waarom verwachte rod nou deze reactiequote:Op dinsdag 3 november 2009 16:02 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
jij durft in deze tijd
[..]
in m'n wattes?
Econometrist is volgens mij iets anders dan econoom lieverdquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:02 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
jij durft in deze tijd
[..]
in m'n wattes?
maar, in je fobo, fotoboekquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:02 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
jij durft in deze tijd
[..]
in m'n wattes?
tja of je ligt ergens weg te kwijlen in een verpleeghuis waar niemand bij je op bezoek wil en incontinent bent van allesquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
ach lijkt wel wel leuk, een oud verstrooide mannetje en dan de hele tijd van weet je nog van vroeguh
Dan hoeft het van mij ook nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:03 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
tja of je ligt ergens weg te kwijlen in een verpleeghuis waar niemand bij je op bezoek wil en incontinent bent van alles
geen flauw idee hoe ik die link er in zetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
heb ik een keer een lieve naamtopic verpest jij tquote:
Ach, vrouwen horen ook geen naamtopics te krijgen, die horen te koken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:07 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
heb ik een keer een lieve naamtopic verpest jij t
Ja, Osama is opgeruimdquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ben je die nu een keertje aan het opruimen?
onder m'n bureauquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
En waar heb je hem dan nu weer verstopt?![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:08 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ach, vrouwen horen ook geen naamtopics te krijgen, die horen te koken.
* rulerofdeath wordt nieuwsgierigquote:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
IK HEB NU LEKKER WEEKEND TOT MAANDAG!!!![]()
![]()
Ten eerste dat doe je goed en ten tweede hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |