je moet wat over hebben voor je clubquote:Op woensdag 16 september 2009 09:09 schreef Keltie het volgende:
Volgende week naar Harkemase Boys - Feijenoord
Hmm.. Even op Google Maps gekeken, maar dat is gewoon tussen de 200 en 255 kilometer rijden
Ik weet niet of je hem met bladgoud hebt bedektquote:
nee hoor is een prima prijs, had zelf al een bod van 3300 op marktplaats.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hem met bladgoud hebt bedektmaar ik vind hem een beetje heel erg duur.
Toch bedankt met het aanbod en succes met de verkoop
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:33 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nee hoor is een prima prijs, had zelf al een bod van 3300 op marktplaats.
Oftewel, ik zou hem maar rap verkopen voor 3300quote:HONDACIVIC 1.6 77KW LS COUPE (1996-2001)
Nieuwprijs excl. opties ¤ 17.648,00
Nieuwprijs incl. opties ¤ 17.648,00
Kilometerstand 140000
Kenteken datum 1999
Richtprijzen: Bron:
bij een autobedrijf ¤ 2.350,00 ANWB/Bovag koerslijst Info
bij een merkdealer ¤ 2.450,00 ANWB Advies Info
van een particulier ¤ 1.750,00 ANWB Advies Info
Auto verkopen: Richtprijzen: Bron:
inruil bij autobedrijf ¤ 1.200,00 ANWB Advies Info
aan een particulier ¤ 1.750,00 ANWB Advies Info
kijk eens op marktplaats, de meeste civic coupe's zijn niet voor lager dan 3000 euro te vinden, of het moet een afgeragde auto zijn, met veel kilometers.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[..]
Oftewel, ik zou hem maar rap verkopen voor 3300
Da's nu al de 2e mod in korte tijd die blijkbaar niet lijkt te zijn als wie die voordoet..quote:Op woensdag 16 september 2009 11:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat een heerlijk forum is het toch ook dat Fok!
Ik volg eigenlijk heel die community soaps niet maar teruglezen is altijd wel geinig.. al die reacties ook zeg.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Da's nu al de 2e mod in korte tijd die blijkbaar niet lijkt te zijn als wie die voordoet..![]()
Maar goed dat ik nooit mod ben geweest..
quote:Breaking News... Kanye West interrupted Patrick Swayze's funeral to let everyone know that Michael Jackson's funeral was better...
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:53 schreef FJD het volgende:
Derailleur ook krom...schadepost van een 200,-. Auch! Wordt nog een krappe week zo
Weet je waar je die auto kunt steken?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat geld kun je beter in een auto steken
Ambtenaarquote:
Jaloers?quote:
Over je fiets?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Weet je waar je die auto kunt steken?
Damn..quote:Op woensdag 16 september 2009 11:53 schreef FJD het volgende:
Derailleur ook krom...schadepost van een 200,-. Auch! Wordt nog een krappe week zo
quote:Op woensdag 16 september 2009 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Over je fiets?
75,- bij Wielerstudio. Verder nog 75,- voor t wiel en dan wat arbeidsloon. Tja ik heb weinig andere keuzes; een nieuwe fiets is teveel geld en voor ik weer kan hardlopen ist 2010.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:21 schreef jpjedi het volgende:
105 derailleur kost 70 euro.. kun je hem er zelf niet opzetten? Anders kunnen we dat samen wel proberen te fixen?
Scheelt dan weinig met Hopmans inderdaad. Dacht dat die 200 enkel voor die derailleur was, vandaar.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:29 schreef FJD het volgende:
[..]
75,- bij Wielerstudio. Verder nog 75,- voor t wiel en dan wat arbeidsloon. Tja ik heb weinig andere keuzes; een nieuwe fiets is teveel geld en voor ik weer kan hardlopen ist 2010.
Neuh dan had ie t heen en weer kunnen krijgenquote:Op woensdag 16 september 2009 13:55 schreef jpjedi het volgende:
Scheelt dan weinig met Hopmans inderdaad. Dacht dat die 200 enkel voor die derailleur was, vandaar.
Dat is niet de reden waarom die gebanned is verder.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net even snel die rel gescand, maar werkelijk dat kun je toch geen rel noemen.
Ik vind het weer een hoop ophef om niks.
Wat is de reden van de ban dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is niet de reden waarom die gebanned is verder.
Tis zeg maar wat "collateral damage" dat achteraf naar boven komt.
Zover ik heb begrepen maakte die wat mensen uit voor pedofelie. Maar goed. er worden wel gekkere verwensingen op FOK! gedaan, dus zal nog wel wat bijgezeten hebben, alleen de FOK! censuur SWAT is weer actief geweest zodat we de lege gaten zelf mogen opvullen..quote:Op woensdag 16 september 2009 14:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat is de reden van de ban dan?
quote:Frank zegt:
Kortom: HDMI check, Stroom: check, verder nog iets?
JeePee zegt:
BIER en TIETEN!
Frank zegt:
Bier: check, Tieten: hmmmm ik heb Fill Jill op DVD?
JeePee zegt:
ook goed..als ze maar slagroom kunnen geven
Mis hier *Het_hupt*quote:Op woensdag 16 september 2009 14:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Zover ik heb begrepen maakte die wat mensen uit voor pedofelie. Maar goed. er worden wel gekkere verwensingen op FOK! gedaan, dus zal nog wel wat bijgezeten hebben, alleen de FOK! censuur SWAT is weer actief geweest zodat we de lege gaten zelf mogen opvullen..
Lies is in Dublin deze week dus geen idee wat zij denkt over de vrijdag avond maar in principe kom ik wel ja.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:53 schreef FJD het volgende:
Kom je vrijdag ook tanken Arie?
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:35 schreef jpjedi het volgende:
Kutzooi, Gesink gevallen.. Kon wel uitrijden gelukkig.
Jammere is dat hij grotendeels gelijk heeft..quote:
Ach hij roept wat we allemaal roepen tijdens de lunchpauze maar waarvan we ook weten dat de oplossing toch wat anders ligt.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
Jammere is dat hij grotendeels gelijk heeft..
alleen jammer dat hij met rare oplossingen komt en ook eigenlijk de oplossing niet heeft..
volgens mij zeg ik dat ook..quote:Op woensdag 16 september 2009 22:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ach hij roept wat we allemaal roepen tijdens de lunchpauze maar waarvan we ook weten dat de oplossing toch wat anders ligt.
Punt is dat het veel goed verdienende mensen niet zo aangaat aangezien die al goed voor zichzelf zorgen en niet afhankelijk zijn van pensioen gerechtigde leeftijd.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
volgens mij zeg ik dat ook..
en inderdaad werd dat vanmiddag ook geroepen
echt precies dezelfde onderwerpen kwamen voorbij...
Niet gek dus dat er veel mensen Wilders stemmen.
Wie anders? niemand roept iets zinnig en alle huidig zittende maken ook geen reet waar en pakken steeds meer af van Jan.
Enige wat ik wil zien is dat werken meer word beloond zeker in de sector waar je minder verdient en dat is niet alleen voor mijzelf.
Dat je als metselaar of ander zwaar beroep wsch tot aan je 70e moet werken is natuurlijk van de zotte
zeker als je ziet dat de meeste daarvan op 16 jarige leeftijd begonnen zijn..
Pak die kantoor pikkies maar aan die tot hun 23e oid gestudeerd hebben en toch meer verdienen die kunnen dat wel missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |