quote:
I know.. ik vind die service van Microsoft dan ook helemaal goed, erg netjes. Maar Sony
Ze erkennen het probleem ook nog niet heh. Ik ga me er verder niet druk over maken of verder over lezen en alles, maar zo schijnt het bij de oudere modellen zo te zijn dat de laser bij sommige spellen (is een lijst van ofzo) "overstuurt" raakt en daarbij doorbrand.
Garantie heb ik niet meer, heb dat ding open geschroefd en gechecked en een korte "cursus" over de werking van cd spelers/lasers e.d. gevolgd.. en het is helemaal duidelijk. Laser is dood. Schijnt ook heel veel voor te komen, er zijn mensen die hun ps3 al 3 keer hebben opgestuurd
En dan krijg je dus niet je eigen ps3 terug, dus al je HD data zoals savegames e.d. ben je dan ook kwijt.
Het lijkt mij dat het een kinderziekte is.. Opsturen doe ik niet, kost me gewoon te veel.. ik wil best wel een nieuwe laser kopen en monteren, is niet zo lastig.. Maar hoe lang gaat die het volhouden?
Ben er wel een beetje zuur van zeg... Ik heb hem eigenlijk alleen maar voor Gran Turismo, er zijn ook genoeg andere leuke spelletjes hoor.. maar Gran Turismo is de hoofdzaak van aanschaf.
Blijven ze die release net zolang uitstellen totdat mijn ps3 het begeeft.
Xbox 360 bied mij geen leuke games, en de games die wel leuk zijn die heb je ook op de ps3. Maar dan met ps3 controllers, en die vind ik helemaal goed en geweldig en ben ik al járen gewend. Xbox controllers vind ik kut en kan/wil er ook niet aan wennen.
Echt zeer slecht van Sony, lees er alleen maar narigheid over mbt dit probleem en service.
Denk dat het maar zo'n nieuwe PS3 Slim bundel met GT5 gaat worden bij de release.
Ik blijf het een topconsole vinden, alleen dit geval met die kinderziekte is echt zwaar ruk!