Nee zeker niet! Er zijn mensen die het leuk vinden, onvoorstelbaar!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is wiskunde. Niet echt iets om lollig over te doen,
Ja maar dat zijn allemaal nerdsquote:Op donderdag 10 september 2009 00:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee zeker niet! Er zijn mensen die het leuk vinden, onvoorstelbaar!
Wat een wijsheid op de vroege ochtend!quote:Op donderdag 10 september 2009 07:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn allemaal nerds
En, hoe smaakte de lunch?quote:Op woensdag 9 september 2009 22:28 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
9 tot 5
Met gratis lunch als het goed is
Zo ben ik ooit voor 1 college naar Tilburg gekomen en toen hing er een briefje op de zaal waar ik college gehad met de mededeling dat de docent ziek was. Toen kon ik me weer gelijk omdraaien.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef Kingside het volgende:
Ok wat een pauperzooi, ik had eigenlijk 4 college's vandaag waar ik allemaal wel heen wou. Voor de eerste had ik me verslapen, tweede zat vol toen ik aankwam, derde ging niet meer door en toen had ik dus echt geen zin meer om 3 uur op de laatste te wachten. Lekker 2 uur voor niks gereist.
Ja die was er niet.. schrale bedoelingquote:
Tegan! Eens, totdat je erin moet programmeren. Geef mij maar PHP, waar je standaard meer functies tot je beschikking hebt en in een kwartiertje echt wat kunt maken.quote:
Interesse.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:07 schreef GlowMouse het volgende:
KJava? Je krijgt een halfjaartje Delphi/C op een niveau dat je eigenlijk nog niks kan.
Waar haal jij PHP skills vandaan?
Hoe laat was je thuis vannachtquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh wat zou ik nu graag willen dat dat college van vanmorgen uitvalt.
Gisteren had ik ook één college, werkcollege Organizational Behaviour, komt de docent/professor niet opdagen.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:23 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit voor 1 college naar Tilburg gekomen en toen hing er een briefje op de zaal waar ik college gehad met de mededeling dat de docent ziek was. Toen kon ik me weer gelijk omdraaien.
In M.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:07 schreef Alpine69 het volgende:
[..]
Gisteren had ik ook één college, werkcollege Organizational Behaviour, komt de docent/professor niet opdagen.(Bleef vannacht gelukkig wel slapen in Tilburg omdat ik nog op stap zou gaan, dus was niet helemaal voor niks naar Tilburg gekomen.)
Kan trouwens goed dat hij het lokaal niet kon vinden omdat we in Prisma building zaten, wat een doolhof is dat zeg.![]()
Weet er trouwens iemand of er plaatsen zijn waar je gewoon relaxt in stilte kan werken? Want die heb ik nog niet ontdekt op de computerlokalen in G building na.
Heb je ook van de Berg daarvoor of een andere kerel? Ik heb Organizational Psychology, maar volgens een vriendin van me die iets met bedrijf/economie studeert heeft zij Organizational Behaviour gehad en was het hetzelfde boek, dus misschien is het dezelfde docentquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:07 schreef Alpine69 het volgende:
[..]
Gisteren had ik ook één college, werkcollege Organizational Behaviour, komt de docent/professor niet opdagen.(Bleef vannacht gelukkig wel slapen in Tilburg omdat ik nog op stap zou gaan, dus was niet helemaal voor niks naar Tilburg gekomen.)
Kan trouwens goed dat hij het lokaal niet kon vinden omdat we in Prisma building zaten, wat een doolhof is dat zeg.![]()
Weet er trouwens iemand of er plaatsen zijn waar je gewoon relaxt in stilte kan werken? Want die heb ik nog niet ontdekt op de computerlokalen in G building na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |