Allen voor bier, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
quote:Op maandag 14 september 2009 16:25 schreef Paul het volgende:
Wat bedoelt Biogarde met zijn signature?
WIL JIJ NIET ZO'N TOONTJE AANSLAAN JEGENS MIJHOOR JE ME ?
bedankt voor de mededelingquote:Op maandag 14 september 2009 16:29 schreef LudoSanders het volgende:
Volgens mij staat er nog een vraag open in het voorgaande topic van die Pool.
ja, maak jij er eens 1tje, dan doe je ook eens iets voor ONZquote:Op maandag 14 september 2009 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een nieuwe
Bedankt voor deze tip van de maand.quote:Op maandag 14 september 2009 22:43 schreef Paul het volgende:
Denk dat je dit beter op slot kan gooien Erwina Hoogendijk
Omdat dit meisje zoals je ziet niet helemaal 100 is, btje zelfbescherming voor haar.
jaquote:Op woensdag 16 september 2009 22:22 schreef Paul het volgende:
Zijn de topics over het hupt verwijderd?
BWHAHAHAHA.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
Beste slowachters. Zoals de OP al aangeeft heeft deze reeks weinig meer met games te maken. We vonden het echter jammer om deze te sluiten. In overleg met de mods van ONZ hebben we daarom besloten om deze reeks daar naartoe te verhuizen. Dat is immers de thuishaven van alle reeksen.
Zijn er echt zwaarwegende argumenten om deze reeks in GAM te houden, meld ze in GAM FB en dan kunnen we het erover hebben.
nogmaals sturen, misschien is het mailtje niet aangekomenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Onlangs een aanvaring met Remlof gehad in PM, heb vervolgens een mail verstuurd naar Fok Forum, nooit meer wat van gehoord. Het vreemde was dat Hr. Remlof dat al voorspeld had.
??
Heel vervelend, vraag me ook af waarom mij een emailadres wordt gegeven als ik toch geen antwoord krijg.
Misschien heb ik dit op een verkeerde plek neergezet maar ik ben het lichtelijk zat.
Hopelijk alsnog een reactie.
Mvg,
BR
Volgens mij zit je in de verkeerde FBquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Onlangs een aanvaring met Remlof gehad in PM, heb vervolgens een mail verstuurd naar Fok Forum, nooit meer wat van gehoord. Het vreemde was dat Hr. Remlof dat al voorspeld had.
??
Heel vervelend, vraag me ook af waarom mij een emailadres wordt gegeven als ik toch geen antwoord krijg.
Misschien heb ik dit op een verkeerde plek neergezet maar ik ben het lichtelijk zat.
Hopelijk alsnog een reactie.
Mvg,
BR
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:45 schreef cerror het volgende:
Ik ben beschikbaar als mod voor ONZ.
Jaja! Maar deze vraag blijft wel open staan hè?quote:
Serieus, de thuishaven van reeksen?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:51 schreef zarGon het volgende:
Wat doet Het grote BoF! autotrack topic; Post hier tips voor Jorrit! in ONZ?
Dat is in overleg gegaan, die slowchat heeft weinig meer met GAM te maken.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:51 schreef zarGon het volgende:
Wat doet Het grote BoF! autotrack topic; Post hier tips voor Jorrit! in ONZ?
Kan je proberen, maar ik geef je weinig kans. BoF liep al een tijdje.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:57 schreef LudoSanders het volgende:
Aangezien dit dus de thuisbasis is van reeksen mag ik er ook eentje beginnen, Ik had al een idee gisteren namelijk?
Goede ideeën horen gehonoreerd te worden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan je proberen, maar ik geef je weinig kans. BoF liep al een tijdje.
Goede wel ja. Maar kan dit verder in LudoSanders - dan houden we dit topic een beetje netjesquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goede ideeën horen gehonoreerd te worden.
verwijderdquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:51 schreef Boca_Raton het volgende:
En waar is nu weer mijn laatste post gebleven?
ik ruik sterkquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Murp, als dit forum geen kritiek accepteert, dan staat het niet sterk.
moet je je wat vaker wassenquote:
donequote:Op zondag 20 september 2009 00:03 schreef Lonker het volgende:
Deze TT moet worden veranderd in vandaagals het kan
![]()
Vandaag is het zover!!!!!!!1!!!
Dankjequote:
Dan neem ik meer tijd om een slot te zetten dan een TS over zijn OP heeft gedaan, nee bedanktquote:Op woensdag 23 september 2009 11:04 schreef zarGon het volgende:
En kunnen jullie niet aan jullie slotposts werken? Een smiley zegt nou eenmaal niets, woorden doen het beter.
Waarom bedanken als het productief kan zijn? Je hoeft natuurlijk niet hele verhalen in te typen, maar een woordje/zinnetje is toch wel handig. Dan weet de user waar hij op moet letten en kan jij de user op zijn gedrag aanspreken de volgende keer. Stuur de user.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:44 schreef murp het volgende:
[..]
Dan neem ik meer tijd om een slot te zetten dan een TS over zijn OP heeft gedaan, nee bedankt
ik zie het per user, de meeste users weten wel wat niet mag en wel, als ik een user zie die niet vaak in ONZ wil ik ze sommige dingen wel uitleggen in de slotpost, maar de kern van ONZ weet waarom een topic kut is en begrijpen een smiliepostquote:Op woensdag 23 september 2009 14:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom bedanken als het productief kan zijn? Je hoeft natuurlijk niet hele verhalen in te typen, maar een woordje/zinnetje is toch wel handig. Dan weet de user waar hij op moet letten en kan jij de user op zijn gedrag aanspreken de volgende keer. Stuur de user.
Zie het als opvoeden. Vertel niet alleen hoe het wel moet, maar ook hoe het niet moet.
quote:Op woensdag 23 september 2009 13:47 schreef Paul het volgende:
Ik weet meestal genoeg als er staat : paultjuhtopic
Ik dacht meer aan zoiets: Dankzij paint heeft de :D smiley.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Fucking hilarisch. Als nachtbagger, met flink wat bier, om daarna smorgens zo snel mogelijk een slotje te krijgen dan.
NEEquote:Op woensdag 23 september 2009 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan zoiets: Dankzij paint heeft de :D smiley.
Mijn topicsquote:Op woensdag 23 september 2009 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
Dan ben ik toch benieuwd wat jullie een hilarisch topic vinden?
Ik heb 'm genote.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:51 schreef naatje_1 het volgende:
mod gaat lapo huntenONZ SC# murp, lazy ass... *O*
De reden is hoogstwaarschijnlijk dat het topic niet voldoet aan de minimale kwaliteitseisen voor ONZ. Maar wacht voor de zekerheid even op murp voor de daadwerkelijke reden van dit slotje.quote:Op zondag 27 september 2009 17:02 schreef OnurAir het volgende:
k had een prachttopic gemaakt: Ga je op nee klikken?
Murp heeft het topic gesloten met dit commentaar: Ja.
Ik zou graag de reden willen weten voor dit slotje.
Die staan nergens als zodanig omschreven, maar worden bepaald door de expertise, de ervaring, en het gevoel voor humor van de ONZ-mods. Deze zijn daar namelijk speciaal op geselecteerd.quote:Op zondag 27 september 2009 17:13 schreef Maki-maki. het volgende:
Wat zijn de minimale kwaliteitseisen voor ONZ?
t was een kansloos topic met alleen Ja/Nee antwoorden, das kansloosquote:Op zondag 27 september 2009 17:02 schreef OnurAir het volgende:
k had een prachttopic gemaakt: Ga je op nee klikken?
Murp heeft het topic gesloten met dit commentaar: Ja.
Ik zou graag de reden willen weten voor dit slotje.
Ik wou mensen hoofdpijn bezorgen!quote:Op zondag 27 september 2009 18:16 schreef murp het volgende:
[..]
t was een kansloos topic met alleen Ja/Nee antwoorden, das kansloos
die heb ik, bedanktquote:Op zondag 27 september 2009 18:19 schreef OnurAir het volgende:
[..]
Ik wou mensen hoofdpijn bezorgen!
In plaats van klagen daarover zou je die tijd beter kunnen besteden aan het maken en vooral openen van een pareltjequote:Op zondag 27 september 2009 18:48 schreef Xlarge het volgende:
Nog een maand of 3 , en dan is het een jaar geleden dat de laatste TTT is gemaakt.
We doen er 1 per jaar.quote:Op zondag 27 september 2009 18:48 schreef Xlarge het volgende:
Nog een maand of 3 , en dan is het een jaar geleden dat de laatste TTT is gemaakt.
het is slechts een constateringquote:Op zondag 27 september 2009 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In plaats van klagen daarover zou je die tijd beter kunnen besteden aan het maken en vooral openen van een pareltje
Alsjeblieft, eerste nominatie: [Paint] Het is Peter....quote:Op zondag 27 september 2009 18:53 schreef murp het volgende:
[..]
We doen er 1 per jaar.
Of open een topic met een verkiezing over een topic die jullie een TTT vinden
Zo heeft ieder z'n eigen handicap.quote:Op maandag 28 september 2009 08:00 schreef appelsjap het volgende:
Mn piemel is zo lang dat ik niet verder dan dat kan lezen
quote:Op maandag 28 september 2009 08:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zo heeft ieder z'n eigen handicap.
alleen als dat andere neuken is.quote:Op woensdag 30 september 2009 08:20 schreef murp het volgende:
heb je zin om 48 uur iets anders te doen dan FOK!ken?
te laatquote:Op woensdag 30 september 2009 08:21 schreef appelsjap het volgende:
[..]
alleen als dat andere neuken is.
?quote:
Inderdaad, wtfquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ok, vlegel.![]()
Dit wordt dus óf een dom welles-nietus topic, óf het gaat verzanden in een patat-friet discussie. Derhalve dit preventief slotje.
Tsjek!quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey, modsKan hier een nummertje bij? [HOMO] #2613: Er waren eens twee prinsen... Moet 2613 zijn.
die slaaptquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef appelsjap het volgende:
OPGELOSTHEB JE GEEN LIEFDE IN JE MURP?
Een vervolg is altijd minder.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:52 schreef appelsjap het volgende:
Waar is het Peter Timofeeff vervolg topic?
Hoeft niet.quote:
donequote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:28 schreef MASD het volgende:
[Paint] Het zal je vader maar zijn
Mag deze een [Paint] tag in de titel en een banner.
't is net een virusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:23 schreef beverton het volgende:
Ik heb een klacht, SWJ zit in alle fora. Hierdoor kan ik mijn creativiteit niet uiten
Als je daar opgewonden van wordt. Ga je gang.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:28 schreef beverton het volgende:
[..]
mag ik wel een paint voor je maken?
stuur een mail naar poep@fok.nlquote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:16 schreef Stoeprand het volgende:
Zou ik alsjeblieft een poep-tag mogen?
quote:
quote:This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
poep@fok.nl
--Doorgestuurd bericht in de bijlage--
From: *censuur*
To: poep@fok.nl
Subject: Ik wil graag een poep-tag.
Date: Thu, 8 Oct 2009 18:40:22 +0200
Zou ik alstublieft een poep-tag mogen?
-XXX-
Stoeprand
Dus ik krijg er één?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is alleen weggelegd voor sociaal zwakzinnigen.
donequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:18 schreef Powerkiwi het volgende:
[PAINT] ZOMBIEZ!
Mag hier even [PAINT] in de TT?
Was 't vergeten
Dankuquote:
Of, of, of, of .... open eens niet voor iedere natte hersenscheet een topic.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:18 schreef beverton het volgende:
SWJ ga een baan zoeken of een studie of een vriendin/huisdier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hersenscheet is achterhaald, tegenwoordig noemen wij dat onze creativiteit uitenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Of, of, of, of .... open eens niet voor iedere natte hersenscheet een topic.
'Wij'?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:21 schreef beverton het volgende:
[..]
Hersenscheet is achterhaald, tegenwoordig noemen wij dat onze creativiteit uiten
Met ''wij'' bedoel ik de users in het algemeen. En welk quotum doel je opquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
'Wij'?
Ook al last van schizofrenie? Of doel je nou op je baggerkloons? Hoe dan ook, op deze manier kom je nooit aan je dagelijkse quotum.
Open het topic, Ctrl-a, Ctrl-c, ga naar MUZ, klik op nieuw topic, Ctrl-v, klik op invoeren.quote:
Je hebt mijn post geslot, ik kan niet meer edit-enquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Open het topic, Ctrl-a, Ctrl-c, ga naar MUZ, klik op nieuw topic, Ctrl-v, klik op invoeren.
2 topics vol mensen die actief meedoen. Hop.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:45 schreef naatje_1 het volgende:
[Paint] Het zal je vader maar zijn TTT misschien
Eens. Hop.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:28 schreef MASD het volgende:
[..]
2 topics vol mensen die actief meedoen. Hop.
donequote:Op zondag 11 oktober 2009 20:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[HOMO] 2621 Waar we allemaal intellectueel zijn
Kan hier deeltje 2621 van gemaakt worden. b.v.d
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[HOMO] #2622: Slapende handen.. Ik durf het bijna niet te vragen... 2622?
ga maar naar de SCquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hee mag mijn "hoi" topic weer open? Want ik verveel me de tering
Link?quote:
Ben heel blij voor julliequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Heugelijk nieuws, het homotopic hoeft dit keer geen TTaanpassing te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |