quote:Op maandag 14 september 2009 22:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
Misschien moet je ze een chemo aanbieden.
Inderdaad. Liever ziek dan kaal.quote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef Rekkie het volgende:
Ja laten we kaalheid prioriteit geven, kanker, aids en al die meuk...... who cares?
29 jaar en dan pas kaal. Pauper!quote:
Soms moet het.quote:Op maandag 14 september 2009 22:42 schreef mstr het volgende:
Alsof die jonge mensen op chemo zitten te wachten
Ja, maar volgens de klacht van de TS mag het niet.quote:Op maandag 14 september 2009 22:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Soms moet het.Wil je ze dood hebben of zo.
Dit vindt ik opzich een Topic waard.quote:Op maandag 14 september 2009 22:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar volgens de klacht van de TS mag het niet.
Want dan worden ze kaal, boehoe.
Dat betekent niet dat jij je haar ook houdt.quote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef Teteteterek het volgende:
Mijn grootvader van 97 heeft nog een hele bos haar dus ik zit gebakken
Met welk spul heb je dat staartje eigenlijk vastgeplakt?quote:Op maandag 14 september 2009 22:45 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat jij je haar ook houdt.
En nu maar hopen dat van die kant van de familie die genen zijn doorgegeven aan jouquote:Op maandag 14 september 2009 22:44 schreef Teteteterek het volgende:
Mijn grootvader van 97 heeft nog een hele bos haar dus ik zit gebakken
jawel want kaalheid slaat een generatie over.quote:Op maandag 14 september 2009 22:45 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat jij je haar ook houdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |