Zoals zovelen van jullie al weten ben ik een behoorlijk knappe jongeman. Buiten dat ben ik gezegend met een vlotte babbel, atletisch lichaam, leuke grapjes en wat sociale intelligentie. Ik ben dus een geboren winnaar, zou je kunnen zeggen. Uiteraard is mij dit niet als enige opgevallen, waardoor er meestal wel enkele meisjes naar me toe komen als ik een keertje mosselen ga eten. Nu heb ik hier normaal gesproken uiteraard geen enkel probleem mee, sterker nog, ik verwelkom dit soort aandacht voor mijn persoontje, maar tegenwoordig is het allemaal anders.
Dat komt, lieve kijkbuisfokkers (dankjewel vogeltjesdans), omdat ik tegenwoordig bezet ben. Ja, dat lezen jullie goed, thingamajig heeft een nieuwe vriendin. Nu is daar in principe helemaal niks mis mee. Ze is immers smaakvol, heeft een perfecte schaal, is in voor dubieuze dingen in bed en heeft als hoogste doel het mij laten smaken. Nou, wat wil je als alfa-mossel nog meer. Ik kan niks verzinnen, en daarom ben ik ook gelukkig met wat ik nu heb.
En daar, mijn waarde fok-vrienden, knelt meteen de sok. Waar ik normaal gesproken genoot van mosselen eten, me er zelfs in wentelde, is het nu allemaal minder. Ze zijn minder lekker, minder smaakvol, minder glibberig, minder interessant. Ze zijn voornamelijk minder leuk dan eerdergenoemde mossel. Dit is voor een mosselmachine als ik natuurlijk een behoorlijke verandering waar ik even mee om zal moeten gaan.
Daarom wil ik graag even klagen over mossels die je mosselvrijheid beperken door een monogame relatie met je aan te gaan. Reacties en ervaringsdeskundigen zijn welkom. Evenals tips om hier mee om te gaan.
batman!