Nee zeker niet! Er zijn mensen die het leuk vinden, onvoorstelbaar!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is wiskunde. Niet echt iets om lollig over te doen,
Ja maar dat zijn allemaal nerdsquote:Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee zeker niet! Er zijn mensen die het leuk vinden, onvoorstelbaar!
Wat een wijsheid op de vroege ochtend!quote:Op donderdag 10 september 2009 07:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn allemaal nerds
En, hoe smaakte de lunch?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:28 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
9 tot 5
Met gratis lunch als het goed is
Zo ben ik ooit voor 1 college naar Tilburg gekomen en toen hing er een briefje op de zaal waar ik college gehad met de mededeling dat de docent ziek was. Toen kon ik me weer gelijk omdraaien.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef Kingside het volgende:
Ok wat een pauperzooi, ik had eigenlijk 4 college's vandaag waar ik allemaal wel heen wou. Voor de eerste had ik me verslapen, tweede zat vol toen ik aankwam, derde ging niet meer door en toen had ik dus echt geen zin meer om 3 uur op de laatste te wachten. Lekker 2 uur voor niks gereist.
Ja die was er niet.. schrale bedoelingquote:
Tegan! Eens, totdat je erin moet programmeren. Geef mij maar PHP, waar je standaard meer functies tot je beschikking hebt en in een kwartiertje echt wat kunt maken.quote:
Interesse.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:07 schreef GlowMouse het volgende:
KJava? Je krijgt een halfjaartje Delphi/C op een niveau dat je eigenlijk nog niks kan.
Waar haal jij PHP skills vandaan?
Hoe laat was je thuis vannachtquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh wat zou ik nu graag willen dat dat college van vanmorgen uitvalt.
Gisteren had ik ook één college, werkcollege Organizational Behaviour, komt de docent/professor niet opdagen.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:23 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit voor 1 college naar Tilburg gekomen en toen hing er een briefje op de zaal waar ik college gehad met de mededeling dat de docent ziek was. Toen kon ik me weer gelijk omdraaien.
In M.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:07 schreef Alpine69 het volgende:
[..]
Gisteren had ik ook één college, werkcollege Organizational Behaviour, komt de docent/professor niet opdagen.(Bleef vannacht gelukkig wel slapen in Tilburg omdat ik nog op stap zou gaan, dus was niet helemaal voor niks naar Tilburg gekomen.)
Kan trouwens goed dat hij het lokaal niet kon vinden omdat we in Prisma building zaten, wat een doolhof is dat zeg.![]()
Weet er trouwens iemand of er plaatsen zijn waar je gewoon relaxt in stilte kan werken? Want die heb ik nog niet ontdekt op de computerlokalen in G building na.
Heb je ook van de Berg daarvoor of een andere kerel? Ik heb Organizational Psychology, maar volgens een vriendin van me die iets met bedrijf/economie studeert heeft zij Organizational Behaviour gehad en was het hetzelfde boek, dus misschien is het dezelfde docentquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:07 schreef Alpine69 het volgende:
[..]
Gisteren had ik ook één college, werkcollege Organizational Behaviour, komt de docent/professor niet opdagen.(Bleef vannacht gelukkig wel slapen in Tilburg omdat ik nog op stap zou gaan, dus was niet helemaal voor niks naar Tilburg gekomen.)
Kan trouwens goed dat hij het lokaal niet kon vinden omdat we in Prisma building zaten, wat een doolhof is dat zeg.![]()
Weet er trouwens iemand of er plaatsen zijn waar je gewoon relaxt in stilte kan werken? Want die heb ik nog niet ontdekt op de computerlokalen in G building na.
Helaas heb ik dan college, vandaag was het ook nog eens weinig boeiends helaas.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op vrijdag naar de uni?
Ik ben nu eindelijk officieel heringeschreven. Doen ze snel daar.
Ik heb hem al verzondenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik ben net terug, moest na m'n werk even naar een groepsmeeting.![]()
Iemand de voedsel-enquete al ingevoerd? Als we nu hier allemaal even een Subway suggereren?
Je bent er zo mee klaarquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:58 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik moet de enquête nog bekijken/invullen
Que?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik ben net terug, moest na m'n werk even naar een groepsmeeting.![]()
Iemand de voedsel-enquete al ingevoerd? Als we nu allemaal even een Subway suggereren?
Ook nog een vak waarbij je de aandacht er normaal bij moet houden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:10 schreef oompaloompa het volgende:
Jay, vandaag laatste keer statstiek tot half zes op een vrijdag!
(vanaf Januari helaas wel weer)
Ik vul het na het trainen wel een keer in. Ik wordt wel een beetje moe van de spam op mijn UvT-mail de laatste tijd van mensen die wat willen.quote:
Iedereen werd gespamd met een link naar een enquête.quote:
Ik heb élke dag collegequote:Op vrijdag 11 september 2009 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op vrijdag naar de uni?
Ik ben nu eindelijk officieel heringeschreven. Doen ze snel daar.
Ik heb hem ingevuld! Met als extra opmerking dat eens tijd wordt dat ze cherry coke in de automaten gaan plaatsenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Iemand de voedsel-enquete al ingevoerd? Als we nu allemaal even een Subway suggereren?
Ik niet en ik ontvang nog wel mail van de UvTquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Iedereen werd gespamd met een link naar een enquête.
Dan is dat misschien nu klaar?quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik niet en ik ontvang nog wel mail van de UvT.
Kun je dan ook even laten weten wat je ingevuld hebt, dan kan ik hetzelfde invullen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:29 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb de enquête ook gekregen. Maar mijn mening is dan ook essentieel gezien ik de eeuwige wijsheid in pacht heb.
Geeft dinges dat nog steedsquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:07 schreef Alpine69 het volgende:
[..]
Dat was echt een aardige man! Dat was mijn allereerst vak op de UvT.. ik was zo bang voor het tentamenquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geeft dinges dat nog steeds? Curseu? Hij begint altijd met: "dear colleagues". En hij heeft iedereen voor de herkansing een 7 gegeven.
Nope, ontving de 8e nog de FEB Newsletterquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan is dat misschien nu klaar?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geeft dinges dat nog steeds? Curseu? Hij begint altijd met: "dear colleagues". En hij heeft iedereen voor de herkansing een 7 gegeven.
Ik zie geen tegenspraak, die enquête kwam de 11de pas.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nope, ontving de 8e nog de FEB Newsletter.
Ik fetch mijn UvTmail met mijn gewone account. Die checkt ieder uur.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zie geen tegenspraak, die enquête kwam de 11de pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |