mijn moeder had ze in augustus al zien liggen, maar ze waren daarna weggehaald.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de pepernoten liggen ook alweer in de winkel dus
Ander gedeelte van de winkel meestalquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen halloween spul of ligt dat gewoon naast elkaar?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:01 schreef wonderer het volgende:
Hier kun je ook alweer kerstballen, -kaarten en -rotzooi kopen sinds een paar weken.
In dat opzicht ben ik nog wel een hollander. Ik doe niet aan halloween. Ik heb ze hier weleens uitgelegd dat wij Sint Maarten hebben. (Ik weet niet of jullie van beneden de rivieren dat kennen.)quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen halloween spul of ligt dat gewoon naast elkaar?
Klinkt bekendquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef mike_hunt het volgende:
Best wel raar eigenlijk...
Zit nou een half jaar (give or take) op het internet met iemand. Weet niet eens hoe hij eruit ziet. Ja heb iets vaags gezien. Vind em eigenlijk wel heel erg 'leuk', vooral de manier hoe hij schrijft and shit. Maar heb em nog nooit ontmoet.![]()
heb je zo je man ontmoet?quote:
Jaquote:
D'r is nog hoop voor me!quote:
een kerel?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef mike_hunt het volgende:
Zit nou een half jaar (give or take) op het internet met iemand. Weet niet eens hoe hij eruit ziet. Ja heb iets vaags gezien. Vind em eigenlijk wel heel erg 'leuk', vooral de manier hoe hij schrijft and shit. Maar heb em nog nooit ontmoet.![]()
Als ie uit Mexico komt zou ik zeggen "Laat gaan laat gaan!"quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef mike_hunt het volgende:
euh, uit de kast komen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
een kerel?
En wat zou nu je volgende stap moeten zijn dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |