Punt is dat het veel goed verdienende mensen niet zo aangaat aangezien die al goed voor zichzelf zorgen en niet afhankelijk zijn van pensioen gerechtigde leeftijd.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
volgens mij zeg ik dat ook..
en inderdaad werd dat vanmiddag ook geroepen
echt precies dezelfde onderwerpen kwamen voorbij...
Niet gek dus dat er veel mensen Wilders stemmen.
Wie anders? niemand roept iets zinnig en alle huidig zittende maken ook geen reet waar en pakken steeds meer af van Jan.
Enige wat ik wil zien is dat werken meer word beloond zeker in de sector waar je minder verdient en dat is niet alleen voor mijzelf.
Dat je als metselaar of ander zwaar beroep wsch tot aan je 70e moet werken is natuurlijk van de zotte
zeker als je ziet dat de meeste daarvan op 16 jarige leeftijd begonnen zijn..
Pak die kantoor pikkies maar aan die tot hun 23e oid gestudeerd hebben en toch meer verdienen die kunnen dat wel missen.
Ik doe dat altijd pas op de vrijdag.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:56 schreef Sickert het volgende:
@ Frankie en Ursel
vergeten jullie de poules niet !
zag dat jullie als enige vergeten waren wat in te vullen..
en JP dan
ook maar even ingevuld. Hopelijk deze week beter dan vorige week.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:56 schreef Sickert het volgende:
@ Frankie en Ursel
vergeten jullie de poules niet !
zag dat jullie als enige vergeten waren wat in te vullen..
en JP dan
Als je tegenwoordig op je 23ste gaat werken ben je vroegquote:Op woensdag 16 september 2009 22:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
volgens mij zeg ik dat ook..
en inderdaad werd dat vanmiddag ook geroepen
echt precies dezelfde onderwerpen kwamen voorbij...
Niet gek dus dat er veel mensen Wilders stemmen.
Wie anders? niemand roept iets zinnig en alle huidig zittende maken ook geen reet waar en pakken steeds meer af van Jan.
Enige wat ik wil zien is dat werken meer word beloond zeker in de sector waar je minder verdient en dat is niet alleen voor mijzelf.
Dat je als metselaar of ander zwaar beroep wsch tot aan je 70e moet werken is natuurlijk van de zotte
zeker als je ziet dat de meeste daarvan op 16 jarige leeftijd begonnen zijn..
Pak die kantoor pikkies maar aan die tot hun 23e oid gestudeerd hebben en toch meer verdienen die kunnen dat wel missen.
Ook dat jahquote:Op donderdag 17 september 2009 07:04 schreef FJD het volgende:
Tuurlijk Kev, pak het maar weer van mensen boven modaal. We worden allemaal ouder, we profiteren dus allemaal langer van de AOW maar de rekening schuiven we door naar mensen met meer geld want dat is sociaal.
Mogguh
Inderdaad, dat is zo krom als een banaan!quote:Op donderdag 17 september 2009 07:04 schreef FJD het volgende:
Tuurlijk Kev, pak het maar weer van mensen boven modaal. We worden allemaal ouder, we profiteren dus allemaal langer van de AOW maar de rekening schuiven we door naar mensen met meer geld want dat is sociaal.
Mogguh
Zo krom benne ze anders niet hoor..quote:Op donderdag 17 september 2009 09:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is zo krom als een banaan!
Mogguh
* SuperwormJim noteert Incolumis op de zwarte lijst.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:11 schreef Incolumis het volgende:
NEEEEEE![]()
komen we bij die droeftoeters van ONZ![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien kunnen we ons eigen sub-forum in ONZ opeisen..quote:Op donderdag 17 september 2009 12:11 schreef Incolumis het volgende:
NEEEEEE![]()
komen we bij die droeftoeters van ONZ![]()
![]()
![]()
![]()
Je eist maar een eind weg.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ons eigen sub-forum in ONZ opeisen..
Hey hey! We hebben moeite voor jullie gedaan!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:56 schreef ursel het volgende:
Zijn die GAM modjes toch nog van ons af..
Hoi SWJ
Nu weet ik nog steeds niet of ik blij moet zijn of niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hey hey! We hebben moeite voor jullie gedaan!
We hadden hem ook op slot kunnen gooien.
Nou, bij deze dan.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je eist maar een eind weg.
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het staat genoteerd en we nemen het mee.
--> GAMquote:Op donderdag 17 september 2009 12:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Die horen toch in GAM te zitten toch??
dat is de goeie lijst toch?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
* SuperwormJim noteert Incolumis op de zwarte lijst.
Strolie I'm really happy for you and I will let you finish... But BoF had one of the best forums on Fok! when in GAMquote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
Beste slowachters. Zoals de OP al aangeeft heeft deze reeks weinig meer met games te maken. We vonden het echter jammer om deze te sluiten. In overleg met de mods van ONZ hebben we daarom besloten om deze reeks daar naartoe te verhuizen. Dat is immers de thuishaven van alle reeksen.
Zijn er echt zwaarwegende argumenten om deze reeks in GAM te houden, meld ze in GAM FB en dan kunnen we het erover hebben.
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Strolie I'm really happy for you and I will let you finish... But BoF had one of the best forums on Fok! when in GAM
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Strolie I'm really happy for you and I will let you finish... But BoF had one of the best forums on Fok! when in GAM
INZ ??Integrale NaZomer?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:14 schreef jpjedi het volgende:
Omg weer een poging.. Wtf moeten we na al die jaren in INZ? Gamen is toch wat ons (oa) bindt?
INZ??quote:Op donderdag 17 september 2009 13:14 schreef jpjedi het volgende:
Omg weer een poging.. Wtf moeten we na al die jaren in INZ? Gamen is toch wat ons (oa) bindt?
onzin is ook zin, want onweer is ook weerquote:Op donderdag 17 september 2009 13:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
* PoSTMaN vraagt zich wel af wat precies de onzin in een BoF topic is...
die zitten juist hierquote:Op donderdag 17 september 2009 13:36 schreef Major-Balls het volgende:
Nu ga je allemaal van die Sanni josti's krijgen hier..
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:40 schreef jpjedi het volgende:
INZ it is.
http://foknieuws.nl/117794
quote:Kevin is niet een naam, maar een diagnose!"
Dan heeft ze 2 zoontjes die Kevin heten..quote:Op donderdag 17 september 2009 13:42 schreef Incolumis het volgende:
[..]
zoontje van mijn vriendin heet ook zo![]()
zou mijn zoon nooit zo noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |