Ja, Tibo natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:54 schreef TheaterMaMa het volgende:![]()
zijn er nog meer mensen die naar de villa achterwerk marathon hebben gekeken gisteren?
o kut. heb theo en thea ook nog niet gezien?quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:54 schreef TheaterMaMa het volgende:![]()
zijn er nog meer mensen die naar de villa achterwerk marathon hebben gekeken gisteren?
don't overanalyzequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:30 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz... de date was eigenlijk best wel heel leuk/lief.
Heb hem net op de trein terug gezet, sms't ie me: Had je bijna gezoend, maar heb me ingehouden!
Ben ik daar nou blij mee of niet?
o god jaquote:
\quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:30 schreef Ang3l het volgende:
Heb hem net op de trein terug gezet, sms't ie me: Had je bijna gezoend, maar heb me ingehouden!
Nee dat was niet Tibo. Tibo woont hier 10 min fietsen vandaan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
\
dat was Tibo neem ik aan, zoenen op het station, dat vind jij toch ook niet heel tof, toch?
Nja had je gezoend willen worden of niet?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:30 schreef Ang3l het volgende:
ga je weg!!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja
Rembo en Rembo
tering, das memory lane hahahah
Ik bedoelde meer de vraag of ik er blij mee ben dat ie me niet gezoend heeft omdat ik niet weet of ik dat wel zou willen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
don't overanalyzegewoon terug sms 'waarom dan" o.i.d.
Deze zat er al heel lang aan te komen. Het was meer een vooruit dan maar, met in de middag vooraf eigenlijk nog een Ik hoop dat ie afzegt. Maar het was erg gezellig eigenlijk.quote:een date? r u moving on?
En da Familie Mag dat!quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ga je weg!!!
GA JEWEG!!
Ik zie je nog steeds!
oh dus het was niet Tibo, misschien als je duidelijk voor hem kiest, en hij ziet dat, bemakkelijkt het zijn keuzequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de vraag of ik er blij mee ben dat ie me niet gezoend heeft omdat ik niet weet of ik dat wel zou willen.
[..]
aahh, op die fiets. Dan kan je beter meteen terugsmsen van dat je alleen vrienden wilt blijven o.i.d. (maar dat had je zelf ook wel bedachtquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de vraag of ik er blij mee ben dat ie me niet gezoend heeft omdat ik niet weet of ik dat wel zou willen.
[..]
Deze zat er al heel lang aan te komen. Het was meer een vooruit dan maar, met in de middag vooraf eigenlijk nog een Ik hoop dat ie afzegt. Maar het was erg gezellig eigenlijk.
Ja dat weet ik dus eigenlijk niet. Leuke jongen, niet lelijk, vlot, grappige babbel, vindt me leuk .... hmmz.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja had je gezoend willen worden of niet?
Hmmzz spreek je de mexicaan eignelijk nog en what really happend?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus eigenlijk niet. Leuke jongen, niet lelijk, vlot, grappige babbel, vindt me leuk .... hmmz.
en Seymore, wil die ook meer?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus eigenlijk niet. Leuke jongen, niet lelijk, vlot, grappige babbel, vindt me leuk .... hmmz.
je moet ze bijna van je af slaan hequote:Op maandag 5 oktober 2009 00:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |