neequote:Op donderdag 5 november 2009 16:15 schreef thingamajig het volgende:
[..]
goed he!
mag ik nu mod worden?
ik kreeg klachten van diverse negersquote:Op donderdag 5 november 2009 16:15 schreef ThaOMG het volgende:
Wat zou je doen als je opeens een neger bent ?
Waarom een slotje ?
Die mogen mijn topic helemaal niet lezenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:16 schreef murp het volgende:
[..]
ik kreeg klachten van diverse negers
Juist! Als ik opeens neger was, zou ik dat topic ook niet lezen!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:17 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Die mogen mijn topic helemaal niet lezen
Dit was géén SC SwJ. Er probeert een user serieus mee te denken hoe ONZ te verbeteren is, en we weten allemaal dat dat nodig is, en dan vind ik niet dat je het als moderator kan maken dat zo lomp af te kappen. Wat voor fucking message zendt dat?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:21 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nouja! Die jongen heeft hier hard en lang over na gedacht (oorspronkelijke ideeën komen voor betreffende user niet makkelijk), dan kan je hem als moderator best vriendelijk benaderen. Ik doe het afbranden wel!
De vraag/opmerking van naatje_1 is al beantwoord door murp. Wil je verder discussiëren over hoe ONZ te verbeteren is, dan open je daar maar een topic over (zoals er tientallen zijn geweest).quote:Op donderdag 5 november 2009 17:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dit was géén SC SwJ. Er probeert een user serieus mee te denken hoe ONZ te verbeteren is, en we weten allemaal dat dat nodig is, en dan vind ik niet dat je het als moderator kan maken dat zo lomp af te kappen. Wat voor fucking message zendt dat?
neequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:37 schreef appelsjap het volgende:
Mag mijn topic weer open?Dat is nachtbagger.
Waarom niet?quote:
Nu wegwezen met je bagger, laatste waarschuwing.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:49 schreef appelsjap het volgende:
Waarom is mijn laatste comment weggehaald? Ik mag mijn mening toch geven.
quote:Op maandag 14 september 2009 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een nieuwe

wie zijn die andere 2?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ff snel in elkaar geflanst
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ff snel in elkaar geflanst
iemand die een grap niet snaptquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef TwyLight het volgende:
Of bedoel je die mods die er nooit zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |