Je moet gewoon Pal zeggen dat zeg ik zelf ook altijdquote:Op woensdag 16 september 2009 00:41 schreef LasTeR het volgende:
Kwal rijmt niet op Paul. Of spreek ik je naam dan verkeerd uit?
Omg gast ik ken iemand die zei dat elke dag tegen mijquote:Op woensdag 16 september 2009 00:42 schreef LasTeR het volgende:
Ik zou het eerder uitspreken als Powell.
Ik doe niet aan moedwillige spraakgebreken.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet gewoon Pal zeggen dat zeg ik zelf ook altijd
Verdraaid.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Omg gast ik ken iemand die zei dat elke dag tegen mij
jij bent dat zeker he
Wat vind je ervan om Ludo terug als mod te krijgen hihiquote:Op woensdag 16 september 2009 00:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik doe niet aan moedwillige spraakgebreken.
Ik heb er nooit een probleem van gemaakt.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat vind je ervan om Ludo terug als mod te krijgen hihi
Ohja, bijna vergeten.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:46 schreef cerror het volgende:
Gezien dit een kuttopic is en het niveau erg laag ligt, hier een nutteloze paint remake van suske en wiske van mij.
Wtf cerror!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:46 schreef cerror het volgende:
Gezien dit een kuttopic is en het niveau erg laag ligt, hier een nutteloze paint remake van suske en wiske van mij.
OP niet gelezen. Sorry. 'T is paul man wat verwacht je anders van me.quote:
Dat jij bij het lezen van de TT genoeg wist en enkele puikende grappen wist te maken.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:47 schreef cerror het volgende:
[..]
OP niet gelezen. Sorry. 'T is paul man wat verwacht je anders van me.
Paul opent ook wel topics over mij en iedereen weet het niveau van die topics.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat jij bij het lezen van de TT genoeg wist en enkele puikende grappen wist te maken.
Word er dan niveau ontdekt in dit soort topics?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Paul opent ook wel topics over mij en iedereen weet het niveau van die topics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |