Dan zou ik nu allang mod zijn als het zo zou gaanquote:
Ok, ik dacht, ik zeg het maar ffquote:
quote:[..]
nee
zet mij dan maar op zwartquote:Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee eerste vereiste is dat je een klein beetje kennis van de Nederlandse taal hebt.
En dus ook weet dat bij de ik-vorm de stam zonder t hoort
Strak planquote:
Iig niet in een ONZ SC misschien meer iets voor KPDquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ SC #Kaatjuh verdient een goed naamtopic hoort niet in een SC thuis lijkt me
Verwijderd, thanks.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ SC #Kaatjuh verdient een goed naamtopic hoort niet in een SC thuis lijkt me
nou, dat zal wat wordenquote:Op donderdag 5 november 2009 10:00 schreef murp het volgende:
dan kunnen we beter ook forumbreed maar 1 SC toelaten
Daar is al een subforum voor. ONZquote:Op donderdag 5 november 2009 10:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ik wilde graag de volgende suggestie aandragen, namelijk een centraal topic voor kuttopics. 14.gif
Zeg!quote:Op donderdag 5 november 2009 10:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar is al een subforum voor. ONZ
Sshht. Eigenlijk moet ik nu fruithapjes eten op school, maar dat is veel te gezondquote:Op donderdag 5 november 2009 11:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg!
Weet je moeder wel dat je zo laat nog op internet zit?
Nouja! Die jongen heeft hier hard en lang over na gedacht (oorspronkelijke ideeėn komen voor betreffende user niet makkelijk), dan kan je hem als moderator best vriendelijk benaderen. Ik doe het afbranden wel!quote:
jijzelfquote:Op donderdag 5 november 2009 16:11 schreef thingamajig het volgende:
Beperkt zijn in mosselvrijheid
Waarom?
Maar vooral:
Wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |