Oe! Dat is wel heel klein om te vinden...quote:Op woensdag 2 september 2009 14:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb wel een muizensleutelhanger met een McArmy shirtje aan![]()
lapo.
Oo, dat moet wel lukken!quote:
Klinkt ook erg leuk om te doen...quote:Op woensdag 2 september 2009 14:16 schreef Muis006 het volgende:
En nu moet ik niet meer SOGgen want ik moet nog 13 studiesteunvragen beantwoorden.
Het is voor wetenschapsfiloquote:Op woensdag 2 september 2009 14:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo, dat moet wel lukken!
[..]
Klinkt ook erg leuk om te doen...
Ik mag zo naar de tandarts..
Vriendinnetje van mij heeft Hoofdstuk 1 gedaanquote:Op woensdag 2 september 2009 14:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is voor wetenschapsfiloben jij dr al mee klaar dan?
Tandarts heb ik maandag al gedaan. Ruilen?
Is het geld al afgeschreven?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:37 schreef Clesar03 het volgende:
Toch al een stuk drukker dan het eerste jaar nu. En op maandag twee colleges tegelijk
Heb overigens nog geen bewijs van inschrijving ofzo. Moet ik dan een mailtje gaan sturen ofzo of kan ik beter nog even wachten?
Ook die vragen uitgebreid beantwoord enzoquote:Op woensdag 2 september 2009 14:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vriendinnetje van mij heeft Hoofdstuk 1 gedaan
En t/m 9 heb ik digitaal.
Nee, maar ik betaal in termijnen en de eerste termijn is pas eind september toch?quote:
Die gast zou ze toch gewoon op Blackboard zetten? Ik heb ze ook vast nog wel ergens staan van vorig jaar anders..quote:Op woensdag 2 september 2009 15:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ook die vragen uitgebreid beantwoord enzo?
Ja staan ze ook, met antwoordindicatiesquote:Op woensdag 2 september 2009 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die gast zou ze toch gewoon op Blackboard zetten? Ik heb ze ook vast nog wel ergens staan van vorig jaar anders..
Gezellig! Krijg ik van jou ook een kleding-beschrijving?quote:Op woensdag 2 september 2009 16:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Volgende week maar eens met de psychologie studenten filosofie volgen dan.
Hoezo van vorig jaar?quote:Op woensdag 2 september 2009 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die gast zou ze toch gewoon op Blackboard zetten? Ik heb ze ook vast nog wel ergens staan van vorig jaar anders..
He, niet eerstejaars uitlachenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:14 schreef GlowMouse het volgende:
Net weer een werkcollege gegeven. Iedereen zat er al een kwartier vantevoren. Het was hun eerste werkcollege, en niet iedereen had een schrift mee"Mag ik even naar de bieb"
Op het eind ook, tien minuten voor het einde gingen sommigen al opruimen maar ze bleven wel netjes zitten wachten op de bel
Ik had mijn bewijs van inschrijving ook nog niet, heb vorige week een mail gestuurd en kreeg ook vandaag een reactie dat mijn inschrijving afgerond was en ik mijn bewijs van inschrijving zou krijgen.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:37 schreef Clesar03 het volgende:
Heb overigens nog geen bewijs van inschrijving ofzo. Moet ik dan een mailtje gaan sturen ofzo of kan ik beter nog even wachten?
Ik heb jou al 2 à 3 keer gespot deze weekquote:Op woensdag 2 september 2009 20:21 schreef GlowMouse het volgende:
Nu loop ik al drie dagen over de campus, ik weet precies waar ik moet kijken, maar ik heb nog niemand uit dit topic gevonden. Ik ben al wel gevonden; althans, ik dacht dat Dr_strangelove was die snel voorbij liep.
Je weet precies waar je moet kijken? Haha hoe dat dan? Besides, van de meeste mensen weet je toch niet hoe ze eruit zien?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:21 schreef GlowMouse het volgende:
Nu loop ik al drie dagen over de campus, ik weet precies waar ik moet kijken, maar ik heb nog niemand uit dit topic gevonden. Ik ben al wel gevonden; althans, ik dacht dat Dr_strangelove was die snel voorbij liep.
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezellig! Krijg ik van jou ook een kleding-beschrijving?
[..]
Hoezo van vorig jaar?
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:28 schreef aardappel het volgende:
[..]
Ik heb jou al 2 à 3 keer gespot deze week
Van ongeveer de helft die hier regelmatig post weet ik het wel. En psychologen vind je rond P, dat is niet moeilijk. Tenzij het regent, dan vluchten ze naar het droge C.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je weet precies waar je moet kijken? Haha hoe dat dan? Besides, van de meeste mensen weet je toch niet hoe ze eruit zien?
Ja, ik liep voorbij in P en stak nog m'n hand op ook. Volle zaal had je trouwens.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:21 schreef GlowMouse het volgende:
Toen ik mijn hand opstak was je alweer wegquote:Op woensdag 2 september 2009 21:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ja, ik liep voorbij in P en stak nog m'n hand op ook. Volle zaal had je trouwens.
Ik wilde het ook meteen even posten of Fok! (zowat de enige keer dat een flashmob wel leuk zou zijn) maar ik weet m'n nieuwe wachtwoord niet meer en dat e-mail resetten ging ook niet.
Als je vanaf de parkeerplaats aan de kant van Tias komt, is het de ingang en je bent er meteen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:15 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nu is het niet leuk meer. Behalve als automatic_ zich vooraf onder een tafel verstopt, maar ik ben bang dat ze dan toch niet tevoorschijn durft te komen.
Vanaf volgende week heb ik zelf om 14:45 college in P trouwens, in Pz5 om precies te zijn. Is dat aan de doolhofkant?
Spanneeeeeeeendquote:Op woensdag 2 september 2009 21:43 schreef Ron.Burgundy het volgende:
We kunnen natuurlijk ook eens een meet wagen, waar mensen op komen dagen.
Wie weet gaat het ooit lukkenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:43 schreef Ron.Burgundy het volgende:
We kunnen natuurlijk ook eens een meet wagen, waar mensen op komen dagen.
Ik heb taalfilosofie van hem gehad, ik kon totaal niet met hem overweg. Zijn manier van doceren irriteerde mij enorm, evenals zijn stijl van schrijven in 'grammatica van concepten'. Ik weet niet of je dat boek kent, maar ik hoop anders voor je dat het in dat boek van jou beter is.quote:
Haha. Ik zat gewoon aan tafel toen!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:15 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nu is het niet leuk meer. Behalve als automatic_ zich vooraf onder een tafel verstopt, maar ik ben bang dat ze dan toch niet tevoorschijn durft te komen.
Vanaf volgende week heb ik zelf om 14:45 college in P trouwens, in Pz5 om precies te zijn. Is dat aan de doolhofkant?
Hehe. Zo iemand is altijd handig...! ?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Je weet precies waar je moet kijken? Haha hoe dat dan? Besides, van de meeste mensen weet je toch niet hoe ze eruit zien?
Ik ben vandaag nog even bij Oompa langsgeweest. Oompa begint een beetje op mn persoonlijke studieadviseur te lijken met al d'r handige tips en wijsheid![]()
Persoonlijk vind ik hem wel erg grappig en oké, alleen vond ik het wat frappant dat hij z'n mening over de psychoanalyse zo in het eerste college aan ons op wilde dringen. Wat betreft schrijf-, doceerstijl scherpte vind ik hem juist geen moment tekortschieten. Dat voorbeeldje wat jij noemde is me ook nog niet opgevallen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:01 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik heb taalfilosofie van hem gehad, ik kon totaal niet met hem overweg. Zijn manier van doceren irriteerde mij enorm, evenals zijn stijl van schrijven in 'grammatica van concepten'. Ik weet niet of je dat boek kent, maar ik hoop anders voor je dat het in dat boek van jou beter is.
Wat hij bijvoorbeeld veel doet is beginnen aan een opsomming, maar die nooit afmaken. Erg frustrerend als je leert voor een tentamen, als je een 'ten eerste' ziet verwacht je dat er meer komt, maar er kwam nooit een ten tweede of meer.
Voorjaar 2010 was de planning volgens mij.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Wanneer is de bieb klaar eigenlijk?
Best leuk eigenlijk. En nuttig, want ik kwam erachter dat één vak verplaatst is naar dit semester en dat had ik nog niet gezien, dus dat had ik anders moeten missen.quote:
Ikke niet, maar Liverpool in K? Nou klopt het niet meer! Mijn UvT wat doe jequote:Op donderdag 3 september 2009 10:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Best leuk eigenlijk. En nuttig, want ik kwam erachter dat één vak verplaatst is naar dit semester en dat had ik nog niet gezien, dus dat had ik anders moeten missen.
http://www.tilburguniversity.nl/services/lis/renovation/
Dat nieuwtje van 12 augustus, is iemand daar ooit al geweest?
Oompas pc is kapotquote:Op woensdag 2 september 2009 20:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog even bij Oompa langsgeweest. Oompa begint een beetje op mn persoonlijke studieadviseur te lijken met al d'r handige tips en wijsheid![]()
Haha. Check je gmail even?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Oompas pc is kapot
En fok op de uni vind ik dan weer een beetje kansloos
Mja mijn aandachtsspanne is ook nog erg kort merk ik wel. Laatste semester van vorig jaar kon ik m'n hoofd er redelijk goed bijhouden, ook al had ik twee hc's na elkaar. Deze eerste week dwaalde ik telkens na een half uur af haha, moest echt moeite doen om erbij te blijvenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:19 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Het lezen van artikelen gaat weer erg traag als ik alles goed wil begrijpen.
Ik ga pas na het laatste college van deze week een lijst maken wat er allemaal moet gebeuren dit semester. Ik krijg ook genoeg te doen. In ieder geval lijkt het meer als tijdens de pre-master.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:21 schreef hetzusjevan het volgende:
De tussenstand van het 1e semester:
1 research proposal, 3 mid-terms, 4 essays/papers, 9 MC-toetsjes voorafgaand aan hc, 1 groot verslag en 3 practica. We hoeven ons niet te vervelen dit semester zie ik alweer. Zinin
.
Ik moet weer even in het studie-ritme komen. Na een half uur dwaal ik ook hopeloos af, maar dat is normaal bij mij. Bij ons zijn de artikelen dit jaar blijkbaar vrij belangrijkquote:Op donderdag 3 september 2009 14:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mja mijn aandachtsspanne is ook nog erg kort merk ik wel. Laatste semester van vorig jaar kon ik m'n hoofd er redelijk goed bijhouden, ook al had ik twee hc's na elkaar. Deze eerste week dwaalde ik telkens na een half uur af haha, moest echt moeite doen om erbij te blijven.
Ik moet nog beginnen met lezen van artikelen, maar dat zal idd ook wel weer erg traag gaan in het begin. Achja, loopt ook wel weer los toch?
Er hangen toch gewoon bordjes?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:47 schreef Kingside het volgende:
Wat is P een kutgebouw zeg. Ik heb vandaag een kwartier rondgelopen om mijn werkcollege wiskunde te vinden.
Het blijft een doolhof, en een lelijk gebouwquote:Op donderdag 3 september 2009 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er hangen toch gewoon bordjes?
Klopt, en ik liep met zon gast die zei dat die wist waar het was, maar dat was het verkeerde dusja.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Het blijft een doolhof, en een lelijk gebouw.
Ik heb er toevallig nu eentje die een advertentie op BB heeft staan, maar ik vroeg het me inderdaad ook af: hoe je aan zo'n baantje komt. Geen idee dus. Moet je als SA ook echt 40-urige werkweek volmaken trouwens? Of 40 uur min je collegetijden ofzo?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:07 schreef Boesboes33 het volgende:
Ik lees normaal alleen het forum, maar ik wil nu toch even een vraag stellen
Ik zou graag een bijbaan als student-assistent willen hebben, maar ik kom bijna geen vacatures tegen.
Is er ergens een obscuur prikbord met vacatures, komen ze op de website van de uvt te staan (als er dergelijke vacatures zijn), of kiest de docent vaak gewoon zelf een van z'n studenten uit om student-assistent te worden?
Alvast bedankt
Ik denk in de meeste gevallen dat laatste. Anders kun je ook aan een professor vragen die je kent, of hij weet of er mensen gezocht worden. Dit laatste heb ik zelf ook gedaan.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:07 schreef Boesboes33 het volgende:
Ik lees normaal alleen het forum, maar ik wil nu toch even een vraag stellen
Ik zou graag een bijbaan als student-assistent willen hebben, maar ik kom bijna geen vacatures tegen.
Is er ergens een obscuur prikbord met vacatures, komen ze op de website van de uvt te staan (als er dergelijke vacatures zijn), of kiest de docent vaak gewoon zelf een van z'n studenten uit om student-assistent te worden?
Alvast bedankt
forum@fok.nl mailenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:06 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik ben m'n nieuwe Fok!-wachtwoord vergeten en een nieuw wachtwoord aanvragen lukt niet.
Lekker klein, hadden ze weinig ruimte over?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:26 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben gevraagd voor SA vanwege mijn looks
Ik heb inderdaad ook gehoord dat een nerd-uiterlijk sterk doet vermoeden aan goede student-assistentschap skillsquote:Op donderdag 3 september 2009 18:26 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben gevraagd voor SA vanwege mijn looks
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 3 september 2009 18:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Lekker klein, hadden ze weinig ruimte over?
Nerd-look is het nieuwe paarsquote:Op donderdag 3 september 2009 18:28 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook gehoord dat een nerd-uiterlijk sterk doet vermoeden aan goede student-assistentschap skills![]()
GRAPJE!
Paars?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik snap hem niet
[..]
Nerd-look is het nieuwe paars
En dan noem je mij een nerd... Jij loopt zeker nog in house-broeken & spijker-jacks zonder mouwenquote:
hee!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
En dan noem je mij een nerd... Jij loopt zeker nog in house-broeken & spijker-jacks zonder mouwen
Nope, nog niet geweest.quote:Op donderdag 3 september 2009 10:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
http://www.tilburguniversity.nl/services/lis/renovation/
Dat nieuwtje van 12 augustus, is iemand daar ooit al geweest?
Nog steeds niet? Hij was gister ook al leegquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik moet nu anderhalf uur tijd doden en ik heb hier niets te doen -_-'. Dus ik dacht, ik ga naar D, is altijd een plekkie op de pc vrij - true - en kan ik artikelen printen want tis nooit druk bij die printer. Jammer dat er geen papier in de printer zit -_-'.
Ik heb niemand iets zien doen maar nu staat er iemand te printen dus blijkbaar doet ie 't weerquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:45 schreef aardappel het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Hij was gister ook al leeg
Had je zien staan maar kon op dat moment even niet zwaaien en toen ik klaar was was je al weer wegquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh oompa ik had je vanochtend nog naamkaartjes zien uitdelen aan Marcel Zeelenberg&co.
euh... dat lijkt me zeer logisch zelfs. Daarentegen zal het niet snel gebeuren omdat ze dan waarschijnlijk een spuit geld krijgen van de overheid en dergelijkequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:09 schreef Friek_ het volgende:
.
Grappig feitje trouwens: wist je dat een universiteit failliet kan gaan?
Die stond erin maar een pipo heeft hem eruit gemikt. Zo even uitzoeken wie dat is geweest.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:27 schreef arj1o1 het volgende:
Dat gaat snel... Glowmouse misschien moet je het BB truukje maar in de Wiki zetten.
Truukje doen!quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:24 schreef arj1o1 het volgende:
Ik sta nog ingeschreven op blackboard voor een aantal oude vakken.. Word nu al helemaal gek van die mailtjes van mensen die een groepje zoeken!
Niet! Een muppetinnetje heeft dat gedaanquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:26 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die stond erin maar een pipo heeft hem eruit gemikt. Zo even uitzoeken wie dat is geweest.
functionaliteit > mooiheidquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet! Een muppetinnetje heeft dat gedaan
Wow, wat een outfitquote:Op zondag 6 september 2009 12:11 schreef arj1o1 het volgende:
Oompaloompa morgen college in M? Ik heb mijn paarse housebroek aan en mijn spijkerjack zonder mouwen. Je herkent me aan het doodshoofd wat ik achterop mijn spijkerjack heb genaaid.
Goed dat je er weer bentquote:
Ow dan ben ik er zeker.quote:Op zondag 6 september 2009 12:11 schreef arj1o1 het volgende:
Oompaloompa morgen college in M? Ik heb mijn paarse housebroek aan en mijn spijkerjack zonder mouwen. Je herkent me aan het doodshoofd wat ik achterop mijn spijkerjack heb genaaid.
Zo gemeenquote:Op zondag 6 september 2009 15:44 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik morgen aan doe hoor autodus je moet maar raden wie ik ben.
Ze moet toch het idee van de megafoon nieuw leven inblazen.quote:
Ik laat me niet uitdagenquote:Op zondag 6 september 2009 15:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ze moet toch het idee van de megafoon nieuw leven inblazen.
Nee, ik zit al op het eigen psychologie-forum van Tilburgquote:Op zondag 6 september 2009 16:04 schreef GlowMouse het volgende:
Zitten jullie psycholoogjes ook wel eens op het psychologieforum op Tweakers.net? Hier staat bijvoorbeeld een hele persoonsanalyse. Check die tip
Anders klik je even op de linkquote:Op zondag 6 september 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik zit al op het eigen psychologie-forum van Tilburg
quote:Op zondag 6 september 2009 16:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Anders klik je even op de linkIk vond die tip zo grappig op een techsite.
Hehequote:<tip, een asperger word gevaarlijk voor de rest van zijn leven als die kwaad in de zin heeft, help een heropvoedingscursus ook niet tegen want dan zijn ze slim genoeg om te doen alsof het geholpen heeft>.
Ze zijn slecht opgevoedquote:
Goed dat ik het weet! Ik heb er op mijn werk ook één rondlopenquote:Op zondag 6 september 2009 16:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ze zijn slecht opgevoedEn daarom bijzonder gevaarlijk
Hier overheerst nog een weekje het vakantiegevoelquote:Op zondag 6 september 2009 17:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik moet dalijk wel eens wat papers gaan lezen, anders lig ik binnen een week alweer hopeloos achter.
Ik moet al gelijk weer volle bak beginnen.quote:Op zondag 6 september 2009 17:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hier overheerst nog een weekje het vakantiegevoel
Discussiepunten...quote:Op zondag 6 september 2009 17:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik moet dalijk wel eens wat papers gaan lezen, anders lig ik binnen een week alweer hopeloos achter.
Daar moet ik inderdaad mee gaan beginnen, eerst de papers maar eens goed doornemen en kijken wat ik op papier krijg. Ben benieuwd hoeveel tijd ik daar aan ga besteden.quote:
Ik ga jou niet mislopenquote:Op zondag 6 september 2009 13:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ow dan ben ik er zeker.
Je kunt mij herkennen aan mn reeboks met zon pompje in de tong. Een bleached spijkerbroek daarboven een trainingsjasje van kappa, paars met roze, van die grote gouden oorbellen (ringen) en een kuif.
Merci! Als ik je had gezien, dan had je ook een soesje gekregen!quote:
Heb je nog en ben je aan het eind van de middag nog op de uni?quote:Op maandag 7 september 2009 14:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Merci! Als ik je had gezien, dan had je ook een soesje gekregen!
Nee en Nee, zit buiten in de tuin...quote:Op maandag 7 september 2009 14:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Heb je nog en ben je aan het eind van de middag nog op de uni?
Wow, dat is wel fijn werken dan!quote:Op maandag 7 september 2009 15:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
80 plekken waarvan 75 vrij in K.
Ja, tijd om te beginnen met studeren dit jaar.quote:Op maandag 7 september 2009 15:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow, dat is wel fijn werken dan!
Misschien wel want ik was eerder klaar ^^quote:
Beetje jammer van de dictatenwinkel...quote:Ik ben daar eind vorige week door een andere student op gewezen en heb direct navraag gedaan. Het blijkt dat er voor een van de teksten vanaf dit jaar geen copyrights meer hoeven te worden betaald. Hierdoor is de reader dit jaar goedkoper geworden. Echter, de oude readers die er nog lagen (iets meer dan 20) worden ook nog verkocht. De diktatenverkoop had dit natuurlijk wel even moeten zeggen. Ik heb ook gevraagd of ze de duurdere nog terug willen nemen, maar vanwege administratieve rompslomp doen ze dit niet. Het spijt me, maar er is dus niks aan te doen.
Wetenschap...quote:Op maandag 7 september 2009 17:10 schreef Muis006 het volgende:
Auto, welk vak is dat?
ik heb geen ideequote:Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef GlowMouse het volgende:
Je kunt dictaten toch binnen n dagen ruilen?
Vorig jaar wel in ieder geval. Staat onderop het bonnetje.quote:
Ja inderdaad en wij gingen uiteindelijk pas om 15.30 naar het practicum... Omdat ik om 16.00 een andere afspraak had ben ik hier niet meer naar toe gegaan. Multilevel is voor mij tot nu toe toch herhaling en vrij simpel.quote:Op maandag 7 september 2009 15:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Misschien wel want ik was eerder klaar ^^
Volgende week een nieuwe kansquote:Op maandag 7 september 2009 18:23 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad en wij gingen uiteindelijk pas om 15.30 naar het practicum... Omdat ik om 16.00 een andere afspraak had ben ik hier niet meer naar toe gegaan. Multilevel is voor mij tot nu toe toch herhaling en vrij simpel.
Moet je wel wat langer blijven zitten..quote:Op maandag 7 september 2009 18:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Volgende week een nieuwe kans
Ik heb zon vermoeden dat een half uur minder nodig hebben eerder een uitzondering dan een regel zal zijn...quote:Op maandag 7 september 2009 18:51 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Moet je wel wat langer blijven zitten..![]()
Van Assen wil altijd eerst zijn boterhammetjes opeten voor het college dus we starten een kwartiertje later.
Dankje!quote:Op maandag 7 september 2009 18:01 schreef oompaloompa het volgende:
gefeliciteerd automatic!
Welk vak is dat met de dictaten?
Die ligt al in de kliko denk ik...quote:Op maandag 7 september 2009 17:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Vorig jaar wel in ieder geval. Staat onderop het bonnetje.
Vaak stoppen ze hem net achter het voorblad van het dictaat.quote:Op maandag 7 september 2009 19:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje!
Ja, bij wetenschapsfilosofie.
[..]
Die ligt al in de kliko denk ik...
Ik heb ook nog nooit iemand gespot.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:21 schreef GlowMouse het volgende:
Arme jij! Komt vanzelfquote:Op maandag 7 september 2009 21:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit iemand gespot.
Dankje!quote:
Het begint er al mee dt je naam niet in de OP staat.quote:Op maandag 7 september 2009 21:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben deze week makkelijk te spotten doordat ik mank over de campus loop.quote:Op maandag 7 september 2009 21:53 schreef Steve het volgende:
[..]
Kom je overmorgen wel even binnen?quote:Op maandag 7 september 2009 22:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik ben deze week makkelijk te spotten doordat ik mank over de campus loop.
Nou vooruit dan.quote:Op maandag 7 september 2009 22:27 schreef GlowMouse het volgende:
Het begint er al mee dt je naam niet in de OP staat.
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 7 september 2009 22:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik ben deze week makkelijk te spotten doordat ik mank over de campus loop.
Ik weet het serieus niet meer. Ik weet alleen dat ik nooit meer wodka drink.quote:
Ja hoor, ik heb alleen zelf college om 14:45.quote:Op maandag 7 september 2009 22:58 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Kom je overmorgen wel even binnen?
quote:Op maandag 7 september 2009 23:50 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet meer. Ik weet alleen dat ik nooit meer wodka drink.
Herkenbaar.quote:Op maandag 7 september 2009 23:50 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik weet het serieus niet meer. Ik weet alleen dat ik nooit meer wodka drink.
Ik kan me inderdaad beter tot aankomende donderdag opsluiten in een hok, maar ik denk dat ik dan gek word.quote:
Als je binnenkomt rechts, en is het weer links net voorbij DZ4/DZ5.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:53 schreef VoreG het volgende:
Waar staat het kopieerapparaat in D? En waar zit het chipknipoplaadpunt in D?
Dat is ook het ding dat ik op het oog heb, die van Sony dus.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:18 schreef Muis006 het volgende:
Mijn eReader touch doet er nog geen seconde over om een nieuwe pagina te laten zien.
Helaas, in de mooie tijd dat Gauss, Cauchy en Weierstrass nog leefden, was ik nog niet niet geboren. Ik heb dus ook nog nooit met hen kunnen werken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:05 schreef arj1o1 het volgende:
Glowmouse heb je ooit met Gauss gewerkt?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Helaas, in de mooie tijd dat Gauss, Cauchy en Weierstrass nog leefden, was ik nog niet niet geboren. Ik heb dus ook nog nooit met hen kunnen werken.
Mooi! Heb om 16:45 college in DZ4 en de FRW heeft besloten dat je een kopie moet maken van je huiswerk (quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:54 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Als je binnenkomt rechts, en is het weer links net voorbij DZ4/DZ5.
Ik vind van wel. Je kan sowieso de oriëntatie veranderen zodat je pdf ook over de lengte van het scherm kan leggen zeg maar, en bij gewone teksten is de lettergrootte in 5 verschillende groottes in te stellen dus het maakt niet uit of het oorspronkelijke document heel klein geschreven is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:58 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Dat is ook het ding dat ik op het oog heb, die van Sony dus.
Is het een beetje handig met handouts als je die ooit hebt? En met "gewone" pdf teksten?
Mensen hebben heel lang zonder papier kunnen overleven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat ik dan het papier ga missen
Ja, maar ik vind het altijd fijn om het vast te houden en ik ben fan van mijn markeerstiftenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:30 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Mensen hebben heel lang zonder papier kunnen overleven.
Hahaquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik ben ook een markeerder hoor. Ik streep in boeken altijd geel, en in wettenbundels en dictaten altijd roze. Maar ik ben ook een enorme sloddervos; ik was vandaag m'n sheets ook alweer vergeten.
Hij wilde blijkbaar opvallenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Over kleurtjes gesproken.. ik zag vandaag een kerel in de donkerroze tilburg university trui. Jeweetwel, die dikke trui. Terwijl het kei warm was vandaag. En de trui was kei roze.
Hij viel zo erg op, dat toen ik mijn huisgenootje erover vertelde, ze gelijk uitriep: "JAA die heb ik ook gezien!". Komaan, een dikke trui aan met zulk warm weer.. damn.
ik luister naar Jort Kelderquote:
Als je geen vragen oid hebt zou ik ook niet gaan...quote:Op woensdag 9 september 2009 11:15 schreef Friek_ het volgende:
Ik vraag me het toch echt af, dus ik plemp mijn vraag ook even hier neer: waarom zou ik nog naar dit vak gaan wanneer de tentaminering bestaat uit enkel een paper? Mijn onderwerp weet ik al, de secundaire literatuur heb ik al gevonden, opzet is al gemaakt en mondelinge presentatie hoef ik niet te doen.
Eerst beloven en dan gewoon niet doen, echt schandalig is datquote:Op woensdag 9 september 2009 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom was je niet bij filosofie?
Ik was er wel! Ik zat op de 7e rijquote:Op woensdag 9 september 2009 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom was je niet bij filosofie?
Ik weet helemaal niet hoe je eruit zietquote:Op woensdag 9 september 2009 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Onzin. Ik ook zoiets. Mij niet gezien?
Shirt van Guess en ik zag er enorm brak uit. Gister om 4 uur ergens gaan slapen, vervolgens zonder thuis te komen in dezelfde kleding naar college gegaan vanaf 0845 dus had niet eens mn haar gedaan of gedoucht.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet hoe je eruit ziet
Wat voor shirt o.i.d. had je aan?
Hmm.. Nee zegt mij zo nietsquote:Op woensdag 9 september 2009 14:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Shirt van Guess en ik zag er enorm brak uit. Gister om 4 uur ergens gaan slapen, vervolgens zonder thuis te komen in dezelfde kleding naar college gegaan vanaf 0845 dus had niet eens mn haar gedaan of gedoucht.Zullen de studenten naast me wel fijn gevonden hebben.
Oh en verder ben ik ook nog redelijk druk. Als dat geen herkenningspunten zijn..
Zat ook ergens in het midden bij een paar vrouwen. Maargoed volgende keer beter, ik ga nu mijn mand in. Truste.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.. Nee zegt mij zo niets
Zat je alleen? Ik zat echt precies in het midden
Ik heb je gespotquote:Op woensdag 9 september 2009 14:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zat ook ergens in het midden bij een paar vrouwen. Maargoed volgende keer beter, ik ga nu mijn mand in. Truste.
Whoei!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef Dr_Strangelove het volgende:
En ik heb Glowmouse weer gespot.
En de hele dag is van...?quote:
En gesproken.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:50 schreef Dr_Strangelove het volgende:
En ik heb Glowmouse weer gespot.
Ik zit morgen van 8.45 tot 16.30 op de uni.... Ik heb een hekel aan goede voornemens, helemaal omdat ik dit jaar heb besloten om mij er een keer aan te houdenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En de hele dag is van...?
8.45 - 16.30?
In dat geval heb ik je ook gespotquote:Op woensdag 9 september 2009 19:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
En gesproken.
De laatste twee uurtjes waren echt een verrassing. Moest werkcollege geven in CZ115, bleken daar gewoon meer dan 100 mensen op mij te rekenen.
Had jij dan les van hem?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:18 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
In dat geval heb ik je ook gespot![]()
Tenminste, zo te horen bedoel je het werkcollege wiskunde 2
Pff... "Leuke" dag dan!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zit morgen van 8.45 tot 16.30 op de uni.... Ik heb een hekel aan goede voornemens, helemaal omdat ik dit jaar heb besloten om mij er een keer aan te houden
Had werkcollege wiskunde 2 jaquote:
Haha, grappig. Volgende keer netjes je sommen maken hè!quote:Op woensdag 9 september 2009 19:22 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Had werkcollege wiskunde 2 ja
Ben overigens na een paar minuten weggegaan. Ik was er vanuit gegaan dat het net zoals wiskunde 1 zou zijn, opgaven in college pas maken en niet vantevoren. had dus niks gemaakt
Ja dat dacht ik ook. Tot ik zag hoeveel mensen er zaten.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:22 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Had werkcollege wiskunde 2 ja
Ben overigens na een paar minuten weggegaan. Ik was er vanuit gegaan dat het net zoals wiskunde 1 zou zijn, opgaven in college pas maken en niet vantevoren. had dus niks gemaakt
Goede score, 9 van de 100quote:Op woensdag 9 september 2009 19:32 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Tot ik zag hoeveel mensen er zaten.
Uiteindelijk heb ik de eerste drie kwartier sommen voorgedaan. En pas achteraf zeggen ze dan dat het tempo verdomd hoog lag. De tweede drie kwartier kon je wel zelf sommen maken, stuk of 9 mensen hebben dat ook gedaan.
Dan heeft hij er wel snel veel weggewerkt.quote:
Tja, een muis is altijd snel hè...quote:Op woensdag 9 september 2009 19:37 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dan heeft hij er wel snel veel weggewerkt.
Ahhh! Ik hoop dat je vannacht wel slaaptquote:Op woensdag 9 september 2009 19:43 schreef GlowMouse het volgende:
Maak er maar grapjes over, ik ben de schrik nog steeds niet teboven.
Ik moet er niet aan denken om voor zo'n grote zaal te staan. Ik klap al dicht als ik moet presenteren voor 10-20 mensenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:43 schreef GlowMouse het volgende:
Maak er maar grapjes over, ik ben de schrik nog steeds niet teboven.
Dat zou ook niets voor mij zijn neequote:Op woensdag 9 september 2009 19:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om voor zo'n grote zaal te staan. Ik klap al dicht als ik moet presenteren voor 10-20 mensen
Er beginnen binnenkort weer nieuwe cursussen, dus misschien staat er wel iets bijquote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Eigenlijk moet ik eens een "presentatie"-cursus gaan volgen ofzo. In het vakgebied van de marketing ontkom je daar toch niet aan.
Misschien bieden ze dat zelfs wel aan op de UvT.
Ik geloof dat dit die cursus wasquote:Op woensdag 9 september 2009 19:50 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Eigenlijk moet ik eens een "presentatie"-cursus gaan volgen ofzo. In het vakgebied van de marketing ontkom je daar toch niet aan.
Misschien bieden ze dat zelfs wel aan op de UvT.
Moet ik toch eens serieus gaan bekijken. Bij mijn vorige opleiding heb ik me altijd redelijk kunnen redden, maar met de nodige ongezonde stress gaat dat nog steeds.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er beginnen binnenkort weer nieuwe cursussen, dus misschien staat er wel iets bij
Tja en het is ook maar hoe je met die fouten om gaatquote:Op woensdag 9 september 2009 19:54 schreef GlowMouse het volgende:
Nee, wel 30 al vaak, en vorige week een keer 40.
Je moet er een beetje lol in hebben. Fouten maken doe je toch wel![]()
Haha. Ik zie het tegen die tijd welquote:Op woensdag 9 september 2009 19:56 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Moet ik toch eens serieus gaan bekijken. Bij mijn vorige opleiding heb ik me altijd redelijk kunnen redden, maar met de nodige ongezonde stress gaat dat nog steeds.
Het is wiskunde. Niet echt iets om lollig over te doen, en zeker als je een plus en een min omwisselt dan is dat echt niet grappig hoor. En je komt helemaal onder het krijt te zitten.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja en het is ook maar hoe je met die fouten om gaat
Als je er een grapje oid van maakt, dan maakt het nooit zoveel uit.
Oja, wiskundequote:Op woensdag 9 september 2009 20:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is wiskunde. Niet echt iets om lollig over te doen, en zeker als je een plus en een min omwisselt dan is dat echt niet grappig hoor. En je komt helemaal onder het krijt te zitten.
Dan blijf ik de volgende keer wel zittenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Dan blijf ik de volgende keer wel zitten
Ik ga het checken bij GM hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Jammer genoeg geen hapjes bij deze meet.quote:
quote:De laatste twee uurtjes waren echt een verrassing. Moest werkcollege geven in CZ115, bleken daar gewoon meer dan 100 mensen op mij te rekenen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:13 schreef Clesar03 het volgende:
[..]
Dan blijf ik de volgende keer wel zitten
Volgende week is toch ook een college?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, die microfoon had ik wel nodig. Ik ga niet schreeuwen. Alleen moest ik hem vasthouden omdat je anders alsnog moet schreeuwen voordat de microfoon je stem goed oppikt.eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
Ja, maar ik denk dat ik volgende week naar die andere gaquote:Op woensdag 9 september 2009 20:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Volgende week is toch ook een college?
En ja, die microfoon had ik wel nodig. Ik ga niet schreeuwen. Alleen moest ik hem vasthouden omdat je anders alsnog moet schreeuwen voordat de microfoon je stem goed oppikt.
9 tot 5quote:Op woensdag 9 september 2009 18:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En de hele dag is van...?
8.45 - 16.30?
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is wiskunde. Niet echt iets om lollig over te doen, en zeker als je een plus en een min omwisselt dan is dat echt niet grappig hoor. En je komt helemaal onder het krijt te zitten.
Het bord volkalken geeft meer plezierquote:Op woensdag 9 september 2009 23:16 schreef Tegan het volgende:
Moet je gewoon alles op van die sheets doen.
Nee zeker niet! Er zijn mensen die het leuk vinden, onvoorstelbaar!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is wiskunde. Niet echt iets om lollig over te doen,
Ja maar dat zijn allemaal nerdsquote:Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee zeker niet! Er zijn mensen die het leuk vinden, onvoorstelbaar!
Wat een wijsheid op de vroege ochtend!quote:Op donderdag 10 september 2009 07:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn allemaal nerds
En, hoe smaakte de lunch?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:28 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
9 tot 5
Met gratis lunch als het goed is
Zo ben ik ooit voor 1 college naar Tilburg gekomen en toen hing er een briefje op de zaal waar ik college gehad met de mededeling dat de docent ziek was. Toen kon ik me weer gelijk omdraaien.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef Kingside het volgende:
Ok wat een pauperzooi, ik had eigenlijk 4 college's vandaag waar ik allemaal wel heen wou. Voor de eerste had ik me verslapen, tweede zat vol toen ik aankwam, derde ging niet meer door en toen had ik dus echt geen zin meer om 3 uur op de laatste te wachten. Lekker 2 uur voor niks gereist.
Ja die was er niet.. schrale bedoelingquote:
Tegan! Eens, totdat je erin moet programmeren. Geef mij maar PHP, waar je standaard meer functies tot je beschikking hebt en in een kwartiertje echt wat kunt maken.quote:
Interesse.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:07 schreef GlowMouse het volgende:
KJava? Je krijgt een halfjaartje Delphi/C op een niveau dat je eigenlijk nog niks kan.
Waar haal jij PHP skills vandaan?
Hoe laat was je thuis vannachtquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh wat zou ik nu graag willen dat dat college van vanmorgen uitvalt.
Gisteren had ik ook één college, werkcollege Organizational Behaviour, komt de docent/professor niet opdagen.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:23 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit voor 1 college naar Tilburg gekomen en toen hing er een briefje op de zaal waar ik college gehad met de mededeling dat de docent ziek was. Toen kon ik me weer gelijk omdraaien.
In M.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:07 schreef Alpine69 het volgende:
[..]
Gisteren had ik ook één college, werkcollege Organizational Behaviour, komt de docent/professor niet opdagen.(Bleef vannacht gelukkig wel slapen in Tilburg omdat ik nog op stap zou gaan, dus was niet helemaal voor niks naar Tilburg gekomen.)
Kan trouwens goed dat hij het lokaal niet kon vinden omdat we in Prisma building zaten, wat een doolhof is dat zeg.![]()
Weet er trouwens iemand of er plaatsen zijn waar je gewoon relaxt in stilte kan werken? Want die heb ik nog niet ontdekt op de computerlokalen in G building na.
Heb je ook van de Berg daarvoor of een andere kerel? Ik heb Organizational Psychology, maar volgens een vriendin van me die iets met bedrijf/economie studeert heeft zij Organizational Behaviour gehad en was het hetzelfde boek, dus misschien is het dezelfde docentquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:07 schreef Alpine69 het volgende:
[..]
Gisteren had ik ook één college, werkcollege Organizational Behaviour, komt de docent/professor niet opdagen.(Bleef vannacht gelukkig wel slapen in Tilburg omdat ik nog op stap zou gaan, dus was niet helemaal voor niks naar Tilburg gekomen.)
Kan trouwens goed dat hij het lokaal niet kon vinden omdat we in Prisma building zaten, wat een doolhof is dat zeg.![]()
Weet er trouwens iemand of er plaatsen zijn waar je gewoon relaxt in stilte kan werken? Want die heb ik nog niet ontdekt op de computerlokalen in G building na.
Helaas heb ik dan college, vandaag was het ook nog eens weinig boeiends helaas.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op vrijdag naar de uni?
Ik ben nu eindelijk officieel heringeschreven. Doen ze snel daar.
Ik heb hem al verzondenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik ben net terug, moest na m'n werk even naar een groepsmeeting.![]()
Iemand de voedsel-enquete al ingevoerd? Als we nu hier allemaal even een Subway suggereren?
Je bent er zo mee klaarquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:58 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik moet de enquête nog bekijken/invullen
Que?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik ben net terug, moest na m'n werk even naar een groepsmeeting.![]()
Iemand de voedsel-enquete al ingevoerd? Als we nu allemaal even een Subway suggereren?
Ook nog een vak waarbij je de aandacht er normaal bij moet houden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:10 schreef oompaloompa het volgende:
Jay, vandaag laatste keer statstiek tot half zes op een vrijdag!
(vanaf Januari helaas wel weer)
Ik vul het na het trainen wel een keer in. Ik wordt wel een beetje moe van de spam op mijn UvT-mail de laatste tijd van mensen die wat willen.quote:
Iedereen werd gespamd met een link naar een enquête.quote:
Ik heb élke dag collegequote:Op vrijdag 11 september 2009 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op vrijdag naar de uni?
Ik ben nu eindelijk officieel heringeschreven. Doen ze snel daar.
Ik heb hem ingevuld! Met als extra opmerking dat eens tijd wordt dat ze cherry coke in de automaten gaan plaatsenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Iemand de voedsel-enquete al ingevoerd? Als we nu allemaal even een Subway suggereren?
Ik niet en ik ontvang nog wel mail van de UvTquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Iedereen werd gespamd met een link naar een enquête.
Dan is dat misschien nu klaar?quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik niet en ik ontvang nog wel mail van de UvT.
Kun je dan ook even laten weten wat je ingevuld hebt, dan kan ik hetzelfde invullen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:29 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb de enquête ook gekregen. Maar mijn mening is dan ook essentieel gezien ik de eeuwige wijsheid in pacht heb.
Geeft dinges dat nog steedsquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:07 schreef Alpine69 het volgende:
[..]
Dat was echt een aardige man! Dat was mijn allereerst vak op de UvT.. ik was zo bang voor het tentamenquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geeft dinges dat nog steeds? Curseu? Hij begint altijd met: "dear colleagues". En hij heeft iedereen voor de herkansing een 7 gegeven.
Nope, ontving de 8e nog de FEB Newsletterquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan is dat misschien nu klaar?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geeft dinges dat nog steeds? Curseu? Hij begint altijd met: "dear colleagues". En hij heeft iedereen voor de herkansing een 7 gegeven.
Ik zie geen tegenspraak, die enquête kwam de 11de pas.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope, ontving de 8e nog de FEB Newsletter.
Ik fetch mijn UvTmail met mijn gewone account. Die checkt ieder uur.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zie geen tegenspraak, die enquête kwam de 11de pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |